Şimdi Ara

NETGSM (ŞİMDİLİK GEÇİŞE KAPALI 🔒) [ANA KONU] (313. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8.283
Cevap
215
Favori
460.334
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
38 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 311312313314315
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • caraxesss C kullanıcısına yanıt
    Ben xihaz değiştirdiğimde geldi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ru.celebi kullanıcısına yanıt

    Bu pakette illa modem de almak gerekiyor mu yoksa sadece telefon üzerinden data paketi olarak kullanılabiliyor mu?

  • shutterbug kullanıcısına yanıt
    Bahsettiğim modemsiz paket. Telefonunuza takıp kullanabilirsiniz. Varsa modeminizde de kullanabilirsiniz. Modemli paketi de var. Taahhut bitince mobil modem abonenin oluyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ru.celebi kullanıcısına yanıt

    Vakit ayırıp cevap verdiğin için teşekkür ederim hocam.

    Güle güle kullan.

  • C4H1T kullanıcısına yanıt
    Ekran görüntüsünü de atıyorum. Hattım tt a geçiş yaptım ama Netgsm hala uygulama da kullanıcı kontrolü
    devam ediyor. 20 ekimde 1 paket tanımlanmış o bitmeden 6 tane daha. Bunu müşteri hizmetlerine anlatmaya çalıştım hiç bir şekilde kabul etmiyorlar. 20 Ekim tarihinde tanımlanan paketleri 3-5 dakika arayla tanımlanmış. Tüketici hakem heyetine başvurdum geçen ayla ilgili. Bu ay da faturadan sonra başvuracağım tekrar.

    NETGSM (ŞİMDİLİK GEÇİŞE KAPALI 🔒) [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ipekyolu37 -- 27 Ekim 2024; 19:7:23 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • UzUnYoLkApTaNı kullanıcısına yanıt
    Merhaba,konu hakkında incelemelerimiz devam ediyor.
  • Net gsm'e geçmek için tek tereddüt ettiğim şey bu durdurma özelliğinin olmaması

    İnterneti dakikası sms'i biten kişi isterse paket alır istemezse hesap kesim tarihine kadar bekler neden böyle tuzaklar kurup vatandaşı soyuyorlar ki

    Durdurma özelliği gelse anında 4 hat taşıyacağım

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Nisan ayından beri net gsm hat kullanıyorum. Yeni numara alarak başladım. Hat ücreti dahil tüm ödemeleri yapmıştım.
    Faturama yansıtılan bu ücret neyin nesi acaba?
    NETGSM (ŞİMDİLİK GEÇİŞE KAPALI 🔒) [ANA KONU]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ehmet34 E kullanıcısına yanıt

    bende kızımın hattı tasıdım 4gb bitmiş 1 gb otomatik satın almış 19 tl ye telefonun ayalarında iternetini durduracağım artık geçmesin diye

  • Netgsm kullanıcısına yanıt

    Ek paket varken ana paketten yiyor, önceliklendirmede bozuk onuda söyle.

  • qzerty kullanıcısına yanıt
    Müşteri hizmetlerine sor buradan birşey söylemek imkansız

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • qzerty kullanıcısına yanıt

    bu fatura değil ödediğine dair fatura çıkmış borç değil

  • ipekyolu37 İ kullanıcısına yanıt

    Bu çok saçma bir durum. Kullanıcı istemeden paket tanımlamasımı oluyor? Gördüğüm kadarıyla paket bitimi durdurma seçeneği de yok. Eğer taşıma yaptığım hatta da böyle saçma şeyler olursa hiç durmam kaçarım. Vodafone olur Turkcell olur. NetGSM in aklını başına alması lazım. Sonuçta kullanıcıya isteği dışında paket tanımlaması yapmak çok saçma geldi bana. Bunun yasal bir dayanağı olduğunu sanmıyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • C4H1T kullanıcısına yanıt
    Ben telefona veri ayarı yaparak sınırı koyarım internetim bitmeye yakın mobil veriyi de kapatırım ama bu mobil operatörlere güvenemiyorum ayrıca bu İnterneti kendim bulduğum çözümlerle hallettim diyelim peki sms ve dakikaya nasıl bi çözüm bulmaya çalışayım niye bunlarla uğraşmak zorunda kalayım hadi hepsini geçtim yaşlı ve küçük yaşta insanlar bunlarla uğraşmaz

    otomatik paket tanımlandı mı tanımlanmadı mı neden bunun kaygısına düşüp de acaba süpriz fatura gelir mi diye sürekli paronayak olayım

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • cat174 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız durumun detayını abone numaranız ve iletişim bilgileriniz ile birlikte info@netgsm.com.tr adresimize mail göndermenizi rica ederiz.
  • ipekyolu37 İ kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız durumu inceleyebilmemiz için abone numaranız ve iletişim bilgileriniz ile birlikte info@netgsm.com.tr adresine mail göndermenizi rica ederiz.
  • Hep standart cevaplar veriyorsunuz farkındamısınız? Robot olduğunuzdan şüphe etmeye başladım. Firma yetkilisi olarak burada yer almışsınız ama insanları hep mail atın diye yönlendiriyorsunuz. Daha etkili bir destek için Turknet sayfasındaki arkadaşı örnek almanızı tavsiye ederim.@Netgsm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Okulların sms sistemindende mesaj gelmiyor galiba bilgisi olan var mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 311312313314315
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.