Şimdi Ara

NETGSM (ŞİMDİLİK GEÇİŞE KAPALI 🔒) [ANA KONU] (172. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
8.296
Cevap
211
Favori
462.449
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
38 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 170171172173174
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • aynı ay içerisinde birden fazla ek paket satın alınabiliyor mu bilgisi olan var mı ?

  • legolasea L kullanıcısına yanıt
    Alınıyor ben 3-4 kez aldım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Lxde kullanıcısına yanıt
    Cevap için teşekkür ederim hocam eyvallah

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Ek paketler otomatik yenilenmiyor değil mi fiyat/ay şeklinde yazıyor acaba diye düşündüm bir

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Biri başka bir konuda netgsm'de konuşmaların anlaşılmadığını, başka operatör-paket aradığını yazmış. Kullanan da sadece konuşma olarak internetsiz kullanıyor yani, yaşlı. Ağustos ayında 5 hat taşımayı düşünüyorum. Tecrübe edenler lütfen yazın var mı böyle birşey. Boşuna 400-500 lira masraf yapmayayım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 80s90s 8 kullanıcısına yanıt

    Siz gecene kadar duzelir heralde


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • akbank enpara yapı kredi bank hala gelişme yok ne biçin iş bu


    en azından büyük bankaların sms olayı çoktan çözülmesi gerekliydi




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi derya78 -- 23 Haziran 2024; 16:19:13 >
  • İmei atılmış telde kullanılıyor mu bilen var mı S23 U var eski türkiyeden alınma bir telefonun imei var üzerinde bence çalışır gibime geliyor ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Marrusia kullanıcısına yanıt
    Pasaport kayitli telefonlar haric hepsinde calisiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi phasan -- 23 Haziran 2024; 21:55:37 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Marrusia kullanıcısına yanıt
    Xiaomi de çalışıyor. Çift sim ikiside aktif.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bella Ciao kullanıcısına yanıt
    Merhaba, Yaşadığınız durumun detaylı konrol edilmesi için örnek tarih saat ve numara bilgisi ile 0510 222 0 222 veya 0850 303 0 303 Çağrı Merkezi numaralarımızdan müşteri temsilcilerimiz ile görüşmenizi rica ederiz.Saygılarımızla
  • Salla kazan, Sil Süpür gibi haftalık hediye muhabbeti olsa güzel olurdu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @Netgsm İşlerin başındaki teknik bilgisi olan IT görevlisi video çekip şu sorunları neden yaşandığı çözmeye çalışıyoruz turkcell kaynaklı sorun fakat sorunu onlara ilettik onlar çözmeye çalışıyorlar veya oyalıyorlar vb. süreç devam etmekte gibi gibi ayrıntılı bilgi verebilse çok güzel olur.

    sms gelmeme, sms geç gelme, şebeke olduğu halde arama vb. alamama, volte, wowifi, esim,yurtdışı roaming, vb. çok değişik sorunlarda mevcut forumdaki bu konu icerisinde onlarada değinilirse iyi olur.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Netgsm e su asamada gecilmez, sms, volte ve arama problemleri duzelmeden. Ayrica limitsiz sosyal medyali bir paket lazim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • derya78 kullanıcısına yanıt

    Önceki sayfalarda Enpara'dan mesaj geldiği söylenmişti, size gelmiyor mu?

  • Yapıkredi sorunu hala çözülmemiş. Müşterisi olmadığım için bilmiyordum bugün bir araç firmasının sıfır faiz kampanyasından yararlanmak için üye olmaya çalıştık çıldırttı bizi. Kredi de kaldı aracın da akıbeti belli değil. Hiçbir şekilde akıllı sms gelmiyor. Rezalet başka bir şey değil. En kısa sürede tekrar bilindik bir firmaya geçip sorunlar düzelene kadar da dönmeyi düşünmüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Netgsm kullanıcısına yanıt

    Mrb, bir tanışım benim vasıtamla NETGSM e numarasını taşıdı, Ama vodafone hatlardan arama yapılamıyor, böyle bir numara bulunmamaktadır diyor, türkcell ve TT dan arama yapılıyor, sorun nedir acaba?

  • yeniceli2001 Y kullanıcısına yanıt

    Alıntı

    metni:
    apn ayarında isim bölümünü küçük harflerle "netgsm" olarak yazıp tekrar deneyebilir misiniz? Ayarları yaptıktan sonra telefonu kapatıp tekrar açmanız gerekmektedir. Abone numaranızı info@netgsm.com.tr mail atmanız durumunda destek ekibimiz sim kart ile aboneliğiniz eşli olup olmadığını tekrar kontrol edecek ve size ulaşacaktır. Yaşadığınız durumdan dolayı özür dileriz.


    https://www.netgsm.com.tr/dist/images/netgsm-apn-ayarlari.jpg?v1


    Buradakileri ve ustte yazilanlari eksiksiz yaptiniz degil mi ..


    NETGSM (ŞİMDİLİK GEÇİŞE KAPALI 🔒) [ANA KONU]




  • derya78 kullanıcısına yanıt
    Akbanktan bana mesaj geliyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • yeniceli2001 Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba,konu hakkında operatör ile görüşmelerimiz devam ediyor, ilgili hatanın en kısa sürede düzeltilmesi yönünde taleplerimizi ilettik ve takip ediyoruz.
  • 
Sayfa: önceki 170171172173174
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.