Şimdi Ara

NEDEN V6 V8 V12 SESLERİ BİRBİRİNE BENZEMİYOR (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
66
Cevap
2
Favori
8.439
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • V8 ile V12 hoşuma gitti.
    _____________________________
    Forumu bir daha girmemek üzere bırakmış bulunmaktayım.
  • V8 atmosferik AMG lerin seslerine bayiliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • HEMİ Motorların normal AMG fln karışdırmayalım, onların bir defa ateşlemeliri silindir şekli yanma odası değişik

    Şimdiki sesler Egsoz sesi şirketlerin sırf bunun için uzmanları var
    _____________________________
  • arkadaşlar ben V yi sadece silindirin simgesi olarak biliyordum. Sayenizde bir şey daha öğrendim mesajı da editledim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • v8 e can kurban
    _____________________________
  • bu iş birazda egzoz sisteminden kaynaklanıyor... Çok benzer iki motor bir araçta homurdanırken diğerinde çığlıklar atabiliyor.
    Ama elbet karakteristik bir sesleri var.
    _____________________________
  • VW VR6 sesi dinleyin lütfen -

    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Siz V12 sesi duyduğunuza emin misiniz?

    Youtube'de değil de, gerçek hayatta duymanızı tavsiye ederim.

    Ben bir kere V12 sesi duydum (599 GTB), ışıklarda yanımdan kalktı feci şekilde gazlayarak. Duymaz olaydım
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hyundai Motor Company

    quote:

    Orijinalden alıntı: stochastic34

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hyundai Motor Company

    En kral ses bmw v6 sesidir

    bmw v6 değil sıralı 6'dır

    520i nin sesi iyi. evet sıralıymış.

    katılıyorum ferrari porsche'de dahil daha güzel motor sesi duymadım

    malesef yeni bmw'lerde bu ses yok
    _____________________________
  • Bir Ferrari motorlarının sesi bir de vtec motorların sesi özeldir diye düşünüyorum.
    _____________________________
    *****
    Aptalların en akıllı tarafı, onlar hiç vakit kaybetmez, başkalarının vakit kaybetmesini sağlar ve bu konuda harıl harıl çalışırlar!
  • Silindir sayısı motor sesini cüzzi bir oranda etkiler. Motorun türü, tasarımı, silindir çapı, piston kolu uzunluğu, besleme motor sesini etkileyen daha önemli etkenlerdir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Paramedik 112 -- 18 Mayıs 2012; 11:02:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Lexus LFA'da o egzoz ve motor sesini elde etmek için "YAMAHA" ile çalışılmış.

    Now, in the new Lexus LFA, you can experience the same sound that professional drivers hear in their cockpits when they careen around test courses.

    Click here to listen to a three-minute run of the dynamic sound of the Lexus LFA and get a feel for what racing drivers experience.

    (The first 17 seconds and the last 30 seconds were recorded outside the LFA, and the rest is what the driver hears.)

    The Center for Advanced Sound Technologies of Yamaha Corporation (Headquarters: 10-1, Nakazawa-cho, Naka-ku, Hamamatsu, Shizuoka, President: Mitsuru Umemura) and Yamaha Motor Co., Ltd., performed acoustic design work for the engine of the Lexus LFA, which will be displayed at the 41st Tokyo Motor Show that begins on October 23. Yamaha Motor assisted in developing the engine for this sports car. The goal of the acoustic design project was to generate the dramatic and exciting acoustic properties that people expect of mass-produced super sports car like the Lexus LFA.

    The Lexus LFA and its engine will be on display at the Lexus booth at the 2009 Tokyo Motor Show, and the prototype engine will be shown at the Yamaha Motor booth.
    The acoustic designing concept

    The objective of this acoustic design was to utilize sound as a medium that can achieve a direct link between the driver and the vehicle. To accomplish this goal, Yamaha and Yamaha Motor decided to base the design on the following two goals.

    Create an engine sound that reacts instantly to even delicate alterations by the driver in the vehicle’s operation.
    Effectively convey all of the high-grade engine sound to the driver.

    This approach was based on Yamaha’s expertise in creating relationships between performers and musical instruments to give the perfomers the full enjoyment of playing an instrument.

    When playing a musical instrument, performers hear the delicate changes in volume, tone, and nuances that they produce themselves. Hearing these subtle changes allows performers to make instant revisions as they play the instrument. For these performers, access to high-quality audio feedback is vital to achieving the best possible performance. In this case, sensing the direct feedback of the musical instrument is what provides the performers with the enjoyment of playing an instrument.

    http://www.yamaha.com/news_release/2009/20091021.html
    _____________________________




  • Bu motor sesinin karakterini belirleyen şey ateşleme sırası diye açıklanmıştı daha önce, ateşleme sırası yani krank milinin tasarımı dolayısı ile V motorlarda (benimde sevdiğim gibi) farklı bir ses oluşuyor, yani V blokta önce sol blok ilk silindir sonra sağ blok ilk silindir sonra iki sol ve iki sağ sonra sağ sol diye ateşleme zamanın tamamlanıyor, bu şekilde ateşleme sırası krank milinin o muhtesem sesini oluşturuyor, sıralı motorlarda sırayla ateşleme oldugu için krank milinin tasarımıda farklı şekilde onun seside kendine özgü oluyor,
    _____________________________
    2016 Exe Civic
  • Lexus LFA'da o egzoz ve motor sesini elde etmek için "YAMAHA" ile çalışılmış.

    Now, in the new Lexus LFA, you can experience the same sound that professional drivers hear in their cockpits when they careen around test courses.

    Click here to listen to a three-minute run of the dynamic sound of the Lexus LFA and get a feel for what racing drivers experience.

    (The first 17 seconds and the last 30 seconds were recorded outside the LFA, and the rest is what the driver hears.)

    The Center for Advanced Sound Technologies of Yamaha Corporation (Headquarters: 10-1, Nakazawa-cho, Naka-ku, Hamamatsu, Shizuoka, President: Mitsuru Umemura) and Yamaha Motor Co., Ltd., performed acoustic design work for the engine of the Lexus LFA, which will be displayed at the 41st Tokyo Motor Show that begins on October 23. Yamaha Motor assisted in developing the engine for this sports car. The goal of the acoustic design project was to generate the dramatic and exciting acoustic properties that people expect of mass-produced super sports car like the Lexus LFA.

    The Lexus LFA and its engine will be on display at the Lexus booth at the 2009 Tokyo Motor Show, and the prototype engine will be shown at the Yamaha Motor booth.
    The acoustic designing concept

    The objective of this acoustic design was to utilize sound as a medium that can achieve a direct link between the driver and the vehicle. To accomplish this goal, Yamaha and Yamaha Motor decided to base the design on the following two goals.

    Create an engine sound that reacts instantly to even delicate alterations by the driver in the vehicle’s operation.
    Effectively convey all of the high-grade engine sound to the driver.

    This approach was based on Yamaha’s expertise in creating relationships between performers and musical instruments to give the perfomers the full enjoyment of playing an instrument.

    When playing a musical instrument, performers hear the delicate changes in volume, tone, and nuances that they produce themselves. Hearing these subtle changes allows performers to make instant revisions as they play the instrument. For these performers, access to high-quality audio feedback is vital to achieving the best possible performance. In this case, sensing the direct feedback of the musical instrument is what provides the performers with the enjoyment of playing an instrument.

    http://www.yamaha.com/news_release/2009/20091021.html
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeepNote

    Lamborghini ile ilgili bir görüş paylaşmış arkadaş ordan aklımda geldi.Özellikle v8 sesi bende büyü etkisi yaratırken örneğin bir v6 ya da v12, v8 kadar etkilemiyor. Bu konuda fikri olan varsa paylaşsın lütfen. (Ayrıca 4 silindirli araçlardan niye, afedersiniz ''osturuklu'' bir ses geliyo)

    görüşümü paylaştığıma pişman oldum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sadece Sürücü -- 18 Mayıs 2012; 14:40:27 >
    _____________________________
    Life is too short to drive boring cars.
  • Bir Alfa Romeo ' nun icine binip gaza bastiginizdaki o motor sesini dinlemenizi siddetle tavsiye ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Başarı yolunda sürat, isteğin şiddet kadardır...
  • F 355- carrera gt (fazla çığlık atıyor ama etrafı inletmek için birebir ), e60 m5, e39 m5, 996 turbo, Modena başlıca müptelası olduğum seslerden. . .
    Ayrıca supra, subaru blow off, 350 Z, LFA, vtec de güzel seslerden.
    _____________________________
  • Böyle bir V6 Motora hayır demem.

    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeepNote

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dentex Dentex

    şöyle örnek vereyim aynı dört ayrı enstrumanla mı daha senfonik ses çıkarabilirsin sekiz tanesiyle mi?12 tanesiyle fazla frenkanslı oluyor ses,melodiler arası kısa oluyor.8 tam ayarı,birde bu enstrumnları yan yatarak ve dik biçimde çaldığını düşün,çıkarabildiğin ses tonu farklı olacaktır,melodi süresi de.Bu yüzden V2,V4,V6,V8 sesleri pata pata diye çıkar ve silindir sayısı azaldıkça pat sesleri arası uzun olur.

    http://www.youtube.com/watch?v=WV7B1DCljWo&feature=fvwrel

    V2...

    http://www.youtube.com/watch?v=faVZ9gWNVJA

    V4...

    http://www.youtube.com/watch?v=ekqdmnECviA

    v8...

    http://www.youtube.com/watch?v=YloMhEZnFZo&feature=fvst

    v12...

    İlk video da ki ses pek komik bu arada.Hani bilmesem motorun çalıştığını, roman darbukacının biri dublaj yapıyor kenarda diyecektim .

    Aman hocam yapma efsanedir Harley'in sesi patentini bile aldılar o sesin.
    _____________________________




  • motor sesi ve duman atan boru sesini ayırt etmeliyiz forumda bu ikisi çok karışıyor

    güzel bir v8 şarkısı 134 judd



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vincent van Gogh -- 18 Mayıs 2012; 19:10:29 >
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.