Şimdi Ara

Neden Chip tuning'i iptal ettirdim (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
91
Cevap
2
Favori
31.077
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Ya canım kardeşim 250Nm'a kadar dayanmıyor adamlar mecburiyetten sınırlamışlar, yazdığımı düzgün okumuyor musun? Opel Astra K 1.6 cdti motorlarında kullandığı şanzıman 400Nm torka dayanabiliyor yazılımcılar da 380de bırakır genelde. DSG araçlarda da öyle yaparlar, 310-320Nm de bırakırlar çünkü alet 340`a kadar dayanıklı, meraklıysan araştır. Senin dediğin doğru olsaydı yazılımlı araç tuningciden çıktıktan sonra 2. Vitese gidemeden dsg yi dağıtması gerekir çünkü 250Nm ye dayanıklı ama değil işte daha dayanıklı ama VW Öyle uygun görmüş 250de sınırlamış ki peaklerde 250den fazla torku rahat rahat üretiyor o motorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FurkanNoyan4134

    Ya canım kardeşim 250Nm'a kadar dayanmıyor adamlar mecburiyetten sınırlamışlar, yazdığımı düzgün okumuyor musun? Opel Astra K 1.6 cdti motorlarında kullandığı şanzıman 400Nm torka dayanabiliyor yazılımcılar da 380de bırakır genelde. DSG araçlarda da öyle yaparlar, 310-320Nm de bırakırlar çünkü alet 340`a kadar dayanıklı, meraklıysan araştır. Senin dediğin doğru olsaydı yazılımlı araç tuningciden çıktıktan sonra 2. Vitese gidemeden dsg yi dağıtması gerekir çünkü 250Nm ye dayanıklı ama değil işte daha dayanıklı ama VW Öyle uygun görmüş 250de sınırlamış ki peaklerde 250den fazla torku rahat rahat üretiyor o motorlar.
    Elinizde veri varsa koyun dedim, söylediklerinizin hükmü yok...

    340 nm torka kadar dayandığını gösteren bi belge vs bisey koy benim yaptığım gibi, tabi varsa, öyle devam edelim

    Hayır mantıklı değil söylediğiniz, madem 340 nm torka kadar dayanıyor, neden 250de sınır koyuyorlar?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 20 Ocak 2020; 11:43:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Senin Wikipedia ss inden daha mantıklı şeyler söylüyorum ama yok anlamıyorsun.
    Basit araştırmalarla dediğimin doğru olduğunu fark edebilirsin, bak buradaki arkadaş B7 passata yazılım yapıp 321Nm Torkta bırakmış.
    http://kcng1983.blogspot.com/2015/03/dq200-dsg7-torque-story-v2.html?m=1

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Senin Wikipedia ss inden daha mantıklı şeyler söylüyorum ama yok anlamıyorsun.
    Basit araştırmalarla dediğimin doğru olduğunu fark edebilirsin, bak buradaki arkadaş B7 passata yazılım yapıp 321Nm Torkta bırakmış.
    http://kcng1983.blogspot.com/2015/03/dq200-dsg7-torque-story-v2.html?m=1
    250Nm hikayesi yalan bak biraz düşün yahu biraz düşün, 250Nm üreten motora 250 dayanımlı şanzıman hangi mühendis koyar? Akıl alıyormu bunu? Tölerans yok tölerans!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FurkanNoyan4134 F kullanıcısına yanıt
    Kendine göre mantıklı şeyler söylüyorsun, yazılı kaynakları yalanlıyorsun ama söylediğini destekleyecek resmi bisey yok...

    Neyse sen 340 de, biz 250

    Vw'e de mail at sizin bu şanzımanlar 340 nm torka kadar dayanıyor, şu 1.6 tdi motorları biraz torklu yapın de, haberleri olsun...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Tamam kardeşim 250 olsun, farklı atmosfer basınçlarında ve farklı yakıtlarda farklı güç üreten motpr için şanzımanın toleransı olmasın, senin bildiğin en doğru.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    Hayırdır senmı karar veriyorsun hangi yorumun mantıklı hangi yorumun mantıksız olduğuna

    Alıntıları Göster
    Evet ben veriyorum aslanim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DQ200 250nm den daha fazla torklara dayanabiliyor arkadaşın dediği doğru. Gerek ülkedeki gerek avrupadaki iyi yazılım firmaları 300-310nm de bırakıyor zaten. Dsg narin bir şanzıman ama nasıl kullanacağınızı bilirseniz sorun yaşama şansınız az. Aynı şekilde yazılım yapıldıktan sonra aracınızı daha bilinçli şekilde kullanırsanız yine sorun yaşama şansınız az. Çevremde görüyorum, sürücü soğuk motorla yüksek devirlerde geziyor, gazladıktan veya uzun yoldan geldikten sonra şak diye stop ediyor motoru, 20 bin kmde bir yağ değiştiriyor. Böyle bir kullanıcı yazılım olsa da olmasa da illa ki sorun yaşayacağı kesin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Six Feet Under.

    Evet ben veriyorum aslanim.

    Alıntıları Göster
    Öyle aslan maslan alırım seni ayağımın altına klavye delikanlısı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    Öyle aslan maslan alırım seni ayağımın altına klavye delikanlısı

    Alıntıları Göster
    Öyle üsluba böyle cevap genco.
  • Top 3 kim bu ülkede?
  • İyi yapmışsın hocam.

    Eğer hızlı araç isteniyorsa ya mekanik olarak bu işin içine girilecek ya da hızlı bir araç satın alınacak. Mekanik olarak uğraşmadan chip tuning bana pek iyi bir şey gibi gelmiyor.
  • 7 senedir yazılımlı araca biniyorum. Satarken de söylüyorum. İstiyor isen al istemiyor isen alma çok basit. Zerre umurumda değil.
    Zati bu piyasada herkes cahil akılsız, bir sizin kafanız çalışıyor.
    Herkesin kendi parası düşüncesi aracı. Sen tüplü 75 beygir atmosferik aracın ile trafikte dolanıyorsun, avm lere girmeye çalışıyorsun. Biz bir şey diyor muyuz?
  • KararanBitki kullanıcısına yanıt
    Yazılıma el atmadan mekaniğe giremezsin...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Chip tuning denen olay profesyonel yerlerde yaptırmak gerek

    Örneğin Ford Fiesta araca kattığı 25hp bunuda enjektörlere fazladan yakıt gondererek ECU dan yapıyor bunun zararı yok çünkü Avrupa emisyonlarina göre çoğu motor kısıtlanmış olarak geliyor

    Ama bazı araclar profesyonellik istiyor örneğin BMW 3 serisinde birisi 184hp aynı modelin birisi 136hp dir chip ile 136hp olanı yükseltmek isteyen hata eder çünkü 184hp araçta extra yağ soğutucu vardır 136 lik modelde yoktur

    Evet kimi aractada turboyu bozabiliyor bu tür işlemler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Brother ToLGa B kullanıcısına yanıt
    Yağ soğutucu problemi 1 serisinde 16i ve 14i lerde yaşanıyor çünkü yok, 18i 136hp lerde var onlar yazılımda sıkıntısız 200+hp alıyor. 3 serisindeki durumu bilmiyorum ama onların hepsi yağ soğutuculu diye biliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2cr den fiyat aldim 1600tl dedi.Bulundugum sehirdeki ecumaster 750 tl dedi.Aracim astra 1.4turbo.2cr firmasi 240km uzak bana.2cr 170 beygir 270 nm tork vaad ediyor.Ecumaster ise 175 beygir 50nm tork vaad ediyor.Benim beklentim ise alt devirler biraz daha canli olsun.Ama aracin mekanik olarak parcalari nekadar zorlanacak ne olacak bilmiyorum.Iki firma da ekindeki hazir harita dosyasini flashlayacak.Aslinda internetten biraz arastirinca dosyasini da bulabiliyorsun hatta haritayi nasil degistirecegini de gosteren videolar var.Ama flashlama cihazi almak lazim onun da clone olani bile 1500tl.Orjinali zaten almis basini gitmis.Kafam cok karisik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de yaptırırsam Ümit Doğan (kendisi mühendis ve mühendis ekibi var) gibi bu işi bilen,aracın dinamiklerine özel yazılım yapan referanslı adamlara yaptırırım varsın pahalı olsun.Neredeyse her mahallede chip tuningci açıldı hazır yazılımı yükleyip salıyorlar sonra maalesef sorunlardan geçilmiyor.

  • Mezuni kullanıcısına yanıt
    Remaps değil mi? Bende duydum, fiyat aldım 1400 TL verdi (Bursa). Düşünme evresindeyim bende.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.