Şimdi Ara

Ne olcak bu E5 in hali (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
110
Cevap
0
Favori
4.923
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mühendisliğin bitmesi biraz da ihaleleri alan firmalardan kaynaklanıyor.bazı şeyleri mühendisin istemesi yetmiyor,ödenek meselesi biraz da.bu ülkede ihaleler o kadar usulsuz yapılıyor ki,alan firmalar genelde siyasi destekli oluyor.sonra da denetlemenin olmayacağını bildiği için o dediğimiz sahneler ortaya çıkıyor.

    ayrıca kimse yanlış anlamasın biz burada yanlışları konuşuyoruz,bu yanlışları kim yaparsa yapsın eleştirilmesi gerek,partisi ideolojisi hiç önemli değil.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Duratorq

    mühendisliğin bitmesi biraz da ihaleleri alan firmalardan kaynaklanıyor.bazı şeyleri mühendisin istemesi yetmiyor,ödenek meselesi biraz da.bu ülkede ihaleler o kadar usulsuz yapılıyor ki,alan firmalar genelde siyasi destekli oluyor.sonra da denetlemenin olmayacağını bildiği için o dediğimiz sahneler ortaya çıkıyor.

    ayrıca kimse yanlış anlamasın biz burada yanlışları konuşuyoruz,bu yanlışları kim yaparsa yapsın eleştirilmesi gerek,partisi ideolojisi hiç önemli değil.



    altına imzamı atarım.

    istediği parti olsun, istediği yönde olsun, yanlış yapan sert bir dilde eleştirilir ve beğenmediğimiz medeni ülkelerde en ağır şekillerde cezalandırılır.
  • Tek eleştirdigim konu metrobüs neden tekerlekli vede mazotlu neden düzgün bir raylı sistem yapılmadı??
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Cela Soylu

    Tek eleştirdigim konu metrobüs neden tekerlekli vede mazotlu neden düzgün bir raylı sistem yapılmadı??


    ozaman 29 marta biraz zor yetişirdi.E5i kese kırpa zor bitirdiler birde ona ray döşeyecekler elektrik hattı çekecekler derken 29 marta hayal olurdu yetişmesi.

    ben burdan şunu anlıyorum bunca işi eziyeti hizmet için yapmıyorlar bunu kendileri için yapıyorlar.Saltanatın devamı için göz boyamaca hepsi.

    merak ediyorum bunların yakınları hiçmi geçmiyor E5 den kulaklarını çınlatmıyorlarmıdır acaba kendi eşi dostu akrabaları.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WarSaw -- 4 Şubat 2009; 23:52:27 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: WarSaw

    quote:

    Orjinalden alıntı: Cela Soylu

    Tek eleştirdigim konu metrobüs neden tekerlekli vede mazotlu neden düzgün bir raylı sistem yapılmadı??


    ozaman 29 marta biraz zor yetişirdi.E5i kese kırpa zor bitirdiler birde ona ray döşeyecekler elektrik hattı çekecekler derken 29 marta hayal olurdu yetişmesi.

    ben burdan şunu anlıyorum bunca işi eziyeti hizmet için yapmıyorlar bunu kendileri için yapıyorlar.Saltanatın devamı için göz boyamaca hepsi.

    merak ediyorum bunların yakınları hiçmi geçmiyor E5 den kulaklarını çınlatmıyorlarmıdır acaba kendi eşi dostu akrabaları.


    biz yeterince çınlatmıyor myuz zaten kulaklarını onlara pek de gerek yok.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Cela Soylu

    Tek eleştirdigim konu metrobüs neden tekerlekli vede mazotlu neden düzgün bir raylı sistem yapılmadı??


    ARKADAŞIM NEDENİ ÇOK BASİT DEDİĞİNİ YAPMAYA KALKSALARDI ANCA ÇOCUKLARINA YETİŞİRDİ DE ONDAN.
  • Metrobüsten sonra trafik hepten keşmekeş oldu doğrudur.

    Hem metrobüs hem araç kullanan biri olarak şunu söylüyorum, eğer Büyükçekmece değil de Avcılarda otursam, arabamı satarım, Metrobüs öyle şahane birşey...

    40 dakikada Mecidiyeköye gidiyor, ne stres ne birşey trafik... Şahane...

    Tabiiki doğrudur, emniyet şeritsiz karayolu mu olur? Sağda bir araç durdu mu kaza tehlikesi oluyor her seferinde, kaç kere gördüm makas atan biri tak bir giriyor sağa adam durmuş acı fren patlatacak veya kaçacak , kaçarken soldan bir araca da girebilir.

    Kimbili böyle kaç kaza oldu... Bir kaza oldu mu yol resmen kapanıyor...

    Metrobüs inşaatı yaklaşık 2 sene sürdü, halen de sürmekte, inanın metrobüs açılmadan o inşaatlar yüzünden daha kötüydü trafik.


    Bakın topkapıda o kavşakları yaptılar, işte metrobüs vesaire çalışma derken, 6 yıldır, Büyükçekmece-Taksim arası gidip geliyorum, 6 yılda çalışmasız rahat bir trafik görmedim.

    Bu AKP zihniyeti yolları rahat bıraksaydı hiç ellemeseydi inanın daha iyi olacaktı...


    Bedrettin Dalan mı başlatmıştı metroyu hatta daha önce temeli, CHP nin başlattığı metro halen İstanbulun tek metrosu.


    Metro yapar mı hiç AKP zihniyeti? Sağcı partiler RAYLI sistem yapar mı?

    Emperyalist uşakları , Amerikan işbirlikçileri asla ve asla RAYLI sisteme önem vermez bunu böyle bilin. 50 yıldır böyle... Halen Atatürk ün yaptığı raylı sistemler kullanılıyor , onu geçtim Osmanlı'dan kalma hatlar varmış düşünün...


    50 yıldır Amerikan uşakları iktidarda, soğuk savaş, derin devlet olayları SAĞ zihniyetin ürünüdür. Türk Gladiosu, Nato's Secret Armies diye bir kitap var açın okuyun...


    Bu ülkenin ihtiyacı olan şey sanırım SULTAN GALİYEV gibi, hem müslüman hem sosyalist bir TÜRK lider... Çünkü bu millet dininden vazgeçmiyor ama, sağ partilerce de yönetilemez...




  • ne diyosun sen yaaa adamlar şişhaneden taksime gidiyolar, kabataştan taksime çıkıyolar. çok ayıp hiç bunları hor görmek olur mu?

    acaba metrobüsün ana fikri olan tercihli yolu ilk kim getirmiş istanbula? zeytinburnu-kabataş tramvayı eskiden neymiş bir öğrenin bakalım. yoksa otobüslerin gittiği bir yol muymuş?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mromer911

    ikinizde haklısınız da istanbulun altyapı problemi solediklerinizi yapmaya malesef pek musait degil. herkes bilir ki bi asfalt dokulur sonra bi dogalgaz hattı cekilecek olur o asfaltlar sokulur tekrar yapılır

    altyapı saglam olmadıgından metrobus gibi seyler yapılırken yan tarafta yollar genişletilemiyo hemen evler baslıyo vs

    ama haklısınız sıkıntı yapıyo ama bi anda olmuyo bu işler keske cok daha hızlı yapılabilse ama bu yogunlukta ve aynı anda yani eşzamanlı surdurulen işler bu kadar cokken bazı seylerin aksaması veya cok iyi yapılamaması normal

    heleki ulkemizde resmen muhendislik yok şu kadar basit bir ornekle acıkalayım bunu

    izmit gölcukte otururken yeni bir yol yapıldı asfalt dokuldu

    yokusta yagmur suyu birikiyodu. yani okadar komikki yokus assa yol ve su birikmiş yolun ortasında isteseniz yapamazsınız :)

    ama onu yapan mimar muhendis artık her ne haltsa bunu becermişti..

    artık gerisini siz dusunun

    mühendis yapsa öyle bir hata olacağını sanmam mühendissiz yapılmış işlerdir onlar. mühendisden başka bi de şehir planlamacıların da çalışması gerek ama şehir planlamacı mezunları şimdiye kadar belediyede fen işlerinde filan çalıştıklarını hiç duymadım.




  • Bir de diploma kiralama mevzusu var. İhaleyi alan firma ustaya yaptırtıyor işi, mühendis sadece imza atıyor. Tam zamanlı olarak mühendis çalıştırmadığı için, tasarruf ediyor mühendis maaşından firma. Gerçekten enteresan bir memleket. Milyon dolarlık işler yapılır ama 2-3 milyar mühendis maaşı adamın gözüne batar. Sinekten yağ çıkarmaya çalışıyorlar işte.

    Bir de belediyelerde işe alımlar biraz torpil siyasete falan dayanıyor. Tecrübesiz mühendisler işe giriyor. Ben daha bir kez görmedim kariyer.net te falan belediyenin ilan verdiğini, atıyorum şu kadar sene otoyol yapımında tecrübeli mühendis aranıyor falan diye. Cemaatçilik falan filan derken, ucube eserler çıkıyor ortaya.
  • hakkaten rezalet ya sanki arabayla değil denizde botla gidiyoruz hoplaya zıplaya

    bide hani şehirde jip kullanılmaz diyorlar ama istanbul tam jiplik bi şehir her taraf çukur, kasis ve bozuk resmen offroad, Hummerla gezmek lazım, yoksa yolun yüzeyini kollamaktan önüme bakamıyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nemesis -- 5 Şubat 2009; 13:43:12 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: nemesis

    hakkaten rezalet ya sanki arabayla değil denizde botla gidiyoruz hoplaya zıplaya

    bide hani şehirde jip kullanılmaz diyorlar ama istanbul tam jiplik bi şehir her taraf çukur, kasis ve bozuk resmen offroad, Hummerla gezmek lazım, yoksa yolun yüzeyini kollamaktan önüme bakamıyorum

    ----------------------
    aynen aga alacaksın 4X4 400 HP filan bi Jeep önüne de çelik bariyer konstrüksiyon filan. önüne gelene bam güm.
    Saygılar




  • metrobüsün söğütlüçeşme kısmı da bitti karşıya geçenlere trafikte başarılar. bu arada yollarda kafam kadar delikler gördüm. çukur değildi bildiğimiz delikti. kadıköye genelde otobüsle giderim de annemi bırakmaya arabayla çıktım bu sabah.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _opeth -- 4 Mart 2009; 8:00:26 >
  • Ne olacak peki diğer illerdeki yolların hali?

    Temmuz 2008'de İstanbul'a gittiğimde karşılaştığım manzara aslında o kadar da şoke edici değildi, herhalde ara sokaklara vb. fazla girmediğimdem olmuştur. Birçok yol, cadde vb. kaymak gibiydi. Özellikle misafir kaldığım arkaşımın Beykoz'daki evi ve etrafı çok düzgündü. İstanbul'a Anadolu illerinden gelenler genelde yollara bakıyor ilk önce, bize çok temiz ve düz geliyor, kendi kentimizdeki kedi kıyma makinesi ve köpek ezme tertibatı DALGALI asfalt, altı beslenmemiş MOZAİK TAŞ, fren mesafesini 2 kat arttıran PARLAK BETON yolları, zaten KUYU'lardan söz etmiyorum, çukurlara bizler fazlası ile alışmışız.

    Spor ayakkabılarla bile yürüyerek zor geçilen caddeler, kadınların ve çocukların dizlerine kadar düştükleri derin dehlizler, % 100 emin olduğum bir şekilde ülkenin başka hiçbir yerinde görülemeyecek ÇOK ÇİRKİN bir E-5 yol kenarı kanalizasyon sistemi (az sonra fotoğrafını ekleyeceğim)...

    Bence buraları gördükten sonra oradaki caddelere şükredeceksiniz.

    Güzel bir gün geçirmeniz dileği ile,

    Taner Göde




  • Taner abi E-5'te öyle çukurlar, öyle dalgalanmalar var ki inanamazsın. 80'le üzerinden geçersen 2 şerit değiştiriyorsun. Mesela Boğaziçi Köprüsü'ne Acıbadem'den katılım olan köprü o kadar kötüydü ki, 100'le 120'yle giden trafik orada aniden durup arabaları yol-köprü bağlantı noktalarında ardarda 3 kere zıplatıyordu. Dün tekrardan geçtim. Malum başbakan metrobüsle geçecek diye şipşak asfalt çekmişlerdi şeritsiz. Ayrıca Millet Caddesi'nden Cevizlibağ E-5'e çıkan köprünün bağlantı yerlerinde de acayip tümsekler var. O yoldan geçenler böbrek taşı atıyorlarmış duyduğuma göre. Ben de hergün geçiyorum..
  • kuzenimin jantı çukurdan dolayı kalp şeklini almış öyle diyim size.
  • bizi ülkeden kovmak için işkence çeşitleri deniyorlar
  • yeni açılan metrobus hattını bu gun kullanma fırsatım oldu

    avcılardan pendige normalde 3 saati geciyodu gelmem ama bu gun 1 saat 40 dakkada geldim yarı yarıya fark ediyo

    saat 2 de avcılardan bindim en son banliyöden pendikte indigimde saat 3.40 tı

    cok rahat geldim ancak daha aksam iş cıkıs saatlerinde kullanma fırsatım olmadı yani saat 4-5-6 gibi bogaz trafigi falan daha cok olugu için daha uzun surebilir yol bilmiyorum..

    bide e5 te böbrek taşı düşürülecek kadar bi cukur falan gormuyorum hergun e5 in her yerini karıs karıs talan eden biri olarak yolların durumundan pek memnun deiglim ama abartıldıgı kadar kötü bişi gormuyorum cok abartıyo bazıları bence
  • anadolu yakasında gülsuyu-cevizli arasında sağ şeritteki büyük çukurdan dolayı aracın sağ ön jantı eğdim ben geçen cumartesi.

    son anda farkettim,solda da araba vardı kaçamadım küt diye bir sesle çıktım çukurdan.

    şu an ciddi iyileştirmeler yapılması gereken yerler var.

    özellikle avrupa yakası bu konuda bizden daha kötü durumda bence,orada daha çok çukur ve bozuk yol mevcut.
  • Megakentlerin bitmeyen sorunu ulaşım...
    Çözümü ne? = Toplu ulaşım..

    Bence E-5 in hali,metrobüs vs. den çok, o bölgeleri bir anda imara açanlara olmalı tepkimiz
    O yolların, 30 sene önceki hali hakkında, bir şekilde bilgi sahibi olanlar, tahmin ediyorum bu sorunları daha iyi anlar
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.