Şimdi Ara

Ne olcak bu E5 in hali (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
110
Cevap
0
Favori
4.922
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bence belediye/karayolları şu kadıköye kadar olan metrobüs bittikten sonra muhtemelen yaz tatili başlayınca E5e asfalta dökecek ve çizgileri çekecektir bu haliyle off road pisti gibi...

    Adamın kağıttepe demesi bence güncel belediye başkanının tanesi 1,250 M avroya (sanıyorum 25 tane) metrobüs satın alıp , sonra da bunların haliç rampasını çıkamadığı anlaşıldığı için, garajda bekletilmesinden daha önemsiz bir hata . Hollandalı diyor ki kimse bize rampa performansı sormadı bizde zaten rampa yok....Şimdi harıl harıl şanzıman değiştirmeye uğraşıyorlar. Bu ihmal edilebilir bir hata, 30 milyon avro garajda yatıyor, kimsenin dillendirmesine gerek yok..Aptal istanbullu nasıl olsa faturayı ödüyor..Ama adam kağıttepe dedi yüklenin abalıya

    M****. Benim çocukluğumda bazı semtler uzak kaldığı için eski istanbullular tarafından pek rağbet görmezdi..Gel gör ki artık bu semtlerden metrobüsle belli yerlere gelmek, eski istanbul semtlerinden gelmekten çok daha kısa sürüyor. bilmemkaç imar affı ile kamu arazilerinin yağmalanıp birilerine peşkeş çekilmesi eski istanbul semtlerinde oturanların suçu imiş gibi.

    Geçmiş olsun Türkiye..****

    Edit: bazı şeyleri editledim ..maazallah bir sonraki ergenekon dalgasında beni de içeri atarlardı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi x-rayted -- 2 Şubat 2009; 14:38:21 >




  • muadili araçlar 3/1 paraya satılırken niye daha pahalı araçlar , şu denizfeneri olayıda lagalugaya getirildi....
  • ne zaman yolda artık tamamen kıpırdamayacak hale geleceğiz, İstanbul trafiğinde o zaman birşeyler değişmeye başlayacak.
  • 1.köprü nün halide çok berbat ve tehlikeli dün araç hızla giderken bariyerden dolayı takla atmış.ne diye koydular o bariyerleri böyle bir yola anlamadım.

    Allah hepimizi korusun.

    http://www.milliyet.com.tr/Yasam/SonDakika.aspx?aType=SonDakika&Kategori=turkiye&ArticleID=1054933&Date=03.02.2009&b=Bogaz%20Koprusunde%20%20tuzak&ver=75
  • Daa da gelmiyom ben e5e
  • Son Osmanlı - Yandım Tayyip


    Bir vatandaş bir şeyi düzgün olmadığında denetlenir, ve eksiği gediği ne varsa cezası kesilir, iliğine kadar alınır öyle değil mi?

    Peki bu belediyeyi denetleyen yok mu kardeşim? Kimse demiyor mu buna hop napıyorsun ya sen çizgi yok bişey yok, köprüye kasis mi konur trafğin anasına tecavüz ediyosun diye? Ulan muz cumhuriyeti şuraya bak!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: monodoks

    1.köprü nün halide çok berbat ve tehlikeli dün araç hızla giderken bariyerden dolayı takla atmış.ne diye koydular o bariyerleri böyle bir yola anlamadım.

    Allah hepimizi korusun.

    http://www.milliyet.com.tr/Yasam/SonDakika.aspx?aType=SonDakika&Kategori=turkiye&ArticleID=1054933&Date=03.02.2009&b=Bogaz%20Koprusunde%20%20tuzak&ver=75



    --------------------------
    kazada Allah'tan ölü yok. köprüler yollar iyice çekilmez hale geldi...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: karenin

    gerçekten çok kötü her geçişimde kalbim skışıyor, başıma ağrı giriyor, kan şekerim düşüyor


    Dostum bir doktora görünsen iyi olur
  • bu son kazada motor nasıl karşı şeride uçmuş akıl almıyor.
  • siyasetle ilgilenmem
    ne chp yi severim ne akp yi
    ne de diğerlerini

    ama kağıthaneye kağıttepe demek ,
    istiklal marşını okuyamayan embesilleri bizim vekilimiz olarak oraya koyanların yaptığı hatadan daha ufak bir hatadır.

    ayrıca şu gerçek metrobuslerin bayır çıkamadığı için garajlarda çürümesi olayını bilmiyordum.
    gerçekten de aptallık.

    böyle bir belediyecilik anlayışı ile nereye gidilir ki?


    rahmanlarda oturuyorum.
    yazın devamlı olarak sahilde arkadaşlarımla beraber vakit geçiririm.
    bostancı-maltepe arasına asfalt yapıldı. iyi dedik en azından yolumuz düzelecek.

    sonra yarım bırakıldı. bir kaç ay hiç ellenmedi.
    eski ve yeni asfalt birleşim yerleri hala tıraşlanmış olarak duruyor.
    sol şeritte 5 cm yükseklikte mazgallar duruyor.
    şerit falan da yapmadılar.
    insanlar hacıyatmaz gibi bir sağa bir sola gidiyor.
    birde çiçekleri sulayan tanker de devamlı oralarda turluyor. 1.5 şerit kaplıyor.


    neyse ,ibb ye mail yazdım.
    dedim ki yol yapıldı şeritler nerede ? neyi bekliyorsunuz?
    ayrıca su tankeri neden akşam iş çıkışı saatlerinde hep şerit işgal ediyor?

    gelen cevap.
    yol henüz bitirilmedi.son kat asfalt yapılıp şerit çizilecek.
    tanker için yolda değil ceplerde durduğu yazıldı sanırım.pek hatırlayamadım.

    bu cevaptan sonra son kat asfalt dökülmesi için beklenen yola şerit çekildi.
    gerçekten ertesi akşam şerit çizilmeye başlandı.
    bilmiyorum beni kaale mi aldılar yoksa denk mi geldi?

    bu olayın üzerinden 5-6 ay kadar geçti.
    kar yağdı.yağmur yağdı.yan yattı çamura battı.
    şimdi zaten bitirilmemiş olan o yol , devamlı mazgala değmemek için slalom yaptıran o yolartık köstebek yuvası gibi.
    yağmur yağınca ufak ufak gölet oluyor.

    belediyenin görevi nedir?
    bu belediyeler VATAN HAYİNİ mi?




  • eger azıcık bilinç olsaydı o metrobusun arabası olmayanlar için otobuslerde minubuslerde çile cekenler için ne kadar faydalı oldugunu anlardınız..

    bencillik etmeyin arabası olandan cok olmayan insan var

    ayrıca metrobus yapılana kadar tabiki yollar kotu olacak ondan sonra duzeliyo trafigin akısı

    avrupa yakasında hersey duzeldi ve eski trafigi kalmadı

    ayrıca metrobusun amacı zaten arabası olupta işe arabayla gidenleride arabalarını bıraktırıp toplu tasımaya yönlendirmek

    binlerce araba yollarda her arabada 1 insan var tek insan için istanbul gibi buyuk bir metropolde yolda koca yer kaplanıyo ve trafik bundan olusuyo

    bi zahmet işe gidip gelirken arabalarınızı bırakın da halkın arasına karısıp toplutasımayı kullanın

    merak etmeyin anadolu yakasının e5 i de duzelecek metrobus yapılıp bittiginde
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mromer911

    eger azıcık bilinç olsaydı o metrobusun arabası olmayanlar için otobuslerde minubuslerde çile cekenler için ne kadar faydalı oldugunu anlardınız..

    bencillik etmeyin arabası olandan cok olmayan insan var

    ayrıca metrobus yapılana kadar tabiki yollar kotu olacak ondan sonra duzeliyo trafigin akısı

    avrupa yakasında hersey duzeldi ve eski trafigi kalmadı

    ayrıca metrobusun amacı zaten arabası olupta işe arabayla gidenleride arabalarını bıraktırıp toplu tasımaya yönlendirmek

    binlerce araba yollarda her arabada 1 insan var tek insan için istanbul gibi buyuk bir metropolde yolda koca yer kaplanıyo ve trafik bundan olusuyo

    bi zahmet işe gidip gelirken arabalarınızı bırakın da halkın arasına karısıp toplutasımayı kullanın

    merak etmeyin anadolu yakasının e5 i de duzelecek metrobus yapılıp bittiginde




    nerde oturuyorsun?

    hangi saatlerde e-5'tesin?

    e-5'e çıktığında düzenli olarak gidip geldiğin bir yer var mı? yani tesadüfen tıkalı ya da tesadüfen açık diyemeyeceğimiz, sürekli gidip geldiğin istikamet neresi?

    sen nereye giderken neyle seyahat ediyorsun?

    her gün sayılamayacak kadar çok araç geçen bir yolda emniyet şeridinin olmaması hakkında ne düşünüyorsun?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mromer911

    eger azıcık bilinç olsaydı o metrobusun arabası olmayanlar için otobuslerde minubuslerde çile cekenler için ne kadar faydalı oldugunu anlardınız..

    bencillik etmeyin arabası olandan cok olmayan insan var

    ayrıca metrobus yapılana kadar tabiki yollar kotu olacak ondan sonra duzeliyo trafigin akısı

    avrupa yakasında hersey duzeldi ve eski trafigi kalmadı

    ayrıca metrobusun amacı zaten arabası olupta işe arabayla gidenleride arabalarını bıraktırıp toplu tasımaya yönlendirmek

    binlerce araba yollarda her arabada 1 insan var tek insan için istanbul gibi buyuk bir metropolde yolda koca yer kaplanıyo ve trafik bundan olusuyo

    bi zahmet işe gidip gelirken arabalarınızı bırakın da halkın arasına karısıp toplutasımayı kullanın

    merak etmeyin anadolu yakasının e5 i de duzelecek metrobus yapılıp bittiginde




    evet azıcık bilinç olsaydı eğimli güzergaha yokuş çıkamayan elektrikli metrobüsler alınıp insanların milyonlarca eurosu heba edilmezdi,doğru söylüyorsun bilinç yok.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mromer911

    eger azıcık bilinç olsaydı o metrobusun arabası olmayanlar için otobuslerde minubuslerde çile cekenler için ne kadar faydalı oldugunu anlardınız..

    bencillik etmeyin arabası olandan cok olmayan insan var

    ayrıca metrobus yapılana kadar tabiki yollar kotu olacak ondan sonra duzeliyo trafigin akısı

    avrupa yakasında hersey duzeldi ve eski trafigi kalmadı

    ayrıca metrobusun amacı zaten arabası olupta işe arabayla gidenleride arabalarını bıraktırıp toplu tasımaya yönlendirmek

    binlerce araba yollarda her arabada 1 insan var tek insan için istanbul gibi buyuk bir metropolde yolda koca yer kaplanıyo ve trafik bundan olusuyo

    bi zahmet işe gidip gelirken arabalarınızı bırakın da halkın arasına karısıp toplutasımayı kullanın

    merak etmeyin anadolu yakasının e5 i de duzelecek metrobus yapılıp bittiginde



    eğer azıcık bilinç olsaydı e5 denilen mahalle yoluna günün birinde sizinde işinizin düşebileceğini ve yapılan berbat şerit yapılanması sol şerit ile bariyer arası mesafesinin gayri nizami oluşu kaza veya arıza yapan araçlar için emniyet şeridinin oluşturulmadığını günün birinde belkide çok acı bir deneyim yaşayarak yetkililere neden böyle iş yaptıklarını gözünüz yaşlı biçimde haykırırken bizim burada ne anlatmak istediğimizi anlayabilirsiniz.
    Umarım canınız yanmadan anlarsınız bazı şeyleri.




  • İstanbul da her geçen gün araç sayısı artıyor, yollar daralıyor, doğal gaz için kazı çalışmaları oluyor, bilinsiz araç sahipleri olur olmadık yerlere park ediyorlar valla gidişat hiç iyi değil, sözde avrupa birliğine girecektik ama bu yollar ile asla avrupa birliğine giremeyiz.
  • ben 5 sene avcılarda oturdum simdi pendikte oturuyorum

    gunun her saatinde arabası olmayan biri olarak metrobuse binmişligim var

    avrupa tarafında beylikduzunden kucuk cekmeceye kadar felaket bir trafik olurdu simdi o trafik avcılara kadar cunku bylikduzu avcılar arası hala metrobus yok
    sonrasındaysa yol eskisine nazaran kat kat acık..

    yuzbinlerce insan artık halk otobusu iett ve ozelliklede minubusleri bıraktı siz hiç cevizlibagdan minibuse binip avcılara gittinizmi???

    cvzlibag avcılar 1 bucuk saat suruyordu ve herseyi gectim o minubuslerin şirinevlerdeki yarım sat bekleyişi ve kornaları insanı hayattan sogutuyodu...

    herkes kendince bi yorum yapmıs ama kimse benim söledigim metrobus bitene kadar zaten sıkıntı oluyor sonrasında da vatandasın bilincli davranıp şahsi araçlarını bırakıp yapılan metrobusleri kullanması lazım

    ben burda yanlı bir sey sölemiyorum arabası olmayan ve toplutasımalarda surunen biri olarak konusuyorum ve metrobusun ne kadar buyuk bigmet oldugunu soluyorum...

    en kalabalık metrobus bile okadar rahat ki dumduz bir yolda gittigi için ve sık durmadıgı için hiç rahatsız etmiyo insanı..

    ayrıca en dik yokuslarında bile e5 in metrobusle gittim ve hiç gidemedigini de gormedim..

    siz bu solediklerime katılmıyomusunuz vatandasın bu araçlara yonelmesi gerektigini dusunmuyomusunuz??

    hem benzin fiyatları cok yuksek demeye gelince herkes basbas bagarır ama kişisel luksunden hiç vazgeçmez pendikte otururken beylikduzundeki işine arabayla gider..

    yine söluyorum hem koca araba içinde tek kişi ne kadar trafik etkisi yaratıyo hem de şahsi ve milli ekonomiye ne kadar zarar veriyo o benzini yakmak

    eger ben yanlıs dusunuyosam tamam dogru dusunen arabasını bırakmayan luksunden zerre odun vermeyen şahsi otomobil kullanıcıları haklı geriye kalan ve bu metrobusten cok memnun olan halk haksız kabul ediyorum....




  • metrobüsün faydalarını anlattığınız için teşekkürler mromer. zahmet olmazsa benim sorularıma kesin ve net cevaplar verebilir misiniz?

    azıcık ucundan dokundurmuşsun aslında, yine de teşekkürler. mesela pendikte oturduğunu belirtmişsin. benim için gayet yeterli bir cevap.


    kendimden ufacık bir örnek vermek istiyorum. evim merter'de, okulum acıbadem'de. metrobüse biniyorum, 35 dakikada zincirlikuyu'ya gidiyorum. Allah razı olsun. zincirlikuyudan başka bir otobüse binip kadıköye iniyorum. o da 40-45 dakika sürüyor yaklaşık. zincirlikuyu'dan köprü gişeleri yaklaşık 25 dakika sürüyor. her sabah. akşam oldu, eve döncem mesela. altunizadeden zincirlikuyu yarım saat sürüyor.
  • metrobüs için kimse birşey demez zaten mromer,buradaki insanların bu kadar cahil olmadığı ortada.

    sorun istanbul gibi metropolde bu işlerin bu kadar bilinçsiz ve yavaş şekilde yapılması.

    hadi bunu geçtik,bana en çok dokunan şu emniyet şeritlerinin yok edilmesi.

    ya tamam ambulans,itfaiye polis vs. için metrobüs yolu kullanılabilir acil durumlarda diyor başkan topbaş.

    e peki sizden bizden biri,yani halktan biri ihtiyacı olduğunda napacak hastalık,kaza gibi acil durumlar olduğunda.

    ambulans çağırıldığında ne kadarda geliyor istanbulda herkes biliyor.

    yani demek istediğim halk için hizmet vermeye çalışıyorsun iyi güzel de birşey düzeltilirken diğer şeyler bozulmaz ki .
  • ikinizde haklısınız da istanbulun altyapı problemi solediklerinizi yapmaya malesef pek musait degil. herkes bilir ki bi asfalt dokulur sonra bi dogalgaz hattı cekilecek olur o asfaltlar sokulur tekrar yapılır

    altyapı saglam olmadıgından metrobus gibi seyler yapılırken yan tarafta yollar genişletilemiyo hemen evler baslıyo vs

    ama haklısınız sıkıntı yapıyo ama bi anda olmuyo bu işler keske cok daha hızlı yapılabilse ama bu yogunlukta ve aynı anda yani eşzamanlı surdurulen işler bu kadar cokken bazı seylerin aksaması veya cok iyi yapılamaması normal

    heleki ulkemizde resmen muhendislik yok şu kadar basit bir ornekle acıkalayım bunu

    izmit gölcukte otururken yeni bir yol yapıldı asfalt dokuldu

    yokusta yagmur suyu birikiyodu. yani okadar komikki yokus assa yol ve su birikmiş yolun ortasında isteseniz yapamazsınız :)

    ama onu yapan mimar muhendis artık her ne haltsa bunu becermişti..

    artık gerisini siz dusunun




  • dediğin gibi mühendislik mimarlık tamamen çökmüş durumda. bu da ciddiyetsizlikten, sorumsuzluktan, ihmalkarlıktan ve ihaleleri peşkeş çekmekten oluyor.

    peki, e-5'in altından bir metro neden kazmadılar? çabuk bitsin, seçimlere yetişsin diye mi?

    yok canım hiç sanmıyorum.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.