Şimdi Ara

Ne olcak bu E5 in hali (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
110
Cevap
0
Favori
4.925
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar,başlık kilitlenebilir.

    Konu Otomobil Genel konusu olmaktan çıktı,siyasete girildi( çoktan ).Şu ana kadar kilitlenmemiş olmasına bile şaşıyorum zaten.

    Bazen yöneticiler toleranslı olabiliyorlar böyle konularda .Sanırım şu ana kadar avanstan yenildi ,heran konu gider diyorum .

    _____________________________
    1.4 120 Hp 2009 Lancia Delta Beyaz
  • quote:

    Orjinalden alıntı: individual

    bildiğim kadarı ile emniyet şeridi artık avrupa E-5 de yok.
    bir araç yolda kalsa trafik nerelere kadar uzanır biliyor musunuz?

    ya da kalp krizi geçiren yakınınızı hastaneye nasıl ulaştıracaksınız?




    mecidiyeköyde araba kalınca avcılarda trafik tıkanıyor. abartıyosam şerefisizim.
    _____________________________


  • quote:

    Orjinalden alıntı: individual

    bildiğim kadarı ile emniyet şeridi artık avrupa E-5 de yok.
    bir araç yolda kalsa trafik nerelere kadar uzanır biliyor musunuz?

    ya da kalp krizi geçiren yakınınızı hastaneye nasıl ulaştıracaksınız?




    topbaş a sordular bu soruyu bir tv programında,diyor ki ambulanslar,itfaiyeler,polislerin falan metrobüs yollarına girme hakları var,oradan gitmeleri daha kolay.tamam da acil bir durumda vatandaş hususi arabasıyla yakınlarını hastaneye yetiştirmeye çalışsa nasıl gidecek o trafikte,sanki ambulans çağırınca hemen geliyor da
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun


    quote:

    Orjinalden alıntı: individual

    bildiğim kadarı ile emniyet şeridi artık avrupa E-5 de yok.
    bir araç yolda kalsa trafik nerelere kadar uzanır biliyor musunuz?

    ya da kalp krizi geçiren yakınınızı hastaneye nasıl ulaştıracaksınız?




    mecidiyeköyde araba kalınca avcılarda trafik tıkanıyor. abartıyosam şerefisizim.




    Doğru diyorsun Coşkun.

    Hani geçen hafta perşembe bir motorcu kaza yapmıştı ve ölmştü(yazık),hatta topic konusu bile olmuştu. ben ogün Halkalı'ya gitmek üzere Bağdat

    caddesinden yola çıktım.Yok böyle bir trafik,Bahçelievler'de olan kaza köprüye kadar kuyruk oluşturmuştu.
    _____________________________
    1.4 120 Hp 2009 Lancia Delta Beyaz




  • Evet abi, heryer şişiyor. Bu metrobüs yoluna girmeleri için de Allah razı olsun. Avcılar ya da Zincirlikuyudan başka nerden gircekler o yola? Topkapıda da açıklık vardı ama kapattılar orayı. Çok komikler vallahi.
    _____________________________


  • quote:

    Orjinalden alıntı: monodoks

    eleştirilerimiz niye metrobüs yapıldı diye değil yolların çok bozuk olması,çizgilerin karışmış olması gibi gayet yapılabilecek şeyler.ama niyeyse yamuk yumuk yollardan gitmek birilerini rahatsız etmiyor olabilir.

    yorumları yukarıdan aşağı okumanı tavsiye ederim... bozuk yolu kim tartışıyor söyle bize ?
    _____________________________

  • Evet asfalt berbat..

    Genişletme ve Metrobüs çalışmalarını beklicez sanırım düzgün yol için..
    _____________________________
  • Valla, allah sürekli E-5 i kullanmak zorunda kalanlara yardım etsin. Ben genelde Tem'i tercih ediyorum ama mecbur kaldığım zamanlarda hep bir stres basıyor. Sürekli bir trafik var, hangi saat olursa olsun. Gerçekten iğrenç...
    _____________________________
    Matematikçi, karanlık bir odada, orada olmayan siyah bir kediyi arayan kör bir insana benzer.
  • Yol okadar bilinçsiz ve şekilsiz bir hal aldıki olası bir kazada yada arıza durumunda araçlarınızı çekeceğiniz bir emniyet şeridi bile yok. Çok olası gibi gözüken bu durumları düşünmek bile o yoldaki sürücüleri bezdirir , nitekim 1km trafik kuyruğu oluşabiliyor..
    _____________________________
    Opel Corsa D 1.4/AT Twinport Enjoy
  • bir ara haliç köprüsü çıkışında 2.köprüye giden yan yolun bariyerlerini çok aşağıdan kapatmışlardı millet o kuyruğa girebilmek için nerelerden girmeye çalışıyorlardı tam bir keşmekeş olmuştu.Allahtan akıl edip sökmüşler ve yeniden yukarıdan girebiliyor biraz rahatladı orası.
    _____________________________
  • bu saatten sonra Istanbul'un trafiğini çözmek çok zor. 5 milyon kilometrekarelik bir alanda 17.000.000. bu kadar insanın yaşadığı bir kentten bahsediyoruz.
    Türkiye ye yeni metropol şehirler lazım.
    _____________________________
    Nerde kalmıştık Janım ??
  • e-5 te giderken hep diken üstündeyim.çünkü arabanın biri önüme kırsa kurtulmam için şerit yok ve o yüzden giderken ya en sağdan ya da en sol şeritten gitmeye çalışıyorum.
    _____________________________
  • metrobus arabası olmayanlar için çok iyi birşey, özellikle e-5 trafiğinde otobüste ayakta beklemek nasıl işkencedir otobüsle gidip gelmemiş olan bilemez, ha ben de e-5 te azkalsın dağıtıyordum arabayı 4 teker yerden kesildi inişimde altta ne varsa yere vurdu ama adamlar ne yapsınlar? o asfaltın yeniden dökülmesi eskisinin sökülmesi lazım, kolay mı bu kadar aktif bir yolu kapatmak? tek tek şerit alsalar bile tek şeridi almak için 2. şeride kaymak zorundalar e o zaman da e-5 zaten dar olan şeritlerinden sadece 1 i aktif olarak kullanılabilir, kademe kademe kapatsalar yine yığılmalar facia durumda olur, büyük ihtimalle zaten genellikle trafik olan bu yüzden hız ortalaması düşük bir yol olduğu düşünülüp şimdilik birşey yapılmıyor ama sonuç olarak metrobus hattı tam olarak bitmeden e-5 te herhangi bir çalışma başlamaz
    _____________________________
  • en iyisi katlı yol yapsınlar haa birde bence zenginler için metrobüs yolunu 100 liraya açsınlar trafik rahatlar
    _____________________________
    Where there is a will there is a way!!!
  • geceleri trafik nispeten daha az oluyor. bu saatlerde bir şerit kapatılıp mesela 250m yol yapılıp, sabah tekrar açılabilir.
    nedendir anlamadığım çalışmaların en yoğun olduğu zamanlarda yapılmasıdır
    yavaş yavaş olur ama temiz olur...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BmCpRo827

    Biraz sabredin, Kemal Kılıçdaroğlu seçilirse İstanbul rahatlayacak gibi gözüküyor..


    O gitsin ilk önce kağıttepe de otursun








    _____________________________
  • bir insan dili sürçmeden ananı al git deyince , ona buna babalanınca el üstünde tutuluyor, dünya 3.sü olan teknik direktör , halkın seviyesine inmediği için tu kaka oluyor, avrupa4 .sü olanı, milleti arayıp bıyığını yerim dediği unutulup el üstünde tutuluyor.

    bir diğeri dili sürçüp az gelişmiş semtleri sayarken gültepeden sonra kağıthane yerine kağıttepe dedi mi bitiyor.

    çünkü içeriğe bakan yok, herkes şekle takmış kafayı, insanlar aldıkları gazetelerin dergilerin bile resimlerine ve manşetleri dışında hiçbiryerini okumuyor, sonra da medya toplumu yönlendiriyor oluyor, sen haberin içerini okumazsan adam da doğal olarak kendi fikrini sana empoze eder.

    bizde bu şekilcilik olduktan sonra bizden bir halt olmaz, nasrettin hoca boşuna ye kürküm ye dememiş.

    konuya dönersek, metrobüsün yapılması mükemmel oldu, trafiğin tıkanma nedeni yan yolların saçma şekilde bariyerlerle ayrılması, bariyerler kaldırılsa çözüm büyük oranda çözülür bence.

    bir kaza halinde 3 şeritlik yolun 2 şeride indiğinde durumunda yaşanacak tıkanıklıkla, 5 şeritli yolun 4 e inmesi arasında çok büyük fark var.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: 19can84

    bir insan dili sürçmeden ananı al git deyince , ona buna babalanınca el üstünde tutuluyor, dünya 3.sü olan teknik direktör , halkın seviyesine inmediği için tu kaka oluyor, avrupa4 .sü olanı, milleti arayıp bıyığını yerim dediği unutulup el üstünde tutuluyor.

    bir diğeri dili sürçüp az gelişmiş semtleri sayarken gültepeden sonra kağıthane yerine kağıttepe dedi mi bitiyor.

    çünkü içeriğe bakan yok, herkes şekle takmış kafayı, insanlar aldıkları gazetelerin dergilerin bile resimlerine ve manşetleri dışında hiçbiryerini okumuyor, sonra da medya toplumu yönlendiriyor oluyor, sen haberin içerini okumazsan adam da doğal olarak kendi fikrini sana empoze eder.

    bizde bu şekilcilik olduktan sonra bizden bir halt olmaz, nasrettin hoca boşuna ye kürküm ye dememiş.

    konuya dönersek, metrobüsün yapılması mükemmel oldu, trafiğin tıkanma nedeni yan yolların saçma şekilde bariyerlerle ayrılması, bariyerler kaldırılsa çözüm büyük oranda çözülür bence.

    bir kaza halinde 3 şeritlik yolun 2 şeride indiğinde durumunda yaşanacak tıkanıklıkla, 5 şeritli yolun 4 e inmesi arasında çok büyük fark var.




    Dİl sürçmesi hepimizin her zaman kolayca yapabildiği bir şey ama İstanbul'u bilmeden büyükşehir başkanlığına adaylığını koyduğu iddia edilen birinin böyle bir hata yapmasına insanların ve medyanın şekilciliği demek yanlış olur.

    E-5 için de servisle eve dönerken tam bir eziyet iken metrobüsle bi yere giderken de oh be diyebiliyorum..Ama her iki durumdaki insanların da mağdur edilmemesi için bir çözüm bulmak gerekiyor..
    _____________________________




  • quote:

    Orjinalden alıntı: F1SECO

    en iyisi katlı yol yapsınlar haa birde bence zenginler için metrobüs yolunu 100 liraya açsınlar trafik rahatlar

    --------------------
    iyi fikir ama holding sahibine de sorsan "yok be kardeşim şirketim batıyor ben de fakirim" der
    _____________________________
    Nerde kalmıştık Janım ??




  • Ne olacak E-5'in hali... Zamanında önlem alınmazsa, İstanbul'un (veya diğer şehirlerin, hele burası) büyüyüp mega kent olacağı öngörülmezse tertemiz ve cillop gibi şehir aynen tornistan yapar, içindne çıkılmaz bir hal alır...

    Büyükşehirlerdeki trafik ve bu adamın hali aynı: İKİSİ DE DAYANILMAZ

     Ne olcak bu E5 in hali
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.