Şimdi Ara

N11 dolandırıcılığı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
1.958
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 11.11 günü ücret ödeyerek aldığım kuponla mont aldım. Mont defolu çıktı. Satıcıyla irtibata geçtim yenisi olmadığını söyledi. Ürünü iade ettim. Parasını verdiğim kuponun tekrar yüklenmeyeceği ve ücret iadesinin de yapılmayacağı söyleniyor. Müşteri hizmetleri de sadece o gün kullanabileceğimi belirtiyor. satıcının gönderdiği defolu üründen biz sorumluyuz arkadaşlar. elde var sıfır gerçekten. tüketici mahkemesine başvurmayı düşünüyorum. bir daha n11 mi tövbe. hele para verip kupon almak mı, asla



  • Kendinizce belki haklısınız ama kuponlarla ilgili ayrıntı bilgide bu durum yazıyordu. Ben de kupon aldım mesela ve alırken bu durumun riskine katlandım.
  • MÜŞAVİR kullanıcısına yanıt
    ersabr E kullanıcısına yanıt
    Sonuçta bir hizmet alınıyor Aldığı hizmet ayıplı hizmet olmuş durumda.


    @ersabr Aldığın hizmeti o gün kullanıyorsun fakat seninle alakalı olmayan bir durumdan dolayı iptal oluyor. Bu durum alıcı ile ilgili olmadığı için n11 bu konuda yardımcı olmalı gerekirse o firma ile iletişime geçip alıcının hakkını savunmalı.. Ticari ahlak gerektiren bir iş fakat bizim ülkede herkes her şeye bana ne diyor...
    Kısaca kupon açıklamasında yazabilir fakat ucu açık bir şart. Hakem heyetinden sonuç alabilirsiniz. Ama n11 ile düzgün bir dille durumu anlatmak işi çözebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TiRaNTx -- 17 Kasım 2016; 15:29:29 >
  • En korktuğum şey buydu. Bence n11 satıcıdan almalı bunun parasını. Ben de ürünü kargolamaz diye düşündüm uzun süre onaylanmadı ama bir sorun çıkmadı..
  • Burada siz tamamen haklısınız , satıcı ise kendine göre haklı. Ancak buradaki tüm sorumluluğu bence n11 üstlenmeli.
  • MÜŞAVİR kullanıcısına yanıt
    o zaman aldığımız kuponlar için satıcılar ellerinde ne kadar defolu bozuk kırık ürün varsa göndersin. 11 kasım günü çürük malları iteleme günü olsun. herkesin başına gelebilir bu durum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ersabr

    o zaman aldığımız kuponlar için satıcılar ellerinde ne kadar defolu bozuk kırık ürün varsa göndersin. 11 kasım günü çürük malları iteleme günü olsun. herkesin başına gelebilir bu durum.

    Haklılık payınız var. Yine bu bölümde o günkü kampanyadan toplu sandisk marka 8gb sd kart alan bir arkadaşın kartlar sahte çıkmış.

    Demek ki 11.11 bizim uyanık satıcıların av günü aynı zamanda.
  • Satıcı "ürünün yenisi yok" diyemez. Misliyle iade seçimlik hakkı kullanılmış ise o şekilde satıcı iadeyi yapmalıdır.

    Bence N11 açısından sorumluluk doğmayacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MÜŞAVİR

    Kendinizce belki haklısınız ama kuponlarla ilgili ayrıntı bilgide bu durum yazıyordu. Ben de kupon aldım mesela ve alırken bu durumun riskine katlandım.

    Kampanya koşulları ve son kullanıcı sözleşmelerinde yer alan kurallar, kanunların önüne geçemez ve bağlayıcılığı kanuna uygun değilse yoktur. Sadece hakem heyetine açıklamak zor olacaktır bunu eğer n11.11 gününden haberi olmamış satınalma yapmamışsa. Bu durumda da alışverişi taksitli/bir kısmını ön ödemeli olarak aldığınızı, ilk taksidin ön ödeme ve kapora olarak verdiğinizi, 11.11 de de kalan ücreti ve size verilen kuponu kullandığınızı belirterek, konuyu anlaşılır şekilde sadeleştirerek belki hızlandırabilirsiniz. n11e yazılı olarak talep iletip olumsuz yanıt aldıktan sonra hakem heyetine iletmeniz yerinde olur. Allah kolaylık versin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oasisngn -- 17 Kasım 2016; 15:50:57 >




  • oasisngn kullanıcısına yanıt
    N11' in sana sattığı kupon( aldığın ürünle alakasız bu). O gün için kullanılmak üzere olan bir hizmet. Yani gün bittikten sonra kullananılamayan bir şey. Hani sinema bileti alıp seans geçince filme girmedim kullanabilir miyim demek gibi. Hukuksal olarak ise kanunda bu durumla ilgili kesin net bir şey yoksa. Şu olur bu olur demek zor. Yani aldığı ürüne bir ön ödeme yapmıyor aslında. Kupon kullanmak için bir ön ödeme yapılıyor. Hizmeti alıyorsun, hizmeti o gün kullanıyorsun. Sonra hizmet ile aldığın başka bir üründe bir sorun çıkıyor. Bu durumda ne yapılabilir ? Asıl sorun bu ? Yani N11 hizmet tutarın mı iade etmek zorunda yoksa satıcı yeni ürün mü sağlamak zorunda ? Satıcı yeni ürün sağlayamayacağını söyleyip iadeyi kabul ediyor. Bu durumda da yine satıcı hukuksal olarak değiştirmek zorunda mı yoksa iadeyi kabul etmesi satıcıyı aklıyor mu ?

    Hani aslında ortada hizmetle ilgili ayıplı kusurlu bir şey yok. O hizmeti kullanılarak aldığın ürün ayıplı. Bana N11'in peki başı ağrımayacak gibi geliyor.




  • Başka bir konuda, iptal edilen bir sipariş için kuponu 24 saatliğine yeniden tanımlandığını söylüyorlardı[sm=argue.gi

    Hatta burada işte:https://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=121859223



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aduket atan adam -- 17 Kasım 2016; 16:26:40 >
  • Kuponlarda iade olmayacağı belirtilmişti.

    Ama n11 şu toleransı daha doğrusu müşteri memnuniyetini sağlamalı;

    "Kupon kullanılan alışverişlerde satıcı kaynaklı doğacak iade / iptallerde yeniden kupon yüklemesi yapılabilir"


    Ama n11'e şikayet, mağaza sorunu aktar hiçbir şekilde satıcıyla uğraşmak istemiyor gibiler.

    Bir mağaza için 10.11'de olan ürünü 11.11'de kapatıp 13.11'de geri açtılar dedim. Stoklar bitince ürün kapanır bilgisi veriyor canlı destek hattı. Mağaza da stok bitti diyor. Cuma günü biten stok pazar artmaz. Haftasonu ürün mü gelir. Madem iki güne tedarik edebiliyorsun niye ürünü kapatıyorsun?

    Başınız ağrımadan iş yaparsanız n11 mis.


    @MOHER

    Siparişi satıcı iptal ettiyse kupon veriliyor.
    Ama senden kaynaklı iptal'de, ya da mağazadan ve senden kaynaklı iade işlemlerinde yüklenmiyor süresi dolan kuponlar.
    Ama verdiğin konuda müşteri iptaline de verdikleri görülüyor gelen postlara göre, enteresan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kırmızı pelerin -- 17 Kasım 2016; 16:32:51 >




  • Hocam kupona ne kadar ödemiştiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vatov

    N11' in sana sattığı kupon( aldığın ürünle alakasız bu). O gün için kullanılmak üzere olan bir hizmet. Yani gün bittikten sonra kullananılamayan bir şey. Hani sinema bileti alıp seans geçince filme girmedim kullanabilir miyim demek gibi. Hukuksal olarak ise kanunda bu durumla ilgili kesin net bir şey yoksa. Şu olur bu olur demek zor. Yani aldığı ürüne bir ön ödeme yapmıyor aslında. Kupon kullanmak için bir ön ödeme yapılıyor. Hizmeti alıyorsun, hizmeti o gün kullanıyorsun. Sonra hizmet ile aldığın başka bir üründe bir sorun çıkıyor. Bu durumda ne yapılabilir ? Asıl sorun bu ? Yani N11 hizmet tutarın mı iade etmek zorunda yoksa satıcı yeni ürün mü sağlamak zorunda ? Satıcı yeni ürün sağlayamayacağını söyleyip iadeyi kabul ediyor. Bu durumda da yine satıcı hukuksal olarak değiştirmek zorunda mı yoksa iadeyi kabul etmesi satıcıyı aklıyor mu ?

    Hani aslında ortada hizmetle ilgili ayıplı kusurlu bir şey yok. O hizmeti kullanılarak aldığın ürün ayıplı. Bana N11'in peki başı ağrımayacak gibi geliyor.

    kesinlikle...
    Ama burada vermiş olduğunuz örnek çok güzel olmakla birlikte ufak bir nuans farkı var. Kişi sinema salonuna giriyor. Film yok (akü yok gibi oldu bu ). Sinema salonundan çıkıyor gişeye verdiği ücreti geri alıyor. sonrasında Burger King e gidip vermiş olduğunuz sinema bileti indirim kuponu nedeniyle ben burger king whopper menu almıştım. Taahüt edilen hizmeti alamadım o yüzden kaybımın tazminini istiyorum dediğinde promosyonu yapan firma 3 maymunu oynayamaz. Tabi bunu cidden hakem heyetine ya da mahkemeye açıklamak ve kanuni dile çevirmek biz kullanıcılar tarafında çok zor, ama hukuk duayenleri bu konuda bilgilidir. Ben ön ödeme kelimesi ya da taksit kullanılabilecek terimler diye düşünüyorum ama daha iyi bir çözüm de bulunur, Arkadaş kredi kartı kullanmışsa, sipariş iptali sonrası bankasına kupon alım işlemi için harcama itiraz dilekçesi vermesi de bir çözüm olabilir. N11 ödenen ücret karşılığında hizmetin ya da ürünün alındığını ispat etmekle mükelleftir. Bu durumda bankacılara bu karışık konuyu anlatması gereken N11 olacaktır.

    Hiç kullanılmayan, ücreti karşılığı alınmış kuponların bile N11 tarafından geri alınması gerektiğini ve mümkün olduğu sonucu çıkar buradan ki bence öyle.
    Eğer Milli Piyango idaresinden kampanya ile ilgili talih oyunu kategorisinde bir izin alınmadıysa bu işlem ticari bir işlemdir ve şans yanabilir, bedelsiz sağlanan bir hediye çeki indirim kuponu yanabilir ama para işin içine girdiğinde talih olayları dışında paranın yanması olmaz. Başından kurgusal hata bence ve bu n11 para ile indirim alma olayını o yüzden çok görmüyoruz başka firmalarda....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oasisngn -- 17 Kasım 2016; 16:43:39 >




  • oasisngn kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam bir hukukçular çıkar bu işin içinden. Baktığımızda yani 3 tarafında kendine göre savunması var. Ve 3 farklı pencereden baktığında tamam olabilir dediğimiz şeyler. Tabi kanunları bilmediğimiz için biz sadece burada şu olabilir bu olabilir diyoruz. En mantıklısı tüketici hakem heyetine başvurmak olacak. Ama yani ilginç bir durum. Biz de takibini yapalım yarın öbür gün bizimde başımıza gelebilir
  • bu tür durumlarda hep garanti ürün alırım.

    örnek çaykur xxx çay.



    en temizi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Peki arkadaşlar benim de şöyle bir durumum var. Kupon ile aynı sepet içerisinde hem mikrodalga fırın aldım, hem de sıvıyağ... Mikro dalga fırın elime ulaştı, yağ hala kargolanmadı... Geç kargolama yüzünden sipariş iptal butonu açıldı. Ben bu siparişimde 55 TL lik kupon kullanmıştım. Sipariş iptali yaparsam bu indirimim hala geçerli olup mikrodalgayı 55 TL daha indirimli mi alırım, yoksa 68 TL'lik yağ iptali sonrası 55 TL kupon da iptal edilip zararı mı çıkarım?
  • Merhaba ersabr,

    Konu ile ilgili sizinle görüsmek ve yardimci olmak isteriz. irtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kisa sürede sizinle iletisime geçecektir.

    n11.com donanim haber ekibi
  • n11 size karşı verdiği bütün sorumlulukları yerine getirmiş. Burada bir dolandırıcılık yok, çok kupon istiyorsanız en fazla kullanım süresi geçmiş kuponu verirler, onuda "geçmiş kuponlarım" bölümünden takip edebilirsiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sangokudbgt

    n11 size karşı verdiği bütün sorumlulukları yerine getirmiş. Burada bir dolandırıcılık yok, çok kupon istiyorsanız en fazla kullanım süresi geçmiş kuponu verirler, onuda "geçmiş kuponlarım" bölümünden takip edebilirsiniz

    +1
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.