Şimdi Ara

n11.com -UZAK DURUN- (Kullanici Yorumlari Burada) (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
314
Cevap
10
Favori
212.687
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Eşime 4000 tl lik bilgisayar alacaktım. Yazılanları okyunca vazgeçer gibi oldum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: POWER64

    Eşime 4000 tl lik bilgisayar alacaktım. Yazılanları okyunca vazgeçer gibi oldum.

    en doğrusu.. ürün yorumlarına bakın sayı ile yorum tutmuyosa bılınkı olumsuzları yayınlamıyolar
  • madrid2017 kullanıcısına yanıt
    Yine eski usul parça parça alıp evde ben montajını yaparım yapacak bir şey yok. Ama n11 de olumsuz yorumlara da denk geliyorum son dönemde.

    Bir de satıcıyla mesajlaştım çok hızlı dönüş yaptılar. Ama elektronikte karşında net bir muhatap olmazsa işin zor oluyor. Bilgi için saolasın...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vampirelf kullanıcısına yanıt
    ShaLer kullanıcısına yanıt
    mustangram kullanıcısına yanıt
    madrid2017 kullanıcısına yanıt
    N11.com (Doğuş Planet Elektronik Ticaret ve Bilişim Hizmetleri A.Ş. nin) internet sitesinde Cayma Hakkı yla ilgili bilgilendirmesi ve alıcıyla yaptığı Mesafeli Satış Sözleşmesi arasında tutarsızlık ve 6502 SayılıTüketicinin Korunması Hakkında Kanunun aykırılık bulunmaktadır. Şöyle ki:
    N11.com (Doğuş Planet Elektronik Ticaret ve Bilişim Hizmetleri A.Ş. nin) alıcıya gönderdiği Mesafeli Satış Sözleşmesinde elektronik ürünler hakkında herhangi bir uyarı bulunmazken;
    websitesinde “Elektronik ürünlerin "Cayma Hakkı" dahilinde iade alınabilmesi için satın alınan ürünün, orijinal kutusuna zarar verilmemiş olması, faturasının ve tüm tamamlayıcı aksesuarlarının ürünle birlikte gönderilmesi gerekir. Gönderilmemesi halinde iade talebi reddedilecektir.” Şeklinde bir açıklama mevcuttur.
    N11.com internet sitesinde: “Alıcılar, cayma süresi (mal satışına ilişkin işlemlerde teslimat tarihinden itibaren, hizmet satışına ilişkin işlemlerde satın almanın yapıldığı tarihten itibaren 14 gün) içinde n11.com'daki Hesabım > Mevcut Sipariş sayfasından iade talep ederek cayma hakkını kullanmaları gerekir. Mağaza, alıcının talebini aldıktan sonra 3 iş günü + 24 saat içerisinde, ürünü iade alıp ürün bedelini ve varsa teslim masrafları dahil tüm ödemeleri alıcıya hiçbir masraf yükletmeksizin iade etmekle ve iade kargo ücretini ödemekle yükümlüdür” DENİLMEKTE…
    ANCAK alıcıya gönderdiği Mesafeli Satış Sözleşmesi 8.maddesinde:
    “DOĞUŞ PLANET, İŞBU MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİNİN TARAFI OLMADIĞINDAN DP'YE KARŞI CAYMA HAKKI KULLANILAMAZ VEYA DOĞUŞ PLANET'ten BEDEL İADESİ TALEP EDİLEMEZ.”
    İfadesini kullanmaktadır. BU İFADE; 6502 SAYILI KANUNUN 48.MADDESİNİN 5.FIKRASINA AYKIRI OLDUĞUNDAN DOĞUŞ PLANET’İN MÜTESELSİLEN SORUMLULUĞUNU ORTADAN KALDIRMADIĞI GİBİ N11.com un Türkiye Cumhuriyeti Kanunlarına tamamen aykırı hareket ederek Satıcı nın ispat yükünü gözardı eden ve alıcıyı maddi zarara uğratan etik dışı uygulamaları mahkemeye taşınacaktır. Kimsenin alınteriyle kazandığı para bu şekilde gasp edilemez.
    01/03/2017 tarihinde siparişini verdiğim 581 TL tutarındaki Basınç Hassasiyetli grafik tablet, kutusundan çıkan yazılım güncel olmadığından çalışmamıştır.
    Sipariş verdiğim ürün; Elektronik>Bilgisayar>Çevre Birimleri>Grafik Tabletler kategorisinde satılmakta olup; bilgisayar sarf malzemesi olarak geçen toner, kartuş,vb. gibi "cayma hakkı"nın geçerli olmadığı ürünler arasında değildir.
    Cayma hakkı yasal süresi içinde kullanılip N11.com sitesi üzerinden iade ön talebi oluşturularak 06.03.2017 tarihinde İade Kodu ile ayıplı ürün Yurtiçi Kargo ile geri gonderilmistir. Ürünün 07.03.2017 tarihinde satici firmaya saglam teslim edildigi kargo tutanagiyla sabittir.
    Ürün sağlam teslim edildiği halde satıcı firma TEKNOBİYOTİK (AKORTEK BİLİŞİM) ürün kutusunun hasarlı olduğu şeklinde yalan iddialarla iade talebimi iki defa reddetmiştir.
    AKORTEK BİLİŞİM SAN.VE DIŞ TİC.LTD.ŞTİ. isimli satıcı hakkında bozuk mal sattığına ve iade yapmadığına dair www.şikayetvar.com sitesinde 400 ün üzerinde şikayet bulunmaktadır.
    N11 MÜŞTERİ HİZMETLERİ, Satıcı nın iade talebimi herhangi bir ispat göstermeden reddettiğini belirterek HAKKIMI ARAMAM İÇİN YASAL YOLA BAŞVURMAM gerektiğini söylemiştir. 29 Mart 2017 tarihinde Tüketici Hakem Heyetine dilekçemi vermiş bulunmaktayım.
    6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunun 48.maddesinin 5.fıkrasında: Oluşturdukları sistem çerçevesinde satıcı-sağlayıcıya mesafeli sözleşme kurulmasına ilişkin aracılık edenlerin 48.madde hükümleri uyarınca satıcı-sağlayıcıya ilişkin yapılan işlemlerin kayıtlarını tutmakla yükümlü oldukları vesatıcı-sağlayıcının sözleşmeye aykırı fiillerinden sorumlu oldukları hüküm altına alınmıştır. Söz konusu Kanun Maddesine istinaden aracı siteler ayıplı mal veya hizmetler başta olmak üzere her türlü sözleşmeye aykırılıktan müteselsilen sorumludur.
    6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunun10. Maddesinin 1. bendinde: ”Teslim tarihinden itibaren altı ay içinde ortaya çıkan ayıpların, teslim tarihinde var olduğu kabul edilir. Bu durumda malın ayıplı olmadığının ispatı satıcıya aittir.” Denilmektedir.
    27 Kasım 2014 tarih, 29188 sayılı Resmi Gazete de yayımlanan MESAFELİ SÖZLEŞMELER YÖNETMELİĞİ Madde 20 /f.3)”Satıcı veya sağlayıcı elektronik ortamda tüketiciye teslim edilen gayrimaddi malların veya ifa edilen hizmetlerin ayıpsız olduğunu ispatla yükümlüdür.” Denilmektedir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cn_hayvandostu -- 10 Nisan 2017; 14:7:19 >




  • 03/09/2015 tarihinden n11 den gaming mouse aldım, faturası gelmemişti (n11 den bugüne kadar 7-8 ürün aldım ve sadece 2 tanesinin faturası ürünün yanında geldi) ürün yaklaşık 1 aydır önce arızalandı ve yaklaşık 10 gün önce n11 müşteri temsilcisine bağlandım ve faturanın scan edilip tarafıma mail atılmasını rica ettim. Dün aramışlar duymadım, az önce tekrar aradılar ve benim mouse i aldığım firmayla artık çalışmadıklarını söylediler!
    Garantisinin bitmesine 5 ay olan Logitech g300s marka mousemi tamir ettirip veya değiştirip yıllarca kullanmak varken, mouseyi çöpe atmak zorundayım!
    Bu kadar mağdur edildiğim başka herhangi bir alışveriş sitesi olmadı!
  • teknolight adlı firma ve n11.com'dan uzak durun arkadaşlar.

    Önce siparişi aldılar.
    Sonra satışa kapattılar.
    Kargo beklenen zamanda verilmedi.
    Ürünü tedarik edemediklerini söylediler.
    Sonra ürün ne hikmetse tekrar satışa açıldı hemde 3 stok ile.
    Ardından stok sayısı 2'ye düştü.
    Fakat siparişim hala kargoya verilmemişti.
    1 hafta geçti aradan...
    Siparişimin kargoya verildiğini n11.com yetkilileri mağaza ile görüşerek onayladılar.
    Kargo takip numarası ortada yok hala.
    Bir sonraki gün kargoya verildiğini onayladıkları ürün bir anda yine tedarik edilemiyor oldu.
    Siparişimi dolayısıyla iptal ettim.

    n11.com ve teknolight (Şimşek Bilgisayar, Gaziantep, İbrahim Şimşek) bu ikiliden uzak durun. O kadar alışveriş yaptım n11.com 'dan daha önce ama böyle bir yalana ortak oldukları için artık n11.com ile de hiç bir alışverişim olmaz. Sen mağazaysan n11.com'u, sen alışveriş sitesiysen mağazaların da seni temsil eder. Siz siz olun bu işi daha düzgün yapan muadilleriyle muhatap olun.




  • Umtbns U kullanıcısına yanıt
    Merhaba Umtbns,

    Ekibimiz sizi bilgilendirmiştir.

    n11.com
  • n11 Nartanesi - Murat Orak mağazasından uzak durun.

    Anneler günü için kuponla alışveriş yaptık ama satıcı mail atıp ürün elimizde yok iptal edin dedi.

    Vee tabii ki iptal işlemi gerçekleştikten sonra ürün tekrar satışa çıktı.
    http://urun.n11.com/ekmek-kizartma-makinesi/tefal-express-siyah-ekmek-kizartma-makinasi-P166686383

    Gittigidiyor'un gözünü seveyim, n11 müşteri temsilcisine yazınca cevap alamıyorsun bot mudur nedir ilgileniyorum diyor sonra kapanıyor görüşme.




  • kerrjo1 kullanıcısına yanıt
    Merhaba kerrjo1,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • quote:

    Orijinalden alıntı: n11

    Merhaba kerrjo1,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com

    Ilk şikayette müşterinin sorununu cozmeniz gerekmiyor mu? Bize duyduğunuz saygı bu mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elimde n11.com "gsmal" mağazasından aldığım telefon için hakem heyeti ücret iadesi kararı var. Tebligattan sonra n11 tarafından aradılar. 2 sene önce alırken kullandığım karta ödemeyi yapalım dediler fakat ben o kartı kullanmadığım için iban no vermek istedim. Genel müdürlük ile görüşüp hemen dönüş yapıcaz denildi,dönülmedi. Üzerine iki gün geçip tekrar iletişime geçtim tekrar dönüş yapılacak denildi. 4 gün olmasına rağmen arayan soran yok. Kullandığım aktif bir kartıma ödeme yapmak ya da iban verilen hesaba havale yapmak bu kadar mı zor?
  • volkansk kullanıcısına yanıt
    Merhaba volkansk,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • uzak durulması gereken bir firma ha televizyonlarda 100 tl bal satan firmalar ha n11 hiç bir farkı yok ürünü aldınız sağlam çıktı veya beğendiniz sorun yok beğenmediniz iade ettiniz yandınız ben yandım sizde yanmayın arkadaşım cep servis diye bunların aracılığı ile ürün aldım iade ettim satıcı o kadar uyanıkki ürünü kargodan teslim almıyor iadeyi elimize ulaşmadı diyip red ediyor n11 i arıyorum papağan gini aynı seyi söylüyor kısacası üçkâğıtçıların bir araya toplamı olan sözde kurumsal firma..
  • hayalet263 H kullanıcısına yanıt
    Merhaba hayalet263,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • İletişimmi güldürmeyin papagan gibi aynı seyler 3 kez bu konu hakkında arandım her seferinde aynı cevap benim amacım başkaları yanmasın tüm sosyal medyada amacım bu olucak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zamanında n11 den iphone 6 cep telefonu almıştım. sıfır jelatinli telefon kutusunu ben açtım. kontrol için apple firmasını aradım, bu telefon ikinci el, bir yıl önce aktif edilmiş dendi. yani ikinci el cihazı sıfır diye n11 den satıyorlar. Daha sonra satıcıya belli bir süre ulaşamadım, n11 hiç yardımcı olmadı. o zaman n11 in hizmet kalitesinin yerlerde olduğunu anladım. daha sonra telefon değişimi oldu, gitti geldi zamanla sorun çözüldü, ama n11 üzerine düşeni yapmadı. ikinci el cihaz satan mağazaya bile yaptırım uygulamadı.
  • N11 de hem müşteri hesabım hemde satıcı hesabım var şu ana kadar olumsuz bir durumla karşılaşmadım ancak bu karşılaşmayacağım anlamına gelmez.N11'in satıcıyı koruduğunu pek sanmıyorum üye mağaza olana kadar burnumuzdan getirdiler çok şu eksik yok bu eksik bilen bilir bu tür sitelerde diğer sitelerde olabilir siz mağaza olunca bir tane kategori yöneticiniz olur lakin bizim yönetici kaçtı gitti ulaşamıyoruz.Yani müşteriler satıcılardan daha iyi konumda bana göre en azından telefon ile ulaşacakları bir muhatapları var.Orijinal olayına hiç girmeyeyim.Anlatsam çıkamam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-11B71D1D1 -- 13 Haziran 2017; 16:14:3 >
  • sparcoo kullanıcısına yanıt
    Merhaba sparcoo,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • Az önce bende kontrol ettim kötü yorum görünmüyor. Birde kötü yorumlara izin vermiyor sistem sanki. zorunlu alanı doldur diyor sürekli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SORUNLU FİRMA KESKİNHOME

    Bu firma Hiç kullanmadan sadece Kapağın zor kapandığından ve kullanacak kişinin Kapağı kapatamamasından dolayı iade etmek istediğimiz düdüklü tencereyi iade almayarak, bu hakkımızı kullanmamıza izin vermiyor. Uzak durun her yerde bu durumu ileteceğim.
    n11 sayfası:https://www.n11.com/magaza/keskinhome
    web sayfası:http://www.keskinlerzuccaciye.com/0785_8.html




  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.