Şimdi Ara

n11.com -UZAK DURUN- (Kullanici Yorumlari Burada)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı, 3 Mobil Kullanıcı ( 3 Mobil Cihaz )
313
Cevap
10
Favori
199.610
Tıklama
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Cep Telefonları >> Cep telefonu tavsiyeleri >> n11.com -UZAK DURUN- (Kullanici Yorumlari Burada)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Er
    2 Mesaj
    N11 kesinlikle satıcının yanında ve satıcı haklarını koruyor!

    N11 aracılığıyla moribal/simport tan aldığımız Hoover çam. kurutma makinesi servis tarafından ağır hasarlı bulunup kurulmadı ve rapor düzenleyip değişimini istediler. Moribal/Simport'a durumu bildirip servis raporunu da ekleyip maille yolladım. Fakat 2 gün sonra N11 değişim için gerekli kargo takip bilgilerini girmem için son 24 saatimin olduğunu aksi takdirde sistem tarafından değişimin iptal edilip paranın mağazaya aktarılacağını bildiren bir mail aldım. N11 i arıyorum durumu anlatıyorum, mağaza henüz bir takip numarası yollamadı, paramı mağazaya aktarmayın süreyi uzatın diyorum böyle bir seçenek yok diyorlar. Moribal/Simport'u arıyorum kargo takip numarası verin alın hasarlı, vuruk ürününüzü diyorum, biz henüz servis raporunun incelenmesini bekliyoruz diyorlar! N11 şimdi kimin yanında? Param mağazaya aktarılırsa bbir de mağazanın keyfini bekle ki raporu sonuçlandırsın da değiştirme mi çıkacak, iptal mi çıkacak Allah kerim. Kullanamadığım ürüne mi yanayım, paramla rezil olduğuma mı! Simport mu , N11 mi bir daha asla!
    _____________________________




  • Yarbay
    2094 Mesaj
    Türkiye'nin durumu ortada ve git gide çöküyor ürünün 2 katı fiyatını verip üstüne dolar fırlamışken bu parayı öderken üstüne bir de bilinen bir firmadan alıyorsanız bile sıkıntı çıkma ihtimali yüksek bu ülkede. son 5-6 senede her anlamda kalitesizlik, çöküntü, aşırı kalabalık ve tüketim toplumunun yansımaları var. zaten kaçınılmazdı.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    843 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: author22

    N11 kesinlikle satıcının yanında ve satıcı haklarını koruyor!

    N11 aracılığıyla moribal/simport tan aldığımız Hoover çam. kurutma makinesi servis tarafından ağır hasarlı bulunup kurulmadı ve rapor düzenleyip değişimini istediler. Moribal/Simport'a durumu bildirip servis raporunu da ekleyip maille yolladım. Fakat 2 gün sonra N11 değişim için gerekli kargo takip bilgilerini girmem için son 24 saatimin olduğunu aksi takdirde sistem tarafından değişimin iptal edilip paranın mağazaya aktarılacağını bildiren bir mail aldım. N11 i arıyorum durumu anlatıyorum, mağaza henüz bir takip numarası yollamadı, paramı mağazaya aktarmayın süreyi uzatın diyorum böyle bir seçenek yok diyorlar. Moribal/Simport'u arıyorum kargo takip numarası verin alın hasarlı, vuruk ürününüzü diyorum, biz henüz servis raporunun incelenmesini bekliyoruz diyorlar! N11 şimdi kimin yanında? Param mağazaya aktarılırsa bbir de mağazanın keyfini bekle ki raporu sonuçlandırsın da değiştirme mi çıkacak, iptal mi çıkacak Allah kerim. Kullanamadığım ürüne mi yanayım, paramla rezil olduğuma mı! Simport mu , N11 mi bir daha asla!
    paran mağazaya öyle lak diye aktarılmıyor n11 de satıcı olarak söylüyorum n11 mağazalara belirli günlerde ödeme yapar içinden kendi komisyonunu alır demek istediğim para mağazaya aktarıldıktan sonra dahi 14 gün için de iade hakkın var.N11 satıcıyı korur gittigidiyor alıcıyı hepsiburada ikisinin ortasıdır.
    _____________________________




  • Firma Yetkilisi
    292 Mesaj

    Merhaba author22,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
    |
    |
    author22 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Er
    2 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: xtonymadx

    paran mağazaya öyle lak diye aktarılmıyor n11 de satıcı olarak söylüyorum n11 mağazalara belirli günlerde ödeme yapar içinden kendi komisyonunu alır demek istediğim para mağazaya aktarıldıktan sonra dahi 14 gün için de iade hakkın var.N11 satıcıyı korur gittigidiyor alıcıyı hepsiburada ikisinin ortasıdır.

    Alıntıları Göster
    dün itibariyle kargo bilgileri girilmediği için (ki ilgili lojistik firmasını yönlendirmesi için mağazanın göndermesi gerekiyor) alışverişin tamamlandığı ve paranın mağazaya aktarıldığını öğrendim, bu arada N11 ile satıcıların arasındaki ödeme aktarma durumlarını alıcı olarak bilemem o yüzden işleyiş sizin dediğiniz gibidir. Burada sorun N11 in değişim için alıcılara 3 takvim günlük süre verip bu sürede kargo bilgilerini girin diyerek alıcıya süre sınırı koyması ve değişimi tamamlanmamış, akıbeti belli olmayan ürünlerin bu süre sonunda işlemlerini tamamlayarak fiili olmasa da sistemsel olarak parasının aktarımını yapması. Şİmdi SİMPORT bana 20 gün de sürer 30 gün de sürer Hoover ne zaman raporu incelerse o zaman değişime ya da iadeye karar vereceğiz diyor, sizin dediğiniz 14 günlük sürenin de bir önemi kalmıyor bence. BU durumda para iadesi konusunda N11 le değil de SİMPORT'la muhatap olmak durumunda kalıcam demektir. N11 in böyle bir durumda ne yapabildiğini bilmiyorum.
    |
    |
    _____________________________




  • Sonu gelmiş bir firma. satıcılara sahip çıkmıyor içerde pis oyunlar dönüyor. Kim rüşvet alıyor kim almıyor belli değil. adalet yok.
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    292 Mesaj

    Merhaba desperadoilhan,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
    |
    |
    desperadoilhan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Er
    4 Mesaj
    eğer haklarınızı biliyorsanız çok güvenilir bir sitedir onlar yalnızca aracı pekala ordada dolandırıcılar var alırsınız kargoya vermezler , ayakkabı der çakmak gönderirler , kırık gönderirler dolu da dolu ama hepsinin de türlü türlü güvencesi var kargo kırık mı kontrol edin bide size gelenle tanıtılan bir mi kontrol edin değilse zaten 14 gün içinde koşulsuz iade garantisi var kargoya vermezlerse ürün elime gelmedi diyip canınız ne zaman isterse iptali basarsınız tercih edin arkadaşlar en iyilerinden biri n11 , şahsen diğer siteler tarafından dolandırılmadım ama çok duydum ve n11 den sürekli para kuponu kazandığım için orayı daha çok seviyorum asfasdas her alışverişe 20 tl 30 tl kazanınca insanın hoşuna gidiyo



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    292 Mesaj

    Merhaba shultes,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
    |
    |
    shultes kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2087 Mesaj

    Lütfen "ben robot değilim" yazar mısınız. Şüphelerimiz var.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    n11 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    98 Mesaj
    Kullanılmış Ürünü İade edemedim.
    N11'deki otovera mağazasından aldığım far ampullerini kullanılmış olduklarını görünce aynı gün iade ettim. Satıcı ürünün ambalajı kargoda kırılmış dedi ve iadeyi iptal etti. N11 de kargoyu almadan kontrol etseydiniz gibi garip bir savunma yaptı. Bu siteden 2 yılda 30.000TL'lik alışveriş yaptım. Bu olaya kadar iadelerimde bir kere sorun yaşamadım. 45 gündür iade kargosu bekliyorum. Kargo birimimizden otomatik teslim alınan kargoyu kontrol etseydiniz ne demek? Satıcı 3 kere yolladık teslim almamışsınız diyor üstüne. Güvence vermeseniz satıcının kendi sitesinden alırdım. 20 kere irtibata geçtim ve her seferinde 20 30 dakika dert anlattım. 3 gün içerisinde çözülecek demekten başka aksiyon yok. Bir N11 vardı sağlam kalan piyasada. O da bitti.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4004 Mesaj
    n11.com bozmaya başladı.Öncelikle eskiden 24 saat hizmet veren canlı destek artık çalışmıyor.Satıcı stokta olmayan ürünü satışa koyuyor satın alındığı zaman da onay vermeyip reddediyor.Alıcı banka kampanyasıyla satın aldıysa iadeden dolayı mağdur oluyor.Müşteri hizmetleri haksız olmasına rağmen satıcının arkasında duruyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    76 Mesaj
    MediTune firmasından ASCENSİA BAYER CONTOUR PLUS şeker ölçüm cihazı aldım. Hastane ölçümlerinden çok yüksek sonuçlar verdiği için değişimini istedim firma kabul etti. Ürünün içinden sadece ölçüm cihazını değiştirip açılmış kutu gönderdiler. Yine yanlış ölçtüğünü bildirdiğim firma iade alacağını, iade işlemi başlatmam gerektiğini söyledi. N11' den iade işlerini başlatıp kargo kodu aldım kargoya verdikten 5 dakika sonra firma iadeyi ürünün kişisel kullanım ürünü olması sebebiyle reddetti. Firmayı aradım iadeyi ya da değişimi ürünün ayıbı sebebiyle istediğimi bunun cayma hakkı olmadığını söyledim. Firma hastanedeki cihazların milyonluk olduğunu çok istiyorsam testlerimi orda yaptırmamı söyleyip yüzüme kapattı. Firmayı n11' e şikayet ettim. N11 bana ayıplı malı kullanıp tüketici hakem heyetine gitmemem için 50 tl kupon teklif etti. Biz hem firmalarla cebelleşecek hem de reddedilen ürünlerin kargo bedelleri ile uğraşacaksak neden n11 gibi satıcı açısından güvenilir bir platformu tercih edelim. Direk firmalardan alalım komisyon da küçük esnafın cebinde kalsın. Anladığım kadarıyla firmanın etik olmayan bu davranışını n11 kabul ediyor firmayı karşısına almak yerine müşterinin mağdur olmasına göz yumup 50 tl lik kuponla yasalardan kaynaklanan haklarımı da kullanmamamı bekliyor. Şöyle ki daha önce yine kişisel kullanım ürünü olan bir parfümü orijinal olmadığı sebebiyle satın aldıktan bir yıl sonra iade aldı n11 ama o firma n11 de dükkânını kapatmıştı yani n11' e kazandırmadığı için cezalandırılabilir ama Meditune böyle davranışlara rağmen 100 puan alıyor ve müşteri bu puana aldanıp alışveriş yapıp n11' e komisyon kazandırıyor.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi windlover -- 23 Ağustos 2019; 15:19:50 >
    |
    |
    _____________________________
    anyway the wind blows...




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Mobilya Takımları
haberler
son dakika
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,563
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.