Şimdi Ara

MSI Shout Out Kampanyası!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
297
Cevap
8
Favori
30.179
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • MSI Shout Out Kampanyası!


    MSI ürünleri ile ilgili deneyimlerinizi paylaşın, MSI'ı tercih etme sebeplerinizi anlatıp diğerlerinin seçimlerine yardımcı olun.

    Satın almak istediğiniz ürüne karar vermeden önce kullanıcı incelemelerini okuyor musunuz? O zaman biliyorsunuz ki tarafsız bir deneyim, doğru karar vermede son derece önemlidir. Şimdi siz de düşüncelerinizi paylaşıp aynı iyiliği diğerleri için yapabilirsiniz. Yaptığınız inceleme başka birine aradığı güvenceyi verebilir. Bir inceleme yazın ve bize bildirin.

    Promosyon tarihleri: 15/07/2020 – 31/08/2020 veya stoklar tükendiğinde.

    Detaylar için:https://tr.msi.com/Landing/join-shout-out-for-msi

    MSI Shout Out Kampanyası!







  • 19 Haziran da mag272cqr monitörü hepsiburada üzerinden satın aldım.

    Büyük bir hevesle bekledim 22 Haziranda geldi,kurdum. Ölü piksel testleri yaptım hiç bir şey yok gibiydi. 23 Haziran gecesi donanımhaber de gezerken açık renk olan ekranın sağ tarafında küçük bir toz tanesi gördüm. Silmeye çalıştım çalıştım yok gitmiyor. Panele içerden toz girmişti.Resimde alttan 4. çizginin hemen altında göreceksiniz.

    Bu kadarcık bir toz tanesi için ne yapmalıydım karar vermek için bir yandan da sinirle kapattım bilgisayarımı uyudum. Sabah uyanınca belki şans yüzüme güler de gitmiştir, belki de ben yanlış görmüşümdür uyku sersemi olarak diye bilgisayarımı açtım. Maalesef yerinde duruyordu. Hatta kötü bir şey daha eklenmişti bu sefer sol tarafta ölü piksel gibi boyutu olan panel üstünde bir leke vardı.

    Onu görünce kesinlikle geri göndermeliyim dedim. Resimde göreceğiniz gibi 24 Haziranda iade işlemlerine başladım.

    Hepsiburadaya cihazda arıza olduğunu caymak hakkımı kullanmak istediğimi söyledim. Onlardan gelen cevap açılan ürünlerde cayma hakkı kullanamayacağı yönündeydi. Cihazın servise gitmesi gerektiğini söylediler. Böyle bir haklarının olmadığını internetten ve telefon satışlarında koşulsuz iade edebileceğimi söylesem de bana servise mi gönderelim size mi gönderelim diyerek kestirme cevap verildi. Yüz yüze kavga edebileceğim bir yer olmadığı için maalesef servis seçeneğini seçtim. Msi rapor yazacak, hepsiburada ya yeni cihaz verecek yada para iadesi yapacaktı. Bugün ayın 18i yarın monitörü alalı 1 ay olacak. Asgari ücretle çalışan biri olarak bütün sınırlarımı zorlayarak aldığım monitörü kullanmadan bir de taksidini ödedim ayrıca eski monitörümü satarakta bir taksidini ödemeyi düşünürken yaşanan durumdan dolayı eskiyide satamıyorum. Kısacası rezillik üzerine rezillik çekiyorum. Hepsiburada dan bir dünya alışverişim olmuştur fakat yaptıkları çok büyük ayıptır. Zaten sadece kargonun İzmir den İstanbula hepsiburadaya gitmesi 1 hafta sürdü. Bir müşteri bu kadar mağdur edilemez.

    İlk ürünü gönderdiğimde paramı iade yapsalardı ilk kampanyada tekrar alacaktım yada değiştireceklerse de sıkıntı yaratmayacaktım. Fakat bu yaşanılan zaman kaybından dolayı cihaza karşı hevesimi de yitirdim açıkçası. Cihazın servisi İzmirde olsaydı belki bu kadar uzun sürmeyecekti işlemler. Ben zaten cihazı araştırarak isteyerek aldığım için direk servise götürüp DOA kapsamında cihaz değişimi isteyecektim. Ama içimdeki o hevesi büyük kısmı hepsiburada kaynaklı öldü :(


    Bende isterdim iyi yorum yazmayı ama yaşanılanlar bu kadar rezil!
  • Tarafsız mı ? Güzel fıkra MSI. Sıkıysa küfür içermeyen olumlu olumsuz tüm yorumları yayınlasanıza

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok sıcak bir fırsat.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Msi anakart almıştım. Bios çipi bozuldu. Asus aldım. Msi yazılım kalitesi olarak asustan daha iyi. Asusta donanım kalitesi olarak msidan daha iyi. Ama yazılımda asus 5 para etmez.

    Evet ödülümü alayım.
  • 1060 uzun kullanım incelemesi yapabilirim. Coil Whine sorununundan ve MSI'ın bunu hiç iplememesinden, 2 yıldan sonra kartın boşta 10 derece oyunlarda ise 6-7 derece daha fazla ısınmasından bahsedebilirim. Yazlımının kullanışsız ve çok kötü olduğundan da bahsedebilirim.

    Neyse MSI'ın 20xx serisinde tasarımı çok güzelken RX 5x00 serilerinde tasarımının leş gibi olması da cabası.
  • Vatov kullanıcısına yanıt
    O her amd ekran kartı üreten için geçerli bilerek herkes amd nin üstüne oynuyor ama tahtı sallanmıyor.

    Msi a gelecek olursak bir tane ürününü bile 20 liralık mousepad bile olsa tavsiye etmiyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daquied

    O her amd ekran kartı üreten için geçerli bilerek herkes amd nin üstüne oynuyor ama tahtı sallanmıyor.

    Msi a gelecek olursak bir tane ürününü bile 20 liralık mousepad bile olsa tavsiye etmiyorum.
    Bir tek Asus sanırım o konuda istisna.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vatov

    Bir tek Asus sanırım o konuda istisna.

    Alıntıları Göster
    Asusta suyunu çıkardı son 5000 serisinde spnra baktı asus ismi batacak adam akıllı soğutma sağladılar. Evo olarak ek getirdiler adına. Yokaa onlarda aynı otun laciverti. İsteseler o kartlar mükemmel olur.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daquied

    Asusta suyunu çıkardı son 5000 serisinde spnra baktı asus ismi batacak adam akıllı soğutma sağladılar. Evo olarak ek getirdiler adına. Yokaa onlarda aynı otun laciverti. İsteseler o kartlar mükemmel olur.

    Alıntıları Göster
    Nereye baksak bir falso hep. Amd gelişsin ki rekabet artsın istiyorum. Yoksa Nvidia'nın eline kaldık mı zor. Süreli fiyat artışı ama artan performans %20, ha öncekilerin performansı düşünce ise artmış oluyor.
  • Dragon center yazilimi cok kotu oradan yazmaya baslayabilirim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kampanyalar birleşiyor mu? Mesela hem buna hemde https://steam-code-for-b550.msi-promotion.com/tr/land-home/?country_promotion=61 birlikte katılabiliyor muyuz?
  • Bir nevi msi trollü mü oluyoruz yani?
  • Ben de bir anımı paylaşayım. 2 ay oldu olmadı hepsiburada üzerinden Msi Optix Mag272c monitör sipariş ettim. Full kapalı kutu güvenlik bandı olan ürünü bizzat ilk ben açtım ve içinden boydan boya yarılmış bir ekran çıktı. Allah'tan video kayıt altında kutusundan çıkardım da elimde kalmadı. Tabi her yolu denediler suçu bana atmak için ama yemedi tabi ki hakem heyeti sayesinde çözdüm. Belki bana denk geldi ama MSİ kalitesine güvenimi düşürdü bu durum. Ha ayrıca durum için laptop servisini aradım yanlışlıkla ve bir hanımefendi sanki masaj salonu işletmecisi gibi kahkahalar içinde telefonu tuhaf bir ses tonu ile açtı hiç resmi ve ciddi değildi ve bozdum kadını bu tavrından dolayı özür diledi. Kısacası düşündürücü!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Msi pişmanlıktır Asus ve Gigabayte den şaşmam.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • MSI notebook almayı düşünüyordum. Bu kadar olumsuz yorum görünce diğer alternatiflere öncelik vermeye karar verdim.


    @MSI Türkiye
    Kampanyaya baktığımızda ise; incelemeler MSI'a gönderilip sonradan yayınlandığı için şaibe yaratıyor. Bu tip bir şaibenin oluşmaması için yorumların yayınlandığı platformun sizin kontrolünüz dışında olması gerekir.

    Yorumlar/incelemeler olumlu veya olumsuz görüşler ayırt edilmeden yayınlanacak mı? Hakaret içeren yorumlar haricinde tamamı yayınlanıyor mu? Düşük puan veren kişiler de ödül kazanıyor mu?
  • msi b450 gaming plus max Aldım vatan dan içinde bu kampanya kağıdı çıkmadına rağmen baş vurdum en sonun monitör bölümüne aktarıyor du beni ve baş vurumu kabul etmiyor du

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 19 Haziran da mag272cqr monitörü hepsiburada üzerinden satın aldım.MSI Shout Out Kampanyası!

    Büyük bir hevesle bekledim 22 Haziranda geldi,kurdum. Ölü piksel testleri yaptım hiç bir şey yok gibiydi. 23 Haziran gecesi donanımhaber de gezerken açık renk olan ekranın sağ tarafında küçük bir toz tanesi gördüm. Silmeye çalıştım çalıştım yok gitmiyor. Panele içerden toz girmişti.Resimde alttan 4. çizginin hemen altında göreceksiniz. MSI Shout Out Kampanyası!

    Bu kadarcık bir toz tanesi için ne yapmalıydım karar vermek için bir yandan da sinirle kapattım bilgisayarımı uyudum. Sabah uyanınca belki şans yüzüme güler de gitmiştir, belki de ben yanlış görmüşümdür uyku sersemi olarak diye bilgisayarımı açtım. Maalesef yerinde duruyordu. Hatta kötü bir şey daha eklenmişti bu sefer sol tarafta ölü piksel gibi boyutu olan panel üstünde bir leke vardı.MSI Shout Out Kampanyası!

    Onu görünce kesinlikle geri göndermeliyim dedim. Resimde göreceğiniz gibi 24 Haziranda iade işlemlerine başladım. MSI Shout Out Kampanyası!

    Hepsiburadaya cihazda arıza olduğunu caymak hakkımı kullanmak istediğimi söyledim. Onlardan gelen cevap açılan ürünlerde cayma hakkı kullanamayacağı yönündeydi. Cihazın servise gitmesi gerektiğini söylediler. Böyle bir haklarının olmadığını internetten ve telefon satışlarında koşulsuz iade edebileceğimi söylesem de bana servise mi gönderelim size mi gönderelim diyerek kestirme cevap verildi. Yüz yüze kavga edebileceğim bir yer olmadığı için maalesef servis seçeneğini seçtim. Msi rapor yazacak, hepsiburada ya yeni cihaz verecek yada para iadesi yapacaktı. Bugün ayın 18i yarın monitörü alalı 1 ay olacak. Asgari ücretle çalışan biri olarak bütün sınırlarımı zorlayarak aldığım monitörü kullanmadan bir de taksidini ödedim ayrıca eski monitörümü satarakta bir taksidini ödemeyi düşünürken yaşanan durumdan dolayı eskiyide satamıyorum. Kısacası rezillik üzerine rezillik çekiyorum. Hepsiburada dan bir dünya alışverişim olmuştur fakat yaptıkları çok büyük ayıptır. Zaten sadece kargonun İzmir den İstanbula hepsiburadaya gitmesi 1 hafta sürdü. Bir müşteri bu kadar mağdur edilemez.

    İlk ürünü gönderdiğimde paramı iade yapsalardı ilk kampanyada tekrar alacaktım yada değiştireceklerse de sıkıntı yaratmayacaktım. Fakat bu yaşanılan zaman kaybından dolayı cihaza karşı hevesimi de yitirdim açıkçası. Cihazın servisi İzmirde olsaydı belki bu kadar uzun sürmeyecekti işlemler. Ben zaten cihazı araştırarak isteyerek aldığım için direk servise götürüp DOA kapsamında cihaz değişimi isteyecektim. Ama içimdeki o hevesi büyük kısmı hepsiburada kaynaklı öldü :(


    Bende isterdim iyi yorum yazmayı ama yaşanılanlar bu kadar rezil!




  • altug_unver A kullanıcısına yanıt
    Hocam cayma hakkında paket açılmasını nasıl sorun etmişler, yasal değil böyle bir durum. En kısa sürede THHye başvurun. Sikayetvar.com a da yazdığınızı düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Curved (kavisli) monitör alanlar hiç akıllanmıyor

    %100 (%99 değil) ışık sızması var birde ölü piksel çıkarsa = %100 AYIPLI Üründür

    Oled hariç Kavisli Ekranda Işık Sızması %100 dür olmama ihtimalili yoktur Kesin sonuçtur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bjkyener -- 19 Temmuz 2020; 2:5:22 >
  • Chembond kullanıcısına yanıt
    Şikayet var a yazdım klasik cevaplar geldi. Thh ye henüz basvurmadım. O sonuçlanana kadar zaten servisten cevap gelir. Anca servisten istediğim cevabı alamazsam o zaman thh ye başvuracağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.