Merhabalar Monster Yetkili Servis yüzünden başıma gelen "dandik" olayı sizle paylaşmak istiyorum Monster ABRA A7 V11.5 cihazımı ekranı(17.3 inch) kırıldığı için yetkili servisinde 5690 TL ücretiyle yaptırdım. 2 hafta bekledikten sonra ürünü bugün teslim aldığımda alt tarafta ışık sızması + bleeding sorununu fark ettim. Ekrana bakarken de renklerin çok cansız olduğu ve siyahları grimsi renkte ürettiğini gördüm. AIDA64 ile panele baktığımda orijinal panelim (BOE NV173FHM-N4A) yerine düşük kaliteli "AUO B173HAN04.9" panel takılmış! Orijinal paneli olan "BOE NV173FHM-N4A": 300 nit, 1200:1 kontrast oranı, %100 sRGB özelliklerine sahipken; üzerine bir de 5690 TL ücret ödediğim sarı-grimsi siyahları olan, soluk "AUO B173HAN04.9": 250 nit, 800:1 kontrast oranı, %45 ntsc özellikli! Şu an 2 haftamı hem ücret ödeyip hem de düşük kaliteli, ışık sızması olan bir ekran için kaybettim. Siz siz olun Monster Yetkili Servisinde ekran değişimi yaptıracaksanız dikkat edin. ![]() ![]() ![]() < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi agmerhamto -- 18 Temmuz 2024; 19:24:59 > |
_____________________________
|