Şimdi Ara

mitsubishi colt cz3 (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
144
Cevap
1
Favori
35.868
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tamam da beyler..eğer ben otm. viteste el fireni ile kalkacaksam niye otm. alayım ki...avantajı nerde bunun...motorun rölanti gücü aracı tutmaya yetmiyor mu yani...bu durum tüm otm. araçlarda geçerli mi yoksa colta has bir durum mu???????????
  • yokuşta kalkış desteği olmayan (gp de var corsa da astra da var (astrada standart)) otomatikleştirilmiş manuel araçlarda kaydırma sorunu vardır.
    quote:

    Orjinalden alıntı: tavakspor

    tamam da beyler..eğer ben otm. viteste el fireni ile kalkacaksam niye otm. alayım ki...avantajı nerde bunun...motorun rölanti gücü aracı tutmaya yetmiyor mu yani...bu durum tüm otm. araçlarda geçerli mi yoksa colta has bir durum mu???????????
  • bjk arkadaşın dediği gibi;

    hill holder ( yokuş destek sistemi) olmayan tüm otomatikleştirlmiş manuel şanjımanlarda ( mitsubishi ve honda da AMT, opelde easytronik, citroende sensotronik, ford da asm, toyota da mmt) şanjımanlar aslında manuel şanjıman kutusuna sahip olduğu için ve tork konvertörü olmadığı için aynı manuel araç gibi her eğimde kaydırırlar. bunun motor gücü ile alakası yoktur. 3.0 motorda da aynı tepkiyi verirler.

    bu dezavantaja karşılık; tam otomatik şanjımanlara göre yüzde 20 lere varan yakıt tasarrufu ve manuel vites kutusuna sahip oldukları için tam otomatik şanjımanlara göre daha sorunsuz ve daha düşük bakım maliyetlerine sahiptirler.

    yrıca el freni ile kalkmak gayet pratik. bir el el freninde bir el direksiyonda oluyor. hepsi bu.



    hayırlı günler.
  • beyler az önce colt deneme sürüşünden geldim...bugüne kadar okuduğum tüm negatif yazıları sildim aklımdan...süüüpper bir araba otm. colt...motor gücüne bayıldım resmen...basınca bana mısın demiyor...2 gün önce bindiğim 1.4 astraya nal toplatırım ben bu arabayla...içeri giren motor sesi müthiş...kendimi rallide hissetim resmen...gazı kökleyince araç fites küçültüp resmen şaha kalkıyor o biçim...yalnız bana mihmandarlık yapan servis elemanı bilmiyordu otm. kullanmasını...bende temsanın sitesinde allshift kullanımı menüsünden öğrendiğim kadarıyla hem kullandım hem öğrettim elemana...colt hakettiği yerde değil sadece bu...
  • Bu vites gercekten de super bisi. Bir ozelligi de gaza basmazsanız, yanı rölantideyken sıfır'a yakın benzin yakıyor. Bunu yol bilgisayarından da görebilirsiniz. Yalniz bu arabayı ilk kullandigimda kaydırıp arkadaki arabaya çarpmıştım. Bunun tek yolu el freni. Istediginiz kadar cabuk frenden gaza götürün ayağınızı, araba kayıyor. Çünkü gaz hemen tepki vermiyor. yarın saniye kadar sonra tepki veriyor ilk kalkışta
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tavakspor

    beyler az önce colt deneme sürüşünden geldim...bugüne kadar okuduğum tüm negatif yazıları sildim aklımdan...süüüpper bir araba otm. colt...motor gücüne bayıldım resmen...basınca bana mısın demiyor...2 gün önce bindiğim 1.4 astraya nal toplatırım ben bu arabayla...içeri giren motor sesi müthiş...kendimi rallide hissetim resmen...gazı kökleyince araç fites küçültüp resmen şaha kalkıyor o biçim...yalnız bana mihmandarlık yapan servis elemanı bilmiyordu otm. kullanmasını...bende temsanın sitesinde allshift kullanımı menüsünden öğrendiğim kadarıyla hem kullandım hem öğrettim elemana...colt hakettiği yerde değil sadece bu...



    ben yıllardır boşuna savunmuyorum coltu arkadaşım:)

    başka kaç 1.3 motor 210 yapabilir merak ediyorum.

    eminim burun kıvıran arkadaşlar bir kere kullansan yarısından çoğu senin gibi düşünür tavak arkadaşım.

    hayırlı günler.




  • arkadaşlar colt'un 1.5 dizel'ini kullananlar var mı aranızda=?
    performansı yakıt tüketimi ve donanımları hakkında bilgi verebilir misiniz?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ttequiero

    arkadaşlar colt'un 1.5 dizel'ini kullananlar var mı aranızda=?
    performansı yakıt tüketimi ve donanımları hakkında bilgi verebilir misiniz?



    http://arabam.e-kolay.net/testDetay.aspx?id=171 Burda testi var. Bizde 1.5 benzinlisi var ve cok ekonomik. Bunun bir de dizeli oldu mu resmen koklar mazotu.
  • teşekkürler alıntı için...ama o test verilerini okudum ben...ama sizinde tahmin edeceğiniz üzere bazı anlık otomobil testleri her zaman doğru bilgi vermeyebiliyor...
    o yüzden uzun süre bu araca kullanan arkadaşlar bilgi verebilirse daha iyi olur...
    yine de ilgi ve alakanıza teşekkür ederim...

    quote:

    Orjinalden alıntı: metesunshine


    quote:

    Orjinalden alıntı: ttequiero

    arkadaşlar colt'un 1.5 dizel'ini kullananlar var mı aranızda=?
    performansı yakıt tüketimi ve donanımları hakkında bilgi verebilir misiniz?



    http://arabam.e-kolay.net/testDetay.aspx?id=171 Burda testi var. Bizde 1.5 benzinlisi var ve cok ekonomik. Bunun bir de dizeli oldu mu resmen koklar mazotu.




  • Colt'a LPG takan varmı yada bilen malum benzin fiyatları uçtu????
  • colt 1.4-1.6 kategorisindeki en ekonomik 3. benzinlidir.

    1.yaris 6,9\100km
    2. jazz 7,2\100 km
    3.colt 7,3\100 km

    değerler otomatik vites şehir içi değerlerdir.

    yani yeteri kadar ekonomik.

    ama sizde haklısınız devlet abarttı bu benzin fiyatlarını.

    colta lpg olmuyor diye biliyorum ama hiç gerçekten sorgulamadım

    siz öğrenirseniz bizimle paylaşırsanız sevinirim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Newottoman

    http://www.lpghaber.com/html/phpbb2/SAFAK-OTOGAZ-MITSUBISHI-COLT-ATIKER-MONTAJI-topic-10134.html

    Bu sitede böyle bir başlık var ama?????


    teşekkür ederim ottoman arkadaşım.

    demek takılabiliyormuş. bu adamı arayıp sormak lazım memnunmu değilmi diye.

    hayırlı günler.
  • colt cz3 uygun fiyatlı tek kapılı otomobil arayanlar için çok iyi bir seçenektir ben yaklaşık 9 aydır kulanıyorum size kendi yorumum artılarını ve eksilerini yazayım.

    + performans- sizi asla mahçup etmez 95 beygir ve 950 kg beygir başına 10 kg güşüyor piyasadaki 1.6 araçların çoğundan performansı iyidir hele 102 beygirlik golf veya leon'a nal toplatır.
    + allshift vites 6 ileri otomatikleştirilmiş düz şanzıman sürüş tarzına göre vites değiştirme sürelerini belirliyor hatta şöyle söyleyeyim araca o kadar alıştımki vitesi ayağımla gaz pedalına uyguladığım basıncı ayarlarak değiştiriyorum evet ayağımla vites değiştiriyorum ! isterseniz manuel kullanın daha da zevkli oluyor otomatik viteslerde şanzıman arızalanırsa 3 milyara yakın masraf çıkarırı bunda ise en fazla debriyaj balatası biter onu değiştirmen yeterli zaten şanzımanı getrag firması yapıyor.
    + sürmesi çok zevkli bir otomobil bir test sürüşü yapın ne dediğimi anlayacaksınız
    + malzeme kalitesi- ön konsolda yumuşak plastik kullanılmış bu da kaliyeti artırmış fiatlardaki gibi vurunca tak tak ses gelen sert plastik değil
    + donanım- bu fiyata donanım özellikleri açısından zengindir abs , airbag alüminyum alaşım jant opsiyonel değil ,hepsi standart
    + yakıt tüketimi- honda jazz ile beraber en az yakan benzinli araçtır.

    - yol ve motor sesi kabin içine fazla geliyor ama motor sesi çok güzel eğer seviyorsan bu + bile olabilir bunun çözümü var servisten bulacağın parçalarla motor sesini daha aza indirgeyebilirsin yol sesini de alt koruma (ziebart) ile azaltabilirsin
    - sol ön görüş- a sütünü biraz kalın bu nedenle sola dönerken görüşün kısıtlanabiliyor alışmak gerekiyor
    - yapısı ve ağırlığının az olması itibariyle yan rüzgarlardan etkileniyor. ama yol tutuşu iyi
    - şanzıman amt olduğu için yokuşlarda kalkarken geri kaydırıyor bu nedenle dik yokuşlarda el freni ile kalkmak neredeyse zorunluluk.

    şimdilik bu kadar aklıma geldikçe eklerim. ben tavsiye ederim aldığıma çok memnunum şimdi olsa yine cz3 alırdım.




  • Benim 1.5 2005 model amt güvenlik paketli colt um var. Aracımdan son derece memnunum km 30binde ve herhangi bir sorunla karşılaşmadım.Performans olarak 1.6i bmw lere bile kafa tutacak seviyede.Bu araçların 2. ellerini alırken dikkar edin temiz olanını bulmak zor olur.sebebine gelince alanlar memnun olduklarından satmak istemiyorlar.Satanlarda genelde boya görmüş ve kazalı araçlar ondan fiyatları düşük.(hepsi için demiyorum tabi).Bir arkadaşıma tavsiye ettim 2. el baya aradı uygun fiyatlı olanları servise gösterdi hepsinde boya vardı.Fiyatı yüksek olanlara bişey diyemeyeceğim arkadaşımın bütçesi kısıtlıydı ondan fiyatlar cazip gelmişti.Sonunda o fiyatlara temiz bir colt sahibi olamayacağını anladı.Benim aracımda lastikler 205/45/15 lastikler mevcut frenle ilgili olarak kendi sınıfında ustune araç olduğunu sanmıyorum.Tabi bunun lastik ebatlarındanda farkettiğini sanıyorum.Önceki aracım 1998 golf tü onuda sıfırdan almıştım bu araçla onun arasında dağlar kadar fark var fren mesafesi ve aracın hızlanması bakımından colt üstün gelir. Yakış olarak herşey ayağınızın altında ekonomik kullanınca şehirlerarası 5.5lt tamgaz giderseniz 8lt.şehiriçi 6.7lt ile 8.5lt arası yakışı var.

    Benimde bir sorum olacak 30bin bakıma götüreceğim aracımı performans bujisi taktırmayı düşünüyorum taktıranlar varsa görüşlerini almak isterim.




  • Merhaba Arkadaşlar,
    20 Temmuz 2008 pazar günü Colt kullanıcıları ve Mitsubishi meraklıları ile yapacak olduğumuz aktiviteye katılmak isteyen arkadaşlarımızın bizlere katılmasını bekliyoruz. Mitsubishi Temsa ve Yıldızlar Otomotiv desteği ile yapılacak geziye katılmak için katılacağınız kişi sayısı ile forumda iletişim bilgilerinizi iletmeniz gerekmektedir.
  • arkadaşlar sahibinden.com sitesindeki cz3 ler için fikirlerinizi alabilir miyim? araba gerçekten çok hoş görünüyor ama bilgi sahibiyseniz yardımcı olursanız seviniriz.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: levent-aysel

    arkadaşlar sahibinden.com sitesindeki cz3 ler için fikirlerinizi alabilir miyim? araba gerçekten çok hoş görünüyor ama bilgi sahibiyseniz yardımcı olursanız seviniriz.



    sorunuzu "colt uzmanları buraya " başlığı altına açıyorum...oradan takip ediniz...
  • selam arkadaşlar sonunda bende colt cz3 aracıma kavuştum bu seçimde forumda okuduklarım ve tasshelhoff arkadaşımızın yazdığı olumlu incelemelerde tabiki etkili oldu. teşekkürler. ama en çok bu aracı bana bulan bir dostuma minnettarım bu işlerden çok iyi anlıyor gerçekten.
    araabayı ilk kez kullanmama rağmen hiç yabancılık çekmedim diyebilirim. vites çok hoşuma gitti özellikle manuelde kullanım baya zevkli.
    yokuşlarda geri kaydırma konusunda şöyle bir çözüm de buldum (daha önce yazılmış olabilir) bu tip durumlarda vitesi manuele alıp 1.viteste frenden ayağı çekip gaza götürünce araç otomatikte olduğu gibi gaza geç tepki vermiyor normal bir şekilde kaymadan gaz hemen devreye giriyor.

    yani yokuşlarda normal ayakla frene basarken vites manuelde ayağı frenden çekip gaza basında (düz vites arabada olduğu gibi) sorunsuz kalkabiliyor.tabi çok dik yokuşlarda durum nasıl olur deneme şansım olmadı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: qwertqwertqwert

    selam arkadaşlar sonunda bende colt cz3 aracıma kavuştum bu seçimde forumda okuduklarım ve tasshelhoff arkadaşımızın yazdığı olumlu incelemelerde tabiki etkili oldu. teşekkürler. ama en çok bu aracı bana bulan bir dostuma minnettarım bu işlerden çok iyi anlıyor gerçekten.
    araabayı ilk kez kullanmama rağmen hiç yabancılık çekmedim diyebilirim. vites çok hoşuma gitti özellikle manuelde kullanım baya zevkli.
    yokuşlarda geri kaydırma konusunda şöyle bir çözüm de buldum (daha önce yazılmış olabilir) bu tip durumlarda vitesi manuele alıp 1.viteste frenden ayağı çekip gaza götürünce araç otomatikte olduğu gibi gaza geç tepki vermiyor normal bir şekilde kaymadan gaz hemen devreye giriyor.

    yani yokuşlarda normal ayakla frene basarken vites manuelde ayağı frenden çekip gaza basında (düz vites arabada olduğu gibi) sorunsuz kalkabiliyor.tabi çok dik yokuşlarda durum nasıl olur deneme şansım olmadı.

    aracin hayirli olsun kazasiz cezasiz surusler
    cz3 kullanmasi zevkli bir arac ozellikle manuel modta. yokuslarda geri kacirmada el frenini kullaniyorum dik yokuslarda dedigin gibi yaparsan ya kaciriyor yada pati cekiyor.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.