< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SeniorAwesome -- 13 Kasım 2016; 18:3:44 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SeniorAwesome -- 13 Kasım 2016; 18:3:44 > |
merhaba herkese kazasız sürüşler dilerim.
mini cooper countryman 2017 yeni kasa 1,5 twin turbo, 6 ileri tam otomatik, benzinli araçla ilgilenenlerin fikir edinmesi için yazıyorum... 8 ay önce (sıfır) aldım. şehir içi ve şehirler arası toplam 7000 km yol yaptım. daha önce uzun süreli kullandığım araçlar: seat, opel, passat, bmw5, bmw3, civic hb. biraz da passatCC. gelelim mini cooper countrayman'e... sadece önden çeker; yani all4 değil. iki çekerli modeli tercih etmemin iki nedeni var. ilki, okuduğum yabancı dergilerde iki çekerin önerilmesiydi. dört çekerin gereksizliği vurgusu ve 16,17 inc jantla tercih edilmesi tavsiye ediliyordu. zira daha büyük jantların konforu kayda değer biçimde azalttığı, iki çekerin hem daha hızlı, hem de benzinli ürün gamındaki en az yakan model olduğunu yorumluyorlardı. ikinci neden de bütçeyle ilgili. iki model arasında hatırı sayılır bir fiyat farkı var. yakıt tüketimi: neredeyse 1500 kg, hacimli ve performanslı bir araç. tüketimi detaylı yazıcam, değerlendirme size kalmış. şehir dışı 4 yolcu 90-120 km hız: 100 km/ 6-7 lt tüketim. 140-180 km hızlarda 100 km/ 7,5 - 8,5 lt tüketim. şehir içi: yol varsa ve trafik akıyorsa 100 km/ 7 lt. dur-kalk trafiğinde ise 8-9 lt. kişisel yorumlarım; performansı gayet yeterli. güç talep ettiğinizde kesinlikle mahcup etmez, zorda bırakmaz. koltuğa yapıştırıyor mu? evet yapıştırıyor. malzeme, işcilik ve inşaat kalitesi 1.sınıf, premium. (önceki kasada bu çok eleştirilmiş; "bu kadar para verip aldığımız araç niye premium malzeme değil" demişler) konfor: mekan konforu, malzeme konforu, ses izolasyonu konforu, aksesuar konforu; premium. süspansiyon sistemi konforu: sert ve spor. bu aracın süsp. sistemi viraj ve dinamik sürüş için geliştirilmiş. düzgun yolda, asfaltta konforlu ve rafine bir sürüş var. lakin tümsek veya çukur geçişleri kesinlikle konforlu değil. (tümsek ve çukurlarda konfor arayanlar diğer markalara yönelmeli) direksiyon netliği ve keskinliği çok iyi. yol tutuş çok iyi(kendi sınıfı içinde). vites geçişleri çok iyi. son derece pürüzsüz ve konforlu. uzun yolda sürüş ve yolculuk gayet konforlu; yüksek hızlarda bile. cruise kontrol sistemi çok kullanışlı ve en iyilerinden biri olduğu söyleniyor. 4 kişiyle max. gördüğüm hız: 210 km/s. sürüş dinamikleri: son derece keyifli, eğlenceli ve "otomobil sürdüğümü" hissettiren, sürüşü ve yolculuğu keyfe dönüştüren bir araç. karar aşamasıyla ilgili nacizane öneri: herkesin araçtan ve sürüşten beklentileri farklı olabilir. birine harika gelen bir araç, bir başkası için uygun olmayabilir. dikkatlice analiz ederek sürmeden hiç bir araca karar vermeyin! listenizde finale kalan araçları mutlaka sürerek eleyin. herkesin aracı veya tercihi hayırlı olsun, kazasız belasız binsin. araçların hepsi gayet yeterli ve iyi. piyasada kötü araç yok gibi. ancak bütçe, tasarım zevki ve sürüş beklentilerimiz marka ve modeli belirliyor. bu kavga edip marka/model fanatikliği yapılacak bir konu değil :) |
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OKAN ÇELİK -- 14 Kasım 2016; 13:42:5 > |
|
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aycibin -- 17 Kasım 2016; 20:10:31 > |
|
|
|
|
|
|
|
|