Şimdi Ara

Millenicom yüzünden CANLI DERSLERE GİREMİYORUM YARDIMINIZA İHTİYACIM VAR.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
163
Cevap
3
Favori
8.346
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
162 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar

    Daha önce donanımhaber forum un gücünü pek çok konuda gördüm ve şahit oldum. Şimdi sizlerden benimde bir ricam olacak. Olayı kısaca anlatayım

    Malumunuz covid 19 dolayısıyla evdeyim. Dersler vs internet ve eba tv üzerinden takip etmeye çalışıyorum. (daha çok eba tv) yakın zamanda okulum canlı derslere başladı. Millenicom dan uzun zamandır zaten sıkıntı yaşıyordum. Mobil de çekmeyince mecbur kaldık. Bu konuda sıkıntı yaşadığımı iletince firma resmen görmezden gelmeye başladı. Mesajlarım ve arıza kayıtlarıma sadece kapatmak için dönüyorlar.

    GERÇEKTEN ZOR DURUMDAYIM EN AZINDAN KONUYU ÖNE ÇIKARIP DESTEK VEREBİLİRSENİZ CEVAP VERMEK DURUMUNDA KALIR. TEŞEKKÜRLER.

    GÜNCELLEME

    Aşağıda arıza kaydına dair resimleri ekliyorum. Millenicom yüzünden CANLI DERSLERE GİREMİYORUM YARDIMINIZA İHTİYACIM VAR. Millenicom yüzünden CANLI DERSLERE GİREMİYORUM YARDIMINIZA İHTİYACIM VAR.

    GÜNCELLEME 2

    Cimer üzerinden yaptığım şikayete cevap geldi, ancak tarafıma henüz millenicom tarafından dönüş sağlanmadı. Resim paylaşıyorum.

    Millenicom yüzünden CANLI DERSLERE GİREMİYORUM YARDIMINIZA İHTİYACIM VAR.

    GÜNCELLEME 3

    8 mayıs 2020 itibari ile destek kayıtları cevapsız bırakılmaya devam ediyor.

    Millenicom yüzünden CANLI DERSLERE GİREMİYORUM YARDIMINIZA İHTİYACIM VAR.

    HIZ TESTİ VE TARİFE BİLGİLERİMİ EKLİYORUM. Millenicom yüzünden CANLI DERSLERE GİREMİYORUM YARDIMINIZA İHTİYACIM VAR. Millenicom yüzünden CANLI DERSLERE GİREMİYORUM YARDIMINIZA İHTİYACIM VAR.

    GÜNCELLEME 4

    KONUYU ÖNE ÇIKARMAYI ENGELLEMİŞLER. KİMİNLE YA DA NE İLE ALAKALI BİLMİYORUM FAKAT KASITLI OLARAK YAPILDIYSA YAZIKLAR OLSUN.(!)

    GÜNCELLEME 5

    Modem değerleri resimdeki gibidir

    Millenicom yüzünden CANLI DERSLERE GİREMİYORUM YARDIMINIZA İHTİYACIM VAR.

    GÜNCELLEME 6

    Şuan güncelleme sağlandı. Aradılar. 6.8 kadar çıktı hızım. Sonra daha da artacaktır dendi. Bu akşam da detaylı test edeceğim bakalım şuan normal en azından 3.75 ten daha iyi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metin Bilgin -- 9 Mayıs 2020; 18:57:18 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >







  • kardeşim umarım en kısa sürede sorunun çözülür

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kadirdalgic kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Konu günceldir

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Millenicom müşteri hizmetlerine ulaşmaktansa BTK'ya yazın CİMER üzerinden, onlar ilgilensin Metin hocam.
  • mnihatgokcek M kullanıcısına yanıt
    Hocam Merhabalar

    Yazacağım teşekkür ederim. Ama dönmüyorlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mnihatgokcek M kullanıcısına yanıt
    Destek için teşekkür ederim 😊

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Metin Bilgin kullanıcısına yanıt
    Zaten uyarı aldılar hocam, şikayetlerinizi daha güçlü kanallar üzerinden yazarsanız (btk gibi) kesin sonuç alırsınız diye düşünmekteyim.

    https://www.btk.gov.tr/duyurular/cagri-merkezi-hizmet-kalitesi-hedef-degerlerini-saglayamayan-millenicom-telekomunikasyon-hizmetleri-as-nin-uyarilmasi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mnihatgokcek -- 7 Mayıs 2020; 19:56:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Metin Bilgin kullanıcısına yanıt
    Rica ederim
  • mnihatgokcek M kullanıcısına yanıt
    Hocam Merhabalar

    Çok teşekkür ederim. Resmen koskoca firma trip atıyor. Tüketici şikayetleri bölümünden şikayet yazdım. Bir cevap bile vermeden kapatılmış. Şaşkın durumdayım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mnihatgokcek M kullanıcısına yanıt
    Çevrenize paylaşarak destek olabilir misiniz rica etsem?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Metin Bilgin kullanıcısına yanıt
    Tabiki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam 3 g demi çekmiyor 8 gb internet verildi diye biliyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ucuzcufiko U kullanıcısına yanıt
    Hocam Merhabalar

    Öncelikle ilginize teşekkür ederim. Vallahi hiçbir şey çekmiyor. Kırsal bir yerde yaşıyorum ancak telefon çekiyor o da biraz :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ucuzcufiko U kullanıcısına yanıt
    Firma resmen bilerek hiçbir kanaldan cevap vermiyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Biraz ucuz diye aslında bunlara bulaşmamak lazım , ttnet tamam fiyatları diğerlerinden yüksek ama kardeşim karşında bir muhattap var en azından , sorunun varsa hemen ilgileniyorlar , ben yıllardır bir sorun yaşamadım . Geçenlerde internet hızımı yükselttim , müşteri temsilcisi sağolsun ne sorduysam cevap verdi , 7 ile 10 gün içinde yeni hızınız tanımlanır dedi , akşam eve gittim hızımı yükseltmişlerdi .

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • wardaddy58 W kullanıcısına yanıt
    Doğrudur hocam. Vallahi çok üzülüyorum.

    Rica etsem öne çıkarıp destek verebilir misiniz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Konu günceldir

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • tüketici hakem heyetine ver
  • design.code kullanıcısına yanıt
    Hocam Merhabalar

    Son çare o. Birde ilk defa bu şekilde karşılaşıyorum. Kayıt açıyorum 5dk geçmiyor inanın sorun yok deyip kapatıyorlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.