"2 Haziranda kesilen internet bağlantım aynı gün arıza bildirmeme rağmen 30. günde hala çözümsüz. Millenicom hergün sms atarak, bir sonraki gün çözeceğini söylüyor lakin, gelişme yok maalesef, Firmayı arayıp yetkililerle de görüşsem aynı sorun devam ediyor, internet servis sağlayıcının arızaları gidermek için gerekli görülen yasal süresi ne kadardır, bilen arkadaşlar yazabilir mi acaba? bu şekilde yıllarca sürecek bu sorun, yasal haklarımızı nasıl ve nereden öğrenebiliriz? Yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haxal -- 1 Temmuz 2025; 12:59:58 > |
Millenicom , kesik olan internet sorununu 25 gün oldu hala çözemedi.



-
-
-
BTK'ya şikayet edin.
-
48 Saat içerisinde düzeltilmesi lazım en geç işte bu yüzden türk telekom altyapısında direk kendinden hizmet almakta fayda var 50-100 tl için çekilecek çile değil.
-
tuketicisikayet.btk.gov.tr
Buradan kayıt açın. Kullanamadığınız günlerin faturadan düşümünü talep edin. Yasal arıza çözme süresinin dışında kalan kısmı veya tamamını faturadan düşerler. Olur da düşmezlerse
https://www.turkiye.gov.tr/tuketici-sikayeti-uygulamasi
-
Faturadan düşmek sorun değil ki, zaten düşecekler, benim derdim evdeki kamera sistemi ve diğer elektronik aletlerin hepsi internet olmadan çalışmıyor, bunun kayıplarını kim ödeyecek, fatura en son sırada, kablo kopmuş, direk dikeceğiz deyip gittiler, 3 ay 5 ay gelmezlerse ne olacak, bu kadar kolay mı? resmi prosedür nedir?
-
Hergün bir sonraki gün için randevu veriyorlar, şaka değil gerçek
-
Kutuda çalışma olduda, sizin hat boşa mı düştü acaba.
Benzer durumu bende yaşadım, 5 gün internetsiz kaldım. Hatları karıştırmışlar, hem tel hem net gitmişti.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Beton elektrik direklerini kullanmıyorlar mış artık, tel kopunca, tahta direk dikecez deyip gitti, gidiş o gidiş.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İnşallah en kısa sürede dikerler. Farklı altyapıdan hizmet veren firma var mı adresinizde. Varsa; baktınız süreç uzuyor, geçiş yapın.
-
2 gün önce sorun vardı bütün gün, arıza kaydı bıraktım. Bir gün sonra düzeldi. Ancak şimdi yine sorun yaşıyorum!!
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Keşke olsa... Dönüp bakarsam namerdim, turktelekom mu, amannnn...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Nasıl yüzsüzler değil mi?
-
Bugün 30.gün ve aynı nakarat.
-
31
-
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
3 ay dolduysa farklı firmaya geçin bence. Uzar gider gibi.
-
Neden 3 ay?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Geçiş için kural öyleymiş.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benzer içerikler
- internet wan bağlı değil ne demek
- 16 mbps internet hızı nasıl
- discord update failed hatası
- efsane net
- en iyi ev interneti yorumlar
- ağda kayıtlı değil ne demek
- internet yavaş
- agda kayitli degil hatasi cozumu
- tarife karşılaştırma
- yalın internet nedir
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X