Şimdi Ara

MİLLENİCOM’DA TAAHHÜTSÜZ, KOTASIZ, FİBER HIZINDA İNTERNET 1 AY BEDAVA! (84. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.759
Cevap
12
Favori
98.433
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8283848586
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 3 şubatta başvuru yaptım bugün 17 şubat olmasına rağmen bir İnterneti gelip taşıyamadılar. Türknetten farkı yok. Arayıp iptal ettirdim geçiş talebini kapatacağım ne varsa esnaf kalmamış ülkede.
    MİLLENİCOM’DA TAAHHÜTSÜZ, KOTASIZ, FİBER HIZINDA İNTERNET 1 AY BEDAVA!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HY Gaming -- 18 Şubat 2020; 23:0:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HY Gaming

    3 şubatta başvuru yaptım bugün 17 şubat olmasına rağmen bir İnterneti gelip taşıyamadılar. Türknetten farkı yok. Arayıp iptal ettirdim geçiş talebini kapatacağım ne varsa esnaf kalmamış ülkede.
    Merhaba, PM üzerinden iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? Konu hakkında sizlere yardımcı olmak isteriz. İyi günler dileriz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: qwertia

    Bu mesaj silindi.
    Merhaba, PM üzerinden iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? Konu hakkında sizlere yardımcı olmak isteriz. İyi günler dileriz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qwertia

    Bu mesaj silindi.
    Merhaba, PM üzerinden iletmiş olduğunuz şikayetiniz şuan değerlendirme aşamasındadır. Konu ile ilgili inceleme sağlamaktayız. Sizlere bilgi paylaşıyor olacağız.
  • Abicim neyi seçeceğiz o zaman? Burası Almanya değil ki, denize taş atmıyoruz ki kaç tane operatör var Türkiye'de? Ttnet almayın, Turknet'e bulaşmayın, Millenicom'u hiç mi hiç tavsiye etmem … eee bitti abi ne kaldı geriye? Benim yaşadığım yer İzmir'in merkezi göbeği.Buna rağmen TTnet, Millenicom, Turknet ve Netspeed dışında başka yok.Fibere hiç girmiyorum.Neyi kullanacağız, ben kafayı yicem okuduğum yorumlardan. Alternatif gösterebilen de bulunmuyor ama nereye baksan sorunlu nereye baksan bulaşılmamalı.

    Geriye tek çare maaşı Superbox'a gömmek, 3g ile yola devam etmek...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qwertia

    Bu mesaj silindi.
    Merhaba, PM üzerinden sizlere konu ile ilgili dönüş sağlanarak detaylı bilgi aktarılmıştır.
  • millenicom kullanıcısına yanıt
    Tarafıma an itibariyle dönüş sağlandı ve sorunum çözüldü. İlgisi için Ayşe hanıma teşekkür ederim. An itibariyle herhangi bir şikayetim veya sorunum bulunmamaktadır :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qwertia

    Tarafıma an itibariyle dönüş sağlandı ve sorunum çözüldü. İlgisi için Ayşe hanıma teşekkür ederim. An itibariyle herhangi bir şikayetim veya sorunum bulunmamaktadır :)
    Bizler teşekkür ederiz.
  • Uzun süredir herhangi bir sorun olmayan internetimde ping ve yavaşlık sorunu yaşıyorum. Farklı konumlardan dosya indirirken önce tam hız indirmeye başlıyor, daha sonra ise 20-25 mbit seviyesine düşüyor istisnasız. Konuyla ilgili yardımcı olabilir misiniz? Müşteri numaramı özel mesaj yoluyla iletiyorum.
  • :::LOSTPLANET::: kullanıcısına yanıt
    Sorunumun çözülmediğini veya ilgilenilmediğini düşünmüştüm milleni.com için fakat daha sonra sorunumu kısa sürede hallettiler. Gerçekten milleni.com'a bakış açımı değiştirdiler gösterdikleri ilgi ve alakayla. Sorunsuz kullanıyorum. Tavsiye ederim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhabalar TTNET’ten Millenicom'a geçişte (aslında henüz geçemedim) yaşadıklarımı burada paylaşmak istiyorum.

    TTNET’te FİBERNET(H) (50Mbps'ye kadar) Limitsiz paketini 89 TL’ye kullanıyordum. 14.02.2020 tarihinde 24 Ay taahhüt süresi doldu. Aynı paket için 24 ay taahhütlü fiyat 120 TL taahhütsüz fiyat ise 149 TL olduğu için diğer seçenekleri araştırdım. Millenicom’da Prestij İnternet Kampanyası (Taahhütsüz 100 Mbps'e kadar Sınırsız) için başvuru yaptım. Kampanya kapsamında ödeyeceğim fatura 99,90 TL + 10 TL Modem kira bedeli olmak üzere 110 TL olduğu bilgisi tarafıma verildi. 10 TL az ödeyip internet hızım iki katına çıkacaktı. Ayrıca arkadaşını getir kampanyası için forumdan bir kodu paylaştığım için 1 ay da ücretsiz olacak.

    04.02.2020 de Millenicom’a Telefonla başvurumu oluşturdum. 08.02.2020’de Teknofix’ten
    bir arkadaş geldi. Evrak vs imzalar atıldı online olarak bir yerlere gönderdi. Millenicom’u aradım şimdi ne yapmam lazım diye. 3 – 7 iş günü içinde sms gelecek internet modem şifreniz ve aktif olarak kullanabileceksiniz diye bilgi verildi. Türk Telekom’dan geçiş olduğu için herhangi bir iptal işlemi yada modem teslimatı yapmama gerek olmadığı söylendi. Aynı modemi kullanacağımın bilgisi verildi.

    11.02.2020 – 12.02.2020 – 13.02.2020 – tarihlerinde Whatsapp hattından (0539 3330333) İşlemlerin ne durumda olduğunu sorguladığımda “Kontrol Ettiğimde işlemleriniz devam etmekte olarak görünmektedir” cevabı verildi.

    14.02.2020 tarihinde ise verilen cevap aynen şöyleydi. “Konuyla alakalı döküman onayınız beklenmektedir işlemleriniz şu anda devam etmektedir.” Ve “Genel müdürlükten gelecek olan onayın sisteme geçmesi gerekmektedir işlemleriniz sağlanmaktadır.”

    Bu arada 14.02.2020 benim TTNET’te taahhüt bitiş tarihim olduğu için Millenicom’a daha önce arayıp işlemler için ne kadar önceden başvurmam gerektiğin sormuştum, bana 10 gün öncesinden işlemlerinizi başlatmanız yeterli olacak bilgisi verilmişti.

    15.02.2020 ve 20.02.2020 tarihleri arasında Müşteri hizmetleri ile görüşmelerimiz oldu hep aynı cevaplar verildi. En kısa zamanda işleminiz bitirilecek diye. En son Başvuru evrağının tarihi okunmadığı için sorun olduğu söylendi.

    20.02.2020 tarihinde Whatsapp hattından (0539 3330333) İşlemlerin ne durumda olduğunu tekrar sorduğumda aldığım cevap “Konu ile ilgili öncelik verilmiştir en kısa zaman da işlemleriniz sağlanacaktır” oldu

    25.02.2020 (bugün) artık arayıp sıkıldığımı Cuma gününe kadar bu geçiş işlemi bitirilmez ise başvurumun iptalini talep edeceğimi söyledim. Haklısın tarzında bir cevap verildi.

    Geçiş işlemi bu kadar sıkıntılı oluyorsa geçtikten sonra neler yaşayacağım acaba diye merak etmiyor değilim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: behzatN

    Merhabalar TTNET’ten Millenicom'a geçişte (aslında henüz geçemedim) yaşadıklarımı burada paylaşmak istiyorum.

    TTNET’te FİBERNET(H) (50Mbps'ye kadar) Limitsiz paketini 89 TL’ye kullanıyordum. 14.02.2020 tarihinde 24 Ay taahhüt süresi doldu. Aynı paket için 24 ay taahhütlü fiyat 120 TL taahhütsüz fiyat ise 149 TL olduğu için diğer seçenekleri araştırdım. Millenicom’da Prestij İnternet Kampanyası (Taahhütsüz 100 Mbps'e kadar Sınırsız) için başvuru yaptım. Kampanya kapsamında ödeyeceğim fatura 99,90 TL + 10 TL Modem kira bedeli olmak üzere 110 TL olduğu bilgisi tarafıma verildi. 10 TL az ödeyip internet hızım iki katına çıkacaktı. Ayrıca arkadaşını getir kampanyası için forumdan bir kodu paylaştığım için 1 ay da ücretsiz olacak.

    04.02.2020 de Millenicom’a Telefonla başvurumu oluşturdum. 08.02.2020’de Teknofix’ten
    bir arkadaş geldi. Evrak vs imzalar atıldı online olarak bir yerlere gönderdi. Millenicom’u aradım şimdi ne yapmam lazım diye. 3 – 7 iş günü içinde sms gelecek internet modem şifreniz ve aktif olarak kullanabileceksiniz diye bilgi verildi. Türk Telekom’dan geçiş olduğu için herhangi bir iptal işlemi yada modem teslimatı yapmama gerek olmadığı söylendi. Aynı modemi kullanacağımın bilgisi verildi.

    11.02.2020 – 12.02.2020 – 13.02.2020 – tarihlerinde Whatsapp hattından (0539 3330333) İşlemlerin ne durumda olduğunu sorguladığımda “Kontrol Ettiğimde işlemleriniz devam etmekte olarak görünmektedir” cevabı verildi.

    14.02.2020 tarihinde ise verilen cevap aynen şöyleydi. “Konuyla alakalı döküman onayınız beklenmektedir işlemleriniz şu anda devam etmektedir.” Ve “Genel müdürlükten gelecek olan onayın sisteme geçmesi gerekmektedir işlemleriniz sağlanmaktadır.”

    Bu arada 14.02.2020 benim TTNET’te taahhüt bitiş tarihim olduğu için Millenicom’a daha önce arayıp işlemler için ne kadar önceden başvurmam gerektiğin sormuştum, bana 10 gün öncesinden işlemlerinizi başlatmanız yeterli olacak bilgisi verilmişti.

    15.02.2020 ve 20.02.2020 tarihleri arasında Müşteri hizmetleri ile görüşmelerimiz oldu hep aynı cevaplar verildi. En kısa zamanda işleminiz bitirilecek diye. En son Başvuru evrağının tarihi okunmadığı için sorun olduğu söylendi.

    20.02.2020 tarihinde Whatsapp hattından (0539 3330333) İşlemlerin ne durumda olduğunu tekrar sorduğumda aldığım cevap “Konu ile ilgili öncelik verilmiştir en kısa zaman da işlemleriniz sağlanacaktır” oldu

    25.02.2020 (bugün) artık arayıp sıkıldığımı Cuma gününe kadar bu geçiş işlemi bitirilmez ise başvurumun iptalini talep edeceğimi söyledim. Haklısın tarzında bir cevap verildi.

    Geçiş işlemi bu kadar sıkıntılı oluyorsa geçtikten sonra neler yaşayacağım acaba diye merak etmiyor değilim.
    Merhaba, PM üzerinden iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? Konu hakkında sizlere yardımcı olmak isteriz. İyi günler dileriz.




  • Merhbaba,
    Yaklaşık 4 gündür yurtdışı çıkışlarında paket kaybı yaşıyorum. Özellikle gece 7-12 arası. Hız değerlerimde herhangi bir sorun yok. Uzun zamandır Geforce Now ile sorunsuz bir şekilde oyun oynamaktaydım ama artık oynanmıyor. Farklı serverlar da denememe rağmen sorun devam ediyor. Müşteri hizmetleriniz suçu Geforce Now'a atıyor
    Konu ile ilgilenebilir misiniz?
  • 25.02.2020 PM üzerinden bilgilerimi paylaştığımda, gelen cevap

    Merhaba, Kontrol sağlayarak sizlere bilgi paylaşıyor olacağız.

    merhaba, Kontrol sağladığımız da geçiş işleminiz devam etmektedir. Konu ile ilgili gerekli aksiyonun alınması adına ilgili birim ile görüşme sağlanarak konunun takibinde kalınacaktır.

    konu ile ilgili bir gelişme hala olmadı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rocha

    Merhbaba,
    Yaklaşık 4 gündür yurtdışı çıkışlarında paket kaybı yaşıyorum. Özellikle gece 7-12 arası. Hız değerlerimde herhangi bir sorun yok. Uzun zamandır Geforce Now ile sorunsuz bir şekilde oyun oynamaktaydım ama artık oynanmıyor. Farklı serverlar da denememe rağmen sorun devam ediyor. Müşteri hizmetleriniz suçu Geforce Now'a atıyor
    Konu ile ilgilenebilir misiniz?
    Merhaba, PM üzerinden iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? Konu hakkında sizlere yardımcı olmak isteriz. İyi günler dileriz.
  • 
Sayfa: önceki 8283848586
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.