Şimdi Ara

MİLLENİCOM’DA TAAHHÜTSÜZ, KOTASIZ, FİBER HIZINDA İNTERNET 1 AY BEDAVA! (83. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.759
Cevap
12
Favori
98.371
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8182838485
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: greenman

    Merhabalar. 100mbps hız aboneligimde 10mbps zar zor alıyorum online işlemlerden hız düşüklüğü için arıza kaydı olusturamiyorum ve telefonla ulaşamıyorum kimseye. Bu konuda acil destek verirmisiniz @millenicom
    Merhaba , sizlere yardımcı olmak isteriz pm üzerinden iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? İyi günler dileriz .
  • millenicom kullanıcısına yanıt
    Sorun çözüldü teşekkürler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: greenman

    Sorun çözüldü teşekkürler.
    Merhaba,

    Sorununuzun çözülmüş olmasına çok sevindik. Bizler teşekkür eder iyi günler dileriz.
  • millenicom kullanıcısına yanıt
    Milleni.com'a internet sitesi üzerinden form doldurup başvuruda bulundum. Müşteri hizmetleri dönüş yaptı ve başvurumu aldı. Ben evime ilk defa internet kablosu çekilip kurulum yapılacak zannettiğimden kurulum gerekli demiştim. Gelen ekipler daha önce bu daireye kurulumu biz yapmıştık kuruluma gerek yok diyip getirilen modemi takıp gittiler. Yani kurulum ücreti alınmaması lazım bu durumda. Buna dayanarak müşteri hizmetlerini aradım ve kurulum ücreti alınmayacak şekilde sözleşme yollanmasını istedim. Müşteri hizmetleri bu konu hakkında bir şey yapamayacaklarını söyledi (henüz imzalanmamış bir sözleşme). Tüketici hakem heyetine başvurumu yaptım bu konu hakkında, şirketten savunma bekleniyor. Umarım lehime sonuçlanır. Kurulum ücreti alınmayacak şekilde sözleşme düzenlenip tarafıma yollanırsa imzalayıp devam edeceğim aksi takdirde millenicom maceram başlamadan bitecek! Teşekkürler.
  • Ttnet fiber 35mbps baglantimdan millenium 10mbps'ye kadar paketine gecis yaptim.
    Gecis hizli ve sorunsuz oldu.
    Ilk bir iki hafta hiz dusuklugu upload hiz dusuklugu vs derken. Hizimi telefondan son baglandigim yetkili 79mbps'ye sabitleyince sorun cozuldu ve interneti 79mbps download 4mbps upload ile kullaniyordum.
    Ancak gecis yaptigim 4 aydir wifi hzerinden baglandigim tum cihazlarda internette kopma oluyordu. Son zamanlarda durum daha da kotulesti, wifi baglanti kopmalari cok daha sik olmaya basladi ve artik genel internetimde de hatalar oluyor. Tnet uzerinden kullanirken modem kablo vs bersey ayni halde hic bir sorun yasamazken millenicom'a gecis sonrasinda modem ac kapa yapmaktan biktim.
    Modem zyxel vmg3312-b10b. Son guncellemeler internetteki tum ayarlari denedim degisiklik yok malesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ttnet fiber 35mbps baglantimdan millenium 10mbps'ye kadar paketine gecis yaptim.
    Gecis hizli ve sorunsuz oldu.
    Ilk bir iki hafta hiz dusuklugu upload hiz dusuklugu vs derken. Hizimi telefondan son baglandigim yetkili 79mbps'ye sabitleyince sorun cozuldu ve interneti 79mbps download 4mbps upload ile kullaniyordum.
    Ancak gecis yaptigim 4 aydir wifi hzerinden baglandigim tum cihazlarda internette kopma oluyordu. Son zamanlarda durum daha da kotulesti, wifi baglanti kopmalari cok daha sik olmaya basladi ve artik genel internetimde de hatalar oluyor. Tnet uzerinden kullanirken modem kablo vs bersey ayni halde hic bir sorun yasamazken millenicom'a gecis sonrasinda modem ac kapa yapmaktan biktim.
    Modem zyxel vmg3312-b10b. Son guncellemeler internetteki tum ayarlari denedim degisiklik yok malesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ttnet fiber 35mbps baglantimdan millenium 10mbps'ye kadar paketine gecis yaptim.
    Gecis hizli ve sorunsuz oldu.
    Ilk bir iki hafta hiz dusuklugu upload hiz dusuklugu vs derken. Hizimi telefondan son baglandigim yetkili 79mbps'ye sabitleyince sorun cozuldu ve interneti 79mbps download 4mbps upload ile kullaniyordum.
    Ancak gecis yaptigim 4 aydir wifi hzerinden baglandigim tum cihazlarda internette kopma oluyordu. Son zamanlarda durum daha da kotulesti, wifi baglanti kopmalari cok daha sik olmaya basladi ve artik genel internetimde de hatalar oluyor. Tnet uzerinden kullanirken modem kablo vs bersey ayni halde hic bir sorun yasamazken millenicom'a gecis sonrasinda modem ac kapa yapmaktan biktim.
    Modem zyxel vmg3312-b10b. Son guncellemeler internetteki tum ayarlari denedim degisiklik yok malesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba @millenicom

    35mphs hız fiber abonesiyim.Arkadaşını getir ve ilk ay ücretsiz kampanyasına dahil olmama rağmen aboneliğimin ikinci ayında fatura geldi.Gelen faturada ek kurulum ücreti yansıtılmış.Müşteri hizmetlerini aradım şikayet kaydı açıldı.Daha sonra "İptal olan ...... nolu aboneliğinizde 79,9 tl alacağinız faturanızdan düşürülmüştür.37.1 tl tutarındaki faturanızı en kısa sürede ödemenizi rica ederiz."şeklinde bir sms geldi.Son gelen sms ile alakalı müşteri hizmetlerini arıyorum ulaşamıyorum.Konu hakkında yardımcı olur musunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sirinmustafa

    Merhaba @millenicom

    35mphs hız fiber abonesiyim.Arkadaşını getir ve ilk ay ücretsiz kampanyasına dahil olmama rağmen aboneliğimin ikinci ayında fatura geldi.Gelen faturada ek kurulum ücreti yansıtılmış.Müşteri hizmetlerini aradım şikayet kaydı açıldı.Daha sonra "İptal olan ...... nolu aboneliğinizde 79,9 tl alacağinız faturanızdan düşürülmüştür.37.1 tl tutarındaki faturanızı en kısa sürede ödemenizi rica ederiz."şeklinde bir sms geldi.Son gelen sms ile alakalı müşteri hizmetlerini arıyorum ulaşamıyorum.Konu hakkında yardımcı olur musunuz?
    Merhaba , sizlere yardımcı olmak isteriz pm üzerinden iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? İyi günler dileriz .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SMOKE

    Ttnet fiber 35mbps baglantimdan millenium 10mbps'ye kadar paketine gecis yaptim.
    Gecis hizli ve sorunsuz oldu.
    Ilk bir iki hafta hiz dusuklugu upload hiz dusuklugu vs derken. Hizimi telefondan son baglandigim yetkili 79mbps'ye sabitleyince sorun cozuldu ve interneti 79mbps download 4mbps upload ile kullaniyordum.
    Ancak gecis yaptigim 4 aydir wifi hzerinden baglandigim tum cihazlarda internette kopma oluyordu. Son zamanlarda durum daha da kotulesti, wifi baglanti kopmalari cok daha sik olmaya basladi ve artik genel internetimde de hatalar oluyor. Tnet uzerinden kullanirken modem kablo vs bersey ayni halde hic bir sorun yasamazken millenicom'a gecis sonrasinda modem ac kapa yapmaktan biktim.
    Modem zyxel vmg3312-b10b. Son guncellemeler internetteki tum ayarlari denedim degisiklik yok malesef.
    Merhaba , sizlere yardımcı olmak isteriz pm üzerinden iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? İyi günler dileriz .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SMOKE

    Ttnet fiber 35mbps baglantimdan millenium 10mbps'ye kadar paketine gecis yaptim.
    Gecis hizli ve sorunsuz oldu.
    Ilk bir iki hafta hiz dusuklugu upload hiz dusuklugu vs derken. Hizimi telefondan son baglandigim yetkili 79mbps'ye sabitleyince sorun cozuldu ve interneti 79mbps download 4mbps upload ile kullaniyordum.
    Ancak gecis yaptigim 4 aydir wifi hzerinden baglandigim tum cihazlarda internette kopma oluyordu. Son zamanlarda durum daha da kotulesti, wifi baglanti kopmalari cok daha sik olmaya basladi ve artik genel internetimde de hatalar oluyor. Tnet uzerinden kullanirken modem kablo vs bersey ayni halde hic bir sorun yasamazken millenicom'a gecis sonrasinda modem ac kapa yapmaktan biktim.
    Modem zyxel vmg3312-b10b. Son guncellemeler internetteki tum ayarlari denedim degisiklik yok malesef.
    Merhaba , sizlere yardımcı olmak isteriz pm üzerinden iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? İyi günler dileriz .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qwertia

    Milleni.com'a internet sitesi üzerinden form doldurup başvuruda bulundum. Müşteri hizmetleri dönüş yaptı ve başvurumu aldı. Ben evime ilk defa internet kablosu çekilip kurulum yapılacak zannettiğimden kurulum gerekli demiştim. Gelen ekipler daha önce bu daireye kurulumu biz yapmıştık kuruluma gerek yok diyip getirilen modemi takıp gittiler. Yani kurulum ücreti alınmaması lazım bu durumda. Buna dayanarak müşteri hizmetlerini aradım ve kurulum ücreti alınmayacak şekilde sözleşme yollanmasını istedim. Müşteri hizmetleri bu konu hakkında bir şey yapamayacaklarını söyledi (henüz imzalanmamış bir sözleşme). Tüketici hakem heyetine başvurumu yaptım bu konu hakkında, şirketten savunma bekleniyor. Umarım lehime sonuçlanır. Kurulum ücreti alınmayacak şekilde sözleşme düzenlenip tarafıma yollanırsa imzalayıp devam edeceğim aksi takdirde millenicom maceram başlamadan bitecek! Teşekkürler.
    Merhaba , sizlere yardımcı olmak isteriz pm üzerinden iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? İyi günler dileriz .
  • gün içinde aboneliğimi taşıma için web sitenizden kayıt oluşturmama rağmen tarafıma bir dönüş olmadı. Süreci hızlandırmamız mümkün mü @millenicom
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eminjr

    gün içinde aboneliğimi taşıma için web sitenizden kayıt oluşturmama rağmen tarafıma bir dönüş olmadı. Süreci hızlandırmamız mümkün mü @millenicom
    Merhaba , sizlere yardımcı olmak isteriz pm üzerinden iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? İyi günler dileriz .
  • Ciddi anlamda rezalet bir firma. Sinirli olduğum için değil gerçekten içimden gelerek tüm samimiyetimle söylüyorum aşırı rezilsiniz.

    Turknet den millenicoma taşıdım taşırken de 35mbit VDSL kullanıyorum aynı hızı istiyorum dedim adamlar kalktı beni ADSL pakete geçirdi daha sonra aradım VDSL istiyorum ama ADSL e geçiş yapmışsınız dedim tamam beyefendi dedi bu sefer de ADSL den telefonsuz ADSL e taşıdı

    Bitti mi? tabi ki hayır. Bir ADSL paketinden diğerine hoplayıp dururken en son yeter artık şu VDSL geçişimi sağlayın dedim tabi şok üstüne şok bundan sonra başladı. İnternet sitelerinde kocaman 79.90 35mbit ve taahhütsüz paketi bana veremeyeceklerini o paketin yeni abonelere özel olduğunu söylediler :) hanımefendi ben zaten yeni müşterinizim daha internetinizi bile kullanamadım oradan oraya geçiş yapıp durdunuz ADSL peketlerde oyaladınız beni şimdi de VDSL için 100+ TL ücret yada taahhüt mü istiyorsunuz? dedim. Israrla o paket yeni müşteriler için deyip durdu. Ertesi gün direk iptal dilekçesi çektim sonra yetkili arıyor o paketi yaşadığınız mağduriyet için size 79.90 dan verelim diyor Allah razı olsun ya mağduriyet yaşamışız da ondan veriyormuş..

    Tabi bu rezillikler dışında müşteri hizmetlerinin 3 kere yüzüme kapattığı telefonu da saymıyorum. 45dk içinde 3 farklı müşteri temsilcisi ne küfür ne hakaret etmediğim halde telefonu yüzüme kapadı 4.arayışımda artık bağlanamadım bile meşgule düşüp atıyordu.

    İptal dilekçesini çekeli 5-6 gün oldu hatta evraklarınız işleme alındı diye dönüş yapıp ertesi gün telefonla aradılar müsait olmadığım için konuşamadım sizi akşam 6 da arıcaz dediler o günden beri ne arayan ne soran var.

    Abi Allah aşkına bu kadar rezalet bir firmaysanız niye insanların vaktini, parasını çalıp sinir stres yaratıyorsunuz? yazık ya gerçekten herhangi bir firmadan millenicoma geçen yada geçecek olanlara Allah sabır versin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AMD KÖLESİ -- 13 Şubat 2020; 18:26:5 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AMD KÖLESİ

    Ciddi anlamda rezalet bir firma. Sinirli olduğum için değil gerçekten içimden gelerek tüm samimiyetimle söylüyorum aşırı rezilsiniz.

    Turknet den millenicoma taşıdım taşırken de 35mbit VDSL kullanıyorum aynı hızı istiyorum dedim adamlar kalktı beni ADSL pakete geçirdi daha sonra aradım VDSL istiyorum ama ADSL e geçiş yapmışsınız dedim tamam beyefendi dedi bu sefer de ADSL den telefonsuz ADSL e taşıdı

    Bitti mi? tabi ki hayır. Bir ADSL paketinden diğerine hoplayıp dururken en son yeter artık şu VDSL geçişimi sağlayın dedim tabi şok üstüne şok bundan sonra başladı. İnternet sitelerinde kocaman 79.90 35mbit ve taahhütsüz paketi bana veremeyeceklerini o paketin yeni abonelere özel olduğunu söylediler :) hanımefendi ben zaten yeni müşterinizim daha internetinizi bile kullanamadım oradan oraya geçiş yapıp durdunuz ADSL peketlerde oyaladınız beni şimdi de VDSL için 100+ TL ücret yada taahhüt mü istiyorsunuz? dedim. Israrla o paket yeni müşteriler için deyip durdu. Ertesi gün direk iptal dilekçesi çektim sonra yetkili arıyor o paketi yaşadığınız mağduriyet için size 79.90 dan verelim diyor Allah razı olsun ya mağduriyet yaşamışız da ondan veriyormuş..

    Tabi bu rezillikler dışında müşteri hizmetlerinin 3 kere yüzüme kapattığı telefonu da saymıyorum. 45dk içinde 3 farklı müşteri temsilcisi ne küfür ne hakaret etmediğim halde telefonu yüzüme kapadı 4.arayışımda artık bağlanamadım bile meşgule düşüp atıyordu.

    İptal dilekçesini çekeli 5-6 gün oldu hatta evraklarınız işleme alındı diye dönüş yapıp ertesi gün telefonla aradılar müsait olmadığım için konuşamadım sizi akşam 6 da arıcaz dediler o günden beri ne arayan ne soran var.

    Abi Allah aşkına bu kadar rezalet bir firmaysanız niye insanların vaktini, parasını çalıp sinir stres yaratıyorsunuz? yazık ya gerçekten herhangi bir firmadan millenicoma geçen yada geçecek olanlara Allah sabır versin.
    Merhaba ,

    Yaşamış olduğunuz durum adına üzgün olduğumuzu bilmenizi isteriz. Pm üzerinden iletişim bilgilerinizi iletmeniz durumunda sizlere yardımcı olmak isteriz. İyi akşamlar dileriz.
  • 10 gün kadar önce şikayet kaydı oluşturmuştum ve "Şikayet başvurunuz Şirketimiz tarafından 10 iş günü içerisinde çözümlenecektir. Şikayetinizin çözümlenmesi akabinde şikayetinizin devam ettiğini düşünüyorsanız şikayetinizi yineleyerek tekrar incelenmesini sağlayabilir ve şikayet takibinizi bu kanal üzerinden gerçekleştirebilirsiniz." bu mesajı göndermiştiniz.

    Şuan kontrol ettiğimde herhangi bir şikayet kaydımın bulunmadığını gördüm ve şikayetimi yeniden belirttim.

    Download hızım 23/30 mbps olarak gidip geliyor. Eğer hızım bu şekilde kalacaksa 35 mbps lik pakete geçiş yapacağımı belirtirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fofer

    10 gün kadar önce şikayet kaydı oluşturmuştum ve "Şikayet başvurunuz Şirketimiz tarafından 10 iş günü içerisinde çözümlenecektir. Şikayetinizin çözümlenmesi akabinde şikayetinizin devam ettiğini düşünüyorsanız şikayetinizi yineleyerek tekrar incelenmesini sağlayabilir ve şikayet takibinizi bu kanal üzerinden gerçekleştirebilirsiniz." bu mesajı göndermiştiniz.

    Şuan kontrol ettiğimde herhangi bir şikayet kaydımın bulunmadığını gördüm ve şikayetimi yeniden belirttim.

    Download hızım 23/30 mbps olarak gidip geliyor. Eğer hızım bu şekilde kalacaksa 35 mbps lik pakete geçiş yapacağımı belirtirim.
    Merhaba, PM üzerinden iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? Konu hakkında sizlere yardımcı olmak isteriz. İyi günler dileriz.
  • 100 mbps prestij internet kampanyası ile millenicoma geçtim hızımı 88 mbps ile sınırlamışlar daha önce kullandığım iss ile 100 mbps sorunsuz alabiliyordum yardımcı olabilir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tmucom

    100 mbps prestij internet kampanyası ile millenicoma geçtim hızımı 88 mbps ile sınırlamışlar daha önce kullandığım iss ile 100 mbps sorunsuz alabiliyordum yardımcı olabilir misiniz?
    Merhaba, PM üzerinden iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? Konu hakkında sizlere yardımcı olmak isteriz. İyi günler dileriz.
  • 
Sayfa: önceki 8182838485
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.