Şimdi Ara

MİLLENİCOM’DA TAAHHÜTSÜZ, KOTASIZ, FİBER HIZINDA İNTERNET 1 AY BEDAVA! (85. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.759
Cevap
12
Favori
98.430
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8384858687
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Adamların teknik destekleri sıfır League Of Legends oynuyorum sürekli kopma yaşıyorum ve bunu özel mesaj olarak belirtmeme rağmen yaptıkları sadece modeme restart atmak tracert verilerimi gönderiyorum adamlar ilgilenmiyor !!!! sürekli kopma yaşadığım için oyuna giremeden lig düşüyorum tracert verilerimi buraya da atayım belki bi faydası olur

    Tracing route to 185.40.65.1 over a maximum of 30 hops

    1 1 ms <1 ms 1 ms hgw.local [192.168.1.1]
    2 2 ms 1 ms 4 ms 217.65.185.116
    3 125 ms 223 ms 220 ms 217.65.186.147
    4 16 ms 16 ms 17 ms 10.60.160.42 [10.60.160.42]
    5 217 ms 211 ms 222 ms 217.65.186.147
    6 19 ms 17 ms 17 ms host-213-14-38-37.reverse.superonline.net [213.14.38.37]
    7 18 ms 18 ms 17 ms 10.38.218.201 [10.38.218.201]
    8 18 ms 20 ms 18 ms 10.40.132.78 [10.40.132.78]
    9 17 ms 17 ms 19 ms 10.36.6.37 [10.36.6.37]
    10 18 ms 19 ms 18 ms 10.38.211.206 [10.38.211.206]
    11 18 ms 19 ms 22 ms 10.38.211.205 [10.38.211.205]
    12 20 ms 22 ms 19 ms 10.38.209.25 [10.38.209.25]
    13 19 ms 21 ms 19 ms 10.40.132.37 [10.40.132.37]
    14 20 ms 19 ms 19 ms 10.34.9.73 [10.34.9.73]
    15 * * * Request timed out.
    16 * * * Request timed out.
    17 * * * Request timed out.
    18 * * * Request timed out.
    19 * * * Request timed out.
    20 * * * Request timed out.
    21 * * * Request timed out.
    22 * * * Request timed out.
    23 * * * Request timed out.
    24 * * * Request timed out.
    25 * * * Request timed out.
    26 * * * Request timed out.
    27 * * * Request timed out.
    28 * * * Request timed out.
    29 * * * Request timed out.
    30 * * * Request timed out.

    Trace complete.




  • millenicom kullanıcısına yanıt
    26.02.2020 günü herhangi bir gelişme olmadı.

    Bugün itibariyle tam 22 gündür geçiş işlemi bitirilemiyor.

    Yarına (28.02.2020) kadar bekleyip geçiş işleminin iptalini isteyeceğim.
  • Ben anlamadım bu firmayı ya. Netspeed hızımı düşürdü diye hattımı millenicoma taşıyacaktım. Başvurumu yaptım 100mbpslik tarifeye adres altyapı vs onaylandı. Hattımı taşıyorum diye bana kurulum ücreti ödemeyeceğim söylendi tamam dedim.

    Ondan sonra bugün saha ekibi aradı nedense benim evin oraya gelmişler kablo çekmeye. Allah allah dedim ben yeni üyelik açmadım ki var olan kablomu kullanmak istedim. Meğer millenicom yeni abonelik olarak kayıt yapmış benim aboneliği var olan hattımı iptal ediceklerdi az kalsın. Müşteri hizmetleride türk telekom size yeni adsl hat açıcak 16mbit hizmet vericez dedi şaka gibi. Neyse netspeed kullanmaya devam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: benmusti38

    Adamların teknik destekleri sıfır League Of Legends oynuyorum sürekli kopma yaşıyorum ve bunu özel mesaj olarak belirtmeme rağmen yaptıkları sadece modeme restart atmak tracert verilerimi gönderiyorum adamlar ilgilenmiyor !!!! sürekli kopma yaşadığım için oyuna giremeden lig düşüyorum tracert verilerimi buraya da atayım belki bi faydası olur

    Tracing route to 185.40.65.1 over a maximum of 30 hops

    1 1 ms <1 ms 1 ms hgw.local [192.168.1.1]
    2 2 ms 1 ms 4 ms 217.65.185.116
    3 125 ms 223 ms 220 ms 217.65.186.147
    4 16 ms 16 ms 17 ms 10.60.160.42 [10.60.160.42]
    5 217 ms 211 ms 222 ms 217.65.186.147
    6 19 ms 17 ms 17 ms host-213-14-38-37.reverse.superonline.net [213.14.38.37]
    7 18 ms 18 ms 17 ms 10.38.218.201 [10.38.218.201]
    8 18 ms 20 ms 18 ms 10.40.132.78 [10.40.132.78]
    9 17 ms 17 ms 19 ms 10.36.6.37 [10.36.6.37]
    10 18 ms 19 ms 18 ms 10.38.211.206 [10.38.211.206]
    11 18 ms 19 ms 22 ms 10.38.211.205 [10.38.211.205]
    12 20 ms 22 ms 19 ms 10.38.209.25 [10.38.209.25]
    13 19 ms 21 ms 19 ms 10.40.132.37 [10.40.132.37]
    14 20 ms 19 ms 19 ms 10.34.9.73 [10.34.9.73]
    15 * * * Request timed out.
    16 * * * Request timed out.
    17 * * * Request timed out.
    18 * * * Request timed out.
    19 * * * Request timed out.
    20 * * * Request timed out.
    21 * * * Request timed out.
    22 * * * Request timed out.
    23 * * * Request timed out.
    24 * * * Request timed out.
    25 * * * Request timed out.
    26 * * * Request timed out.
    27 * * * Request timed out.
    28 * * * Request timed out.
    29 * * * Request timed out.
    30 * * * Request timed out.

    Trace complete.
    Merhaba, PM üzerinden sizlere dönüş sağlanmıştır. İyi günler dileriz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JabbaWockeeZ

    Ben anlamadım bu firmayı ya. Netspeed hızımı düşürdü diye hattımı millenicoma taşıyacaktım. Başvurumu yaptım 100mbpslik tarifeye adres altyapı vs onaylandı. Hattımı taşıyorum diye bana kurulum ücreti ödemeyeceğim söylendi tamam dedim.

    Ondan sonra bugün saha ekibi aradı nedense benim evin oraya gelmişler kablo çekmeye. Allah allah dedim ben yeni üyelik açmadım ki var olan kablomu kullanmak istedim. Meğer millenicom yeni abonelik olarak kayıt yapmış benim aboneliği var olan hattımı iptal ediceklerdi az kalsın. Müşteri hizmetleride türk telekom size yeni adsl hat açıcak 16mbit hizmet vericez dedi şaka gibi. Neyse netspeed kullanmaya devam.
    Merhaba, PM üzerinden iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? Konu hakkında sizlere yardımcı olmak isteriz. İyi günler dileriz.




  • 23 Şubat Pazar günü müracaat ettim, ancak henüz bir gelişme yok. Saha ekibi arayacak dendi hala arayan soran yok. Bekliyoruz!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scorpion27 -- 27 Şubat 2020; 15:24:0 >
  • milleni.com deneyimimden bahsetmek istiyorum.

    10 - 13 Ocak 2020 tarihleri arasında tam günü hatırlamıyorum başvuru yaptım ve 2 - 3 gün içinde ekip geldi internetim aynı gün aktif edildi. Kurulum gerekmediği için benim de yanlış bilgi vermemden kaynaklı bir kurulum ücreti sorunu çıktı fakat bu sorunumu 1 hafta içinde çözdüler. Sorduğum her soruya hızlıca yanıt aldım, teşekkür ederim. 1 buçuk aydır internetimi sorunsuz kullanıyorum. Youtube üzerinden 4K videoları rahatlıkla izleyebiliyorum hızı burdan anlayabilirsiniz. Şimdilik çok memnunum. Bölgeden bölgeye hızla değişebilir benim yaşamadığım problemi siz yaşayabilirsiniz ona bir şey diyemiyorum. İlerde bir problem yaşarsam sizleri bilgilendireceğim. Şuana kadar yaşadığım deneyimlerime dayanarak sizlere tavsiye ediyorum, gönül rahatlığıyla milleni.com kullanabilirsiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: behzatN

    26.02.2020 günü herhangi bir gelişme olmadı.

    Bugün itibariyle tam 22 gündür geçiş işlemi bitirilemiyor.

    Yarına (28.02.2020) kadar bekleyip geçiş işleminin iptalini isteyeceğim.
    27.02.2020 Müşteri Hizmetlerini yine ben aradım,

    Bu kez başvurumun iptali için aradım. Başka bir birime yönlendirme sağladılar.
    Çok haklısınız diyerek Son bir gün daha rica ettiler.

    Dünden beri bekliyorum ancak arayan soran olmadı,

    Şu an Müşteri hizmetleriyle görüşmedeyim yaklaşık 7-8 dakikadır müzik dinletiyorlar, Bir muhataba ulaşabilirsem geçiş işleminin iptalini gerçekleştireceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qwertia

    milleni.com deneyimimden bahsetmek istiyorum.

    10 - 13 Ocak 2020 tarihleri arasında tam günü hatırlamıyorum başvuru yaptım ve 2 - 3 gün içinde ekip geldi internetim aynı gün aktif edildi. Kurulum gerekmediği için benim de yanlış bilgi vermemden kaynaklı bir kurulum ücreti sorunu çıktı fakat bu sorunumu 1 hafta içinde çözdüler. Sorduğum her soruya hızlıca yanıt aldım, teşekkür ederim. 1 buçuk aydır internetimi sorunsuz kullanıyorum. Youtube üzerinden 4K videoları rahatlıkla izleyebiliyorum hızı burdan anlayabilirsiniz. Şimdilik çok memnunum. Bölgeden bölgeye hızla değişebilir benim yaşamadığım problemi siz yaşayabilirsiniz ona bir şey diyemiyorum. İlerde bir problem yaşarsam sizleri bilgilendireceğim. Şuana kadar yaşadığım deneyimlerime dayanarak sizlere tavsiye ediyorum, gönül rahatlığıyla milleni.com kullanabilirsiniz.
    Merhaba, İnternetinizi sağlıklı günlerde kullanmanız dileği ile, iyi günler dileriz.




  • millenicom kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. İyi günler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scorpion27

    23 Şubat Pazar günü müracaat ettim, ancak henüz bir gelişme yok. Saha ekibi arayacak dendi hala arayan soran yok. Bekliyoruz!
    Merhaba, PM üzerinden iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? Konu hakkında sizlere yardımcı olmak isteriz. İyi günler dileriz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: behzatN

    26.02.2020 günü herhangi bir gelişme olmadı.

    Bugün itibariyle tam 22 gündür geçiş işlemi bitirilemiyor.

    Yarına (28.02.2020) kadar bekleyip geçiş işleminin iptalini isteyeceğim.
    Merhaba, PM üzerinden iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? Konu hakkında sizlere yardımcı olmak isteriz. İyi günler dileriz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Monster Magnet

    Uzun süredir herhangi bir sorun olmayan internetimde ping ve yavaşlık sorunu yaşıyorum. Farklı konumlardan dosya indirirken önce tam hız indirmeye başlıyor, daha sonra ise 20-25 mbit seviyesine düşüyor istisnasız. Konuyla ilgili yardımcı olabilir misiniz? Müşteri numaramı özel mesaj yoluyla iletiyorum.
    Merhaba, PM üzerinden iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? Konu hakkında sizlere yardımcı olmak isteriz. İyi günler dileriz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: behzatN

    27.02.2020 Müşteri Hizmetlerini yine ben aradım,

    Bu kez başvurumun iptali için aradım. Başka bir birime yönlendirme sağladılar.
    Çok haklısınız diyerek Son bir gün daha rica ettiler.

    Dünden beri bekliyorum ancak arayan soran olmadı,

    Şu an Müşteri hizmetleriyle görüşmedeyim yaklaşık 7-8 dakikadır müzik dinletiyorlar, Bir muhataba ulaşabilirsem geçiş işleminin iptalini gerçekleştireceğim.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşın durumu kesinlikle kabul edilebilir bir durum değil. Bende bir haftadır beklemekteyim daha an önce mh yi arayıp süreci sordum hala birşey söyleyemiyorlar.
    Alper Bey ile konuyu yazıştık ancak hiç bir gelişme yok, bugün içerisinde bağlantı sağlanamazsa bende iptalini isteyeceğim.
    Daha başlarken kötü bir deneyim oldu bunda da vardır bir hayır.




  • Modem kira ücreti 9 TL, modem taksit ücreti ne kadar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: armax

    Modem kira ücreti 9 TL, modem taksit ücreti ne kadar?
    Merhaba, fiber modemlerimiz kiralık olup kullandığınız ay kadar kira bedeli ödersiniz. Herhangi taksit imkanı bulunmamaktadır.
  • 24 saattir İnternetim yok, ne bir muhattap var ne bir ilgili yardımcı olunmuyor sürekli bir bahane müşteri hizmetlerini arıyorsunuz suratınıza kapatıyor vs vs. İnternetimi çözün artık cidden canım sıkılmaya başladı..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 25 şubatta başvurdum hala ses seda yok bant kaydı dinliyorum. İlk başvurumdaki müşteri hizmetlerindeki arkadaş bulunduğunuz konumda 1 gün sonra açılır hattınız merak etmeyin dedi 5. Gün olacak karşımızda muhattap yok.Lütfen yardımcı olun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba kendi fiber modemimizi kira bedeli ödemeden kullanabiliyormuyuz bir ay bedava kampanyası devam ediyor mu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: behzatN

    27.02.2020 Müşteri Hizmetlerini yine ben aradım,

    Bu kez başvurumun iptali için aradım. Başka bir birime yönlendirme sağladılar.
    Çok haklısınız diyerek Son bir gün daha rica ettiler.

    Dünden beri bekliyorum ancak arayan soran olmadı,

    Şu an Müşteri hizmetleriyle görüşmedeyim yaklaşık 7-8 dakikadır müzik dinletiyorlar, Bir muhataba ulaşabilirsem geçiş işleminin iptalini gerçekleştireceğim.

    Alıntıları Göster
    28.02.2020 Müşteri hizmetlerini yine ben aradım;

    bir gün önceki cümleleri aynen tekrar ettiler, haklısınız tarzında.
    Ama bir sonuç alınamadı. Bu yüzden geçiş başvurumun iptalini talep ettim.

    TürkTelekom'a 24 ay taahhüt vererek 130 TL'den paketime devam ediyorum.

    20 günde internet geçiş işlemini yapamayan, müşteri hizmetleri bu süreçte hep aynı masalı söyleyen bir servis sağlayıcı olarak kalacak bende Millenicom....




  • 
Sayfa: önceki 8384858687
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.