Şimdi Ara

micra 1.2 cvt hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
624
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar 2010 colt amt aracımı sattım .araç genel olarak iyidi fakat çok geri kaçıyordu . eşimle beraber kullanmak için 2011 model micra cvt tekna bakıyorum.
    araç 1.2 80 olmasından ötürü biraz düşünceliyim. aslında performans delisi falan değilim ama uzun yolda yada yokuşlarda çok bayılır mı bu araç.malum bursa da yasıyorum ve çok fazla dik yokuş var. yakıt tüketimi fabrika verileri gibimidir acaba, birde ilanlarda geri kaçmaz yazıyorlar doğrudur umarım.
    özellikle cvt şanzıman araç bakıyorum yarı otomatik araç almayı düşünmüyorum .araç hakkında beni bilgilendirirseniz sevinirim . 1 hafta içinde almayı düşünüyorum.
    şimdiden teşekkürler.



  • 1.3 Colt kadar gitmez kesinlikle.
  • Ben de otomatik araç araştırıyordum. Cvt birinci seçeneğimdi. Geçen hafta bayiide inceledim micrayı ama iç mekanı çok plastik, kalitesiz geldi. Ön torpidoyu açınca arabadan soğudum hemen. Onun dışında donanım, motor, şanzuman olarak başarılı bir araç. İç mekan hoşunuza giderse alınabilir. Alternatif olarak da mitsubishi space star, suzuki swift ve toyota yaris düşünülebilir. Yaris performans olarak iyidir ama aşırı pahalı, donanımı zayıf ve vergisi daha fazla.

    2013 space starları 40binlere veriyorlar diye okudum. O fiyata daha ekonomik, daha başarılı bir otomatik araç zor bulunur bence. O yüzden incelemenizi öneririm. Performans olarak da 1.2 80 hp zayıf görünse de 865kg(ss) - 925kg(micra) civarı ağırlıkları kaldırmakta zorlanacağını sanmıyorum.

    Ben sıfır, küçük araçtan vazgeçer gibi oldum. 25bin civarına 2.0 motorlu otomatik bir avensis tarzı araç almayı düşünüyorum. Ekonomi yapacağız diye binemiyoruz güzelim araçlara. Uzun yolda daha fazla gürültü çekiyorsunuz, yakıt avantajı da kalmıyor.




  • Güzel güzel kaçırır geriye, hatta konvertörlü zanneder de salarsanız motor stop bile eder :)

    Dur kalk trafiği hariç tork-konvertörlü şanzıman gibi, zaten yokuşta park ederken de o yüzden D'de bırakma hatasını yapmıştım. Motor hacmine göre CVT yokuşlarda çok iyi diyebilirim. Konvertörlü gibi. Yokuşta 1.2 hacmin zayıflığını düzelten şey bu şanzıman. Motora çok yardımı oluyor. Yunanistan'da kullandım, onların da dağları bizim Bursa'yı aratmaz, sıfırdan 800 metreye çıkmıştım. %10'un üzerinde kısa eğimler gördüm.

    100 km/s hıza bence yeterli şekilde çıkıyor. Daha hızlı kullanmadım. Şimdiki 1.2'ler 70'lerdeki 1.6 arabalar gibi, ama yeni 1.6 arabalar gibi de değil :)

    Çok kolay ve çabuk alışılan bir şanzıman, ama youşta ve dur kallarda biraz dikkat ister. Bir de benim kullandığım baz versiyonuydu, Türkiye'de böyle versiyonu yok sanırım. Belki hill-holder olan modelileri de vardır. Bakmıştım aslında ama unuttum.

    edit: Yalnız şunu da ekleyelim. Motorun stop ettiği dik yokuşta konvertörlü de geri kaçırırıdı. Biraz frenle yardımlayınca sorun yok. Hafif yokuşlarda sıkıntısı yoktu. Sadece fren-gaz la kullanılabiliyor. İlk kalkışı biraz geç, o sırada kendisi bir şey yapıyor. Onu da kesintisiz yapsa zaten konvertörlüden ayırd edilmez. Hızlıca dönülen bir yokuş sokağa girince, hızlı şekilde vites düşürür gibi yapabiliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Karbon 12 -- 19 Mayıs 2014; 21:28:36 >




  • Bekar beyan dışında hiç kimse bu arabayı almamalı.
    Haa yeni micra'nın yeni motoru (desire) iyidir, torku yüksektir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karbon 12

    Güzel güzel kaçırır geriye, hatta konvertörlü zanneder de salarsanız motor stop bile eder :)

    Dur kalk trafiği hariç tork-konvertörlü şanzıman gibi, zaten yokuşta park ederken de o yüzden D'de bırakma hatasını yapmıştım. Motor hacmine göre CVT yokuşlarda çok iyi diyebilirim. Konvertörlü gibi. Yokuşta 1.2 hacmin zayıflığını düzelten şey bu şanzıman. Motora çok yardımı oluyor. Yunanistan'da kullandım, onların da dağları bizim Bursa'yı aratmaz, sıfırdan 800 metreye çıkmıştım. %10'un üzerinde kısa eğimler gördüm.

    100 km/s hıza bence yeterli şekilde çıkıyor. Daha hızlı kullanmadım. Şimdiki 1.2'ler 70'lerdeki 1.6 arabalar gibi, ama yeni 1.6 arabalar gibi de değil :)

    Çok kolay ve çabuk alışılan bir şanzıman, ama youşta ve dur kallarda biraz dikkat ister. Bir de benim kullandığım baz versiyonuydu, Türkiye'de böyle versiyonu yok sanırım. Belki hill-holder olan modelileri de vardır. Bakmıştım aslında ama unuttum.

    edit: Yalnız şunu da ekleyelim. Motorun stop ettiği dik yokuşta konvertörlü de geri kaçırırıdı. Biraz frenle yardımlayınca sorun yok. Hafif yokuşlarda sıkıntısı yoktu. Sadece fren-gaz la kullanılabiliyor. İlk kalkışı biraz geç, o sırada kendisi bir şey yapıyor. Onu da kesintisiz yapsa zaten konvertörlüden ayırd edilmez. Hızlıca dönülen bir yokuş sokağa girince, hızlı şekilde vites düşürür gibi yapabiliyor.

    yokuşta kaçmaz falan yazıyorlar . birde araç otomatik araç nasıl stop eder anlamadım .




  • selim82 S kullanıcısına yanıt
    Bir iki metre içinde stop etti. Bence şanzımanı korumak için kendi stop ediyor. Dik yokuşta geri gelmek için de olsa mutlaka R'ye takmak veya N'ye almak lazım.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    megane 3 coupe 1.5 dci hakkında
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • 40 tl ye space starın üstüne yok cvt lerde yaris desen 50k filandır micra güzelde fazla yakıyor deniliyor !!

    cvt olmasada 208de hill holder bin tl ben vw almak zorunda kalmasam space star alırdım herhalde 40bine azda yakıyormuş 2.eli yok diye izin alamıyorum evden polo golf alacam daha fazlasına manuel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selim82

    merhaba arkadaşlar 2010 colt amt aracımı sattım .araç genel olarak iyidi fakat çok geri kaçıyordu . eşimle beraber kullanmak için 2011 model micra cvt tekna bakıyorum.
    araç 1.2 80 olmasından ötürü biraz düşünceliyim. aslında performans delisi falan değilim ama uzun yolda yada yokuşlarda çok bayılır mı bu araç.malum bursa da yasıyorum ve çok fazla dik yokuş var. yakıt tüketimi fabrika verileri gibimidir acaba, birde ilanlarda geri kaçmaz yazıyorlar doğrudur umarım.
    özellikle cvt şanzıman araç bakıyorum yarı otomatik araç almayı düşünmüyorum .araç hakkında beni bilgilendirirseniz sevinirim . 1 hafta içinde almayı düşünüyorum.
    şimdiden teşekkürler.

    limitiniz ne kadar bilmiyorum ama 2012 ve üzeri 1.33 yaris cvt bakın derim. 2 senedir kullanıyorum.
    şehir içi 6.4 yakıyor (yol bilgisayarı) fabrika verisi tutmuyor hiçbiri. micra'dan daha geniş ve nispeten daha güçlü, ben de bursa'dayım zorlandığım yokuş olmadı.
    tek dezavantajı micra'dan yüksek vergisi.




  • 2.el bakıyorum ben 32.000 civarı . bana geri kaçırmasın sorun çıkarmasın yeter. sanırsam 3 silindir miş araç araştırdım biraz .3 silindir sıkıntılı mıdır acaba ?
    onun dışında 1.2 cvt şanzıman araç bence hafif kullanırsan çok az yakar diye düşünüyorum.
  • Micra Match da Hill Holder var yokuşta kayma olayı yok. Spacestarda da aynısı var. Yakıtta Mitsubishi çok daha az yakıyor. Ancak yabancı testlerde nedense Space Star çok düşük not alıyor. Ülkemizde bu segmentte Micra nın 2.eli çok daha iyi. Bir de Micra Desire CVT ye bakın 42-43.000 TL ye 2013 model bulabilirsiniz belki..Match e göre daha performanslı ve daha az yakıyor. Mutlaka sorun
  • 1.33 yaris cvt kullaniyorduk 2012 model cool confort versiyondu akilli giris ve calistirma bile vardi aracta. Gidisine dayanamayip sattik. Araci denemeye gelenler gaza basica gitmiyor bu arac diyordu. (Cok fazla abanmaktan bahsetmiyorum oyle her arac gider normal basistan bahsediyorum). Cvt sanziman performansi cok torpuluyor. Dizel corolladaki m/m sanziman bile daha iyi diyebilirim. Tamam gecisler cvtde efsane guzel hic hissetmiyorsunuz (sanziman yapisi yuzunden disli yok spiralimsi bir cubuk var) ama performans bu kadar torpulenemez. Ha derseniz cok sakin kullanirim ona diyecek hic lafim yok. Arabayi 1000 devir civarinda 3,3 lt ile goturuyordu sanziman duz yolda. Ona saygim sonsuzdu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • saolsunlar artık tek düşüncem a noktasından b noktasna en ucuza konforla gitmek . tekna donanımı gayet dolu .birde eşim zaten cok yavas kullanıyor. gaza o kadar az bakıyorki araç üst vitese atmıyor:) yakıt artıyordu. cvt böle sıkıntı olmaz geride kaçmıyorsa sıkıntı yok. bu hafta sonu bir yerle görüştüm kullanıp kararımı vereceğim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.