Şimdi Ara

Mercedes Magic Body Control

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
1
Favori
1.564
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mercedes'in bana kalırsa otomobil sektöründe son yıllarda yapılmış en büyük yeniliği. Bir ara bose active suspension vardı ancak prototip olarak kaldı. Güzel yanı ise MB bu sistemin bir düşük seviyesini rakipleriyle paylaşacak.
    Video için Tıklayın

    Bose active suspension için Tıklayın







  • konforun dibi gibi görünüyor :)
  • c180imde değişken amortisor sertliği var. amg lerde amortisor hep sert olmasına rağmen , fascinationlarda yol durumuna göre amortisor sertliğini değiştiriyor. tabi s klasse de oldugu gibi lokal ve bölgesel yol bozukluklarında çalışmasa da pütürlü veya bozuk yola girdiğinizde aracın konforundan hemen anlayabiliyorsunuz kaliteyi.
  • Mercedes ciddi anlamda fark yaratıyor, bmw'den bu tarz yenilikler görememek kötü. Birde Mercedes Benz'in magic vision control silecekleri var
     Mercedes Magic Body Control

    Video için Burdan ve Yavaşlatılmış halini burdan izleyebilirsiniz.
    Edit: Bmw motor sesi simulasyonu yeniliği var unutmuştum Kötü.. Ancak 3 harfli aşkım 2005 öncesi için hep devam edicek..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metakip -- 17 Mayıs 2013; 16:39:25 >




  • Bu sistemi detaylı olarak açıklayabilecek birisi var mı?Anladığım kadarıyla bir engele gelince teker o engel ölçüsünde kalkıyor ancak gövde sabit.Peki çok yüksek bir engel gelirse ne olur?Gövde sabit kalırsa teker ,teker yuvasına sürteibilir.Böyle bir durumda ne yapıyor sistem?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre356

    Bu sistemi detaylı olarak açıklayabilecek birisi var mı?Anladığım kadarıyla bir engele gelince teker o engel ölçüsünde kalkıyor ancak gövde sabit.Peki çok yüksek bir engel gelirse ne olur?Gövde sabit kalırsa teker ,teker yuvasına sürteibilir.Böyle bir durumda ne yapıyor sistem?

    heralde onunda dip seviyesi vardır.. atıyorum 5 cm lik bi çukurda hissettirmez ama 10cm lik çukurda yada tümsekte o sistemin el verdiği kadar ayarlar yetmediği yerde araba ister istemez sarsılacaktır..
  • http://www.torktv.net/2013/05/kral-oldu-yasasn-yeni-kral-yeni-s-serisi.html

    Burdan nerdeyse tüm bilgilere erişilebilir türkçe olarak .
  • Bu arabanın 8-10 yaşında açacağı rutin masrafları ve maliyetlerini düşünebilen var mı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetkip2

    Mercedes ciddi anlamda fark yaratıyor, bmw'den bu tarz yenilikler görememek kötü. Birde Mercedes Benz'in magic vision control silecekleri var
     Mercedes Magic Body Control

    Video için Burdan ve Yavaşlatılmış halini burdan izleyebilirsiniz.
    Edit: Bmw motor sesi simulasyonu yeniliği var unutmuştum Kötü.. Ancak 3 harfli aşkım 2005 öncesi için hep devam edicek..

    Bu nasıl bir sistemmiş böyle mükemmel.




  • bose nasıl çalışıyor acaba. baya eski video çünkü. çok başarılı buldum...

    mercedesde ise olay tamamen optik. 2 adet kamera ne görürse...
  • Gavur yapıyo abi
  • Bose hatırlayalım o da çok ilahi bi sistem

  • Türkiye yollarında bu bile etki etmez :/
  • Bagajında kocaman bir hidrolik tankı olduğuna eminim.
  • mercedes yapar, diğerleri "kopyalar"
  • quote:

    Orijinalden alıntı: optiSpice

    Bu arabanın 8-10 yaşında açacağı rutin masrafları ve maliyetlerini düşünebilen var mı

    Direk aklıma bu geldi,kadara çıkarız diye:)
  • Aküyü yer bitirir içer bu.

    Benzin masrafının yanına bi de her ay bi akü parası ekle.

    Mübarek araca süper bilgisayar koyacaklar.
  • Aracın önündeki kamera yoldaki bozuklukları tespit edip amortisör sertliklerini sürekli olarak ayarlıyor. Bu arada bose ile alakasız bir sistem.

    Bu sisteminin benzeri çok önceden citroen c6 ve ferrari 599'da vardı, ama onda sadece ön tekerleğin aldığı darbeye göre arka tekerleklerin amortisör sertliği sürekli olarak değişiyordu. yani bu mercedeste kameranın yaptığı işi orada ön tekerlek yapıyordu. mercedes işi bir adım öteye getirmiş.
  • yurt dışında saniyede bir kez çalışacaksa turkiyede saniyede 100 kez çalışması gerekir ne cpu ne amortisor motoru dayanır bizim burda buna :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    Aracın önündeki kamera yoldaki bozuklukları tespit edip amortisör sertliklerini sürekli olarak ayarlıyor. Bu arada bose ile alakasız bir sistem.

    Bu sisteminin benzeri çok önceden citroen c6 ve ferrari 599'da vardı, ama onda sadece ön tekerleğin aldığı darbeye göre arka tekerleklerin amortisör sertliği sürekli olarak değişiyordu. yani bu mercedeste kameranın yaptığı işi orada ön tekerlek yapıyordu. mercedes işi bir adım öteye getirmiş.

    Bose hakkında bilginiz varmı?
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.