< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cengineer06 -- 9 Temmuz 2015; 9:48:49 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cengineer06 -- 9 Temmuz 2015; 9:48:49 > |
Mercedes marka olarak bmw den bir tik kaliteli ve prestijli bir marka buna itirazim yok. Zaten musteri kitlesi cok farkli. Ama isler maalesef 90lardaki gibi degil. Ucurum yok. Simdi multimedya ozellikleri demissimiz de, command hala bir idrive degil bana gore. Kullanim kolayligi ve islevsellik olarak idrive daha iyi hizmet ediyor. ic mekan buyuklugu cok ayri bi olay, ben de derim ki bu konuda superb ile c serisi yarisamaz. Neyse bunu gecelim. Zaten beklentiler konusur yine bu konularda.
Kalite diyorsak, malzeme kalitesi, koltuklarin rahatligi gibi konularda c serisi yine iyi. Bizzat deneyimledim. Bizzat kendi denetimlerime gore yalitimda yalnizca 130 kmh gibi suratlerden sonra biraz daha sessiz geldi bana w205. Yol sesi olarak f30 dan iyi degil. Ama yok abi mercedes c serisinde, e serisinde agir basli. Bu beni sarmiyor. Bmw kadar keyif vermiyor. Bir de tip demissiniz de w204 un onunde saygiyla egilirim amg si simdiden efsanedir benim gozumde de o w205 nedir peki? Ne tipi, cirkinlikten oluyor arac be. Gercekten tipsiz. Amg bile kurtaramiyor. Bu kismi da goreceli zaten. Simdi son kisimlari gulerek okudum. Freni paspasa yapistirmak mi? Esit lastik-jant ebatlari ve esit yol sartlarinda 2 aracinda fren testlerini yaptiniz mi? Dalga mi geciyorsunuz? Goren 911 turbo frenlerini anlatiyorsunuz sanir. Karsisinda dacia var herhalde. Tamama tamam bmw duramaz, mercedes aninda durur. Ok. Son kisimla bombayi patlatmissiniz zaten :) KAPATILAMAYAN ESP NEYİ AÇIKLIYOR? bmw de kapatilan esp yapamiyordu zaten, renault,vw den falan ogrenebilirdi halbuki kapatilamayan esp sistemini. bosa tartisiyoruz aslinda. iki markanin farklari bu noktalarda ortaya cikiyor zaten. Agzinizla yazmissiniz. Ben f20 ile esp yi kapatip gayet eglenirken, onden cekisli a serisi bana siradan sıkıcı bir hb gibi geliyor, benim isteklerimi karsilamiyor. Eski modellerde bile bmw nin muthis diferansiyel ayarlari ve agirlik dagilimi, surucu koltugunda farki gosteriyor zaten. Hala da oyle. Araci koparttigimda bmw nin verdigi guveni dengi markalar vermiyor. 50:50 hissediliyor.Yere de gercekten saglam basiyor. En gucsuz modelinde bile eglence vaadediyor. Ben egleniyorum, benim otomobil anlayisim bu. Neyse cok uzattim. iyi gunler. |
Otomobil Bölümünün ismini bmwclubtr falan yapsınlar bari.Maşallah öyle bir övüyorlar ki gören de S serisi sanacak.Bmw'nin de Mercedes'in de birbirine göre daha iyi olduğu konular var fakat burada 3'ü göklere çıkarıp C'yi Şahin gibi göstermeye çalışmışlar. Kaliteyi ve konforu tercih eden insanlardan "Malzeme fetişisti" gibi bahsedenlere sadece gülüyorum.
Insanların tercihlerine SAYGI göstermeyi öğrenin.Bana göre konfor ve kalite her zaman önceliklidir ve bu konuda da BMW'nin Mercedes'i hiç bir zaman geçebileceğini düşünmüyorum ki şimdiye kadar da geçemedi zaten.BMW'nin motor ve verimlilik konusunda alt sınıflarda Mercedes'ten hep daha üstün olması da Bmw'yi tercih etme sebeplerinden biridir. Kimilerine göre kalite, işçilik ve konfor arabada en öncelikli şeydir.Kimi içinse motor, verimlilik, sürüş zevki.O "kalite de neymiş.Ben motoru iyi olmayan arabayı düzgün araba saymam yaa" diyenlere şunu söyleyelim o zaman biz de: "Motor da neymiş kaliteli olmayan arabayı düzgün araba saymam ben" diyoruz yersen. Şahsen benim için konfor kalite süperspor almadıkça her zaman daha önceliklidir.Tahminen bu yüzdendir ki BMW'nin tasarımlarını her ne kadar beğensem de Mercedes'e göre daha kalitesiz olduğu için şuan tercih etmediğim gibi ileride de tercih edeceğimi düşünmüyorum. |
Oncelikle herkese merhaba.Fikri olmayan 2 aracida kullanmayan herkes yorum yapmis.yaklasik 3 ay bmw 320ied m 40.yilina ozel versiyonu kullandim.Suan mercedes c180 amg kullaniyorm.2 araba arasinda bana gore segment farki var.3 serisi sadece sanzuman olarak biraz daha hizli.eksileri sunlar:120kmh gectiginde aracin icine aldigi ses abartmiyorm sahinle ayni.ic kalitesi mercedes ile kiyaslanamaz,kiyaslayan arabadan gram anlamiyordur.en basit ornegi kullandigim 2 aracinda koltuklari deriydi.ellediginde 2 koltugu bmw komik duruma duser o derece.bmwnin hafizali koltuguyla mercedesin hafizali koltugunu ayarlamasini sadece deneyin.ekrana geldigimizde tipi kotu diyen arkadaslar 2 ekrani incelesin ekran kalitesi,kullanimi vs deneyip hangisinin iyi olduguna karar versin.araclarin kullandigi farlar bile ( teknoloji ) daglari birak boyut farki var.ic mekanda kullanilan malzemeler cok farki.bmwnin ic mekanda gecebilecegi hic bir sey yok!gelelim bmwnin hiz farki var diyen arkadaslara: kalkista biraz daha hizli dogrudur yanliz soyle bir durum var 2 arabaylada 200kmh ustu hizlara ulasildiginda guvenlik hissine bakilsin.bmwnin icine aldigi ses ve sarsinti yuzunden keyif alabiliyomsnz.mercedesle 240i gordum yaylana yaylana yola devam ettim.yakita gelince mercedesle performansli kullandigim halde yakit 9.6. Bmwylede ayni hatta geciyodum.6 litre yakan arkadaslara sorum su nasil beceriyosaniz soyleyin bizde yapalim yada sallamayin.(bu arada ankaradayim)sonuc bmw her alanda mercedesten kotu bunu kabullenin.ayrica bilip bilmeden yorum yapmayalim alacak olan arkadaslara ayip etmeyelim...
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ResenHareketEdenSAVCI -- 29 Mayıs 2015; 10:35:52 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ResenHareketEdenSAVCI -- 29 Mayıs 2015; 10:55:04 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|