Şimdi Ara

Mercedes C 180 W205 Pişmanlığı - Çözülmeyen Sorunlar - Yetkisiz Servis - Yargı Süreci (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
554
Cevap
101
Favori
99.778
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
112 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Servis diye birşey yok ülkede. Geçen aracı servise vermiştim. Hiçbir işlem yaptırmayacaktım yalnızca GÖZ ile bakıp tavanla ilgili tespit yapacaklardı. Adam çıplek el ile tavana yüklenip yağlı eliyle tavanda 5 parmak iz bırakmıştı, başkası olsa o servisin camını çerçevesini indirirdi.

    Yani kendi arabasına yapmayacağı birçok ihmali senin benim aracıma yapmaktan çekinmiyorlar, onarım olayı daha felaket.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kartalus kullanıcısına yanıt
    F30 forumunu takip etmiyorsunuz galiba.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • eskiden çalıştığım yerde 2 patronum vardı bu adamların ikisi de c180 compressor almışlardı. Araçlardan biri sürekli elektronik arızası diğeri de mekanik arızası çıkarıyordu.

    O yaz maaşımıza zam yapmayıp altlarına mercedes çekmişlerdi. Allah belanızı versin deyip ayrılmıştım. Keşke yuvarlanıp uçurumdan takla atsalardı..

    Sizin bu yaşadığınız süreç okurken bana inme geçirttiriyordu, insanlara insan gibi davranınca, nazik karşılayınca tepemize sıçıyorlar ne yazık ki.

    Bu ülkede baştan konuşmak, işi garantiye almak, gerekirse sert tepki vermek lazım. Satılan her türlü ürünün arkasında duracak satıcı bulmak çok zor..
  • Oncelikle gecmis olsun, umarim sorunlariniz tez zamanda cozulur.

    Premium Markalarda bu gibi sorunlar olabiliyor, Üretilen araç oranına bakıldığında en sorunsuzlardan biridir M.Benz. Gel gelelim üretim kalitesi yüksekte tutulsa binlerce parçadan biri arızalı olduğunda bunu bulmak dogru teshisi koymak teknik servise kalıyor.

    Ne yazık ki teknik servisler çok yetersiz. Hemen çözümü bulup kurtulma isteği problemin yetersiz analizinden dolayı veya kara düzen problem bulma teknikleriyle yapıldığından böyle vahim sonuçlar doğurabiliyor. Bilmiyor olabilirsin Servis olarak daha once yapmamışta olabilirsin. Bir sor araştır ama ne yazık ki herkes çok yoğun herkesin vakti çok değerli.

    Bu örnek durum pratikte neden belirli bir gelir seviyesinin premium araç kullanması gerektiğini gösteriyor. Ucu ucuna MB alıp bir de bu kadar sorun ile karşılaşılsaydı uykusuz geceler, kavgalar, arabasız kalmalar arka arkaya olurdu, elbette ki bu araçlar parayla alınıyor ama belirli seviye gelir var ise yedek araç vs var ise daha müsterih kalarak sonuçlanmasını bekleyebilir insanlar.

    Tabi yukarıda yazdıklarım araç sahibini ilgilendirir mi ? Asla İLGİLENDİRMEZ. Araç Sahibinin ne yazık ki hatası sessiz kalmak iyi niyet sergilemek olmuş. Siz orada müsterisiniz ve premium bir markadasınız. Ben bu arabayı almıyorum çözün kardeşim ne haliniz varsa görün diyebilmeniz gerekliydi tabi bunu yapabilecek ortam olmamış pek anladığım kadrıyla ve sonucunda ağır bir şekilde magduriyet ile sonuclanmış. Ne yazık ki Türkiye'de bu tavır işliyor.

    Üzüntüyle Katıldığım bir diğer nokta ise, bana tecrübelerimin ogrettiği, fabrikasyon donanım ile yola devam etmek. Sonradan serviste bile olsa, orjinal bile olsa yok şunu söktüreyim yok şunu elleteyim. Türkiye'de bu iş ÇALIŞMAZ. İşin ehli adam Türkiye'de serviste çıraklık yapar sonra gider uzmanı olduğu konuda sanayide dükkan açar, senelerce ekmek yer yedirir. Ama servis hiç takmadığı bilmem ne donanımını takılması istenirse o tırnaklar kırılır, o vidalar yalama olur, içinden ses gelir dışından çizik cıkar. Fabrikasında takılıyor ise takılsın sonrası yaş iş. Kimse sizin aracınızı sizin gibi sökmez ve takmaz bu ülkede. Yıkamacıların bile başında durmak lazım.


    Vel hasıl kelam, ister dacia ister Mercedes Benz Servisi olsun. Hepsi işi kendi üzerinden atmak peşinde ve hiçbiri tam anlamıyla ehil değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Okurken içim daraldı.

    Bence servise karşı gereğinden fazla iyi davranmışsın, çok fazla alttan almışsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    Rüştünü ispat etmiş markaları değil kendini piyasaya ispat ettirmeye çalışan markaları tercih etmek hez zaman en iyisidir.

    Premium'larda Volvo, halk araçlarında ise Hyundai bu şekilde en tercih edilecek arabalardır. Bundan 10 sene sonra durum farklı olabilir ancak şu an böyle...

    katılmamak elde değil..
  • Mercedes Benz Türkiye A.Ş. Hukuk bürosu ile yapmış olduğum görüşmelerden de maalesef olumsuz sonuç çıktı.

    Gelen cevap;

    Satış sonrası hizmetler ile görüşülmüş aracın bütün problemleri çözülerek araç teslim edilmiştir.

    Tabi özet olarak yazdım. Yoksa süslü cümlelerle uzatılan bir yazı ile cevap vermişler.

    Muhtemelen çarşamba günü hukuk süreci başlayacak. Gelişmeler oldukça yazmaya devam edeceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: graphys

    Mercedes Benz Türkiye A.Ş. Hukuk bürosu ile yapmış olduğum görüşmelerden de maalesef olumsuz sonuç çıktı.

    Gelen cevap;

    Satış sonrası hizmetler ile görüşülmüş aracın bütün problemleri çözülerek araç teslim edilmiştir.

    Tabi özet olarak yazdım. Yoksa süslü cümlelerle uzatılan bir yazı ile cevap vermişler.

    Muhtemelen çarşamba günü hukuk süreci başlayacak. Gelişmeler oldukça yazmaya devam edeceğim.

    Bir kere aracın bütün sorunlarının giderildiği yalan, ikincisi sorunları giderirken cahil ve özensiz müdahaleler sinsilesi sonucu araca verdikleri zarar tazminat konusu hocam.

    Bu işin peşini bırakmayın. Tabi uzlaşma ilk seçiminiz olsun. MBT buna yanaşmazsa hukuki yolu işletin derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pumass

    Hocam bende size benzer sıkıntılar yaşadım 6. Ayın 30 da Topkapı Mengerlerden a180 aracımı aldım daha 350 km yolda bıraktı beni çekici geldi servise götürdük beyni değişecek dendi tam 1 ay serviste kaldı değiştirmek istedik tabi biz bu arada kabul etmediler tabi sonra aracımı aldım km 750 tak birdaha yolda kaldım. Az kalsın tramvay çarpıyordu. Tekrar servisteyiz. Bizim burdaki kekolar birşeyden anladıklar yok tabi Almanya'dan mühendis geldi uzun süren araştırmalar sonucu komple şanzıman değiştirlemesine karar verildi ve değiştirildide bu süreç 45 gün. Ya kardeşim krediye araba aldım 3 taksitini ödüyorum 3 gün binemedim arabaya. Tabiki bu arada değiştirlemesinimi istiyorum ben bana servis müdürü diyorki değişim olması için aynı hatadan 1 sene içinde 4 kere olması gerekiyor. Bu lafın üzerine ben çok güzel bir kavga ettim ana avrat küfürler havada uçuyor. Daha sonra bir arkadaşım zorla beni Avukatına götürdü ben hep uğraşamam felan diyordum avukatın bi arkadaşına yönlendirdi sırf bu işlerle uğraşan bir avukata hemen noterden bir ihtarname çektik kargoya verdik. Ertesi gün telefonum hiç susmuyor servisin müdür Mengerlerden müdürü Mercedes Türkiye müdürü peş peşe birazda çevremiz var ikinci arızanın gerçekleştiği tramvay raylarının görüntülülerime ulaşmaya çalıştık kayıtları alamadık ama mahkeme Kararıyla olunca alabileceğimizi öğrendik.

    Şimdi Mercedes Türkiye görüştüğüm kişi Türkiye'de mercedesde 2. Adamı yani kadını

    Bizim dediğimiz sıfır ürün aldık ayıplı çıktı siz garanti kapsamı içersinde tamir ettiniz ve hiç bir hata çıkmayacak dediniz araç arızalandı bu hatanız benim tramvay çarpması sonucu ölümüme neden oluyordu. Bizim istediğimiz aracın değişimi ve tazminat davası

    Mercedes davanızdan vaz geçin ne istiyorsanız verelim müdür aynen bu cümleyi kurdu.

    Gel görelim sonuç 2015 model olan aracımı 2016 model olarak verecekler 11 ayda gelecek. 4 yıl garanti 2 bakım hediye hiç bir ücret alınmayacak. Yaklaşıkta 3 aydır c200 e biniyorum Mengerler verdi aracım gelene kadar. Bugün arkadaşlarım diyorki keşke bir üst model araç isteseydin belki verirlerdi. Aç gözlüleğe gerek yok.

    Sonuç : arkadaşım bu süreçte tüketici mahkemesi bir hakimle görüştü. Ada'm şu cümleyi kullandı bu mahkemede her zaman tüketici haklıdır tüketici mağdurdur. O yüzden Hakkı'nı hukuki yollardan ara bunlr şerefsiz muhatap bile olma burnundan kıl aldırmayanlar mahkeme deyince peşinde köpek oluyorlar.

    hocam avukata ne kadar ödemede bulndunuz?

    o masraflar ne oluck peki?

    bide keşke burda kartvizitini filan paylaşsaydınız burada ki herkese faydası olur




  • İyi sabır varmış sizde.
    Umarım hukuki süreçte hakkınızı alırsınız.
  • Arabam 40bin km'yi buldu. Haziran 2014 sonunda fatura kestirdim. 4 Temmuz 2014'de teslim aldım. 2.gün Touchpad bozuldu hemen yenisini istediler, 10-15 güne geldi değiştirdiler.
    Değiştikten 3-5 gün sonra ışıkta beklerken fabia marka araba 50-60km/saat hızla hiç frene dokunmadan güüüm diye arkadan vurdu, ama araç içinde sarsılmadık bile. Çarpan araç kıpırdıyamadı benim arabada tampon ve bagaj kapağında nokta şeklinde girinti oldu.
    İlk Üretilen 30bin araçta direksiyon sorunu olabilirmiş, beni arayıp hemen arabanızı getirin dediler. Götürdüm sıkıntı yokmuş.
    2-3,3-4,3-2,4-3 vites geçişi sarsıntılıydı götürdüm program yüklediler, azaldı sonra geçer dediler gerçektende 1 aya geçti
    Çok şükür anahtar problem çıkarmıyor dedim tam arabayı alalı 1 yıl oldu Anahtarı tanımadı, gittim hemen hallettiler
    Daha hiç direksiyon titremedi.
    Bu arabayı aldığıma hiç pişman değilim
    Tek pişmanlığım bir araba piyasaya çıktığında en az 6 ay beklemek lazımmış.
    Fascination c180 benzinli. Az yakıyor (ortalama 8,5)
    İçi bej deri,... Özellikleri var AMAAAA EN ÖNEMLISI ŞU AKILLI FAR İŞİ ARKADAŞLAR
    Ben gece yolculuğunu sevmezdim, artık çok keyifli oluyor. En önemli donanım bence budur
    Fanatik Değilim, marka takıntım yok hızlı olsun takıntım da yok (İzmir-Aydın Arasında test ettim Hız 235 ile sınırlandırılmış geçemiyorsunuz) bu araba donanım ekleyip 200bin TL para vermiyorsanız pişman olunacak bir araba değil.
    Özür dilerim çok uzattım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dr.tolgaaa -- 13 Ekim 2015; 22:04:08 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Konuyu takip eden arkadaşlar için son gelişmeleri yazayım istedim;

    - MBT hukuk bürosu tarafından araç değişimi ile ilgili yapmış olduğum istek reddedildi.
    - Aynı şekilde sulh yolu ile bu konuyu çözmek açısından aracın 2. Elde değerlendirilmesi konusundaki talebime de alay edercesine bir cevap verdiler (şu anki liste fiyatı 220.000 TL olan araç için 155.000 TL teklif ettiler :) )

    Tüm bunlar üzerine hukuki yol kaçınılmaz olduğu için dava dilekçesi ilgili mercilere iletildi. Bundan sonra denecek tek şey sanırım hayırlısı olsun.

    Saygılarımla.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • gecmis olsun malesef servis cok kotuymus eminim sağlık durumunuz iyi olsaydı bu kadar alttan almazdınız bizim insanımız iyi laftan anlamıyor bağıran cağıranın işi daha kolay goruluyor ulkemizde

    konu dısı bankada cok sıra var beklemekten sıkılan kişi surekli veznede calısanlara numaram niye yanmıyor 1 saattir bekliyorum burada diye diye bağırınca en sonunda numarası yanmadan işlemini yapıp gonderdiler
  • graphys G kullanıcısına yanıt
    Güzel haberi inşallah hep beraber burada bekliyor olacağız.
  • ecay kullanıcısına yanıt
    İnşallah.

    O gün geldiğinde ilk olarak konuyu takip eden arkadaşlara haber vereceğime emin olabilirsiniz.

    Teşekkürler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • graphys G kullanıcısına yanıt
    Allah yardımcınız olsun.İnşallah hakkınızı alırsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • baştan sona kadar sıkılmadan okudum

    allah yardımcınız olsun

    inşallah hakkınızı son nokatasına kadar alırsınız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: graphys

    Konuyu takip eden arkadaşlar için son gelişmeleri yazayım istedim;

    - MBT hukuk bürosu tarafından araç değişimi ile ilgili yapmış olduğum istek reddedildi.
    - Aynı şekilde sulh yolu ile bu konuyu çözmek açısından aracın 2. Elde değerlendirilmesi konusundaki talebime de alay edercesine bir cevap verdiler (şu anki liste fiyatı 220.000 TL olan araç için 155.000 TL teklif ettiler :) )

    Tüm bunlar üzerine hukuki yol kaçınılmaz olduğu için dava dilekçesi ilgili mercilere iletildi. Bundan sonra denecek tek şey sanırım hayırlısı olsun.

    Saygılarımla.

    Hocam 220.000 liralık araba dolu dolu bir 1.6 W205 demek. Alay edercesine 155.000 TL teklif vermeleri yaşadığınız sıkıntılardan dolayı aracın uğradığı değer kaybının bir nevi kabulü.

    Umarım hakkınızı elde edersiniz, bu arada dava süresince aracı bu hali ile kullanabilecek misiniz yoksa iade edecek misiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 15 Ekim 2015; 23:24:08 >




  • eski bri mb kullanıcısı olarak şunu rahatça söyleyebilirim ki mb ler sorunlu araçlar mb alacaksanız mutlaka makyajlı kasalarını alın.
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Araç şu an bende. Dava süresince iade almadıkları için bende kalmaya devam edecek. Kullanmayı da düşünmüyorum.

    Bakalım artık neler yaşanacak hep birlikte göreceğiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi graphys -- 15 Ekim 2015; 23:51:37 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.