Şimdi Ara

Mercedes C 180 W205 Pişmanlığı - Çözülmeyen Sorunlar - Yetkisiz Servis - Yargı Süreci (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
555
Cevap
101
Favori
99.567
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
112 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr.AzmiCansever

    2013 yılında %2 doktor indirimi ile aldığım c180 kompressor aracım benzer şekilde ayna ve cam fitillerinden rüzgar sesi aldığı için yetkili servise götürdüm.Uzun bir bekleyiş sonunda servis şefinin bana sırıtarak siz C Class almışsınız bu ses normal Mercedeste araba E Class ile başlar demesi sonunda 3 gün içinde aracımı sıfırına göre 14 bin zararla satıp 5.20i 1.6 motor aldım çok memnunum.

    Terbiyesiz adamalr. yapıp satmasınlar o zaman E serisi altı mercedes modeli
  • Araç fabrikasyon üretim hatası gibi duruyor.Bu nedenle bayinin değişim yapması pek olası değil.Ancak Türkiye sorumlusu olayı tam olarak değerlendirirse aracın değişeceğine inanıyorum.ZAten değişmeye yanaşmasalr bile eğer elinizde aynı arızaya veya farklı arızalara ilişkin kayıtlar varsa bununla aracı iade ettreceğinize kesin gözüyle bakıyorum.Ben de daha önce sıfır araç aldığımda lastiklerin arızalaı çıkması nedeniyle epeyce uğraşmıştım.Exper lastikte hata yok diyor araçta hata var, servis araçta hata yok lastikte var.En son ihtarname gönderince 4 adet sıfır lastik servis tarafından takıldı.
    YAni zor bir süreç, İnşallah güzel bir şekilde sonuçlanır.Geçmiş olsun...
  • Sanırım konu sahibi beyefendinin girişimleri güzel bir sonuca bağlanacak gibi...Bekleyip görelim bakalım...İnşallah sonuç istenilen gibi çıkar...
  • Gerçekten üzücü bir durum. Bu olay Mercedes'in değil, oradaki servisin kalitesizliği ile alakalı. Bende sizinle aynı tarihte (2014 ekim) aynı aracı aldım. Çok şükür problem yok. Araçta kusur diyeceğim sadece ilk dönemlerdeki 2-3 vites geçişindeki sarsıntıydı. Onu da son yazılım güncellemesi ile tamamen düzelttiler. Hakkı'nızdan vazgeçmeyin. Asla yanlışı kabul etmeyin. Buradaki asıl sorun, servis yetersizliği, kalitesizliği. Bnu markaya maletmek doğru olmaz. Allah yapısı değil, illaki sıkıntılar olabilir, ancak servis deneyimleri bu konuda çok önemli. Bence servis ismini söylemekten çekinmeyin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Özet güzel olmuş.
    Bi sürü küçük sorun. Büyük sorun yok. Ama rahatsız ediyo.

    2015 haziranda c200amg aldım. Eylülde sattım.
    1. Ayda direksiyon titremeye başladı. Balans dediler.
    1. Ayda anahtar tanımadı dedi. 4 ayda en az 10 kere tanımadı çalışmadı.
    3. Ayda direksiyonda ses ve düşük hızlarda his kaybı oluştu. Bi sert bi yumuşak gibi. Normal dediler.
    İlk günden ortadaki piano black çizilmeye başladı.
    Rüzgar sesi ve trim sesleri derken daha fazla dayanamadım.

    Gel görki şimdi hiç bi araç alamıyorum. Bmw f30da sorunlu. Passat gereksiz pahalı. Falan filan gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ÖZet

    İÇİ SİZİ,DIŞI BAŞKALARINI YAKIYOR.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu kadar okutuyorsun insanlara edit yaparak bari gelişmeleri yazmayı unutma gönül ister e serisi almak ama iki katı en az..
  • Bu nasıl iştir. Ben okurken derbeder oldum. Valla çok geçmiş olsun tez zamanda hakkınızı alırsınız inşallah. Kim ne derse desin şu alman şımarıklığına bir dur demek lazım ülke olarak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam volvo s80 i araştırmanızı öneririm. Fazlasıyla rafine üzerine fazlasıyla çalışılmış kaliteli güvenli konforlu yakışıklı bir araç. Alman şımarıklığına bir dur demek lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun hocam

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle geçmiş olsun.Anlatımızdan ve tavrınızdan anladığım kadarıyla görmüş geçirmiş, nazik ve titiz birisisiniz.Gel gelelim ülkemizde servislerin genel sorunu olan "vasıfsızlık" sizin sorununuzun temeli.Ne yazık ki servislerdeki ustaların çoğu usta değil.Bu sorun ilk sizin aracınızda olduğu için bu kadar çile çekmişsiniz çünkü ustalar o kadar kötü ki sorunu bulamadıkları gibi, söktükleri parçaları bile yerlerine düzgün takmaktan acizler.Mercedes alan insanlar genelde "sorun çıkartmasın, kafam rahat olsun, rezillik yaşamayayım" diyen insanlardır ve firma aslında bu tarzıyla ön plandadır gel gelelim sizin iyi niyetli olmanız da olayları ateşlemiş.Mesela bana kralı o rot balans parasını verdirtemezdi, gerekirse olay çıkartırdım ama bu benim tabiki.Ayrıca delinen yerler v.s. gibi olaylardan dolayı yine olay çıkartırdım.İlk seferde arızayı bulamazlarsa sorun çıkartmazdım ama bahaneler üretip, yok bu normal, yok araç soğuk v.s. tarzı laflar gelmeye başlayınca ısıtıp deneyin ve problemimi çözün, çözemiyorsanız çözemediğinize dair belgeleri imzalayıp bana verin kardeşim derdim, vaktinde demişimdirde :) Umarım bayi gelen experleri etkilemez de araç değişimi olur, ben bile araçtan soğudum o derece.Tekrardan geçmiş olsun...
  • Mesaj bulunsun devamını bekliyorum
  • Bayi adı yazın hoxam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mercedes'den soğudum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Siz bu arabayi sifir almadinizmi neden 2.el raporu cikartiyorsunuz servis hatali mali alacak sonucda esegin aklina karpuz getirmeyin ayrica paraniz cok heralde sifir alip tekrardan servise 2.el fiyatina verip yeniden sifirini alacak kadar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Okurken daraldım vallahi. Başımdan başka bir marka ile benzer olaylar geçtiği için anılarım canlandı. Sıfır alınan bir aracın, insanın burnundan gelmesini, o araçtan buz gibi soğumanın ne demek olduğunu iyi bilirim. Her gün servise git, aslında aracı tamir etmek "işi" ve görevi olan insanların gönlünü hoş tutarak, haklı taleplerini kabul ettirmeye çalış, bir türlü tamir edemesinler, her seferinde arabanın başka yerini söksünler, her farklı yerin sökülmesinde için cız etsin, o sökülen yer çatırdamaya başlasın, adamları ehil olmadığını değil aslında senin kadar bile arabadan anlamadıklarını, hatta her yerde emeklerinin karşılığını alamadıklarından dem vurup, alın terlerinin ne kadar kıymetli olduğunu söylerken, insanların aynı derecede kıymetli alın terleriyle aldıkları araçlarındaki soru u adeta haince çözmekten kaçındıklatını, önemsemediklerini görmek vs vs

    Tekrar çok geçmiş olsun. Hukuken üstlerine gidin, artık bir çok emsal karar var, sıkı takip edilen bir dava da çok uzun sürmez.

    Kolaylıklar dilerim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bi insan hem bu kadar saf olup hem nasıl bu kadar para kazanabiliyor :) ikili ilişkiler derken servis baya baya öpmüş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dandik dedigimiz citroen bile aracin en ufak sorunuyla sorunsuz sekilde ilgileniyor. Mercedes'in bunu yapmasi gercekten servis kalitesizligini gosteriyor. Aracimin egzoz girisine tas girmisti. Garanti suresi icinde olmamasina ragmen servis komple egzozu sokup temizledi. Bunlar onemli seyler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadasım gecmiş olsun.

    Mercedes te olsa bir mmodelin ilk parti üretimlerinden arac almak, aracın geliştirilmesinde kobay olarak kullanılmayı göze almak demektir. Tamam cebinden para cıkmayabilir ama altında ikiyüzbinlik arabayla servisten servise koşturmak hoş değil.

    Aynı senaryolar yıllar önce efsane diye ayılıp bayılınan w211 ilk partilerinde de yaşanmıştı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: `Raikonen`

    Dandik dedigimiz citroen bile aracin en ufak sorunuyla sorunsuz sekilde ilgileniyor. Mercedes'in bunu yapmasi gercekten servis kalitesizligini gosteriyor. Aracimin egzoz girisine tas girmisti. Garanti suresi icinde olmamasina ragmen servis komple egzozu sokup temizledi. Bunlar onemli seyler.

    sizin yaşadağınız sorun belli, çözümü belli gidin direksiyondan ses geliyor ve ya motordan ses geliyor deyin bakalım ne oluyor
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.