Şimdi Ara

Mercedes C 180 W205 Pişmanlığı - Çözülmeyen Sorunlar - Yetkisiz Servis - Yargı Süreci (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
555
Cevap
101
Favori
99.764
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
112 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drfad

    Özet güzel olmuş.
    Bi sürü küçük sorun. Büyük sorun yok. Ama rahatsız ediyo.

    2015 haziranda c200amg aldım. Eylülde sattım.
    1. Ayda direksiyon titremeye başladı. Balans dediler.
    1. Ayda anahtar tanımadı dedi. 4 ayda en az 10 kere tanımadı çalışmadı.
    3. Ayda direksiyonda ses ve düşük hızlarda his kaybı oluştu. Bi sert bi yumuşak gibi. Normal dediler.
    İlk günden ortadaki piano black çizilmeye başladı.
    Rüzgar sesi ve trim sesleri derken daha fazla dayanamadım.

    Gel görki şimdi hiç bi araç alamıyorum. Bmw f30da sorunlu. Passat gereksiz pahalı. Falan filan gibi



    F30'un direksiyon kutusundan baska ne gibi bi problemi var? 1 senedir 320i modelini kullaniyorum.Sorunlu olarak bahsettiginiz aracta en ufak bi problem olmadi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Daha çok kişi görsün up.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Maşallah peygamber sabrı varmış sizde de. Maalesef bu lanetli ülkede çirkef olmayınca işiniz yürümüyor. İnşallah yeni bir araç verirler de kurtulursunuz bu işten

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Maalesef her markada yeni modelin ilk çıkan partisi böyle sıkıntılı oluyor. İlk partiyi almayacaksın bu cep telefonlarında bile böyle.

    Almanlarda artık eskisi gibi kalite değil daha çok satmak esas olduğu için eski alman kalitesi bitti. Geride gelmez.

    Geçmiş olsun sabrınızada hayran kaldım. Ben olsam o servisi ve elemanlarını kesin oymuş veya oydurmuştum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • graphys G kullanıcısına yanıt
    Öncelikle hem sağlık durumunuz için hemde araç ile ilgili sorun için çok geçmiş olsun.

    Gelişmeleri buradan takip edeceğim ve tavsiyem maddi manevi tazminat davası açmanızdır.

    Sizi üzmek istemem ama bu durum Almanya'da başınıza gelseydi. (Ki gelmezdi çünkü orada Mercedes her şeyi harfiyen yapmak zorunda) Size ya aracınızı normal normlarına getirip geri verirlerdi yada sıfırı ile değişmesini mi yoksa aracın ücretini mi geri almak istediğinizi sorarlardı. Ama emin olun bu kadar yormazlardı sizi.

    Umarım bu işin sonu size aracın son modeli ile yenilenmesi ve sağlık sorununuzdan ötürü verdiğiniz uğraş ve masraflar için bir miktar ödeme yapılmasıdır. Çünkü kimsenin kimseyi bu kadar yormaya hakkı yok hele ki Mercedes gibi bir firmadan araba almanın mantığına ve felsefesine tamamen aykırı.

    Tekrardan geçmiş olsun, en kısa zamanda güzel haberler alırız umarım sizden.




  • graphys G kullanıcısına yanıt
    Hocam bende size benzer sıkıntılar yaşadım 6. Ayın 30 da Topkapı Mengerlerden a180 aracımı aldım daha 350 km yolda bıraktı beni çekici geldi servise götürdük beyni değişecek dendi tam 1 ay serviste kaldı değiştirmek istedik tabi biz bu arada kabul etmediler tabi sonra aracımı aldım km 750 tak birdaha yolda kaldım. Az kalsın tramvay çarpıyordu. Tekrar servisteyiz. Bizim burdaki kekolar birşeyden anladıklar yok tabi Almanya'dan mühendis geldi uzun süren araştırmalar sonucu komple şanzıman değiştirlemesine karar verildi ve değiştirildide bu süreç 45 gün. Ya kardeşim krediye araba aldım 3 taksitini ödüyorum 3 gün binemedim arabaya. Tabiki bu arada değiştirlemesinimi istiyorum ben bana servis müdürü diyorki değişim olması için aynı hatadan 1 sene içinde 4 kere olması gerekiyor. Bu lafın üzerine ben çok güzel bir kavga ettim ana avrat küfürler havada uçuyor. Daha sonra bir arkadaşım zorla beni Avukatına götürdü ben hep uğraşamam felan diyordum avukatın bi arkadaşına yönlendirdi sırf bu işlerle uğraşan bir avukata hemen noterden bir ihtarname çektik kargoya verdik. Ertesi gün telefonum hiç susmuyor servisin müdür Mengerlerden müdürü Mercedes Türkiye müdürü peş peşe birazda çevremiz var ikinci arızanın gerçekleştiği tramvay raylarının görüntülülerime ulaşmaya çalıştık kayıtları alamadık ama mahkeme Kararıyla olunca alabileceğimizi öğrendik.

    Şimdi Mercedes Türkiye görüştüğüm kişi Türkiye'de mercedesde 2. Adamı yani kadını

    Bizim dediğimiz sıfır ürün aldık ayıplı çıktı siz garanti kapsamı içersinde tamir ettiniz ve hiç bir hata çıkmayacak dediniz araç arızalandı bu hatanız benim tramvay çarpması sonucu ölümüme neden oluyordu. Bizim istediğimiz aracın değişimi ve tazminat davası

    Mercedes davanızdan vaz geçin ne istiyorsanız verelim müdür aynen bu cümleyi kurdu.

    Gel görelim sonuç 2015 model olan aracımı 2016 model olarak verecekler 11 ayda gelecek. 4 yıl garanti 2 bakım hediye hiç bir ücret alınmayacak. Yaklaşıkta 3 aydır c200 e biniyorum Mengerler verdi aracım gelene kadar. Bugün arkadaşlarım diyorki keşke bir üst model araç isteseydin belki verirlerdi. Aç gözlüleğe gerek yok.

    Sonuç : arkadaşım bu süreçte tüketici mahkemesi bir hakimle görüştü. Ada'm şu cümleyi kullandı bu mahkemede her zaman tüketici haklıdır tüketici mağdurdur. O yüzden Hakkı'nı hukuki yollardan ara bunlr şerefsiz muhatap bile olma burnundan kıl aldırmayanlar mahkeme deyince peşinde köpek oluyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Marka ne olursa olsun servis kalitesi çok önemli.

    Bu aralarda hep alman sahtekârlıkları görmeye başladık bunları gördükçe insan yaptırım uygulamayıp tüketiciyi bu duruma düşüren devlete lanet ediyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alman markalarında besbelli kalite yerlerde sürünüyor
  • mercedesin fiyatlarına çeki düzen vermesi gerekiyor 30 sene önce mercedes dedinmi akan sular dururdu şimdi hepsinde ortalama aynı kalite ve teknoloji var fark eden tek şey marka algısı onunda böyle çarçur edeceklerse niye gidipte okadar para bayılayımki mersoya

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dusau

    quote:

    Orijinalden alıntı: `Raikonen`

    Dandik dedigimiz citroen bile aracin en ufak sorunuyla sorunsuz sekilde ilgileniyor. Mercedes'in bunu yapmasi gercekten servis kalitesizligini gosteriyor. Aracimin egzoz girisine tas girmisti. Garanti suresi icinde olmamasina ragmen servis komple egzozu sokup temizledi. Bunlar onemli seyler.

    sizin yaşadağınız sorun belli, çözümü belli gidin direksiyondan ses geliyor ve ya motordan ses geliyor deyin bakalım ne oluyor

    sağ arka sürgülü kapıdan ses geliyordu kapının iç aksamı tamamen değişti. yine aynı şekil sağ arka kapının üst tarafından tıkırtı geliyordu o da düzeltildi. citroen, hyundai, kia gibi markalarda servis anlayışı çok çok iyi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: `Raikonen`

    quote:

    Orijinalden alıntı: dusau

    quote:

    Orijinalden alıntı: `Raikonen`

    Dandik dedigimiz citroen bile aracin en ufak sorunuyla sorunsuz sekilde ilgileniyor. Mercedes'in bunu yapmasi gercekten servis kalitesizligini gosteriyor. Aracimin egzoz girisine tas girmisti. Garanti suresi icinde olmamasina ragmen servis komple egzozu sokup temizledi. Bunlar onemli seyler.

    sizin yaşadağınız sorun belli, çözümü belli gidin direksiyondan ses geliyor ve ya motordan ses geliyor deyin bakalım ne oluyor

    sağ arka sürgülü kapıdan ses geliyordu kapının iç aksamı tamamen değişti. yine aynı şekil sağ arka kapının üst tarafından tıkırtı geliyordu o da düzeltildi. citroen, hyundai, kia gibi markalarda servis anlayışı çok çok iyi.

    arkadaşında direksiyonuyla ilgili bir çok parçayı değiştirmişler ama olmamış. Yani çözülemeyen sorundan bahsediyorum. Sizinkileri çözmüşler o yüzden size göre servis iyi. Ama motorunuz garanti kapsamındayken ve servis bakımlıyken yatak sarsa gidip derdinizi kimseye anlatamazsınız. Benim demek istediğim buydu. Servis sorunu çözemediği zaman ne olacak ?




  • eski kasa c serisini hatay has'ta test etmiştik ve mercedes E serisinden başlar yorumuna katılmıştım.satıcılar bile aynı şeyi söylüyor.yenisini de inceledim.Kalite olarak standartlarını yükseltmişler,eskisinin kaportasının rezilliği malum yenisini de güvenli hale getirmişler ama burada kardeşin anlattığı şeyleri de gözönüne alırsak altyapıyı pek değiştirmemişler anlaşılan.Geçmiş olsun hakkınızı sonuna kadar arayın.
  • Rezalet ötesi. Peugeot, Renault, Ford, Fiat, Nissan, Dacia falan belki normal karşılanabilir ama Mercedes için felaket. Türk insanının değerinin ne noktaya geldiğini, Muz Cumhuriyeti olduğumuzu gösteren bir realite. Asgari ücretle çalışan adam Mercedes mensubuda olsa kalifikasyonu bu kadar oluyor. Dava için noterden ihtar çekip buraya yazın. Belki bende başımdaki benzer bir durumla ilgili aynı yolu izleyebilirim.

    Bir diğer isyan noktası da, elin Avrupalısı aynı aracı nerdeyse yarı fiyatına alırken siz %45 ÖTV + %18 KDV + tescil masrafları falan derken 1 adette devlete bağış yaparak bu aracı alıyor, üzerine bu kadar rezalet çekiyorsunuz. İnsan ödediği vergiye lanet ediyor bu bağlamda.

    Bu arada ilk mesajınızdaki anlatım düzeni, cümle yapısı ve imla dikkatinize bayıldım. 'M'engerler'in 'm' harfinin küçük yazılması dışında gözüme takılan bir hata yok. Zaten o konuda da haklısınız, Mengerler küçük bir firmaymış ve size yaşattıklarından dolayı baş harfi dahil tamamen küçük harfle yazılmayı hak ediyormuş.

    Geçmiş olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 11 Ekim 2015; 18:28:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu konuyu bir çok whatsapp ve benzeri grubuma attım ,bence herkesin yaşama riski olan utanç verici bir durum size de ayrıca teşekkürler ve geçmiş olsunlar diliyorum umarım istediğinizi alırsınız bir şekilde sonuç olarak.

    ARAÇ alırken iki kat titiz ve dikkatli olmak lazım marka model fark etmeksizin,bayiisini bile iyi seçmek lazım bu memlekette.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rüştünü ispat etmiş markaları değil kendini piyasaya ispat ettirmeye çalışan markaları tercih etmek hez zaman en iyisidir.

    Premium'larda Volvo, halk araçlarında ise Hyundai bu şekilde en tercih edilecek arabalardır. Bundan 10 sene sonra durum farklı olabilir ancak şu an böyle...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yazınızı okuyarak bu sene okuduğum kitap sayısına 1 kitap daha eklemiş oldum şaka bir yana sabırla okudum mercedes ten sogudum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    Rüştünü ispat etmiş markaları değil kendini piyasaya ispat ettirmeye çalışan markaları tercih etmek hez zaman en iyisidir.

    Premium'larda Volvo, halk araçlarında ise Hyundai bu şekilde en tercih edilecek arabalardır. Bundan 10 sene sonra durum farklı olabilir ancak şu an böyle...

    kesinlikle katılıyorum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun, iyi niyet uğruna çok prim vermişsiniz. Bu da insanlığınızın hatası. Ne kadar ses çıkarırsak işimiz o kadar iyi yapılıyor bu ülkede malesef
  • İnanın sabrınıza hayran kalmış olsamda bu durumda doğru bir tavır olmadığı kanaatindeyim.hakkınız yeniyor veya enayi yerine koyulmaya başlanıyorsanız her türlü tepkiye açık olmaları gerektiğini bilmeleri gerektiğini öğrenmeli bu insanlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu servis olunca alttan almayacaksın servisi altına alacaksın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.