Güncelleme (27.01.2022) Öncelikle desteğini esirgemeyen herkese teşekkür etmek istiyorum. Geçen günlerde Tüketici Hakem Heyetinin kararı bana ulaştı. Başvurum kabul edilerek sunulan hizmetin "Ayıplı hizmet kapsamında değerlendirilmesine" hükmedilmiş. THH karar metninin görüntüsü: Mediamarkt'a tebliğ tarihinden itibaren 15 günlük itiraz süresi tanınmış ve firmanın gereğini yapmaması durumunda İcra ve İflas kanunundaki hükümlerin uygulanacağı belirtilmiş. Ya ürününü onaracaklar (ki zaten yapamazlar, yamadıkları için bu durum oluşmuş) ya da yenisi ile değiştirecekler. Yenisi ile değiştirme dışında başka seçeneği yok firmanın. Ben THH'nin karar metninin yazıcıdan çıktısını alıp 21 Ocak tarihinde mağazaya uğradım. Durumu oradaki çalışanlara tekrar anlattım ve elimde THH karar metininin bir çıktısı olduğunu söyledim. Çalışanlardan biri sistemlerini kontrol etti ve kendilerine bu konuda ulaşan herhangi bir belge olmadığını söyledi. Bende "Beni alakadar etmez. Sisteminizde sorun olabilir. Sonuçta THH bir karar vermiş ve sizde bu kararın hükümlerine uymak zorundasınız" dedim. Çalışan THH metnini alıp fotokopisini çekti. Bana "Tamam öyleyse. Ben sizden karar metnini bugün itibariyle almış bulunuyorum. Bugünden itibaren (21 Ocak) 15 gün içerisinde size telefon aracılığı ile geri dönüş sağlayacağız. Size ulaşana kadar bekleyin." dedi. Bende "Peki 15 günlük süreyi aşarsanız? Ben hakkımı aramak için gerekli merciilere tekrar başvuracağım ve sürenizi aştığınız için geri dönülmez yola gireceksiniz." deyince çalışan "Zaten bir işlem yapmak zorundayız yoksa en başta firma beni cezalandırır." dedi. Anlayacağınız yine bir oyalama taktiği işletiyorlar. Yapacak başka bir şeyim olmadığı için bu görüşmeden sonra mağazadan ayrıldım. Henüz firma bana ulaşmadı. 5 Şubat'ta iki haftalık itiraz süreleri doluyor. Bu süreçte neler yapabilirim? Bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi? ----------------------------------------------- Güncelleme (29.11.2021): Twitter'da #mediamarktskandalı hashtag'i açtım. Destek olursanız çok memnun olurum. Hem başkalarını da bu rezalete düşmekten engelleme şansı elde etmiş oluruz. ----------------------------------------------- Asıl Gönderi (28.11.2021): Merhabalar herkese. Mediamarkt firmasında öyle bir rezalet yaşadım ki, o gün bugündür hayatım bana kâbus oldu. Çalışan Xbox’umu, çalışmasına engel oluşturmayan optik sürücü arızasından ötürü Mediamarkt’a garanti kapsamında tamiri yapılması için teslim ettim. Ancak ürünümü perte ayırdıklarını ve piyasasının çok altında bir ücretin tarafıma ödeneceği belirttiler. Bunu kabul etmeyip, onlardan ürünümü geri istedim. Bana ürünümü tamamen çalışmaz ve üstelik oyun kolu eksik bir şekilde teslim ettiler. Daha sonradan oyun kolunu teslim ettilerse de bu kolda tamamen pert olmuş bir koldu. Şimdi gelelim detaylara… Sahip olduğum Xbox One S konsolumun optik sürücüsü okuma problemi yapmaya başlamıştı. Ayrıca oyun kolunun RB tuşu da sertleşmişti. Cihaz ve oyun kolunun tek problemleri bunlardı. Bunların dışında ürünler normal bir şekilde çalışıyordu, başka bir sorunları yoktu. Kırık veya ağır hasarlı değillerdi. Zaten aktif kullandığım konsoldu. 4 Ağustos 2021 tarihinde ürünü servise göndermeye karar verdim. 2017’den beri alınmış bir ürün olduğundan uzatılmış garantiyi kullanmak istedim. Xbox’u tüm aksesuarlarıyla birlikte (cihazın kendisi, oyun kolu, bağlantı kablosu) Mediamarkt’a giderek elden teslim ettim. Yetkili şahıs, cihazı teslim alırken gerek duymamış olacak ki cihazı test etmeden teslim aldı ancak cihazın pert olduğuna dair hiçbir şüphesi bile yoktu. Normal bir şekilde ürünleri teslim aldı. Zaten de öyleydi. Sadece ürünün fotoğraflarını çekti ve başvuru belgesine ekledi. Ürünü, bahsettiğim sorunların gerçekten olup olmadığına bakmadan, sadece fotoğraf çekerek alan Mediamarkt, burada yaptığı hatayı daha sonra bana ağır bir şekilde yansıttı zaten. Aşağıda bu teslime ait belgenin görüntüsü yer almaktadır: Aradan birkaç gün geçtikten sonra bana Mediamarkt tarafından gelen telefonda, karşımdaki kişi ürünümün perte ayrıldığını ve bedelinin 599 lira olduğunu söyledi. Ben “Nasıl olur!? Ürünü çalışır vaziyette size gönderdim. Ürünün onarımını istiyorum, perte ayırmanızı değil! Madem perte ayırıyorsunuz, öyleyse çalışır vaziyette teslim ettiğim ürünümün güncel fiyattaki bedelini talep ediyorum.” diye cevap versem de “Öyle bir şey mümkün değil.” diye cevap verdi yetkili şahıs. Bende “Madem öyle, size teslim ettiğim ürünü olduğu gibi tarafıma iade edin” diye cevap verdim, yetkili şahıs da bana “Tamam” dedi ve görüşmeyi sonlandırdık. Hiçbir işlem yapılmayan cihazı, aradan iki ay gibi uzun bir süre geçtikten sonra Mediamarkt, nihayet onlara teslim ettiğim, çalışır vaziyetteki cihazımı bana geri iade etmeye karar verdi. Bu süreçte bana yaşattıkları mağduriyeti ise asla gidermedi (yani garantiye giden ürün 20 iş gününü aşınca muadil ürün temini yapılmadı). 4 Ekim 2021 tarihinde, cihazımı Mediamarkt’tan teslim alabileceğimi öğrenip derhal Mediamarkt’a uğradım. Alırken oyun kolunun olmadığını gördüm. Hemen oradayken yetkili kişiye “Bunun kolu nerede?” dedim. Yetkili de “Siz kolu da mı göndermiştiniz?” deyip bana verdikleri servis formuna bakındı “Evet, kol da varmış ama size göndermemişler” dedi. Ben de servis formuna “Oyun kolu eksik gelmiştir” diye not düşüp imzaladım. Bu formun bir nüshası Mediamarkt’ta bir nüshası da bende kalacak şekilde cihazı teslim aldım. Bahsi geçen servis formunun görüntüsü aşağıdadır: Xbox One S’i teslim aldıktan sonra, aynı gün, evimde test ettim. Ancak cihaz hiçbir şekilde çalışmıyordu. Gerçekten de tamamen pert olmuş bir cihazdı. Prize takıp açma düğmesine basmama rağmen hiçbir tepki alamadım cihazdan. Bunu görünce hemen Mediamarkt müşteri hizmetlerini aradım. Müşteri yetkilisi, ürünü tekrar şubelerine götürmemi söyledi ancak zaten perte ayırdıklarını söylediklerini, versemde bir işlem yapacaklarını zannetmediğim için bunu kabul etmedim. Yani pert ettikleri cihaz elimde kaldı. Sonra 15 Ekim 2021 günü, mağduriyetimi Tüketici Hakem Heyeti’ne taşıdım. Yaşadıklarımı bir forma yazarak heyete teslim ettim. Bu forma ait görüntü de aşağıdadır: 20 Kasım 2021 tarihinde Mediamarkt, oyun kolunu teslim alabileceğimi tarafıma bildirince, yine soluğu şubede aldım. Ancak yine bir sorunla karşılaştım. Bana, benim gönderdiğim oyun kolunu değil, daha eski ve tuşları içeri göçen farklı bir oyun kolunu yetkili şahıs bana teslim etti. Yetkili, oyun kolunu vermeden “Şanslısın! Sana sıfır oyun kolu göndermişler” demişti ancak yetkili, daha ürünü bana vermeden, oyun kolunu eline alınca “Bu kağıda sarılıymış. Eski de görünüyor. Sıfır değilmiş bu” dedi. Bende zaten sıfır ürün beklemediğim için şaşırmadım ancak oyun kolunu elime alıp incelediğimde, gerçekten de oyun kolunun bozuk, eski bir şey olduğunu gördüm. Hemen yetkili şahısa bu durumu servis formuna not düşmesini istedim. Kendisi forma “Cihaz kolu 20.11.2021 tarihinde teslim edilmiştir. Süre geçmiş olmasına rağmen eski bir ürün gönderimi sağlanmıştır” yazıp firmanın kaşesini basıp imzaladı. Oyun kolunu da evime gelip, bilgisayarımda test etmek istedim. Ancak oyun kolu da çalışmadı. Tıpkı Xbox One S gibi, oyun kolu da hiç ama hiç çalışmıyordu! Hadi, Xbox bozuk, kol niye bozuk? Durumu yine Mediamarkt’a telefonla müşteri hizmetlerini arayarak bildirdim. Klasik, “Ürünü getirin şubemize. Ekip incelesin. Gereken yapılsın” cevabını verdiler. Pert dedikleri bir ürün olduğu için, tekrar bu önerilerini reddettim. Bana 599 TL değil, güncel piyasa fiyatında ödeme yapılmasını istediğimden, Mediamarkt’ta bunu kabul etmediğinden anlaşamıyorduk. Ancak yine beklenildiği üzere, firma, yaşattığı bu büyük ayıbı asla kabul etmedi ve mağduriyetimi asla gidermedi. Bende yaşadığım durumu buradan sizlerle de paylaşmak istedim. Mağduriyetimin giderilmesi için daha neler yapabilirim? Önerilerinize açığım. İlgilenecek herkese teşekkürü borç bilirim. Mediamarkt firmasından herhangi bir ürün alırken birkaç defa düşünmenizde fayda var. Sizi asla dinlemiyorlar, mağdur ediyorlar, sağlam ürününüz yerine pert ürün gönderiyorlar, ayrıca eksik gönderiyorlar. Böyle bir firma, Türkiye’ye sürülmüş kara bir lekedir. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi furkangunes04 -- 27 Ocak 2022; 14:58:19 > |
#mediamarktskandalı | Çalışan Xbox’u, perte ayırdılar! THH Beni Haklı Buldu!
-
-
Direkt olarak tüm belgelerinizle tüketici hakem heyetine başvuruda bulunun. Öne çıkaralım arkadaşlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blackprague -- 28 Kasım 2021; 21:30:26 > -
Cevabınız için teşekkür ederim. Tüketici hakem heyetine başvurmuştum zaten.
-
Biraz uzun sürer ama mutlaka sonuçlanır, sabredeceksiniz biraz. -
Geçmiş olsun ama hakkınızı aramanız cok iyi resmen yıldırma politikası gibi olmuş belki başkası olsa lanet olsun sizinle mi uğraşacağım diyebilirdi tekrardan geçmiş olsun insAllah en kısa sürede sizin lehinize sonuçlanır -
Öncelikle garanti uzatma yaparak en baştan büyük hata yapmışsın. O sistemleri tamamen senin daha fazla para almana yönelik dolandırma odaklı bir sistem. Ürünün resmi 2 yıl garantisi bittikten sonra Microsoft bakmadığı için tamamen kendi yöntemleri ile çözmeye çalışırlar ama seninde yaşadığın olay gibi tamamen kullanıcıyı mağdur etmeye odaklı bir sistemdir. O sana sattıkları uzatma için faturayı kesen çalışanın da ekstra prim veriyorlar aylık kotaları var. Sözün özü şimdi yapacaklar şunlar;
-Elindeki o konsol ve game padi evde kaldır bir yere koy gözün görmesin. Sakın masraf yapıp tamir ettirme
- Tüketici mahkemesini %100 kazanacağın için hak ettiğin miktarı geçte olsa alacaksın
- Xbox One S tarih olmuş bir konsol üzülmene hiç gerek yok. Gidip kendine en az bir Series S alarak yeni nesile geç ve yeni oyunların keyfine bak.
- Ve son olarak değil garanti uzatma Media Markt dan kalem pil bile alma
-
Mediamarkt benimde 10 gün paramı beklettiler olmayan ürünü sitelerinde sattıklari için.yok abi yok denetim mekanizması yok isteyen istediğini yapıyor -
Cevaplar için tekrar teşekkür ederim. Ancak uzatma garantinin böyle saçma sapan bir şey olduğunu ilk defa duyuyorum. Bir daha mediamarkt mı? Asla! -
Hakem heyetinden kazanırsın merak etme -
hocam mediamarkt,teknosa,vatan bilgisayar vs bir sey alinmaz,trendyol,hepsiburada,amazon varken en son 8 sene once almistim mediamarkttan ,simdi bunlar hem pahali hem iadesi zor seklinde satiyorlar...Sadece gezme amacli gidiyorum. -
bende 2015 yılında o zamanın parasıyla 299-399 tl tam hatırlamıyorum 2 rakamdan birine. şu linkteki
amazonTrust 19023 GXT 38 Tytan 2.1 Hoparlör Setihttps://www.amazon.com.tr/dp/B008C1BSZ0/ref=asc_df_B008C1BSZ01633989780000/?creative=380333&creativeASIN=B008C1BSZ0&linkCode=asn&tag=cimritr-21ses sistemini almıştım, o zamanın parasıyla da asgari ücretin 1/3 üne denk geliyordu, şuan ki gibi, cihazı pc ye bağlı kullanıyordum apartmanda yaşadığım için max %15 ses seviyesini geçemiyordum bile. bir gün bir anda bozuldu hemde kapalıyken gece uyurken ben. bende ertesi gün faturası + kutusuyla mediamarkt a verdim garantiye, 1 hafta sonra bana ürünün daha önce açıldığını bu yüzden garanti dışı kaldığını söylediler, kesinlikle dokunmamıştım açmadım içini ama bir türlü kabul etmediler kutuyu elime verip iyi günler ayağı çektiler, o gün bu gündür ben kalem pil bile almam o firmadan...
-
Trde garantili ürün almak mantıklı değil artık. Çalışan ürünü bozup para istiyolar üstüne -
Mediamarkt almanya çok iyi ama tr çok kötü
seagate hdd satıyorlar ancak seagate satıcısı değiller seagate sitesinde bakın mediamarkt yok vede o nedenle garanti sorunu var seagate ile birebir e-maileştik bunu bizim yetkili satıcımız değil garanti seagate sitesinde yazan sürede başlar mediamarkt satış tarihinde değil onlar kendi gerantisi verebilir gibi bir durum çıkıyor ortaya mediamarkt tavsiye etmiyorum kesinlikle
kapalı kutu alınan hdd daha önceden kullanılmış aylarca sonra adam kutuyu kapatıp mediamarkta iade etmiş bu hddyi de mediamarkt son kullanıcıya sattı hddye baktım kullanım süresi var ve önceden içine dosya yazılmış herhalde mining yapılıp iade edildi :( mediamarkttan alınan sıfır hddde 2 ay çalışma süresi mevcuttu ancak mediamarkt yine sıfır dedi seri noyu girince seagatede açıkça garantisi de erkenden başladığı gözüküyordu tamamen dolandırıcıları yollamışlar teknosanın ucuz ürünleri kendi çalışanları alması gibi bir bokluk var ortada
allahtan seagate acıdı da garanti süresini fatura tarihi diye değiştirdi bozulursa seagate e gideceğim mediamarkt leştir
-
geçmiş olsun benim anlamadığım bu ürün microsoft türkiye'nin servisine gitmedi mi microsoft mağdur etmez bence ama uzatılmış garanti vs. ile bu mediamarket denen kurum kendi müdahale edip pert etmiş olmasın
bundan sonra kalem pil bile almam bu satıcıdan
-
bunlar uzatılmmış garanti satıyor microsoft değil zaten orjinal garanti olsa ona gönderirdi bunlar kendi garantisi ile tamir etcekler hesapta ama anladığım kadarıyla bu arkadaşın yarım çalışan ürünü ile bozuk olanı değiştirmişler bozuğu geri yollamışlar birde dalga geçer gibi 500 küsür lira para teklif etmişler adama
hocam seri nolara iyi bak bence gampad de cihaz da kendi yolladığın değil orjinal kutusunda yazar seri no öyleyse direk dolandırıldım diye git olay çıkart orda belgelerin ile yenisi vermeden çıkmam falan de basına yansısın olay
-
Uzak durun hocam -
İlginiz için teşekkür ederim. Firmanın yaptığı büyük ayıp, hatta bir noktada terbiyesizlik. Hiçbir şekilde hata da kabul etmiyorlar. Hatasız firma olmaz. Müşteri memnuniyeti diye bir şey var. Müşteriyi firmaya çekmek için elinden geleni yaparsın. Bunlar müşteriyi defetmek için elinden geleni yapıyor. Parayı ver, gerisini unut.
Eskiden bir iş merkezindeki dükkandan çalışıp çalışmadığını dükkan sahibine kontrol ettirerek saç traş makinası almıştım. İşim bitip dükkandan ayrıldım ancak 5 dk sonra almaktan vazgeçip geri döndüm. Dükkan sahibi "İade almıyorum. Ürünün garantisi dükkandan çıkana kadardır" diyerek ciddi nefretimi kazanmıştı. Daha o zamanlar çocuk olduğum için hak aramak falan bilmiyordum.
Mediamarkt'ın yaptığı ile yukarda yazdığım esnafın yaptığı tıpatıp birbirinin aynısı.
-
galiba bu gidişle amazon harici başka yerden alışveriş yapmayacağız. Çok geçmiş olsun -
Aynen öyle, geçen klavyem bozuldu, logitech avrupayla iletişime geçtim adamlar direkt yeni klavye yolladılar. Elin avrupalısı bizim Türklerden çok daha kaliteli hizmet sunuyor. İsterlerse 100 yıl garanti desin, güvenilmez olduktan sonra madia markt, vatan gibi firmalardan hayatta alışveriş yapılmaz.
-
Bana kalırsa çalışan konsol bozulmamıs, tamire gelen konsola ve kola çökülmüş, yerine orada duran calısmayan cihazlardan verilmiş. Teknik servis çalışanının işgüzarlığı maalesef.
Öncelikle garanti uzatma yaparak en baştan büyük hata yapmışsın. O sistemleri tamamen senin daha fazla para almana yönelik dolandırma odaklı bir sistem. Ürünün resmi 2 yıl garantisi bittikten sonra Microsoft bakmadığı için tamamen kendi yöntemleri ile çözmeye çalışırlar ama seninde yaşadığın olay gibi tamamen kullanıcıyı mağdur etmeye odaklı bir sistemdir. O sana sattıkları uzatma için faturayı kesen çalışanın da ekstra prim veriyorlar aylık kotaları var. Sözün özü şimdi yapacaklar şunlar;
-Elindeki o konsol ve game padi evde kaldır bir yere koy gözün görmesin. Sakın masraf yapıp tamir ettirme - Tüketici mahkemesini %100 kazanacağın için hak ettiğin miktarı geçte olsa alacaksın - Xbox One S tarih olmuş bir konsol üzülmene hiç gerek yok. Gidip kendine en az bir Series S alarak yeni nesile geç ve yeni oyunların keyfine bak. - Ve son olarak değil garanti uzatma Media Markt dan kalem pil bile alma |
Bana kalırsa çalışan konsol bozulmamıs, tamire gelen konsola ve kola çökülmüş, yerine orada duran calısmayan cihazlardan verilmiş. Teknik servis çalışanının işgüzarlığı maalesef. |
bende 2015 yılında o zamanın parasıyla 299-399 tl tam hatırlamıyorum 2 rakamdan birine. şu linkteki amazon Trust 19023 GXT 38 Tytan 2.1 Hoparlör Seti https://www.amazon.com.tr/dp/B008C1BSZ0/ref=asc_df_B008C1BSZ01633989780000/?creative=380333&creativeASIN=B008C1BSZ0&linkCode=asn&tag=cimritr-21ses sistemini almıştım, o zamanın parasıyla da asgari ücretin 1/3 üne denk geliyordu, şuan ki gibi, cihazı pc ye bağlı kullanıyordum apartmanda yaşadığım için max %15 ses seviyesini geçemiyordum bile. bir gün bir anda bozuldu hemde kapalıyken gece uyurken ben. bende ertesi gün faturası + kutusuyla mediamarkt a verdim garantiye, 1 hafta sonra bana ürünün daha önce açıldığını bu yüzden garanti dışı kaldığını söylediler, kesinlikle dokunmamıştım açmadım içini ama bir türlü kabul etmediler kutuyu elime verip iyi günler ayağı çektiler, o gün bu gündür ben kalem pil bile almam o firmadan... |
Direkt olarak tüm belgelerinizle tüketici hakem heyetine başvuruda bulunun. Öne çıkaralım arkadaşlar.
|
Mediamarkt almanya çok iyi ama tr çok kötü seagate hdd satıyorlar ancak seagate satıcısı değiller seagate sitesinde bakın mediamarkt yok vede o nedenle garanti sorunu var seagate ile birebir e-maileştik bunu bizim yetkili satıcımız değil garanti seagate sitesinde yazan sürede başlar mediamarkt satış tarihinde değil onlar kendi gerantisi verebilir gibi bir durum çıkıyor ortaya mediamarkt tavsiye etmiyorum kesinlikle kapalı kutu alınan hdd daha önceden kullanılmış aylarca sonra adam kutuyu kapatıp mediamarkta iade etmiş bu hddyi de mediamarkt son kullanıcıya sattı hddye baktım kullanım süresi var ve önceden içine dosya yazılmış herhalde mining yapılıp iade edildi :( mediamarkttan alınan sıfır hddde 2 ay çalışma süresi mevcuttu ancak mediamarkt yine sıfır dedi seri noyu girince seagatede açıkça garantisi de erkenden başladığı gözüküyordu tamamen dolandırıcıları yollamışlar teknosanın ucuz ürünleri kendi çalışanları alması gibi bir bokluk var ortada allahtan seagate acıdı da garanti süresini fatura tarihi diye değiştirdi bozulursa seagate e gideceğim mediamarkt leştir |
bunlar uzatılmmış garanti satıyor microsoft değil zaten orjinal garanti olsa ona gönderirdi bunlar kendi garantisi ile tamir etcekler hesapta ama anladığım kadarıyla bu arkadaşın yarım çalışan ürünü ile bozuk olanı değiştirmişler bozuğu geri yollamışlar birde dalga geçer gibi 500 küsür lira para teklif etmişler adama hocam seri nolara iyi bak bence gampad de cihaz da kendi yolladığın değil orjinal kutusunda yazar seri no öyleyse direk dolandırıldım diye git olay çıkart orda belgelerin ile yenisi vermeden çıkmam falan de basına yansısın olay |
Geçmiş olsun maalesef forumda her ne kadar sigortaya 1000 TL Office programına 2000 TL antivirüs programına 500 TL veren mi olur diye düşünsekte inanılmaz bir satışı var. Eski MediaMarkt personeliyim bu yüzden buraya sayfa sayfa yazmam doğru olmaz. Fakat kesinlikle MediaMarkt ve benzeri yerlerden G Plus diğer adı koruma paketi ve sigorta olarak geçen paketi almayın. Kotalarını yapmak için önce personel sonra kasadaki personel uzun uzun övecektir ama asla düşünmeyin bile. Hatta hediye deseler dahi satın almayın çünkü 6000 TL'lik cihazda bunu size hediye ettiklerinde cihaz üzerinden 1000 - 1500 TL fiyat düşecekler ileride cihazın kendi garantisi üzerinden para iadelik bir durum olursa 6.000'e verdiğiniz cihazı o hediye sigortaları yüzünden 4500 TL olarak geri alırsınız. |
Mediamarkt benimde 10 gün paramı beklettiler olmayan ürünü sitelerinde sattıklari için.yok abi yok denetim mekanizması yok isteyen istediğini yapıyor
|
hocam mediamarkt,teknosa,vatan bilgisayar vs bir sey alinmaz,trendyol,hepsiburada,amazon varken en son 8 sene once almistim mediamarkttan ,simdi bunlar hem pahali hem iadesi zor seklinde satiyorlar...Sadece gezme amacli gidiyorum.
|
Benzer içerikler
- kahraman konsol güvenilir mi
- xbox çocuk oyunları
- aynı ekranda 2 kişilik oyunlar xbox
- xbox 2 kişilik oyunlar
- fs 25 mobile ne zaman çıkacak
- en iyi hayatta kalma oyunları
- gamepass yıllık
- xbox el konsolu
- grand theft auto vi çıkış
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X