Şimdi Ara

Tivibu beni dolandırdı, hala da dolandırıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
1.720
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar, geçen yıl bir gaflet anımda telefonla bana ulaşan Tivibu satıcısına evet deme hatasında bulundum. 5-6 tl ye Tivibu giriş ve ücretsiz cihaz filan.

    Evime 22 Haziranda gelip kurulum yapacaklarını söylediler. O tarihte geldiler ve kurulum için benden imza istediler. Ben de ellerindeki telefon-tablet benzeri cihaza imza attım.

    Olay o anda başladı. Kurmaya çalıştıkları cihazda problem olduğu için provizyon mudur, protokol müdür ne olduğunu bilmediğim bir numarayı alamadıklarını söylediler. Ve bana "Alın bu cihazı götürün TT bayilerinden birine verin servise gitmesi lazım" dediler. Ben de "Arızalı malı neden satın alayım, gidin bana sağlamını getirin ya da kurmayın iptal edin" dedim. Onlar da bütün cihazlarını ve getirdikleri alıcıları modemleri toplayıp gittiler.

    Aradan 1 ay geçti gelen giden olmadı. Aradım ne oldu diye, bakıp döneceğiz dediler. İki ay oldu yine aradım aynı ekibi yine gönderdiler. Bu arada bana iki fatura kestiler. Bana yine kurulum yapacaklarını söylediler. Ben de o iki faturayı iptal etmeden hiçbir kuruluma izin vermeyeceğimi söyledim. Onlar da yine toplayıp gittiler.

    Aradan 3 ay geçti yine aynı şekilde geldiler ve gittiler.

    Tivibuyu arayıp şikayet kaydı oluşturdum. Bana "sıkıntı yok siz hizmet alıyorsunuz" diye dönüş yaptılar.

    Online işlem merkezinden şikayet kaydı oluşturdum bana yine aynı cevabı verdiler. Resimler aşağıda.

    Yahu manyak mısınız bende cihaz yok hizmetinizi nasıl alayım ki dedim, yine aynı cevabı kopyala yapıştır ile gönderdiler.

    Üç şikayetime de "İnceleme!!! yapıp" dönüş yapmışlar. değişen birşey yok. 7 fatura kestiler hala cihazım yok.

    Ve bana cihaz ücreti almayacaklarını söylemelerine rağmen 30 tl de cihaz ücreti kesmişler.

    Çıldırmayayım sakin kalayım dedim gittim sosyal medyada şikayetlerimi dile getirdim. Bir baktım bunların Facebook ve Twitter paylaşımlarına hep şikayet ile cevap verenlerle dolu.

    Şikayetvar adlı sitede şikayet oluşturdum. Sonra bir baktım bu firma ile ilgili 60.000 şikayet var ve neredeyse hiçbirine cevap veren olmamış.

    Avcılardaki bölge müdürlüklerinde şikayetimi dile getireyim dedim, oradaki memurlar o kadar şikayet dinlemekten hayatlarından bezmişler ve çözüme ulaşan şikayet neredeyse yok gibi.



    Ama ben kararlıydım, hakkımı yasal yollardan arayacaktım. Gittim kaymakamlığa, çıktım hakem heyetine (bir memur, bir müdür aynı odada oturuyorlar, heyet meyet yok ortada. Bürokrasinin amansız giriş kapısı) verdim dilekçeyi. Eklerine faturalarımı ve yaptığım ödemelerin dekontlarını koydum.

    Tam çıkacağım kapıdan, bir sorayım süreç nasıl işleyecek diye. Aldığım cevaba bayılacaksınız. "Size 6ay ila 1 yıl içerisinde kesin dönüş yaparız"

    Yahu bu kadar yüzsüz dolandırıcılık nasıl yapılır diye düşünüyordum, sonra cevabı kendim buldum.

    Adamlar "Deli Dumrul" olmuş geçenden 1 akçe geçmeyenden döve döve 40 akçe alıyorlar. Ve bunun hesabını sormaya kalkınca sadece bıyık altından bir gülüş ile cevap veriyorlar.


    Aklınıza şu sorular geliyor olabilir: "Neden iptal etmiyorsun?" "Niye bu kadar inat ettin?"

    İptal edemiyorum, benden bir cihaz ücreti ve cayma cezası karşılığı para istiyorlar.

    İnat ettim çünkü aptal yerine koyulmak bana zor geliyor.

     Tivibu beni dolandırdı, hala da dolandırıyor
     Tivibu beni dolandırdı, hala da dolandırıyor
     Tivibu beni dolandırdı, hala da dolandırıyor







  • kardeşim bana pm ile ulaşırmısın ;)
  • Anladığım kadarıyla almadığınız bir hizmet karşılığında dijital imza atmışsınız.
    Merak ettiğim konu, kuruluma gelip sorun yaşayan ekip, Türk Telekom, TTnet, Tivibu vs herhangi bir resmi kıyafet giyen arkadaşlarmıydı?

    Bu arada 3 haftaya yakın süre geçmiş, Son durum nedir?
  • Bende merak etmiyorum. Süreç hakkında bilgilendirirseniz güzel olur.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son durum şu: Hiçbir gelişme yok, paşa paşa faturalarımı ödemeye devam ediyorum. Tekrar Avcılar'daki bölge müdürlüklerine uğradım. Memura sordum iptal etsem ne olacak diye. O da " Cihazı geri isteriz" bende olmayan bir modem ve Tivibu cihazı varmış. Sinirimi ondan çıkarmak istemedim, ne de olsa akşama kadar millet gelip saydırıp gidiyor diye.

    Süperonline nasıl olduysa öğrenmiş, siz onları iptal edin biz size yeni hat ve Tivi sistemi verelim diye aradılar. Cayma bedelinin 200tl lik kısmını da biz ödüyoruz dediler. Aradım Ttnet'i iptal edersem kaç lira cayma bedeli çıkar dedim. 643tl hesap çıkardılar. Ben de taahhüdüm olan haziran ayına kadar beklemeye ve paşa paşa faturamı ödemeye karar verdim.

    Eğer bu ülkede hukuk sistemi çalışıyorsa, ben de bu dolandırıcılardan hakkımı çatır çatır alacağım ve her yerde ibret olsun diye paylaşacağım.

    Gelen kişiler Tivibu kurulumu için bu bölgede çalışan taşeron ekip imiş. Her seferinde aynı ekibi gönderiyorlar.

    Anladığım kadarıyla o ekip benim cihazı taktığını söyleyip işin içinden çıkıyorlar. Sonra ben şikayet edince TTnet o taşerona soruyor taktın mı diye, onlar da "biz bağladık problem yok diyorlar".

    Ve kısır döngü devam ediyor




  • eehbee kullanıcısına yanıt
    Bende farklı sorunlarla uğraştım yıllardır aboneyim, 2015 haziranda Avrupa maçları için yayın hakkını alınca aylık 44TL'ye tekrar yenilettim, kapattıracaktım ama öyle vaatler verdiler enayi gibi bile bile kabul edip onayladım 1.5 yılı aştı toplasan Beşiktaşımın 7-8 maçını yayınladılar, kapatmak istediğimde 600 Tl üzeri cayma bedeli istediler, vaatler havada kaldı, arıza yaptı 1 hafta kullanamadım, kendi çabamla müdürlükten hallettim, bazı zamanlar beklenmedik arızalar oluştu, en son Afrika Uluslar Kupası Finalini o an bölgede meydana gelen arıza yüzünden izleyemedim. Alt yapı yetersiz cihazlar inanılmaz yavaş, 2-3 kez hızlı işlem yapmaya çalış, git çay doldur gel anca tamamlanır yani bazen kumandayı fırlatmak istiyorum, cihazımın değişmesi gerekti 3-4 ay beklettiler. Bu arada süper pakete 44TL verirken 29 TL'ye kullanan arkadaşımın faturasını gördüm, elimde faturayı tutarken açtım M.Temsilcisine telefon asla öyle bir fiyatlandırmanın olmadığını, yanlış anlamış olabileceğimi kimseye o fiyattan paket olmadığını söylerken elimde faturayı tutuyordum. haziranda abonelik bitecek eğer kendilerini düzeltmezlerse daha tivibuyu kapıma yanaştırmam. Kanal içerik yönünden birkaç kanal hariç vasatın altındalar zaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi unsur -- 12 Mart 2017; 0:12:30 >




  • Bugün postacı hayırlı haberlerle geldi arkadaşlar.

    Özet: Haklı mücadelemde zafer elde ettim. İnşallah haksızlığa uğrayan diğer arkadaşlara örnek olur.

    Son mesajımdan sonra yaşananları özetleyeyim. Taahhüdüm bittikten sonra iptal için TTNET ve Tivibu'ya başvurdum. TTNET hemen kapattı, Tivibu ise kapatıyorum ama (vermedikleri) cihazı iade etmediğim için fatura keseceklerini söyledi. Ben de sürecin hukuki boyutunun devam ettiğini ve ödemeyeceğimi söyledim. 3 kere merkezden aradılar aynı gün içerisinde. İlkinde üyeliğinizi iptal etmeyin biz size geçtiğimiz yıl kestiğimiz faturalar kadar indirim yapalım dediler. Ve cihaz faturasını da iptal edelim dediler. Ben de, O faturaları zaten çatır çatır geri alacağım, vermediğiniz cihazın faturasını zaten kesemezsiniz bir daha beni rahatsız etmeyin dedim.

    İkinci üçüncü aramalarında biz size bu cihazı verdik, imzanız var parasını ödeyeceksiniz dediler. Bende aynen şöyle dedim " Sıkıyorsa gelir alırsınız"

    Bugün postayla gelen karar yazısında görüleceği üzere, tüm söylemlerimde haklı bulundum ve dolandırıldığım ıspatlanmış oldu. İlgilenenler için karar yazısını ekliyorum. Tivibu beni dolandırdı, hala da dolandırıyor Tivibu beni dolandırdı, hala da dolandırıyor




  • eehbee kullanıcısına yanıt
    helal olsun kardeşim umarım işi uzatıp karşı dva açmazlar
  • Mücadeleye devam.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.