Şimdi Ara

MARVEL'S WOLVERINE °EXCLUSIVE° [PlayStation 5 ANA KONU] / 2026

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
513
Cevap
37
Favori
24.860
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
3 oy
Sayfa: 1234...12...26
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • MARVEL'S WOLVERINE °EXCLUSIVE°  [PlayStation 5 ANA KONU] / 2026


    MARVEL'S WOLVERINE °EXCLUSIVE° [PlayStation 5 ANA KONU] / 2026






    Insomniac Games tarafından geliştirilen, şu an için sadece PlayStation 5'e özel olarak geliştirildiği açıklanan MARVEL'S WOLVERINE'in PlayStation Showcase yayınınında "Duyuru TEASER"ı ile duyurusu yapıldı.




    Teaser'da görüldüğü üzere, WOLVERINE bir Bar'da yer alıyor. Ve bir düşman veya bir topluluk tarafından gardı düşürülmeye çalışılıyor. TEASER'da tek gördüğümüz WOLVERINE'in ellerinden çıkan, kendine ait teçhizatı yani pençeleri.. Pençelerinin çıkmasıyla beraber TEASER sonlanıyor.




    God of War Ragnarok için de çıkış tarihi vermeyen SONY, ilerleyen günlerde yayınlar düzenlemeye devam edecek ve bizleri MARVEL'S WOLVERINE hakkında da daha fazla haberdar edeceklerdir.




    Insomniac Games'in Twitter'dan paylaştığı son gönderiyle beraber MARVEL's Wolverine'in "Motion Capture" çekimlerine başlanıldığına dair haberler çıkmaya başladı. [21.04.2022]



    Uzun süren sessizliğinin ardından 25 Eylül 2025 tarihinde Marvel's Wolverine'a dair yeni bir oynanış videosu yayınlandı. Yayınlanan yeni videoyu incelediğimizde oyunun genel yapısına, hangi bölgelerde geçeceğine dair bilgiler edinmiş oluyoruz.

    Oyun bir bölgede geçmeyecek. Birden fazla bölgede geçecek. Fragmanda gördüğümüz ve en azından şu anlık bilgilerimiz kadarıyla 3 bölgede geçeceğini biliyoruz. Oyun Japonya, Kanada ve Madrapoor bölgelerinde geçecek. Bu bölgelerin dışında başka hangi bölgelerde geçeceğine dair resmi bilgi bulunmamakta.

    25 Eylül 2025'te yayınlanan videoyu incelediğimizde oyunun Wolverine karakterini çok güzel bir şekilde işlediğini görmekteyiz. Wolverine'in vahşiliğini, acımasız oluşunu işlemekten çekinmemişler.

    Oyunda Logan ve Wolverine karakterlerini Liam Mcintyre isimli aktör canlandırıyor.

    Oyun 2026 yılının sonbahar aylarından birisinde çıkış yapacak. Net çıkış tarihi henüz belli değil. Ancak oyunun büyük ihtimalle Eylül-Ekim aylarından birisinde çıkış yapacağı düşünülmekte.




    25 Eylül'de yayınlanan oynanış videosunun ardından PlayStation Blog sayfasında Insomniac Games Kıdemli Topluluk Yöneticisi Aaron Jason Espinoza oyunla ilgili yazı paylaştı. Paylaştığı yazının çevirisi aşağıda yer almaktadır:


    “O, yaptığı işte en iyisidir…”

    Cesur, dayanıklı ve dengesiz… Wolverine, Insomniac’teki hepimizin Marvel Games ve Sony Interactive Entertainment’taki dostlarımızla birlikte keşfetmekten büyük heyecan duyduğu bir karakter. Marvel’s Spider-Man serimizde olduğu gibi, Marvel Comics’e dayanan, sevilen bir karaktere özgün bir yorum getirmek için güçlerimizi bir kez daha birleştiriyoruz.

    Bizim Wolverine’imiz, yani Logan, ikonik karakterin öfkesini, acısını ve derinliklerini başarıyla yansıtan oyuncu Liam McIntyre tarafından canlandırılıyor. Bu hikâyede Logan, sürekli elinden kaçan karanlık bir geçmişin sırlarını ortaya çıkarmak için avda. Ne yazık ki bu dünyada, cevaplara ulaşmak için pençelerini derinlere saplaması gerekecek. Bu da çoğu zaman, onu durdurmak için her yolu deneyen amansız düşman sürülerini parçalamak anlamına geliyor.

    Sarsılmaz dayanıklılığı (ve hızlı iyileşme faktörü) sayesinde Wolverine, görevini sürdürmek söz konusuysa kolay kolay yere düşmez.


    “…ama en iyi olduğu şey pek de hoş değildir.”

    Logan, içindeki canavarı serbest bırakmanın sonuçlarıyla boğuşan, isteksiz bir kahramanın vücut bulmuş hâlidir. Pençeler bir kez çıktığında, Wolverine kendini tutmaz. İradesi dışında bir silaha dönüştürülmüş yaşayan bir silah olarak, düşmanlarını alt etmek için jilet keskinliğindeki adamantiumu ve dizginlenemez berserker öfkesini kullanır.

    Savaş alanında ivme kazanmak için hızlı, akıcı ve sert saldırılar gerçekleştirir; yoluna çıkan herkesi parçalayabilir ya da kemiklerini kırabilir. Wolverine mesafeli biri olabilir, ancak iş ciddiye bindiğinde yakın temasa girmekten asla çekinmez.

    Karanlık bir geçmiş onu yutmakla tehdit ediyor

    Bağımsızlık genellikle Wolverine’in yoludur; ancak dikkatli hayranlar, yolculuğu sırasında karşılaşacağı bazı tanıdık yüzleri fark etmiş olabilir. Bunlar arasında gizemli Mystique ya da acımasız gücüyle bilinen Omega Red gibi karakterler yer alıyor. Kimileri, tüm zorluklara rağmen Logan’ın yanında savaşacak; kimileri ise kahramanımıza karşı tüm güçleriyle saldıracak.

    Buna örnek olarak, düşman fraksiyonlarından biri olan Reavers’ı verebiliriz. Reavers, Wolverine’in içgüdülerini sürekli tetikte tutacak. İçgüdüler demişken, fragmanımız ikonik ama bir o kadar da ürkütücü, mor renkli bir prototip robot ile sona eriyor.

    Bu küresel gerilimde, Wolverine’in cevap arayışı onu dünyanın dört bir yanında tehlikeli yolculuklara sürükleyecek. Bunlar arasında:

    •Madripoor adlı ada ülkesi,

    •Kanada’nın buzlarla kaplı vahşi doğası,

    •ve Tokyo’nun dar şehir sokakları yer alıyor.

    Bu mekânların her biri; sert, kanlı ve yıkıcı çatışmalar için potansiyel birer savaş alanı olacak.


    Bir kahramanın kalbindeki maskeyi düşür

    Marvel’s Wolverine, PlayStation 5 konsolları için en baştan itibaren geliştirildi. Süper kahraman konusundaki birikimimizi bu yeni maceraya aktararak, Logan’a ve onun ikonik, adamantium merkezli yetenek setine özgün bir yorum getiriyoruz… yani daha süslü bir ifadeyle: pençeler.

    Amacımız, Insomniac’ın alametifarikası hâline gelen unsurlar üzerine kurulu nihai Wolverine fantezisini sunmak:

    •hızlı, akıcı ve vahşi dövüş sistemi,

    •nefes kesen, aksiyon dolu sahneler,

    •kapsamlı erişilebilirlik özellikleri,

    •ve çizgi roman tarihinin en etkileyici karakterlerinden birinin özünü yakalayan, sürükleyici bir hikâye.

    Wolverine ile evet, yeni bir alan açıyoruz; ancak kahramanların devasa zorlukların üstesinden gelişini anlatma konusundaki tutkumuz her zamanki kadar güçlü. Logan’ın hikâyesini seninle birlikte keşfetmek ve onun, Insomniac’tan alışık olabileceğinden çok daha karanlık ve acımasız olan kendine özgü kahramanlık anlayışını ortaya koymak için sabırsızlanıyoruz.

    Marvel’s Wolverine, 2026 Sonbaharında PlayStation 5 konsolları için çıkış yaptığında aksiyonun tam ortasına dalabileceksin. Ancak seni uzun süre askıda bırakmayacağız; 2026 İlkbaharında paylaşılacak yeni bilgiler için gözlerini dört aç, pençelerini ise her daim keskin tut.

    O zamana kadar en güncel haberler için bizi sosyal medyada takip etmeyi unutma:
    @InsomniacGames — X, Instagram, Bluesky ve Facebook’ta.






    25 Eylül 2025 Oynanış Videosu






    MARVEL'S WOLVERINE °EXCLUSIVE°  [PlayStation 5 ANA KONU] / 2026



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SIE Santa Monica -- 19 Ocak 2026; 12:33:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
    OYUNSEVER




  • Bu yorumumla fanları karşıma alacağım gibi ama keşke herkes her platformda her oyuna ilk günden erişebilse. Kimsenin de bir şey kaybedeceğini düşünmüyorum. Buna Nintendo dahil.


    Şunu da ekleyeyim, bence bu saatten sonra oyunların PC'ye gelmeme gibi bir durumu olmayacak. Daha dün üçüncü parti de olsa Sony'nin yayınlayacağı Kena oyununun Steam sayfası açıldı mesela. :) Yani Sony'nin PC'ye yatırımları devam edecektir. Size göre en iyi senaryo şu olabilir, örneğin Wolverine iki sene sonra değil de beş sene sonra PC'ye gelir. Bu benim kendi düşüncem, ilerleyen zamanlarda göreceğiz. Bunu şundan dolayı da diyorum biraz, yani bu gözler God of War ve The Last of Us gibi markaların PC'ye gelme ihtimali bile konuşulduğunda linç yiyenleri gördü. O yüzden ilerde ne olur bilemeyiz. Sevdiğimiz büyük şirketler işin ucunda ceplerine giren paraya bakıyorlar. Biz oyunumuzu oynayıp geçelim, gerisi çok önemli değil. Bir aksilik olmadığı sürece 15 Eylül'de Pro cihazımdan Wolverine'i oynayacağım ben de. Sonrasında hangi platforma gelmiş, hangisine gelmemiş ne önemi var ki? İsterim ki herkes oynayabilse keşke. Özellikle Türk gençlerinin bu tarz oyunlara Youtube dışında erişmesi çok zor oluyor.

    Açıkçası ben biraz hayal kırıklığına uğradım. Bilenler bilir, 2009da çıkan X-Men Origins Wolverine isimli bir oyun vardı. Oldukça iyi bir oyundu, birkaç defa bitirmiştim. Bu oyundan baya bir şey araklamış Insomniac. Dövüş sistemi, aksiyon, iyileşme şekli bildiğin bu oyundan araklamışlar gibi geldi. Şu araçtan araca atladığı sekansın hemen hemen aynı bölümü Origins Wolverine de mevcut. XO Wolverine açıp oynarsanız, şu videoda gösterilen her şeyi yapabildiğiniz göreceksiniz. Karakterlerin uzuvlarının kopması, birçok özel hareket, çevreyle etkileşim, düşmanları tutup çeşitli noktalara saplama vs. bunların aynısını zaten deneyim ettik, şu an bile oynayınca grafikler hariç fazla sırıtmaz.


    Zaten sızıntılardan sonra heyecanı biraz baltalamıştı ama yine de iyi satacaktır ve ortalama üstü olacaktır oyun. Çıkmadan kesin bir düşünceye sahip olmak doğru olmaz ama gördüğüm videoya göre düşüncelerim bu şekilde.


    Zozaneyoutube
    The Hugh Jackman model has some oddities, namely the face and the jeans. The eyes, nose, mouth, and hair cannot be destroyed in any way, most likely due to some sort of contractual agreement. The scalp itself can be destroyed, and you can see the adamantium shining through, which probably means that his hair is made out of adamantium also. The jeans also seem to be made out of adamantium or his hair, since they too cannot receive any damage.
    https://www.youtube.com/watch?v=LukwrgI6ofE


    Combo Spartanyoutube
    I really hope that Marvel Insomniac Wolverine PS5 is even more amazing than this game. Revisiting this game after so much time, it still feels fresh and full of combo potential. I used to mash buttons when I was a kid but not that I have an experience of harder combo based games I only realized the combo potential possible in this game.
    https://www.youtube.com/watch?v=aPl19iTQ8iU
  • 2024-2025'den evvel gelmez gibi ama çıldırmamak elde değil.

    _____________________________
  • Gecenin sürprizi oldu yerimizi alalım önlerden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Hani Annesinden dayak yediği halde yine Anne diye ağlayan küçük çocuk vardır ya..!!
    Bizmkiside aynı öyle işte; Bizi en çok BEŞİKTAŞ üzsede yine BEŞİKTAŞ diye haykırıyoruz.
    AŞK işte..!!
  • Çıktığı gün oynarım ah birde Türkçe desteği ile geliyormuş.

    _____________________________
  • Dark Saga kullanıcısına yanıt
    Eski zamanlardan beri temennim çok kaliteli bir Wolverine oyunu oynamaktı hocam. İstek parçacıkları yerine oturuyor sanırım

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    OYUNSEVER
  • SIE Santa Monica kullanıcısına yanıt

    Öyle hocam ama daha çok beklyicez gibi en erken 2023 olur çıkış.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Hani Annesinden dayak yediği halde yine Anne diye ağlayan küçük çocuk vardır ya..!!
    Bizmkiside aynı öyle işte; Bizi en çok BEŞİKTAŞ üzsede yine BEŞİKTAŞ diye haykırıyoruz.
    AŞK işte..!!
  • insomniac games olmasıyla birlikte gecenin en iyi haberi , bekle bekle gelmez şimdi bunun çıkış tarihi :)

    _____________________________
    Bf1 - Bf V Kodamanlar Topluluğu
    Psn LuffyBey Psn SerhatKilic_
    Xbox Live SerhatKilic

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Görseller :


    MARVEL'S WOLVERINE °EXCLUSIVE°  [PlayStation 5 ANA KONU] / 2026
    MARVEL'S WOLVERINE °EXCLUSIVE°  [PlayStation 5 ANA KONU] / 2026
    _____________________________
  • Çıkış tarihi 2025 olur herhalde. Keşke Spider Man yerine önce bunu ele alsalardı.

    _____________________________
    Sistemim:
    Ekran Kartı: Palit RTX4080 Gamerock Oc 16GB 256BIT GDDR6X
    İşlemci: Amd Ryzen 5 7600x
    Anakart: MSI PRO B650-P WIFI AMD AM5 DDR5 6400MHz (OC) M.2
    Ram: GSKILL 32GB (2x16GB) TRIDENT Z5 NEO Siyah DDR5 6000MHz CL32 1.35V
    SSD: SAMSUNG (SAPSI) NVMe 980 1 TB
    İşlemci Sıvı Soğutucu: Cooler Master MasterLiquid ML240L V2 240 mm
  • Dark Saga kullanıcısına yanıt

    Hocam belki önceliği WOLVERINE'a da verebilirler. Spider-man nasıl olsa bilindik marka.. Ama WOLVERINE tamamen yeni IP olduğu için uğraşı bir tık daha fazla olduğu için onu geliştirmekte biraz pervalı olabilirler MARVEL'S WOLVERINE °EXCLUSIVE°  [PlayStation 5 ANA KONU] / 2026 

    NOT:/ Bu arada ben nedense konuyu güncelleyemiyorum. Neden kaynaklanıyor olabilir? Lütfen yardımcı olabilir misiniz? Teşekkür ederimMARVEL'S WOLVERINE °EXCLUSIVE°  [PlayStation 5 ANA KONU] / 2026 hjj




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SIE Santa Monica -- 10 Eylül 2021; 12:33:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    OYUNSEVER
  • Insomniac'ın üzerine çok yük biniyor, umarım altından kalkabilirler. Bu oyun ve Spiderman 2 ile birlikte 4 yılda 4 tane AAA oyun geliştirmiş olacaklar ki bu durum onları işin kolayına kaçıp birbirinin kopyası olan içeriğe yöneltmez umarım. İnşallah 2018'de çıkan ilk Spiderman oyunu kadar yaratıcı ve zevkli oynanışı olan, sürükleyici bir hikayeye sahip Wolverine adının hakkını veren oyunla karşılaşırız 2024 yılında (daha geç olmamasını temenni ediyorum).

    _____________________________
    Desktop Setup
    CPU: AMD Ryzen 7 9800x | GPU: MSI GAMING TRIO RTX5090 | RAM: GSkill 64GB(2x32) Trident Z5 Neo RGB 6000mhz CL30 DDR5 AMD EXPO Ram | SSD: Samsung 990 PRO 8TB (2x4) | Anakart: MSI MAG X870 TOMAHAWK WIFI AM5 DDR5 8400MHZ(OC) USB4 4x M.2 HDMI 5G LAN WIFI 7 RGB ATX
    Laptops: HP Omen Max 16 (RTX 5090 GPU) | Apple Macbook Pro M3
  • Oyun daha geliştirmenin başlarındaymış. Çıkış tarihi rahat 2024-2025’i bulur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • SIE Santa Monica kullanıcısına yanıt

    Umarım öyle olur hocam ve önce çıkar Gow dan sonra en çok heyecanlandıran bu oldu.. Henüz çok yeni hocam fazla bir bilgi de yok zamanla gerekli güncellemeyi yaparsınız.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Hani Annesinden dayak yediği halde yine Anne diye ağlayan küçük çocuk vardır ya..!!
    Bizmkiside aynı öyle işte; Bizi en çok BEŞİKTAŞ üzsede yine BEŞİKTAŞ diye haykırıyoruz.
    AŞK işte..!!
  • Wolverine'nin iyi kötü orta karar bir oyununu oynamıştık. Keşke Daredevil yapsalarmış.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yalnız o şapka ve gömleğin bordo oluşu, sonrasında pençelerde işin içine girince bana Elm Sokağında Kâbus serisindeki Freddy Krueger dayıyı direk anımsattı. Hey gidi yıllar... XD

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Tulpar T7 V20.3: 10. Nesil Comet Lake Core™ i7-10750H 6C/12T, 16GB (2x8GB) DDR4L 1.2V 2933MHz, 512GB SSD, 17.3" Full HD 1920x1080 144hz IPS Mat LED Ekran, RTX3060 6GB GDDR6 nVIDIA® GeForce® DX12...
  • Hocam iyi oyunlar tanıtılıyor tanıtılmasına ama bunları nasıl pazarlayacaklar, çıkışları nasıl ve ne zaman olacak merak ediyorum.. O kadar geç olmaz umarım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    OYUNSEVER
  • Spider-Man S kullanıcısına yanıt

    Wolverineden sonra başka bir süper kahraman oyunu daha yapmak isterlerse muhtemelen daredevil gelicek hocam.

    _____________________________
  • İlk mesajda 'Insomniac' markasını belirtmemişsin. Bu detay atlanmaz. :) Hatta konu başlığını ''Marvel's Wolverine"" yapabilirsin zira resmi adı o şekilde oyunun. ''Marvel's Spider-Man'' ile eş değerde.


    Oyuna gelirsek dün akşamın bende heyecan yaratan 3 oyunundan biri oldu. Diğerleri KOTOR remake ve GoW Ragnorok.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    ''I'm a stranger, a life changer, I'm a man that's not afraid of danger.''
  • Deadpool'da yer alsın bol bol doğrayalım onu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1234...12...26
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.