Şimdi Ara

Mantıklı mı? Citroen C-Elysee 1.2 VTi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
39
Cevap
0
Favori
5.585
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ford Focus, 2006, 1.6 TDCI, Ghia full paket aracım var. İlk aracımdı, Ekim ayında 41 bin liraya almıştım 245bin civarıyken. Şu anda 260bini geçti.
    Yılbaşından önce motor komple gitti ne yazık ki. Çekiş sorunu diye götürdük, motor revizyonu çıktı :( Ford’un kendi yetkili servisinde 14 bin lira masraf ödedik. Bu servis Burdur-Antalya yolunda.
    3 ay geçti, son zamanlarda araçta gene çekiş sorunu vardı. Aydın otobanında araba gitmiyor yani 130’u görmüyor bağırıyor. (Turbo kaynaklı) İzmir’de yaşıyorum, Optimumun ordaki servise götürdüm. 7-8 bin lira masrafı var dediler yine. Yaptırdığınız servise götürün onlar uğraşsın dediler. Oranın servis müdürüne saydık sövdük, kaç para aldın hala araba sorunlu dava edeceğiz diye vs. Adam dedi abi şehirlerarası seyahat yasağı kalkar kalkmaz arabayı getirin, gerekirse motorunu tekrar yapar, ücrette almayacağız dedi. Bu hafta götüreceğim.

    Araçtan o kadar nefret ettim ki anlatamam. Nişanlımın akrabası galerici. Arabamın durumunu anlattım, yaptırınca getir bakalım dedi. Elinde Citroen C-Elysee 2013, 1.2 VTi, hatasız boyasız tramersiz 63bin kmde olan bir araç var. 81 bin fiyat çekmiş. Senin arabana bakarız, takas eder üstüne konuşuruz dedi.

    Muhtemelen takasın üstüne 20-25 bin lira gibi bir şey ödeyeceğim. Mantıklı mı? Daha önceden de Egea bakıyordum bu şekilde. Özellikle 1.2 motor hayli düşündürüyor beni. Kendi aracımda C-Elysee de otomatik vites bu arada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • 14 bine sıfır motor alınırdı hocam, ne işlem yaptılar 14 bine de tekrar sıkıntı verdi ?

    2006 model de olsa ghia paket focustan sonra c elysee kalite, konfor, sürüş keyfi, 1.2 motoruyla performans olarak epey düşük gelir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 30 Mayıs 2020; 15:46:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Baştan aşağı motor yenilendi işte. Rektifiye falan her şey dahil bu fiyata. 3 sayfa proforması var elimde kalem kalem yazıyor. Yetkili servis olduğundan bu fiyat, hepsi orjinal parçası. Sanayide sordurduğumda daha uygun fiyat vermişlerdi ama orda yaptırdım sorunsuz olsun diye. Hoş sonunda gene uğraşıyoruz böyle.
    Sıfır motorlar daha pahalı (Orijinalinden bahsediyorum, çıkması bile 12 civarıydı o dönem araştırdığımda.) Bir de ruhsata işletmesi falan gözümde büyüdü ileride araç motor yemiş diye satması da zor olacaktı.

    Valla hocam inan 9 aydır arabanın keyfini gram süremedim, başımı nasıl ağrıttı anlatamam. O kadar nefret ettim yani. Kmde de çok yükseldi elimden çıkaramayacağım daha sonra.

    O söylediğin hızı da aramam, zaten şehir içi aktif kullanıyorum, çokta uçsun kaçsın diye beklentim yok, gerekte yok. Benim düşündüğüm yalıtımı çok kötüymüş aracın ve baya ergonomi dışında (Cam açma kapama düğmeleri, eşya koyma yerleri vs) ondan düşünüyorum Egea daha iyi olabilir diye.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DHF_Viper -- 30 Mayıs 2020; 16:1:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • C-Elysee'nin dizelleri tutuyor, benzinlisi 2. elde zayıf, ben benzinlisini almazdım. 2013 benzinli modeli o kadar etmez bence. 90-100bine sıfır egea satıyorlar sonuçta. bence bir git bakalım motoru yapabilecekler mi? eğer olmazsa satarsın.
  • DHF_Viper kullanıcısına yanıt
    Egea zaten çok daha iyi bi araç c elysee' den ama otomatik vitesli modeli için bütçeyi yükseltmeniz lazım, sizi zorlamayacaksa egea tercih edilir tabiki.

    Sizdeki focusun da yalıtımı o kadar iyi değil aslında, c elysee'ye geçerseniz pişman olacağınız şey yalıtım olmaz. Dediğim gibi malzeme kalitesi, konfor ve sürüş keyfi olur. Bu arada focus da otomatik vites demissiniz şimdi fark ettim, o kasada dizel motorla kullanılan otomatik vites de adı çıkan sorunlu bi şanzıman aslında, hiç problem yaşadınız mı ?

    Araçtan soğumanız da gayet normal, yaptırdıktan sonra içinize sinmezse satın gitsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Evet aynen öyle, manuel almam gerekir o da pek istediğim bir durum olmaz otomatikten sonra. Şanzıman bir problem yaratmadı bugüne kadar ama ben eminim bu araba bugün olsa yarın başka yerden patlak verecek o denli yıldızımız barışmadı harcadığım parada dünyaları geçti. İlana koydum 60 bine, 50 bin fiyat geldi maksimum. Bu fiyattan da satılmıyor yani ederi o. Yarın öbür gün de başka bir sorunu çıkacak tekrarda para dökmek istemiyorum.
    Hem arabadan kurtulacağım hem de daha modelli
    bir araca geçeceğim için aklıma yatıyor aslında. Keşke bu fiyatlara otomatik Egea bulsam düşünmeden onu alırım ama yok ne yazık ki.
    Sürüş keyfi demişsiniz de inanın çok üst bir konfor aramıyorum. Birde yukarıda başka birisi bahsetmiş 1.6 dizelleri bu aracın oldukça sattı ama 1.2 benzin bende çok duymadım ikinci eli sakatsa başka araca yönelebilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 80-85 bin tl egea 1,4 urban almanızı tavsiye ederim citroen cylese cok fiyat çekmiş 2013 model hem benzinlin hem makyajsız kasa.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Hocam o nişanlınızın akrabası galericinin adını verin de size zahmet, sonra 2 kere motor yemiş 270.000 kilometredeki aracı, saat gibi sorunsuz tıkır tıkır işler bir halde 100.000 kilometrede almayalım sonra

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne diyeyim sizde haklısınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zamanında bakmıştım 1.2 otomatik Citroën c elise lere o zaman piyasası 40 gibiydi. Siz söyleyince tekrar baktım 80 küsür çok yüksek bu piyasa da bile. Ayrıca yokuş kalkış yok bunlarda otomatik vites ama geri kaçırıyor diye okumuştum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Hocam ikinci elde satışı ve motor gücü dışında dizelle başka önemli farkı nedir? Sahip olduğum araç sağlamken yakıt performansından da memnun değildim. 1.2 benzin de olsa şu ankinden daha az yakacak sonuçta.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.6 tdci biraz naziktir tamir konularında ama servis gerekli düzeltmeleri yaptıktan sonra tadından yenmez. Servise götürün gerekli işlemleri yapsınlar birde öyle kullanın bir kaç ay eminim binmeye devam edersiniz ama yeni her zaman iyidir ama focusu aratır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 2013 yılında sıfır km satın alıp 2016 yılında 26.000 km’de iken sattım C-Elysée 1.2 vti confort manuel.

    Focusla kıyas kabul etmez. Symbolden iyi ama Egea’dan kötü bir araç. Araç hafif olduğu için şehir içinde motor üzmez ama uzun yolda beklentinizi karşılamaz. Şehir içinde 8 lt yakıyordu ki ben agresif kullanırım. Bana hiç sorun çıkarmadı benden alan da akrabam o da 4 yıldır sorunsuz kullanıyor. İç genişliği ve bagaj hacmi harika. Yalıtım berbat.

    80.000 asla verilmez, o galerici öpecek adam arıyor anlaşılan. En fazla 65.000 eder.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    O araca 10 litre yaktırmak imkansız, motorun öyle bi kapasitesi yok, araba da hafif, mecbur az yakıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Hocam, öncelikle söylediklerine önem verdiğimi bil. Ama şöyle de bir şey var. Aracımda değişen yok ancak tavan hariç boyalı. Büyük bir kazası yok 1500 lira civarı trameri var. İki üç kere piyasa yoklamasına satmaya kalktım gelen maksimum teklif 50 bin oldu daha üstüne satılmıyor, zor yani. Ki, Kmde aldı başını gitti üstelik bu aracın hatasız boyasızı ve 150bin km civarında olanları 60 civarına gidiyor. Yani ben bu arabayı yaptırdıktan sonra satabilsem satabilsem zaten 50 civarına satabileceğim ve bu fiyatla alabilecek bir araba yok zaten.

    Satmayıp yaptırdıktan sonra kendim bineyim desem inan arabayı görünce gözüm doluyor o denli bezdim. Ve km gitgide artacak zaten eski araba, elimde daha kötü kalacağından da korkuyorum. Satmaya zaten kararlıyım. Sorun, yerine ne koyacağım.

    Şu anki duruma göre hiç satışla falan uğraşmadan üstüne 20 bin verip Citroen’i alabilecek durumdayım. Eğer böyle bir fiyata daha iyi bir araba söyleyeceksen direkt kalkışayım. Yok çünkü. Olanlarında başına ne geldiği meçhul. Seat Ibıza yazmış adam 2010 model araç ağır hasarlı. Jetta demiş araba 300binde. Bu aracı alırkende bin dereden su getirdim ama sonuçta başına açtıkları bunlar. Yarın öbür gün başım ağrımasın diye uğraşıyorum. Tavsiyelerin için sağol.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1.2 3 piston Pejo motorları leştir 60 70 binde yağ yakarlar ve saçma sapan elektronik arızası vardır genel olarak abs ve kelebek bğazı olarak bence hiç girme fordu ararsın.

    Geçen ay 75 binde 2013 1.2 301 e motor yaptık şaka gibiydi sübap yakmıstı ve gömleği bozmustu
  • şartlara bağlı bir sey yasadiginiz yer düzlük ,kucuk aile iseniz citroen daha ergonomik alınır sorunsuz binersin. guncel fiyatlardan haberim yok ama 1.3 egea 1.3 linea punto bakın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.