Şimdi Ara

C ELYSEE(1.6 hdi) HAKKINDA

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
16.080
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
1 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hayırlı günler. Performanslı gidişi çekişi güzel Dizel bir araç düşünüyorum. Bu aracın performansı hakkında bilgi bilgi verebilir misiniz? 92 bg 230 tork üretiyor. Gidişi çekişi nasıldır? Bir de accent era dizel düşünüyorum ikisi arasında kıyaslama yapabilir misiniz?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
  • Erayi bilmiyorum ama kağıt üstünde daha üstün gibi duruyor. C elysee tarafinda da ikizi 301 ile yol yaptım. 5 kişi ve tıka basa dolu bagaj ile hiçbir yokuşta performans sıkıntısı yaşamadım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • ALPHA LION KING A kullanıcısına yanıt

    Erayı çok övüyorlar ama c elysee de bana daha konforlu bir araç gibi geliyor. Kullanıcısı olan varsa gerçekten performansını merak ediyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • D..Drogba D kullanıcısına yanıt
    Ben c-elsyse veya 301 öneririm , zaten ikisi de aynı araç ..

    Çekişi sizi üzmez.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    İnsanlara Fazla Değer Vermeyin...
  • C Elysee 1.2 Vti olanını kullanma şansım oldu. Açıkçası konfor kötü değildi. Yalnız iki büyük sorun gördüm ben.

    İlki, Eğer bacak boyunuz uzunsa debriyaja basmada bariz sorun yaşıyorsunuz. Hatta bazen ayağınız plastik bir aksama takılabiliyor.

    İkincisi, 100 km/h üzerinde yan rüzgarlardan çok etkilenmeye başlıyor.

    Bu ikisi size sorun değilse son derece sorunsuz bir otomobil kendisi.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Bir kaç sene kullandık aynı araçtan. Dizel olmasından dolayı torkuyla birlikte kalkışlarda falan iyi yürüdüğünü hissettiriyor. Fakat 160-170 üzerini pek fazla göremedim araçta, zaten 120'nin üzerinde de çok güven vermiyor.


    İç hacmi şaşırtıcı derecede geniş. Arka diz - baş mesafesi, bagaj vs. c hatta d segmenti sedanlarla yarışır. Malzeme kalitesi falan beklemeyin, bu konuda bayağı zayıf.

    Aracın en olumlu yönü ise yakıt tüketimi. Sert kullanmazsanız çok az yakar. 1.6 hdi yakıt tüketimi açısından çok memnun ediyor. Anlık şehiriçi ortalama 3.5 - 5.5 litre arasında değişiyordu kullanıma bağlı olarak.


    Sakin kullanırım, uygun fiyatlı, az yakan aile arabası arıyorum derseniz tavsiye ederim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Celysee'nin 1.6 dizelini kullaniyoruz. Cekisi guzel, yakiti muazzam. sehirlerarasi 4 kisi full dolu bagajla 100 sabit 3.7-3.9 lt yakiyor. Sehir icinde de az yakiyor. 150 bine geldi hic sorun cikartmadi. Bagaji gercekten genis. Aile kullanimi icin cok iyi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    F-4E Phantom II
    1987-2014
    F-4E 2020 Terminator over Turkish Skies

    1958-2018 Baba Phantom 60 yıldır göklerde
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Daha önce hem 2. el olrak hem "0" olarak ofiste alıp kullandık, ş.içi - ş.dışı gidip geldik. Ne "0" olanda ne 2. el olanda hiç bir sorun yaşamadık. Yakıt tüketimi çok çok iyi bir araç Tabi bunda aracın hafif olması da etken.


    Ş.içinde sorun yok, geniş, kullanışlı ama iş uzun yola gelince (ki allure paketti bizdekiler) işler değişiyor. Hem çok ses alıyor içeriye, hem güven vermiyor araba. Onlardan sonra Astra j sedan aldık, aynı uzun yola astra ile gidince aradaki fark daha bariz anlaşılıyor.


    Yani altınızdaki arabanın ne olduğunu bilerek kullanırsanız üzecek bir araba değil, kronik bir problemini duymadım. Ofiste yaklaşık 3-4 yıl kadar kullandık, bakımları dışında hiç masraf çıkarmadı.


    Ek: Kronik problem mi bilmiyorum ama yanlış hatırlamıyorsam ön takımların çabuk bozulduğunu okudum birkaç yerde.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MÜŞAVİR -- 6 Ağustos 2021; 12:57:47 >
    _____________________________
    Asla kendisi gibi olmaya cesaret edemeyecekleri bir adamın ölüsüne, ömür boyu ve her gün tekrar tekrar yenilenler, "yaşayan ölüler"
    "...biz O’nun gövdesine tapan bir putperest değil, ölmez eserine ve mânasına bağlı bir şuuruz. O, kendi vücuduyla beraber kaybolacak fani bir milletin değil, kendi manasıyla beraber yaşayacak ebedi bir milletin yaratıcısıdır.”

  • @Phantom II @MÜŞAVİR @Krone peki ivmelenmeleri ara hızlanmaları nasıl aracın sportif kullanıma uygun mu mesela. 1.6 düz motor mağduru olarak yazıyorum bunu. Şu zamana kadar tork ve turbo eksikliğini dibine kadar yaşadım malesef:)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 1 yıldır sahibiyim performans açısından kesinlikle üzmez. Yakıt yok denecek gibi bassan bile yakmıyor. Ara hızlanmaları 0-100 değerine göre gayet başarılı. Atmosferik motordan sonra size ilaç gibi gelecektir.

    Kötü yanları malzeme kalitesi iyi değil.
    Cam tuşları saçma bir yerde.
    Dolu versiyon olan exclusive bile boş.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Intel i5 11400f/MSI b560m MAG Bazooka/EVGA 1660ti/2x8 gb XPG Gammix d30 3200Mhz/Seagate Barracuda 1tb/Samsung 850 EVO SSD/Corsair Carbide 400r/MSI MAG A650BN/Logitech g300/Logitech g103/
  • Öncelikle geçmişine iyi bakmak gerek bu araçların, çoğu filo çıkması. Filoda eğer tek kişiye tahsisli ise düzgün, hususi araç gibi kullanılmış olabiliyor fakat şirkette herkesin kullandığı araçlar ve rent a car araçları için km x 2 yıpranma garanti.

    İkame araç olarak bir hafta kullandım. İc hacim ve bagaj geniş, tüketim düşük ve performans yeterli. Kalite olarak fiyatına göre normal, en ucuz sıfır araçlardan neticede, beklentiyi buna göre oluşturmak lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Mertolozzi kullanıcısına yanıt

    Hız sabitleyici var sanırım değil mi? Bu bile fark yaratır


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • D..Drogba D kullanıcısına yanıt

    En boş paketinde bile hız sabitleme var

    _____________________________
    Intel i5 11400f/MSI b560m MAG Bazooka/EVGA 1660ti/2x8 gb XPG Gammix d30 3200Mhz/Seagate Barracuda 1tb/Samsung 850 EVO SSD/Corsair Carbide 400r/MSI MAG A650BN/Logitech g300/Logitech g103/
  • Peki 1.6 egea ile kıyaslar mısınız arkadaşlar rica etsem? Performans vs olarak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • D..Drogba D kullanıcısına yanıt
    Performans olarak da, diğer konularda da egea yüzünü gözünü kırar. Tek konuda gerisinde kalır, o da ; iç hacim ve bagaj hacmi. Geri kalan konularda ya başa baş, ya da egeanın gerisinde kalır.
    Konu performans ise, düşünmeden egea alınır. Fiyat konusunda bilgim yok maalesef. Egea temiz 1.6 dizel full olanları 2. Elde 170den başlıyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    Bozuk saat günde iki kez doğruyu gösteriyor olabilir. Buna rağmen insanlar ona asla teveccüh etmezler. Siz siz olun; günde iki kez değil, daima doğruyu gösterin.
  • motoru kesinlikle üzmez ama konfor kalite vs. aramayın

    _____________________________
    DH Otomobil Genel: "- x ve y arasında kaldım, hangisini alayım? - x alın. - y'yi tek geçerim. - x çakar. - y takar. - z düşünmez misiniz? - t verelim? - x ile çok güzel yanlanır, buyrun size video. - k alın pişman olmazsınız. - f varken k önerilir mi yuh artık! - doğru konuş! - hadi lan, seni paramla ezerim! - adres ver adres! - cart curt..."
  • quote:

    Orijinalden alıntı: D..Drogba

    @Phantom II @MÜŞAVİR @Krone peki ivmelenmeleri ara hızlanmaları nasıl aracın sportif kullanıma uygun mu mesela. 1.6 düz motor mağduru olarak yazıyorum bunu. Şu zamana kadar tork ve turbo eksikliğini dibine kadar yaşadım malesef:)

    Performans olarak ziyadesiyle memnun eder, ara hizlanmalar iyi, atik bir araç. Kalite ve konfor olarak beklentinizi dusuk tutun. Arka yasam alani ve bagaji genis, yakiti az.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    F-4E Phantom II
    1987-2014
    F-4E 2020 Terminator over Turkish Skies

    1958-2018 Baba Phantom 60 yıldır göklerde




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.