|
Hayırlı günler. Performanslı gidişi çekişi güzel Dizel bir araç düşünüyorum. Bu aracın performansı hakkında bilgi bilgi verebilir misiniz? 92 bg 230 tork üretiyor. Gidişi çekişi nasıldır? Bir de accent era dizel düşünüyorum ikisi arasında kıyaslama yapabilir misiniz? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler


kullanıcısına yanıt






