Şimdi Ara

E-5 Hız Sınırı 70 e düştü Radar Para Bastı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
298
Cevap
1
Favori
39.177
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sanki 90km/s kuralına uyuyorlardı da bir de 70km/s'ye laf ediyorlar.
  • e-5 te 70 le gitmek cok zor, araci bosa birakinca bile 70 i geciyor, ayrica arkadakiler ustune cikiyor resmen, kimse sellektor yapmiyor ustune cikmiyor diyen de herhalde o yollarda gordugumuz arkasinda bomba patlasa farkinda olmayacak turden soforlerdir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafa ekinci

    evet çok bilmiş lektem

    kullanmış olduğum araç ruhsatta kamyonet olarak geçen ama görünüm itibari ile bir otomobil olan araç ayrıca geçiş yapıldığı gün ise öğle saatlerinde bir pazar günü senin o kamyonet olarak gördüğün araç piyasadaki çoğu araçlardan 20 kat daha bakımlı bir peugeot kamyonet bana kullanmış olduğum aracı öğretmeye çalışma ben malımın ne olduğunu senden çok daha iyi bilirim.ayrıca e5 te 50 km hızla gitmeye kalktığında sürekli arkanda selektör ve korna seslerinden illaki rahatsız olup gaz pedalına basmak zorunda kalırsın.saçma sapan muhabbetlerde bulunmanıda anlayabilmiş değilim.

    Kamyonet, kamyonet hız limitleriyle yol almak zorundadır. 50 ile gideceksen geçersin en sağ şeride, kimse selektör filan yakmaz. Gururun da incinmez merak etme.

    Araçlar, kanunlar karşısında görünüşleriyle değil teknik tanımlarıyla değerlendirilir. İsterse senin Ferrari gibi görünsün, kamyonet sınıfına giriyorsa kamyonet muamelesi görür. Bunu anlamamakta neden inat ediyorsun ki?

    Yani illa şu trafikte doğru düzgün yol alan insanlara eziyet edeceksiniz, değil mi? Bu zihniyetten nefret ediyorum.




  • Bomboş işlerle uğraışıyorlar. Trafikte binlerce tl cezayı hak eden o kadar öküz varken E-5te 70 ile götürecekler. Bari her yerde her kurala uyulsun bizim de kafamız karışmasın. Elin zengin bebesi alkollü kullanır kırmızı ışıkta geçip yayaya çarpar elini kolunu sallaya sallaya çıkar dışarı... Amaç bacıyı dövmek olunca böyle kurallar bitmz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogameci

    polise sordum,

    E5'te otoban hızında gidebilirmiyim diye


    HAYIR orası otoban değil, çevre yolu olarak geçiyor hız sınırı 70km dedi.

    Eh sen ehliyet sahibi olmuşsun, bir yolun otoban olup olmadığını anlayamıyor musun?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Monterrey

    D100 Kadıköy'de 86Km ile 172 TL para cezası yemişim.Güler misin ağlar mısın?




    D100 Kadıköy'de 94 km, 356 TL !! bugün eve ceza gelmiş. Genelde orta şeritte 70-90km ile giderim. 70miş hız sınırı, araçların %90'ı 70 in üstünde.

    Amacınız insanları engellemek ise hergün kontrol yaparsınız, ama amacınız insanlardan para çarpmak ise böyle gezip arada para toplarsınız. 4 yıl olmuş konu açılalı, işte insanları her sene güzel güzel çarpmışlar. E-5'te uyarı levhaları koysana , her yere elektronik uyarılar koyuyorlar trafik açık-kapalı diye. En azından trafik açıkken bu uyarılar yer alsa keşke çünkü e-5teki hız sınırını eminim büyük çoğunlk bilmiyor. Ama dediğim gibi amaç engelleme değil kafaya göre istediği zaman ceza çakmak olduğu için ....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    E5'te sol şeritte 70'le gidenin üzerinden geçerler. Sağ şerit zaten kamyonlarla dolmuş durumda... Dolayısıyla minimum güvenli hız 120 diyorum başka da lafım yok :)

    E5'in hang bölümünde dolu bu kamyonlar?

    Ben ağırlıklı Atatürk Havalimanı mevkiinden köprüye kadar ve zaman zaman da Beylikdüzünden Köprüye kadar olan mevkide kullanıyorum. Yılda 25bin km yapıyorum ve bunun 20bini İstanbul'da.. Hiç de bahsettiğiniz şekilde sağ şeridi kamyonların doldurduğunu görmedim..

    Minimum 120 nedir? İroni mi yapıyorsunuz?

    Bu konuda geçen yıl da yazdığım mesajlarım var. Hala da 77'yi geçmedim E5'te.. Ne orta, ne de en sağ şeritte sellektör bile yemedim. Ki zaten sağ şerit boş olduğunda hemen sağa geçerim.

    Hem az yakıyorum.
    Hem stres yaşamıyorum.
    Hem daha da konforlu bir yolculuk elde ediyorum.
    Hem çevreyi daha az kirletiyorum.

    Solumdan geçenlerin de çoğunu Levent trafiğinde yakalıyorum :))))

    Yolların belli bir kapasitesi var. Ne kadar hızlı gidilirse gidilsin yollardan geçebilecek araç sayısı değişmez. Çünkü o yollar caddelere sokaklara dağılır. Onlarda belli bir hızın üzerinde akamazlar.


    Dolayısıyla hız sınırları da o şehrin kaldırabileceği yola göre belirleniyor. Işıklar vs ona göre ayarlanıyor.


    Yani hız sınırına uyan insanlar hiçbir trafik yaratmıyor, hızlı giden ve yollarda yığılmalara neden olan kuralsız insanların zulmünü çekiyor. Hele birde illaki bunların biri sabah saatlerinde kaza yapıp yolu tıkıyorlar.


    Örneğin çoğu yolda 70 yada 50 km hızlarda yeşil dalga oluyor. O hızda gidildiğinde büyük oranda yeşile denk geliyorsunuz. Ancak hızlı giden sürücüler trafik ışıklarında durmak zorunda kalıyorlar. Kalkarken de hızlı davranmadıkları için arkadaki araçlar yeşilde geçemiyor. Böylece trafik oluyor.


    Tabi bunlar kültür meselesi. Anlayana.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARES007

    quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    E5'te sol şeritte 70'le gidenin üzerinden geçerler. Sağ şerit zaten kamyonlarla dolmuş durumda... Dolayısıyla minimum güvenli hız 120 diyorum başka da lafım yok :)

    E5'in hang bölümünde dolu bu kamyonlar?

    Ben ağırlıklı Atatürk Havalimanı mevkiinden köprüye kadar ve zaman zaman da Beylikdüzünden Köprüye kadar olan mevkide kullanıyorum. Yılda 25bin km yapıyorum ve bunun 20bini İstanbul'da.. Hiç de bahsettiğiniz şekilde sağ şeridi kamyonların doldurduğunu görmedim..

    Minimum 120 nedir? İroni mi yapıyorsunuz?

    Bu konuda geçen yıl da yazdığım mesajlarım var. Hala da 77'yi geçmedim E5'te.. Ne orta, ne de en sağ şeritte sellektör bile yemedim. Ki zaten sağ şerit boş olduğunda hemen sağa geçerim.

    Hem az yakıyorum.
    Hem stres yaşamıyorum.
    Hem daha da konforlu bir yolculuk elde ediyorum.
    Hem çevreyi daha az kirletiyorum.

    Solumdan geçenlerin de çoğunu Levent trafiğinde yakalıyorum :))))

    Yolların belli bir kapasitesi var. Ne kadar hızlı gidilirse gidilsin yollardan geçebilecek araç sayısı değişmez. Çünkü o yollar caddelere sokaklara dağılır. Onlarda belli bir hızın üzerinde akamazlar.


    Dolayısıyla hız sınırları da o şehrin kaldırabileceği yola göre belirleniyor. Işıklar vs ona göre ayarlanıyor.


    Yani hız sınırına uyan insanlar hiçbir trafik yaratmıyor, hızlı giden ve yollarda yığılmalara neden olan kuralsız insanların zulmünü çekiyor. Hele birde illaki bunların biri sabah saatlerinde kaza yapıp yolu tıkıyorlar.


    Örneğin çoğu yolda 70 yada 50 km hızlarda yeşil dalga oluyor. O hızda gidildiğinde büyük oranda yeşile denk geliyorsunuz. Ancak hızlı giden sürücüler trafik ışıklarında durmak zorunda kalıyorlar. Kalkarken de hızlı davranmadıkları için arkadaki araçlar yeşilde geçemiyor. Böylece trafik oluyor.


    Tabi bunlar kültür meselesi. Anlayana.

    Ben söylediklerinizin türkiyede uygulandığını düşünmüyorum.




  • 70 km hız çok az o yol için çok saçma bir kural olmuş ceza yemeyen araç kalmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Tahmin ettiğim gibi, cümlenin içinden istediğin gibi istediğin anlamı çıkartıp laf salatası yapmışsın, şaşırmadım yani. Benim mesajlarımı bir daha oku anlatmak istediğimi iyice anla

    Burdaki her paragrafına verecek bir sürü cevabım var ama buraya tek tek yazacak ve konuyu seninle tartışıp harcayacak vaktim yok emin ol. Zaten konuları amacının dışına çıkartıp sidik yarışına çevirenler yüzünden forumlar bu halde. Sen hangi memlekette yaşıyorsun bilmiyorum ama bu memlekette yapılan her uygulamanın insanların menfaati düşünülerek yapılmadığını biliyorsundur sanırım.

    70 km/h hız limiti konusunda yine söylüyorum, sen kendini güvende hisset, büyüklerimiz yöneticilerimiz seni senden daha iyi düşünüyorlar zannet. Uygulamada hiç öyle olmayacak, ve e5 te bir kere dahi 70 km/h süratin üzerine çıkarsan bu paragrafımı hatırla. Şimdilik sana ayırabileceğim vaktim bu kadar.

    Şimdi benim daha çok çalışıp senin gibi iyi bir sürücü olmam lazım



    sana bu satırları kuzey kutbundan yazıyorum. burda genelde uygulamalar insanların menfaatleri için yapıldığından sizin memlekette de öyle oluyordur zannıyla yazmıştım.

    aşağıda E5 diye bahsedilen bir yerde sürekli meydana gelen "aşırı hız" nedenli kazalardan bahsetmiş ama sanırım bu E5, konumuza mevzu bahis olan E5 olmasa gerek. başka bir yerden bahsediyor olmalılar. yine de konuya asıverdim linkleri...

    http://www.moralhaber.net/turkiye/istanbul-e-5-inanilmaz-kaza/
    http://www.netteyim.net/haber/Guncel/e-5_bir_gecede_iki_kaza-haberi-181497.html
    http://baybul.com/genel-konular/198303-e-5te-kaza-sonrasi-trafik-polislerinin-cekicilerin-ve-ambulansin-rekor-hizi.html
    http://www.samanyoluhaber.com/h_412015_e-5-de-feci-kaza---foto.html
    http://www.aydinses.com/yerel-haberler/e-5deki-kaza-trafigi-felc-etti.htm

    haaa, bir konuda da haksızlık etmişim size, o konuda da özür borçluyum sanırım. "düşük hızlı kazalarda ölüm oranının düşük olacağı" söyleminize muhalefet etmiştim, ama yanlış yapmışım. bu kazalar aşırı hız nedeniyle olmasına rağmen ölüm olmamış, aşırı hızda kimse ölmüyorsa, düşük hızda da ölmez herhalde, bu konuda haklı çıktınız, tebrik ederim. gerçi iş gücü kaybı, maddi kayıplar vs. var işin içinde ama olsun, biz türk milleti olarak çalışır, kayıpları yerine koyarız. canımız sağolsun yeterki... bu aşırı hızdan kaynaklı kazalar nedeniyle E5 kaza sonrası hatrı sayılır sürelerde tarafiğe de kapanıyor, ilk yardım çalışmaları, hasar temizliği vs. gibi nedenlerle, bu nedenle de yoluna gitmesi gerekenler oldukça zaman kaybediyorlar yollarda ama olsun, ne de olsa hasar kaldırıldıktan sonra Allah ne verdiyse basmaya devam edip, kaybedilen zamanı da geri kazandıkları için bu da bir sıkıntı teşkil etmez sanırım.

    kalın sağlıcakla. iyi sürücü olma çalışmalarınızda da başarılar dilerim. aman dikkat edin yalnız, bir başka konuda sizinle ilgili bir haberi de forum konuları arasına linklemek istemeyiz Allah korusun...




  • E-5 (D100) Özellikle metrobüs inşaatından sonra çok dar şeritleriyle, metorbüs duraklarına yaklaştıkça yılan gibi kıvrılmasıyla kesinlikle çok tehlikeli bir yol. Burada bizim millete bu uygulama yapılmalı, özellikle makasçılar daha da fazla cezalandırılmalı.
  • :)) cari açık nasıl kapanacak yoksa yıl sonu ne alsak kar
  • kimse cezalarin trafik guvenligiyle ilgili olduğunu soylemesin. resmen butceye kaynak olarak yer aliyor ve muthis artis bekleniyor hatta.

    makas atanlar, katil minibusler, hizli giden otobusler, felaket santiye arabalari bunlar aynen devam .

    ufak bir yerde 2 radar ekibi olan bir boluk sadece kasim ayinda 180 milyar ceza kesmis .

    eger her seyiyle trafik guvenligi saglanacaksa 10 kati olsun sorun degil. ama hangi hızla gidilecegi surekli degisen bir tane ahir var diye 50 tabelasi koyup hemen altina radara yatmak trafik guvenligi değil butceye kaynaktir.

    temde otobusler manyak gibi gidiyor nerede bunlarin takometreleri? cevir bakalim yarisinin deposundan 10 numara yag cikiyor mu ? sonra otobüs alev aldi
  • E5 olayi bitti
    Cunki emniyet seritleri kalktigindan uluslar arasi yol dan cikti
    Gerci emniyet olsa ne olcak e6 da varda ne oluyor giden gidiyor devlet bunada care bulsun e6 ya metrobus yapilmasi lazim artik
  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    E5'te sol şeritte 70'le gidenin üzerinden geçerler. Sağ şerit zaten kamyonlarla dolmuş durumda... Dolayısıyla minimum güvenli hız 120 diyorum başka da lafım yok :)

    E5'in hang bölümünde dolu bu kamyonlar?

    Ben ağırlıklı Atatürk Havalimanı mevkiinden köprüye kadar ve zaman zaman da Beylikdüzünden Köprüye kadar olan mevkide kullanıyorum. Yılda 25bin km yapıyorum ve bunun 20bini İstanbul'da.. Hiç de bahsettiğiniz şekilde sağ şeridi kamyonların doldurduğunu görmedim..

    Minimum 120 nedir? İroni mi yapıyorsunuz?

    Bu konuda geçen yıl da yazdığım mesajlarım var. Hala da 77'yi geçmedim E5'te.. Ne orta, ne de en sağ şeritte sellektör bile yemedim. Ki zaten sağ şerit boş olduğunda hemen sağa geçerim.

    Hem az yakıyorum.
    Hem stres yaşamıyorum.
    Hem daha da konforlu bir yolculuk elde ediyorum.
    Hem çevreyi daha az kirletiyorum.

    Solumdan geçenlerin de çoğunu Levent trafiğinde yakalıyorum :))))

    Ben de her gün Gebze'den Maltepe'ye işe gidiyorum-geliyorum. Zaten yolun çoğunluğu iki şerit. Sağ şerit full kamyon, soldan da 70'le gitmeniz arkadan tamponunuza yapışılıp sellektör+korna bombardımanına uğramanız manasına gelir. Bence siz bahsettiğim güzergahta E5'e daha dikkatli bakın.




  • e-5 teki o kameralar okuyormu okumuyormu bilmiyorum

    geçenlerde avrupa yakasından gebzeye doğru gidiyorum saat sabah 05.00 civarı, halici geçtim çağlayan civarıydı sanırım orta şeritte bir taksi gördüm bir aracın dibine yapışmış 70 le felan gidiyor

    benim hızım 80-90 civarıydı, yaklaştığımda gördüğüm, taksinin polis arabasının peşinden gittiğiydi kıllandım ama ihtimal vermedim sabahın beşinde gezici radar hemde e-5 te
    polis aracının yanına geldim çakarları yanmıyor normal ilerliyorlar, bir baktım ön cama radarları koymuşlar uygulama yapıyorlar bende onları geçmeden aynı hızda yanlarında (sağ şeritte) gitmeye başladım memur arkadaşlar durumu anladılar hemen hızlanıp yan yola geçtiler (sanırım istikamet değiştirdiler)

    Dikkat her an uygulamaya denk gelebilirsiniz. İstanbulda ilk defa gezici radar gördüm
  • bu taksicilere acımıyorum. bugün bir tanesini hastanelik ediyorduk bir abimizle, alayı artist ve trafik kurallarına uymuyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Viper74

    Yeşil dalga uygulaması yapılan herhangi yolumuz yok,çünkü öyle altyapıya sahip yolumuz yok. 80'lerde bazı ana caddelerde İstanbul'da yapılıyordu ama bugünün İstanbul'unda zaten imkanı olmayan uygulama.

    Burada yeşil dalga ile ilgili ibb nın açıklamasını okumanızı tavsiye ederim.


    http://tkm.ibb.gov.tr/Cdefault.aspx?AltMenuID=184


    Var mıymış yok muymuş net bir şekilde açıklanmış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafa ekinci

    Allahın belası d100 kartal güney istikameti namı diğer kartal-pendik istikameti e5 te 31 ağustos 2014 pazar günü 72 kmh hızla giden peugeot partner aracıma 356 lira trafik cezası yazıp yollamışlar.Böyle bi saçmalık varmı ya trafik hız limitinin %30 üzerinden fazla hızlı gitmek diye Hakkımı helal etmiyorum böyle bi saçmalık olamaz ya

    Sen kamyonet sayılıyorsun. Hız sınırı sana daha düşük. Doblo tipi tüm araçlar, otomobil tipi araçlardan yavaş gitmek zorunda.

    Bunu bu zamana kadar öğretmediler mi sana?
  • Arkadaşım konusunu açmışken, arkadaşlar sol şeridi boş yere işgal etmeyelim arkadan hızlı bir araba geldiğini gördüğünüzde (aynalarınızı sürekli kontrol ettiğinizi varsayıyorum) selektörünü beklemeden arkadaki aracı yavaslatmadan sağa geçelim.Ben insanlar rahatsız olmasın diye selektör yapmıyorum farkedilip önümdekinin yol vermesini bekliyorum genelde işe yaramıyor selektör atıncada sinir olup yol vermiyorlar haliyle zevk almayarak makas olayına girmek zorunda kalıyorum. Kim nederse desin yol musat ise 70 lede gidemiyorum-ruz :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gramola -- 4 Ekim 2014; 15:44:03 >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.