Şimdi Ara

Önerileriniz? (bağlanmayan internet) sonunda bağlandı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
87
Cevap
0
Favori
2.712
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İnterneti nakil ettirdiğimde port yok sıkıntısı ile karşılaştım neyse uzatmayayım arap telekomdan hattımı iptal ettirdim eşimde o gün farklı iss leri arayıp port olup olmadığını sorgulamış ve turknet boş port olduğunu beyan etmiş neyse 13 ekimde evraklar kendilerine ulaştı 17 ekimde evime telefon bağlandı hat kablo falan çektim telefon çalışıyor ama hala adsl sinyali yok.
    Mh den zar zor bela bir yetkili ile irtibata geçerek aldığım cevap: adsl başvurusu yapıldığında port reddedilmiş sonrasında santralde arıza meydana gelmiş internet sinyali gönderemiyorlarmış
    Port mu yok diyorum portla ilgili bir sıkıntı yok santralde arıza var gözüküyor diyorlar.
    En son aldığım bilgi arap telekomdan cevap bekledikleri heralde arızanın sebebi sorgulanmış.
    Acaba gerçekten arıza mı var yoksa port yokta geçiştirip duruyorlar mı?
    Ben bu işten hiç bir halt anlamadım turknetin kampanyası gayet güzel iptal etmek istemiyorum adsl bağlantısından sonra vdsl geçmeyi düşünüyordum fakat hala sinyal alamadığım için tıkanıp kaldım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi q9a2 -- 20 Ocak 2017; 9:39:15 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >







  • Eğer telefon hattı çekildiyse ve telefonun çalışıyorsa sıkıntı yok adsl iiçin arapların keyfini bekliyorsun malesef. Adsl bağlantısıda aynı hat üzerinden oluyor zaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozgur_298 -- 1 Kasım 2016; 11:20:14 >
  • Aynen telefon hattı baglandiysa aktif olduktan sonra 24_ 48 saat arası internet aktif olması gerekir Bu tamamıyla bağlı bulunduğunuz Telekom mudurluguyle alakalı birşey keyifleri ne zaman isterse sinyal gönderiyorlar benim telefon hattı bağlandıktan sonra ertesi gün internet aktif oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben nakil probleminde arap telekomun çözüm masasında çözüm ararken bana telefonun bağlanabileceğini fakat internetin yeterli port olmadığından bağlanamayacağını söylemişti şimdi bu durumda aynısı olmasın? Turknet telefonu bağlatıp adsl için bekletirse diye düşünüyorum.

    Telefon var ama aylarca dsl sinyali bekleriz :)

    Üstüne birde turknet aylık fatura gönderirse tadından yenmez.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • q9a2 Q kullanıcısına yanıt
    Bulunduğun bölgedeki ttnet santraline git en doğru bilgiyi onlar verirler, port yoksa söylerler. Telefon aktif hale geldiyse, muhtemelen fatura gelir. Forumda bu konuda şikayetçi olan birçok kişi vardı, türknet başlıklarına bakabilirsin.
  • telefon ile internet alt yapısı farklı

    turk telekom sana port yok dediyse turk.net in pek bir şey yapacağını sanmıyorum
  • Turknet kesinlikle port sıkıntısı yok diyor üstüne bas basa...

    İnternet bağlanırken hata alınıyormuş telekomun bildirisi bu yönde en azından bize söylenen bu sanki marmaraya hat çekiyorlar ne gelmez sinyaldi :)

    Aksilik vdsl de geçemiyorum dsl sinyali almadığım için geçiş olmuyor aboneliği iptal edip tekrar başvuru yapsam bu sefer port sıkıntısına takılırım diyorum çünkü ne vodafone ne de turknetin sitesinde adres sorguladığımda port yoktur diyor çıkmaza girdim mecburen bekliyorum.
    Faturayıda sordum abonelik tam olarak başlatılmadığı için fatura kesilmeyecekmiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi q9a2 -- 3 Kasım 2016; 0:40:4 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • q9a2 Q kullanıcısına yanıt
    Fatura'da şüpheniz olmasın çok dikkat ediyorlar benden fazla kestikleri ücreti banka kartıma iade ettiler.
    Bu port olayı tamamiyle santral ile alakalı keyifleri ne zaman isterse o zaman çalışıyorlar 1.5 senedir şikayet ederim daha yeni saha dolabına fiber kablo çektiler saha dolabı gelmedi bakalım hayırlısı Vdsl bende geçmeyi istiyorum.Saha dolabıyla aramda 20 metre var yok altyapı 100 mb kaldırsında en azından başkada bir şey istemiyorum.
  • Önceki adreslerimde hep adsl altyapısı vardı hiçte sıkıntı çıkmamıştı insanın başına gelmeden tecrübe olmuyor :)
    Turknet mh 50mbite kadar hız alabileceğimi öncesinden söylemişti ama vdsl modem yoktu hani acil olarak önden bi adsl bağlayalım sonra vdsl geçeriz dedik hazır modemde var falan 2 aydır yeni adresimseyim zaten 15 günde arap telekomun telefonunu ve internetini zor iptal ettim 40 dereden su getirdiler bölge müdürlüğü hariç diğer hiç bir bayii iptal edemedi postahanede dahil! Neyse kurtuldum diye seviniyorken bu sıkıntı çıktı başımıza sap gibi kaldım dediğin gibi tamamiyle santralin keyfini bekliyorum ve şimdi santrale ulaşabileceğim adres veya telefon arıyorum.
    İst esenler fatih mahallesi gugılda yardımcı olmuyor çıkmadı bişey :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • NitroNos kullanıcısına yanıt
    Hocam şuan ne yazık fiber için beliceksiniz turk telekom borçlar fazla yatırım yapmıyorlar artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türktelekom adını arap telekom olarak değiştirmeniz etik değil ve türk adına hakaret ediyorsunuz....
    Hak ararken haksız duruma düşüyorsunuz...
    Burası türkiye ve telekom hisseleri araplarda olsa bile T. C. yasaları geçerlidir....

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Etik?

    Nakil sürecinin 1 hafta içinde tamamlanmasını beyan edip 10 günü geçmesine rağmen tarafıma hiç bir bilgi verilmemesi etik mi?

    Aboneliğimi iptal etmek için 3 telekom taşeron bayi 1 tt ofisi gezmeme rağmen sadece müdürlükten 1 hafta gibi bir sürede iptal ettirebilmek etik midir?

    Bana internet satarken telefon/internet sözleşmesi tek değilde ayrı olduğunu söylemeyip, interneti altyapıdan dolayı veremiyoruz ama telefon hattınız bağlanabiliyor bunun için cayma bedeli ödemeniz gerek demeleri etik midir?

    Peki sadece internet için 20 güne yaklaşan koşuşturmam yorgunluğum boşa giden zamanım ne olacak?

    Altyapı için gerekli yatırımı yapmayıp binlerce kişiyi mağdur edip bu milleti böylesine uğraştırması interneti fahiş fiyatta 24 ay taahhütle vermesi etik midir?

    Yazık değil mi Türk halkına?

    Ve yazılarımda yasalar veya ülkemiz hakkında hiçbir eleştiride bulunmama rağmen çok alakasız bir noktaya değinmişsin bakış açına hayran kaldım.

    Bana görede arap telekomdur ülkesi vatanı milleti için çalışan bir firma halkına bu derecede yaklaşmaz, yaklaşmamalı.

    Adamlar elde ettikleri kar ve paraya bakar hale gelmiş bu milletin mağdururiyeti kimin umrunda değil mi?

    Ve sen burada türk milletinin uğraşına çabasına değilde bu konudaki arap kelimesine takılı kalıyorsun seni büyük alkışlarla tebrik ediyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Türktelekoma ben de kızgınım hatta geçen hafta kızıp 16 yıllık telefon ve adsl yi iptal ettim , yani ttelekomun savunucusu falan değilim hatta 10 gündür internetsiz olmanın verdiği bir kinim de var onlara ama piyasa bozuk ne yapalım yani kendi ülkemizde arapların adını anmak istemiyorum....
    Şu an bu bölümde olmamın sebei de bu arayış herkes her firmadan şikayreçi... Süperonline mi türknetmi dsmartmı ttelekom asla kullanmam bakacağız araştırmaya devam, ben şu an cepten idare ediyoruz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 aydır internetsizim ve bende senin gibiyim 2 3 kez mobil veri çekiyorum türkneti ne zaman arasam süreç devam ediyor diyor inanıyorum ki onlarında yapabileceği bişey yok iş santraldeki ekiplerde ve oradaki çalışanlarda türk telekom ekipleri.

    Birde istanbulun göbeğindeyim esenlerde 100 metre aşağıda dslam var bazı binalarda fiber bazıları vdsl kullanıyor kaldırımda yürürken kapaklarda sürekli ibb f/o görüyorum müşteri hizmetleride üstüne basa basa port sıkıntısı yok diyor fakat dsl sinyali hala gelmedi.

    Artık nereyi bulursam şikayet edecem yapacak bişey kalmadı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • deneme1 D kullanıcısına yanıt
    Türk Telekom'un hissesini Arap firmaya kiralarken bize mi sordular ? Pardon ama Türk adını kullanıpta %100 olan bir şirket göster canımı ye ayrıca Türk Telekom , Türkiye Cumhuriyetine ait fakat %45'lik kısmı büyük hissesi olanın sözü geçerlidir.Buraya kadar anladık peki kaç yıldır neden yatırım yapılmıyor? Neden eski 2000 yılına ait bakır altyapıyla hizmet veriliyor? Adil Kullanım Kotası neden var? Neden insanlar sömürülüyor? Neden port sıkıntısı çıkıyor? Neden komşum 24 mb internet alırken bana 8 mb internet geliyor? Neden diğer İSS'lere ait müşterilerin hızlarıyla oynama yapıyorlar ?
    Yıl 2017 olacak Türkiye Cumhuriyeti'nin internet altyapısı gelişemiyor ve Hem maddi Hem manevi isim olarak değeri düşüyorsa bu olaya dur denmelidir.
    Ayrıca Türkiye'ye ödenecek para kira bedeli Türk Banklarından çekilmiştir.Yakın zamanda zaten Oger Telekom bu borcu zaten Türk Bankalarına ödeyememiştir.
    En iyi örnek olarak size Uydunet'i gösterebilirim.Devlet'e ait bir şirket fakat en uygun fiyatı ve en iyi hizmeti tek bu firmadan alabildim.
    Arabistan'a bağlı Oger Şirketi Türkiyemizi sömürmüş ve Türk Telekom binaları satmıştır!
    Bunları öğrenin istedim ve cahil cahil konuşmayın!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NitroNos -- 4 Kasım 2016; 1:48:15 >




  • Keşke bulunduğum bölgede uydunet olsada alsam mahkum kaldık telekoma yapacak bişeyde yok en fazla sağa sola şikayet kaydı oluştururum santrale ulaşmam lazım aksi halde çok bekleyecem gibi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sabah 8 olmasını bekliyorum türknete fena bi dalış yapacam artık telefonda ağzıma ne gelirse sayarım ve hattı iptal ettirecem gibime geliyor bugün itibari ile evraklar kendilerine ulaşalı 25 gün 15 iş günü oldu verdikleri sözün tam 3 katı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sonunda sonuca bağlandı...

    Hatta başvuru yapan eşim olduğu için arıyor ve aldığı cevap: türk telekom boş port olmadığı için hattı iptal ettirebilirsiniz demiş.

    Beni bekliyor ve tekrar arıyorum bu seferki mh ttden gelen herhangi bir bildirim yok sadece beklemeniz gerek diyor neyi bekleyecez diye ısrarla bastırınca portta arıza varmış onun giderilmesini diyor.

    Bakın portta arıza bu zamana kadar hep böyle söylendi.

    Tekrar aradım bu seferki mh port olmadığını türknetin ek port için telekomdan talepte bulunduğunu söyledi.

    30 dk geçmeden geri arandım bu seferki mh portta arıza olduğunu bunun giderilmesi ve hızlandırılması için işlemleri yaptığını port sıkıntısı olmadığını sadece arıza meydana geldiğini beyan etti.



    Sonuç olarak abonelik evraklarını göndermeden önce üstüne basa basa port var mı yok mu diye sormamıza rağmen bize var denilip aboneliği açtırdılar.

    Hatta bazı mh türknetin kendine ait ayrılmış kiralanmış portları mevcut hiçbir sıkıntı yaşamazsınız dediğini bile hatırlamıyorum.

    Müşteriye port yok demiyorlar arıza var diyip bekletiyorlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Port kiralama derken kalkıp saha dolabının belli bir bölümünü herhangi firmaya ayırmıyorlar. Saha dolabı türk telekomun olduğu için çoğunluk kendi müşterileridir, bunun dışında gelen talebe göre portlar karışık şekilde dağıtılır. Port sayısı azsa ttnet kendi müşterilerine öncelik tanıyabilir.

    Abonelik ön başvurusu yaptığında türknet müşteri temsilcisi bilgileri ttnet'in sisteminden kontrol ediyor. Kaç tane port olduğunu görmüyor, belki 1 tane port tek vardı o sırada. 1 gün sonra o port dolabilir; abonelik evraklarının türknete ulaşması, onların abonelik işlemlerini başlatması ve ekiplerin gelip bağlantıyı kurması bile birkaç günü buluyor.

    Türknet başlıklarındaki şikayetlerin büyük bir kısmı bunla ilgili, sıfırdan internet alanların bağlantısı biraz geç yapılıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hayata gülümse -- 8 Kasım 2016; 2:34:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben mh den aldığım bilgilere göre buraya yazıyorum bana haftalarca port ile ilgili herhangi bir sıkıntı yok abonelik süreciniz son aşamada arızanın giderilmesini bekliyoruz denildi o sırada 100 metre kadar aşağıda komşumunda 1 haftadır interneti yokmuş genel bir durum zannederek pek fazla ses çıkartmadım komşumun interneti aktif olunca bende mh ye bastırınca takke düştü meğersem türknet ek port talebinde bulunmuş ve bunu bana söylemiyor!

    Gene neyse dedim ttneti bekleyeceğime türkneti beklerim dedim ve bekledim bugün 3. gün olacak hala sorgulamada boş port görüyorum ilk günden türkneti arayıp farklı iss lerden boş port bildirisi aldığımı bunu not etmelerini ve ekiplere bildirmelerini istedim ilgileneceğiz dediler ve hala ses yok birazdan gene arayıp durum hakkında bilgi alacam eğer akşama kadar hal olmazsa vodafoneden talepte bulunacam.

    100 gb 50mbit taahhütlü 79₺ artık yapacak bişey kalmadı türknet pasifleri oynuyor ses getiremiyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.