Şimdi Ara

Dört mevsim lastik modelleri (3PMFS/M+S)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
116
Cevap
4
Favori
12.646
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Continental Allseasoncontact
    Michelin Crossclimate
    Nokian Weatherproof
    Goodyear Vector 4,5,5+
    Falken AS200
    Sava Adapto HP
    Hankook Optimo 4S
    Pirelli Cinturato Allseason
    Dunlop SP Sport 01 A/S
    Uniroyal AllseasonExpert
    Vredestien Quatrac Lite
    Kumho Solus HA31
    Nexen N'Priz 4S
    Toyo Vario V2+
    Maxxis AP2
    BF Goodrich G-grip All Season

    Bu da Yaz, kış ve dört mevsim lastiklerin frenaj değerleri.
    Dört mevsim lastik modelleri (3PMFS/M+S)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carsever -- 17 Aralık 2017; 11:34:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Neden "master of none" olsunlar... Yaz yağmurlarında, şantiye kentlerin çamurlu asfaltlarında veya herhangi bir yağmurda yazlık lastikler mi daha iyi tutunuyorlarmış? Bu sebeple mi etrafımda en küçük aksiyonda bu kadar çok topaçlar görüyorum. Her yaz yağmurunda çevreyolunda gördüklerim saadet zincirleri midir.

    İngilizler Hindistan gelişmesin diye öğrencilere logaritma tablolarını ezberletirmiş. Tekniğe de böyle ezbere bakmamak lazım. Bizim de Avrupa'dan aldığmız kanun, özünde "doğru düzgün tutunan" lastik kullan diyor. Kış için onayları olan lastikler arasından şartlara en uygun olanları seçmek doğrudur. Ezbere seçmek ise hatadır.

    Askerdeyken bakım garajlarında ("kademe" derler) "en büyük hata sıkılmamış bir vidadır" yazardı. Bazılarımız anlaşılan montajın ne kadar riskli olduğunun, pek çok hatanın aslında montaj problemi olduğunun farkında değiller belki. Bir de ayrı jantlarınız yoksa radyalleri söküp takmak büyük bir hatadır, böyle yapanlar lastiği üretenlerin kılavuzlarını bir defa olsun okumamışlar herhalde. Makul şartlarda dört mevsimlikleri tercih etmek toplam riskleri düşürebilir.
    Araba alirken zevkine ben bu donanimi kullaniyorum veya seviyorum deyip para verilirken iciniz sizlamiyorda, ortalama 3-4 yilda bir adam gibi iki takim lastige para odemek icinize mi oturuyor anlamiyorum.

    Caniniz bu kadar mi degersiz arkadas?

    Ben canimi sokakta bulmadim, ister Sahin olsun ister Mercedes olsun yerle temasi saglayan 4 tane lastik. Gerekirse 1 ay az gezip adam gibi mevsimine gore lastigimi alir huzurlu sekilde aracima binerim.

    Dogru duzgun onemlini almayip gidip biryerde patladiktan sonra takdir-i ilahi demenin anlami yok, can tasiniyor onun ustunde.
  • Peki bunlardan hangisi iyidir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vektor 4s

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Karda çekiş Goodyear önde, ıslak zemin özelliklerinde Falken önde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dört mevsim lastik=her şeyden biraz=hiçbir şey.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • forumda test videosu bile yayınlandı. yazlık lastikle arasında çok çok az bir farkı olduğu bu videodaki teste göründü. hatta ben buna fark da demem ama neyse. bu lastik "tecrübem yok ama ne iş olsa yaparım abi " sınıfında



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akula06 -- 16 Ocak 2015; 13:05:24 >
  • Yabancıların hoş bir tabiri vardır: "Jack of all trades, master of none" diye. Anlamı "herşeyin jokeri, hiçbirşeyin ustası" demek, tam da dört mevsim lastikler için söylenmiş sanki.
  • 1. Bilgili insan bir insan cevresine nasil verimliyse
    2. Bilgisiz insan nasil egitilmeye aciksa
    3. Bilgi seviyesi ne az ne cok olan insan nasil bilmislik yapip, gelismeye kapali olup kendini en iyi saniyor, ve gercekte oldugu yerde sekip duruyorsa

    Dort mevsim lastiklerde 3.kategoriye giriyor. Hepsinden biraz biraz hicbirinde iyi degil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Senede 3 gün karyağıyor 4 mevsim en iyisi .zırt pırt lastik değistirmeye ne gerek var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Father Torque

    Yabancıların hoş bir tabiri vardır: "Jack of all trades, master of none" diye. Anlamı "herşeyin jokeri, hiçbirşeyin ustası" demek, tam da dört mevsim lastikler için söylenmiş sanki.

    Güzel tabir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum01

    1. Bilgili insan bir insan cevresine nasil verimliyse
    2. Bilgisiz insan nasil egitilmeye aciksa
    3. Bilgi seviyesi ne az ne cok olan insan nasil bilmislik yapip, gelismeye kapali olup kendini en iyi saniyor, ve gercekte oldugu yerde sekip duruyorsa

    Dort mevsim lastiklerde 3.kategoriye giriyor. Hepsinden biraz biraz hicbirinde iyi degil.

    Sizin oralar nasıl bilmem ama, bu lastikler istanbulda kullanmak için ideal.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    Dört mevsim lastik=her şeyden biraz=hiçbir şey.

    4 mevsim lastik=her şeyden biraz
    Vw=Herşeyden biraz

    Ne sonuç çıkaracağız buradan? :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İstanbul, ege ve akdeniz sahilleri cpc 5 alın rahat rahat binin,3 gün kar yağdığında ise dışarı çıkmayın yada taksiye binin, saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58


    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum01

    1. Bilgili insan bir insan cevresine nasil verimliyse
    2. Bilgisiz insan nasil egitilmeye aciksa
    3. Bilgi seviyesi ne az ne cok olan insan nasil bilmislik yapip, gelismeye kapali olup kendini en iyi saniyor, ve gercekte oldugu yerde sekip duruyorsa

    Dort mevsim lastiklerde 3.kategoriye giriyor. Hepsinden biraz biraz hicbirinde iyi degil.

    Sizin oralar nasıl bilmem ama, bu lastikler istanbulda kullanmak için ideal.

    Araba alirken zevkine ben bu donanimi kullaniyorum veya seviyorum deyip para verilirken iciniz sizlamiyorda, ortalama 3-4 yilda bir adam gibi iki takim lastige para odemek icinize mi oturuyor anlamiyorum.

    Caniniz bu kadar mi degersiz arkadas?

    Ben canimi sokakta bulmadim, ister Sahin olsun ister Mercedes olsun yerle temasi saglayan 4 tane lastik. Gerekirse 1 ay az gezip adam gibi mevsimine gore lastigimi alir huzurlu sekilde aracima binerim.

    Dogru duzgun onemlini almayip gidip biryerde patladiktan sonra takdir-i ilahi demenin anlami yok, can tasiniyor onun ustunde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Neden "master of none" olsunlar... Yaz yağmurlarında, şantiye kentlerin çamurlu asfaltlarında veya herhangi bir yağmurda yazlık lastikler mi daha iyi tutunuyorlarmış? Bu sebeple mi etrafımda en küçük aksiyonda bu kadar çok topaçlar görüyorum. Her yaz yağmurunda çevreyolunda gördüklerim saadet zincirleri midir.

    İngilizler Hindistan gelişmesin diye öğrencilere logaritma tablolarını ezberletirmiş. Tekniğe de böyle ezbere bakmamak lazım. Bizim de Avrupa'dan aldığmız kanun, özünde "doğru düzgün tutunan" lastik kullan diyor. Kış için onayları olan lastikler arasından şartlara en uygun olanları seçmek doğrudur. Ezbere seçmek ise hatadır.

    Askerdeyken bakım garajlarında ("kademe" derler) "en büyük hata sıkılmamış bir vidadır" yazardı. Bazılarımız anlaşılan montajın ne kadar riskli olduğunun, pek çok hatanın aslında montaj problemi olduğunun farkında değiller belki. Bir de ayrı jantlarınız yoksa radyalleri söküp takmak büyük bir hatadır, böyle yapanlar lastiği üretenlerin kılavuzlarını bir defa olsun okumamışlar herhalde. Makul şartlarda dört mevsimlikleri tercih etmek toplam riskleri düşürebilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum01


    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58


    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum01

    1. Bilgili insan bir insan cevresine nasil verimliyse
    2. Bilgisiz insan nasil egitilmeye aciksa
    3. Bilgi seviyesi ne az ne cok olan insan nasil bilmislik yapip, gelismeye kapali olup kendini en iyi saniyor, ve gercekte oldugu yerde sekip duruyorsa

    Dort mevsim lastiklerde 3.kategoriye giriyor. Hepsinden biraz biraz hicbirinde iyi degil.

    Sizin oralar nasıl bilmem ama, bu lastikler istanbulda kullanmak için ideal.

    Araba alirken zevkine ben bu donanimi kullaniyorum veya seviyorum deyip para verilirken iciniz sizlamiyorda, ortalama 3-4 yilda bir adam gibi iki takim lastige para odemek icinize mi oturuyor anlamiyorum.

    Caniniz bu kadar mi degersiz arkadas?

    Ben canimi sokakta bulmadim, ister Sahin olsun ister Mercedes olsun yerle temasi saglayan 4 tane lastik. Gerekirse 1 ay az gezip adam gibi mevsimine gore lastigimi alir huzurlu sekilde aracima binerim.

    Dogru duzgun onemlini almayip gidip biryerde patladiktan sonra takdir-i ilahi demenin anlami yok, can tasiniyor onun ustunde.

    Hocam Mesele o değil hergün kullansam değiştirmek daha iyi, ama zaten hafta sonu kullanıyorum 4 mevsim lastik daha matıklı geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yazlik lastikler 7 dereceye kadar kullanilabiliyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bildi okuyun 4 mevsim lastik testini.referans yaz ve kis lastigide konuk olmus ve buyuk ebatlar haricinde gorulen karda kis lastiginden%7 kadar daha az cekis uretiyor ancak yagmur ve kuruda daha zayif tabi yaz lastigi karda hic birsey yapamiyor ancak islak ve kuruda zafer onun.
    Birinsi pirelli 2.goodyear ancak bastira bastira ebat buyuyunce performans yok oluyor seklinde not dusmus.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 225 45 17 94 V Goodyear Vector 4 seasons la halen Afyonda kışı geçiriyorum..Başlangıçta çok kışlık lastik baktım, ikinci el sıfır. Fiyatlar çok pahalı idi. Sonra yabancı forumları okudum, videoları seyrettim ve kışın değiştirmemeye karar verdim.. Şu ana kadar kar buz, yokuş hiç bir sıkıntı yaratmadı. Hatta yokuşta buzda kalkış denedim araç hafif kayma ile kalktı. Eski aracımın kışlığı goodyer ultragrip 7+ idi.. Hiç aratmadı diyebilirim.. Zaten bir çok forumda bu lastiğin kışın daha iyi olduğu belirtiliyor.

    http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Goodyear/Vector-4Seasons.htm
  • Imkanı olan Auto Show dergisi 2015/1 sayısını okusun . Yaz, kış ve 4 mevsim lastiklerinın karşılaştırması var.
    Yanlış hatırlamıyorsam 2 tane 4 mevsim tipi lastik çekiş ve fren konusunda kış lastiğine oranla çok azda olsa iyi çıktı.
    4 mevsim lastik yazın yaz lastiğine oranla 5 mt civarı daha uzun mesafede duruyor, kış lastiği daha da fazla mesafede durabiliyor.
    Bu sayıyı bulabilirseniz belki bazı konularda firkir verebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.