Şimdi Ara

Lut Peygamber Kızlarıyla Yattı Mı? - Kur'an-ı Kerim'i Çok İyi Bilen Gelsin ACİL

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
14.911
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle Hristiyan değilim.

    İncil: (Genesis) Yaratılış 19 bölümünü okudum. Lut ile Kızları bölümünde kafamı karıştıran bir yer oldu.

    Lut ile Kızları bölümünde Lut Peygamber'in kızlarıyla yattığı söyleniyor bu gerçekten doğru mu? Kur'an-ı Kerim'de böyle bir şey geçiyor mu?

    Allah Sodom ve Gomora'yı sapıklıklarından ötürü yıkmadı mı? Böyle bir şeye nasıl müsaade ediyor?

    İncil'de geçen ayeti paylaşıyorum:

    (Bir önceki ayette Kur'an-ı Kerim'de de geçen Sodom ve Gomora’nın Yıkılışı'nı anlatıyor hani 2 melek ziyarete geliyor ya. Sonra Lut Peygamber buradan kızlarıyla birlikte ayrılıyor.)

    Lut ile Kızları

    30 Lut Soar’da kalmaktan korkuyordu. Bu yüzden iki kızıyla kentten ayrılarak dağa yerleşti, onlarla birlikte bir mağarada yaşamaya başladı.

    31 Büyük kızı küçüğüne, “Babamız yaşlı” dedi, “Dünya geleneklerine uygun biçimde burada bizimle yatabilecek bir erkek yok.

    32 Gel, babamıza şarap içirelim, soyumuzu yaşatmak için onunla yatalım.”

    33 O gece babalarına şarap içirdiler. Büyük kız gidip babasıyla yattı. Ancak Lut yatıp kalktığının farkında değildi.

    34 Ertesi gün büyük kız küçüğüne, “Dün gece babamla yattım” dedi, “Bu gece de ona şarap içirelim. Soyumuzu yaşatmak için sen de onunla yat.”

    35 O gece de babalarına şarap içirdiler ve küçük kız babasıyla yattı. Ama Lut yatıp kalktığının farkında değildi.

    36 Böylece Lut’un iki kızı da öz babalarından hamile kaldılar.

    37 Büyük kız bir erkek çocuk doğurdu, ona Moav adını verdi. Moav bugünkü Moavlılar’ın atasıdır.

    38 Küçük kızın da bir oğlu oldu, adını Ben-Ammi koydu. O da bugünkü Ammonlular’ın atasıdır.

    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Don Atari -- 14 Şubat 2018; 14:43:14 >







  • Oha
  • Meşhur olay bu. Resim sanatında da temsili resimleri yapılmış. Bulabilirsiniz.

    Kuran'da böyle bir şey yok tabii ki. Zaten Kuran, Kitab-ı Mukaddes'in aksine Yahudi tarihi anlatmadığı için bu olay gerçekse bile almasına gerek yok ki gerçek olduğunu da hiç sanmıyorum. Klasik İncil hikayeciliği işte.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: E-Nazmi

    Meşhur olay bu. Resim sanatında da temsili resimleri yapılmış. Bulabilirsiniz.

    Kuran'da böyle bir şey yok tabii ki. Zaten Kuran, Kitab-ı Mukaddes'in aksine Yahudi tarihi anlatmadığı için bu olay gerçekse bile almasına gerek yok ki gerçek olduğunu da hiç sanmıyorum. Klasik İncil hikayeciliği işte.

    Ben daha yeni öğrendim ve evet temsili tablolarda yapılmış.

    Ancak Kuran Lut Peygamberi anlatıyor Sodom ve Gomora’nın Yıkılışı 2 meleğin ziyarete gelmesi gibi olayları anlatıyor. Ama bence yüzeysel anlattığını düşünüyorum. Yüzeysel derken anlatıp hemen geçiyor ayrıntı vermiyor.

    Örneğin İncilde, Sodom'la Gomora'nın Yıkılışı'nı anlatırken erkek kılığında 2 meleğe ziyarete gelen sapık adamlar Lut Paygamber'e sesleniyorlar gelen 2 melekle yatmak istiyorlar (zaten buraya kadar aynı olay Kuran'da da geçiyor) Ancak devamında Hz. Lut dışarı çıkıp adamlarla konuşuyor engellemeye çalışıyor hatta sonradan adamlara “Erkek yüzü görmemiş iki kızım var. Size onları getireyim, ne isterseniz yapın. Yeter ki, bu adamlara dokunmayın. Çünkü onlar konuğumdur, çatımın altına geldiler.” diyor. Kuranda bu kısım geçmiyor.

    Bu olayın devamı Kuran ile neredeyse birebir aynı melekler “Oğullarını, kızlarını, damatlarını, kentte sana ait kim varsa hepsini dışarı çıkar buradan gidin" diyor. Zaten devamını biliyoruz.

    Peygamberlerde günahsız değildi tabii ki her şeyden önce onlar insandı. Musa katildi, İbrahim yalancıydı, Yakup sahtekardı, Harun putperestlik işledi, Davut zinakardı, Süleymanın sayısız cariyesi ve eşi vardı, vs.

    Peygamber yada kızı olması kişiyi günahsız yapmıyor. Peygamberler'inde hataları ve günahları olmuş. Ve Allah'ın aracısı olmaları bu gerçeği değiştirmiyor. Allah günahkarlara karşı sabırlı olduğu gibi peygamberlerine karşı da sabırlı.

    Gel, gel, ne olursan ol yine gel,
    İster kafir, ister mecusi,
    İster puta tapan ol yine gel...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Don Atari


    quote:

    Orijinalden alıntı: E-Nazmi

    Meşhur olay bu. Resim sanatında da temsili resimleri yapılmış. Bulabilirsiniz.

    Kuran'da böyle bir şey yok tabii ki. Zaten Kuran, Kitab-ı Mukaddes'in aksine Yahudi tarihi anlatmadığı için bu olay gerçekse bile almasına gerek yok ki gerçek olduğunu da hiç sanmıyorum. Klasik İncil hikayeciliği işte.

    Ben daha yeni öğrendim ve evet temsili tablolarda yapılmış.

    Ancak Kuran Lut Peygamberi anlatıyor Sodom ve Gomora’nın Yıkılışı 2 meleğin ziyarete gelmesi gibi olayları anlatıyor. Ama bence yüzeysel anlattığını düşünüyorum. Yüzeysel derken anlatıp hemen geçiyor ayrıntı vermiyor.

    Örneğin İncilde, Sodom'la Gomora'nın Yıkılışı'nı anlatırken erkek kılığında 2 meleğe ziyarete gelen sapık adamlar Lut Paygamber'e sesleniyorlar gelen 2 melekle yatmak istiyorlar (zaten buraya kadar aynı olay Kuran'da da geçiyor) Ancak devamında Hz. Lut dışarı çıkıp adamlarla konuşuyor engellemeye çalışıyor hatta sonradan adamlara “Erkek yüzü görmemiş iki kızım var. Size onları getireyim, ne isterseniz yapın. Yeter ki, bu adamlara dokunmayın. Çünkü onlar konuğumdur, çatımın altına geldiler.” diyor. Kuranda bu kısım geçmiyor.

    Bu olayın devamı Kuran ile neredeyse birebir aynı melekler “Oğullarını, kızlarını, damatlarını, kentte sana ait kim varsa hepsini dışarı çıkar buradan gidin" diyor. Zaten devamını biliyoruz.

    Peygamberlerde günahsız değildi tabii ki her şeyden önce onlar insandı. Musa katildi, İbrahim yalancıydı, Yakup sahtekardı, Harun putperestlik işledi, Davut zinakardı, Süleymanın sayısız cariyesi ve eşi vardı, vs.

    Peygamber yada kızı olması kişiyi günahsız yapmıyor. Peygamberler'inde hataları ve günahları olmuş. Ve Allah'ın aracısı olmaları bu gerçeği değiştirmiyor. Allah günahkarlara karşı sabırlı olduğu gibi peygamberlerine karşı da sabırlı.

    Gel, gel, ne olursan ol yine gel,
    İster kafir, ister mecusi,
    İster puta tapan ol yine gel...


    Semavi dinlerin farklılığı çoktur zannettiğin şekilde değil.Yahudilikte tanrı kabile geleneğine yakındır antropomorfiktir geleceği dahi bilmez aynı zamanda sayısal veriler çok önemlidir kuran ise çok fazla sayısal detay vermez




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Don Atari


    quote:

    Orijinalden alıntı: E-Nazmi

    Meşhur olay bu. Resim sanatında da temsili resimleri yapılmış. Bulabilirsiniz.

    Kuran'da böyle bir şey yok tabii ki. Zaten Kuran, Kitab-ı Mukaddes'in aksine Yahudi tarihi anlatmadığı için bu olay gerçekse bile almasına gerek yok ki gerçek olduğunu da hiç sanmıyorum. Klasik İncil hikayeciliği işte.

    Ben daha yeni öğrendim ve evet temsili tablolarda yapılmış.

    Ancak Kuran Lut Peygamberi anlatıyor Sodom ve Gomora’nın Yıkılışı 2 meleğin ziyarete gelmesi gibi olayları anlatıyor. Ama bence yüzeysel anlattığını düşünüyorum. Yüzeysel derken anlatıp hemen geçiyor ayrıntı vermiyor.

    Örneğin İncilde, Sodom'la Gomora'nın Yıkılışı'nı anlatırken erkek kılığında 2 meleğe ziyarete gelen sapık adamlar Lut Paygamber'e sesleniyorlar gelen 2 melekle yatmak istiyorlar (zaten buraya kadar aynı olay Kuran'da da geçiyor) Ancak devamında Hz. Lut dışarı çıkıp adamlarla konuşuyor engellemeye çalışıyor hatta sonradan adamlara “Erkek yüzü görmemiş iki kızım var. Size onları getireyim, ne isterseniz yapın. Yeter ki, bu adamlara dokunmayın. Çünkü onlar konuğumdur, çatımın altına geldiler.” diyor. Kuranda bu kısım geçmiyor.

    Bu olayın devamı Kuran ile neredeyse birebir aynı melekler “Oğullarını, kızlarını, damatlarını, kentte sana ait kim varsa hepsini dışarı çıkar buradan gidin" diyor. Zaten devamını biliyoruz.

    Peygamberlerde günahsız değildi tabii ki her şeyden önce onlar insandı. Musa katildi, İbrahim yalancıydı, Yakup sahtekardı, Harun putperestlik işledi, Davut zinakardı, Süleymanın sayısız cariyesi ve eşi vardı, vs.

    Peygamber yada kızı olması kişiyi günahsız yapmıyor. Peygamberler'inde hataları ve günahları olmuş. Ve Allah'ın aracısı olmaları bu gerçeği değiştirmiyor. Allah günahkarlara karşı sabırlı olduğu gibi peygamberlerine karşı da sabırlı.

    Gel, gel, ne olursan ol yine gel,
    İster kafir, ister mecusi,
    İster puta tapan ol yine gel...


    Ben Eski Ahit'i pek okumadım. Favorilerim Mezmurlar, Neşideler Neşidesi ve Markos. Oturup Kitab-ı Mukaddes'i baştan sona okumadım ama az çok bilirim. Bu yüzden şunu diyebileceğime inanıyorum;

    Kuran-ı Kerim'le Kitab-ı Mukaddes arasında tür farkı var. Kitab-ı Mukaddes baştan sona hikaye anlatır, şiir söyler. Neşideler Neşidesi bir Kutsal Kitaba girebilecek bir şiir midir? Ama peygamber söylediği için, Eski Ahit de Yahudi tarihi olduğu için girmiş.

    Kuran tamamen farklı. Amacı hikaye anlatmak değil. Uyarmak. Hayatı düzenlemek ve saire. Mesela Kuran'daki envai çeşit yasağı Kitab-ı Mukaddes'te o kadar da bulamıyoruz. Hakeza Kuran'ın hikaye vermedeki amacı durumu temsil ettiği için, yoksa haşa Allah romancı falan değil.

    İkisi arasında janr farkı var. Birisi Allah'ın indirdiği bir kitap, diğeri baştan sona insanlar tarafından yazılmış bir hikaye kitabı, velev ki bu insanlardan bazıları peygamber olsun.

    Bu yüzden yukarıda "gerçekse bile almasına gerek yok" dedim. Belki siz anladınız ama anlamayanlar için izah edeyim dedim.




  • Dawkins bu hikayeyle iyi dalga geçiyordu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: E-Nazmi


    quote:

    Orijinalden alıntı: Don Atari


    quote:

    Orijinalden alıntı: E-Nazmi

    Meşhur olay bu. Resim sanatında da temsili resimleri yapılmış. Bulabilirsiniz.

    Kuran'da böyle bir şey yok tabii ki. Zaten Kuran, Kitab-ı Mukaddes'in aksine Yahudi tarihi anlatmadığı için bu olay gerçekse bile almasına gerek yok ki gerçek olduğunu da hiç sanmıyorum. Klasik İncil hikayeciliği işte.

    Ben daha yeni öğrendim ve evet temsili tablolarda yapılmış.

    Ancak Kuran Lut Peygamberi anlatıyor Sodom ve Gomora’nın Yıkılışı 2 meleğin ziyarete gelmesi gibi olayları anlatıyor. Ama bence yüzeysel anlattığını düşünüyorum. Yüzeysel derken anlatıp hemen geçiyor ayrıntı vermiyor.

    Örneğin İncilde, Sodom'la Gomora'nın Yıkılışı'nı anlatırken erkek kılığında 2 meleğe ziyarete gelen sapık adamlar Lut Paygamber'e sesleniyorlar gelen 2 melekle yatmak istiyorlar (zaten buraya kadar aynı olay Kuran'da da geçiyor) Ancak devamında Hz. Lut dışarı çıkıp adamlarla konuşuyor engellemeye çalışıyor hatta sonradan adamlara “Erkek yüzü görmemiş iki kızım var. Size onları getireyim, ne isterseniz yapın. Yeter ki, bu adamlara dokunmayın. Çünkü onlar konuğumdur, çatımın altına geldiler.” diyor. Kuranda bu kısım geçmiyor.

    Bu olayın devamı Kuran ile neredeyse birebir aynı melekler “Oğullarını, kızlarını, damatlarını, kentte sana ait kim varsa hepsini dışarı çıkar buradan gidin" diyor. Zaten devamını biliyoruz.

    Peygamberlerde günahsız değildi tabii ki her şeyden önce onlar insandı. Musa katildi, İbrahim yalancıydı, Yakup sahtekardı, Harun putperestlik işledi, Davut zinakardı, Süleymanın sayısız cariyesi ve eşi vardı, vs.

    Peygamber yada kızı olması kişiyi günahsız yapmıyor. Peygamberler'inde hataları ve günahları olmuş. Ve Allah'ın aracısı olmaları bu gerçeği değiştirmiyor. Allah günahkarlara karşı sabırlı olduğu gibi peygamberlerine karşı da sabırlı.

    Gel, gel, ne olursan ol yine gel,
    İster kafir, ister mecusi,
    İster puta tapan ol yine gel...


    Ben Eski Ahit'i pek okumadım. Favorilerim Mezmurlar, Neşideler Neşidesi ve Markos. Oturup Kitab-ı Mukaddes'i baştan sona okumadım ama az çok bilirim. Bu yüzden şunu diyebileceğime inanıyorum;

    Kuran-ı Kerim'le Kitab-ı Mukaddes arasında tür farkı var. Kitab-ı Mukaddes baştan sona hikaye anlatır, şiir söyler. Neşideler Neşidesi bir Kutsal Kitaba girebilecek bir şiir midir? Ama peygamber söylediği için, Eski Ahit de Yahudi tarihi olduğu için girmiş.

    Kuran tamamen farklı. Amacı hikaye anlatmak değil. Uyarmak. Hayatı düzenlemek ve saire. Mesela Kuran'daki envai çeşit yasağı Kitab-ı Mukaddes'te o kadar da bulamıyoruz. Hakeza Kuran'ın hikaye vermedeki amacı durumu temsil ettiği için, yoksa haşa Allah romancı falan değil.

    İkisi arasında janr farkı var. Birisi Allah'ın indirdiği bir kitap, diğeri baştan sona insanlar tarafından yazılmış bir hikaye kitabı, velev ki bu insanlardan bazıları peygamber olsun.

    Bu yüzden yukarıda "gerçekse bile almasına gerek yok" dedim. Belki siz anladınız ama anlamayanlar için izah edeyim dedim.

    Çok doğru ve güzel demişsiniz.

    Ezgiler Ezgisi gerçekten de çok farklı bir şiir. İlk okuduğumda benimde çok ilgimi çekmişti aslında gerçekten anlayınca çok masum bir aşkı anlatıyor. Ve bir çok anlam çıkartılabilir.


    Mezmurlar ve Markos'ta neler anlatılıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Don Atari


    quote:

    Orijinalden alıntı: E-Nazmi


    quote:

    Orijinalden alıntı: Don Atari


    quote:

    Orijinalden alıntı: E-Nazmi

    Meşhur olay bu. Resim sanatında da temsili resimleri yapılmış. Bulabilirsiniz.

    Kuran'da böyle bir şey yok tabii ki. Zaten Kuran, Kitab-ı Mukaddes'in aksine Yahudi tarihi anlatmadığı için bu olay gerçekse bile almasına gerek yok ki gerçek olduğunu da hiç sanmıyorum. Klasik İncil hikayeciliği işte.

    Ben daha yeni öğrendim ve evet temsili tablolarda yapılmış.

    Ancak Kuran Lut Peygamberi anlatıyor Sodom ve Gomora’nın Yıkılışı 2 meleğin ziyarete gelmesi gibi olayları anlatıyor. Ama bence yüzeysel anlattığını düşünüyorum. Yüzeysel derken anlatıp hemen geçiyor ayrıntı vermiyor.

    Örneğin İncilde, Sodom'la Gomora'nın Yıkılışı'nı anlatırken erkek kılığında 2 meleğe ziyarete gelen sapık adamlar Lut Paygamber'e sesleniyorlar gelen 2 melekle yatmak istiyorlar (zaten buraya kadar aynı olay Kuran'da da geçiyor) Ancak devamında Hz. Lut dışarı çıkıp adamlarla konuşuyor engellemeye çalışıyor hatta sonradan adamlara “Erkek yüzü görmemiş iki kızım var. Size onları getireyim, ne isterseniz yapın. Yeter ki, bu adamlara dokunmayın. Çünkü onlar konuğumdur, çatımın altına geldiler.” diyor. Kuranda bu kısım geçmiyor.

    Bu olayın devamı Kuran ile neredeyse birebir aynı melekler “Oğullarını, kızlarını, damatlarını, kentte sana ait kim varsa hepsini dışarı çıkar buradan gidin" diyor. Zaten devamını biliyoruz.

    Peygamberlerde günahsız değildi tabii ki her şeyden önce onlar insandı. Musa katildi, İbrahim yalancıydı, Yakup sahtekardı, Harun putperestlik işledi, Davut zinakardı, Süleymanın sayısız cariyesi ve eşi vardı, vs.

    Peygamber yada kızı olması kişiyi günahsız yapmıyor. Peygamberler'inde hataları ve günahları olmuş. Ve Allah'ın aracısı olmaları bu gerçeği değiştirmiyor. Allah günahkarlara karşı sabırlı olduğu gibi peygamberlerine karşı da sabırlı.

    Gel, gel, ne olursan ol yine gel,
    İster kafir, ister mecusi,
    İster puta tapan ol yine gel...


    Ben Eski Ahit'i pek okumadım. Favorilerim Mezmurlar, Neşideler Neşidesi ve Markos. Oturup Kitab-ı Mukaddes'i baştan sona okumadım ama az çok bilirim. Bu yüzden şunu diyebileceğime inanıyorum;

    Kuran-ı Kerim'le Kitab-ı Mukaddes arasında tür farkı var. Kitab-ı Mukaddes baştan sona hikaye anlatır, şiir söyler. Neşideler Neşidesi bir Kutsal Kitaba girebilecek bir şiir midir? Ama peygamber söylediği için, Eski Ahit de Yahudi tarihi olduğu için girmiş.

    Kuran tamamen farklı. Amacı hikaye anlatmak değil. Uyarmak. Hayatı düzenlemek ve saire. Mesela Kuran'daki envai çeşit yasağı Kitab-ı Mukaddes'te o kadar da bulamıyoruz. Hakeza Kuran'ın hikaye vermedeki amacı durumu temsil ettiği için, yoksa haşa Allah romancı falan değil.

    İkisi arasında janr farkı var. Birisi Allah'ın indirdiği bir kitap, diğeri baştan sona insanlar tarafından yazılmış bir hikaye kitabı, velev ki bu insanlardan bazıları peygamber olsun.

    Bu yüzden yukarıda "gerçekse bile almasına gerek yok" dedim. Belki siz anladınız ama anlamayanlar için izah edeyim dedim.

    Çok doğru ve güzel demişsiniz.

    Ezgiler Ezgisi gerçekten de çok farklı bir şiir. İlk okuduğumda benimde çok ilgimi çekmişti aslında gerçekten anlayınca çok masum bir aşkı anlatıyor. Ve bir çok anlam çıkartılabilir.


    Mezmurlar ve Markos'ta neler anlatılıyor.

    Mezmurlar Hz. Davud'un söylediği şiirler. Zebur diye de bilinir.

    Markos ise en kısa İncil. Kısa olmasına rağmen öz. Bu yüzden hoşuma gidiyor.




  • E-Nazmi E kullanıcısına yanıt
    Kuran'da birçok olayı anlatıyor ancak İncil'deki gibi hikaye biçiminde olması okumayı zorlaştırıyor. Yani farklı mesela ben okurken bir yerden sonra kopuyorum. Aslında nasıl tarif edeceğimi bilemiyorum.

    Bu arada Hz. Süleyman birçok ezgi yazmıştır. Sanırım bilinen kadarıyla 1005 tane en ünlüsü Ezgiler Ezgisi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Don Atari

    Öncelikle Hristiyan değilim.

    İncil: (Genesis) Yaratılış 19 bölümünü okudum. Lut ile Kızları bölümünde kafamı karıştıran bir yer oldu.

    Lut ile Kızları bölümünde Lut Peygamber'in kızlarıyla yattığı söyleniyor bu gerçekten doğru mu? Kur'an-ı Kerim'de böyle bir şey geçiyor mu?

    Allah Sodom ve Gomora'yı sapıklıklarından ötürü yıkmadı mı? Böyle bir şeye nasıl müsaade ediyor?

    İncil'de geçen ayeti paylaşıyorum:

    (Bir önceki ayette Kur'an-ı Kerim'de de geçen Sodom ve Gomora’nın Yıkılışı'nı anlatıyor hani 2 melek ziyarete geliyor ya. Sonra Lut Peygamber buradan kızlarıyla birlikte ayrılıyor.)

    Lut ile Kızları

    30 Lut Soar’da kalmaktan korkuyordu. Bu yüzden iki kızıyla kentten ayrılarak dağa yerleşti, onlarla birlikte bir mağarada yaşamaya başladı.

    31 Büyük kızı küçüğüne, “Babamız yaşlı” dedi, “Dünya geleneklerine uygun biçimde burada bizimle yatabilecek bir erkek yok.

    32 Gel, babamıza şarap içirelim, soyumuzu yaşatmak için onunla yatalım.”

    33 O gece babalarına şarap içirdiler. Büyük kız gidip babasıyla yattı. Ancak Lut yatıp kalktığının farkında değildi.

    34 Ertesi gün büyük kız küçüğüne, “Dün gece babamla yattım” dedi, “Bu gece de ona şarap içirelim. Soyumuzu yaşatmak için sen de onunla yat.”

    35 O gece de babalarına şarap içirdiler ve küçük kız babasıyla yattı. Ama Lut yatıp kalktığının farkında değildi.

    36 Böylece Lut’un iki kızı da öz babalarından hamile kaldılar.

    37 Büyük kız bir erkek çocuk doğurdu, ona Moav adını verdi. Moav bugünkü Moavlılar’ın atasıdır.

    38 Küçük kızın da bir oğlu oldu, adını Ben-Ammi koydu. O da bugünkü Ammonlular’ın atasıdır.

    .

    İnsanlar tarafından yazılan İncil'den her şey beklenir Allahın bir peygamberine yapılan bu hayasız ve çirkin iftiraya hakikaten inanıyormusunuz ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • White Eagle 26 kullanıcısına yanıt
    Hayır inanmıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Don Atari

    Hayır inanmıyorum.

    O zaman sorun yok

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • kuranda lut kendisine gelen meleklere sulanan kavmine
    onlara yaklaşmayın alın size kızlarım eğer nikah kıyarsanız
    diyor
  • ilk olarak Kuran dışında Allahın indirdiği şekliyle kalan kutsal kitap yok. ikinci olarak peygamberler peygamber olduktan sonra Allah'ın koruması altındadırlr ve günah işlemezler. sanırım cevabımı anladın. Anlatılan olay incil yazarının Lut alyhisselam'ı karalamaya çalışmasından başka birşey değil.
  • Lut hikayesini okudum Lut ve ailesi kurtarılmış kavmi ve karısı onlarla helak edilmiştir.

    Burdan çıkarılması gereken sonuç eşcinsellik ve homoseksüelliğin ne kadar rezil aciz ve günah olduğu gösteriliyor.

    Lakin kızlarıyla ilgili herhangi bir bilgi duymadım Kuran da bu kısım nasıl geçiyoe bahsediliyor mu ? Misal Peygamberlerin eşleri onları hiç bi şekilde aldatmamıştır yazıyor aynı mevzu Lutun eşide içinde geçerli peygamberlerlerin aile ilişkilerinde ensest ilişki duymadım hatta içki olayı falanda yok babalarına şarap içerdiler yazıyor incili yazanlar bu hikayeyi yazarsa böyle olur saçmalık ve rezillik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.