Şimdi Ara

LOGITECH-Z5500'cüler BURAYA!!! (1354. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
38.823
Cevap
82
Favori
2.212.058
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 13521353135413551356
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dostum madem ingilizcen iyiymiş onlar mail adreslerini uzun süredir kullanmıyolar ama Orda support ya da contact olacak , görürsün orda birsürü insan sorun yazmış.Sen de o şekilde yazabilirsin.Mail olması şart değil.
  • Ama önce register :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fzal1977

    Bu arada Tecrübe = Yediğin kazıkların bileşkesi.
    bilmem hatırlatmaya gerek var mı , ama yok ben daha çok kazık istiyom diyosan o zaman hepsi senin olsun.Hem böylelikle aramızda en tecrübeli sen olursun.Ben yaşadıklarımı bizzat paylaşıyorum ki kimse aynı hataya düşmesin.Yoksa sen Mersa da felan mı çalışıyon.Ondan mı bu kadar tepki verdin.:)


    kazıklarla arası iyi olan sanırım sensin baksana matematiksel olarak bile hesaplamışsın . ee böyle olunca da bana söz düşmez elbette.
    mersa konusunda ise hayır orada çalışmıyorum. tanıdığım ya da vs.. birisi de yok
  • Z 5500 almaktan vazgeçtim.Nedenine gelince baksanıza herkesin sırayla kontrol panelindeki ışık sönmüş.Diyebilirsinizki bu küçük ve basit bi problem.Bu gibi basit sorunlar logitech e hiç yakışmıyor.Bu tip arızalar çin malı setlerde de çıkıyo ama logitech in farkı olmalı teknik servis desen gördüğüm kadarıyla emaneten çalışıyor.Herkesin bildiği bi şey var demekki SONY sinema sistemi almayı düşünüyorum artık.
  • Bu arada benim msg silinmiş niye olduğunu anlayamadım içinde ingilizce cümle olduğu için heralde yada ben mi göremiyom????Admin niye sildin msg yi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: astral09

    Z 5500 almaktan vazgeçtim.Nedenine gelince baksanıza herkesin sırayla kontrol panelindeki ışık sönmüş.Diyebilirsinizki bu küçük ve basit bi problem.Bu gibi basit sorunlar logitech e hiç yakışmıyor.Bu tip arızalar çin malı setlerde de çıkıyo ama logitech in farkı olmalı teknik servis desen gördüğüm kadarıyla emaneten çalışıyor.Herkesin bildiği bi şey var demekki SONY sinema sistemi almayı düşünüyorum artık.


    bildiğin gibi yap arkadaşım. ewet z-5500 da böyle bi klasik problem var. yeni serilerinde gidermiş olduklarına dair birkaç emare var ancak kesin değil. z-5500 satışından hiçkimse prim almıyor bu forumda. ben kullanıyorum memnunum. yenı bir set alacak olsam yıne z-5500 tek tercihim olur. çünkü bu setin sesini ve gücünü iyi tanıyorum. fiyat olarak da emsallerine çok fazla fark atar. arkadaşın kötülediği servis hakkında bi yorum yazamam çünkü tecrübem yok ama diğer forumcular şimdiye kadar böyle bir şikayette bulunmadıkları gibi son derece de memnunlar. Ayrıca o arkadaş 3 gün içerisinde ankaradan nasıl olduda istanbuldakı servıse ürününü getirip fazla açık kalmış garantı dışı kalmış cevabını aldı bunu da bilmiyorum. sorunu hakkında en ufak bir bilgi paylaşmadı ve dayanğı olmayan tecrübelerini paylaştığına inanıyoum. açıklama yapmasını istediğimde saldırgan tavırlar sergilemekten kaçınmıyor. karar senın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: altayayhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: astral09

    Z 5500 almaktan vazgeçtim.Nedenine gelince baksanıza herkesin sırayla kontrol panelindeki ışık sönmüş.Diyebilirsinizki bu küçük ve basit bi problem.Bu gibi basit sorunlar logitech e hiç yakışmıyor.Bu tip arızalar çin malı setlerde de çıkıyo ama logitech in farkı olmalı teknik servis desen gördüğüm kadarıyla emaneten çalışıyor.Herkesin bildiği bi şey var demekki SONY sinema sistemi almayı düşünüyorum artık.


    bildiğin gibi yap arkadaşım. ewet z-5500 da böyle bi klasik problem var. yeni serilerinde gidermiş olduklarına dair birkaç emare var ancak kesin değil. z-5500 satışından hiçkimse prim almıyor bu forumda. ben kullanıyorum memnunum. yenı bir set alacak olsam yıne z-5500 tek tercihim olur. çünkü bu setin sesini ve gücünü iyi tanıyorum. fiyat olarak da emsallerine çok fazla fark atar. arkadaşın kötülediği servis hakkında bi yorum yazamam çünkü tecrübem yok ama diğer forumcular şimdiye kadar böyle bir şikayette bulunmadıkları gibi son derece de memnunlar. Ayrıca o arkadaş 3 gün içerisinde ankaradan nasıl olduda istanbuldakı servıse ürününü getirip fazla açık kalmış garantı dışı kalmış cevabını aldı bunu da bilmiyorum. sorunu hakkında en ufak bir bilgi paylaşmadı ve dayanğı olmayan tecrübelerini paylaştığına inanıyoum. açıklama yapmasını istediğimde saldırgan tavırlar sergilemekten kaçınmıyor. karar senın

    Güzel kardeşim o senin 3 günde dediğin olay yaklaşık 15 gün önce oldu.Artık çaresiz kalmıştım.Saçma sapan bir bahane yüzünden cihazı resmen hurdaya çıkardılar.Sonra avare avare bu forumda dolaşırken seni gördüm.Senden yardım istedim.Gerisini ikimiz de biliyoruz zaten.Anlatmaya gerek yok..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: astral09

    Z 5500 almaktan vazgeçtim.Nedenine gelince baksanıza herkesin sırayla kontrol panelindeki ışık sönmüş.Diyebilirsinizki bu küçük ve basit bi problem.Bu gibi basit sorunlar logitech e hiç yakışmıyor.Bu tip arızalar çin malı setlerde de çıkıyo ama logitech in farkı olmalı teknik servis desen gördüğüm kadarıyla emaneten çalışıyor.Herkesin bildiği bi şey var demekki SONY sinema sistemi almayı düşünüyorum artık.


    Çok doğru bir karar kutlarım.Sanmayın ki sadece led arızası.Daha ne sorunlar var bu sette de sen bakma.Millet birbirinin gazına gele gele işte çıktı şimdi 1000 TL seviyelerine .Distrubitör firmalar da olayın farkında.Bu forumda çok var mesela.Bir çok firmanın adamı burda cirit atıyor..5.1 alacam ne alayım deyin, size gelen tartışmasız tek cevap olacaktır logi-z5500.Evde z5500 , arabada z5500 , düğünde z5500 , cafede barda diskoda z5500 her yerde z5500.Vay beee ne setmiş dersin.Bilmeyen de sanıyo ki oooooo 1000TL olduğuna göre çok süper bişe.Halbuki ne alaka,ondan sonra vay ledi yanmıyor uğraş.Vay sigortası attı uğraş.Vay evde çalışan aletlerin sesi geliyor uğraş.Biraz sesi açarsın evde herşey zangır zangır titremeye başlar.Adam da sanır ki manyak bass var hacı benim sistemde.Halbuki o ses kirliliğnden öte bişe değildir.Alt frekanslara inmede özürlüdür bu alet.O yüzden performans almak için ses açma gereği duyarsınız ki bu durum da o kocaman woofer (görevi sadece alt frekansları vermek olan hoparlör)rezonansa girer ki artık bas hoparlörünüzden de dinlemeye başlarsınız müziğin namelerini.Evin içini bir uğultu almıştır.Alt komşu damlar hemen.Adamın yine hoşuna gitmiştir bu.Çünkü veriği parayı haketmiştir set.Baksana alt komşu bile geldi.Ne güçlü sistem bee. Teknik servis desen süper zaten :)Birgün artık hiç ses duyamaz olursun , gönderirsin aleti sözde servise ama o da ne, cihaz garantıi kapsamı dışı.Sebep neymiş çoook uzun süre açık kalmış.Neyse bu kadar yeter heralde.




  • Forumda her kullanıcı kurallar dahilinde olumlu ve olumsuz görüşlerini ifade edebilir. Lütfen karşı görüşlere saygılı olalım ve karşılıklı saygı çerçevesinde mesajlar yazalım. Ayrıca sadece iki kişiyi ilgilendiren mesajlaşmaların PM sistemi ile yapılması gerekiyor.

    Genel bilgi. Forum kuralları PM'ler için de geçerlidir ve PM'leri de ayrıca şikayet edebilirsiniz.

    Anlayışınız için teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: signore

    Forumda her kullanıcı kurallar dahilinde olumlu ve olumsuz görüşlerini ifade edebilir. Lütfen karşı görüşlere saygılı olalım ve karşılıklı saygı çerçevesinde mesajlar yazalım. Ayrıca sadece iki kişiyi ilgilendiren mesajlaşmaların PM sistemi ile yapılması gerekiyor.

    Genel bilgi. Forum kuralları PM'ler için de geçerlidir ve PM'leri de ayrıca şikayet edebilirsiniz.

    Anlayışınız için teşekkürler.


    Biz teşekkür ederiz
  • arkadaşlar bu arada 0800 lü hattı bugün aradım iki kez. ikisindede türkçe konuşan çalışanlar çıktı.Control poddaki lamba çalışmıyo dedim.Seri noyu aldılar fakat stoklarında pod olmadığından gönderemediler.Fakat bir kaç hafta sonra arayın tekrar stoklara girdiğinde size yenisini göndeririz dediler.Oldukça nazik ve anlayışlılar kimsenin süphesi olmasın.Creative in fos bassıyla uğraşmayın.Logitech hem daha ucuz hem daha iyi hemde digital girişlere sahip. serviste iyi daha ne olsun.
  • merhaba arkadaşlar bu forumda daha önceleri dvd arşiv resimleri vardı bilen varsa bana linki yada sayfa numarasını verebilirmi acaba
  • arkadaşlar Z5500 ü kötülemiyorum yanlış anlaşılmasın.sesine diyecek lafım yok ayrıca elektronik cihaz tabiki bozulabilir ama beklentileri üst seviyede olan bir kişi küçümsenmeyecek bi fiyatla Z5500 alıyor fakat sinek küçüktür mide bulandırır misali küçücük ledin bozulması bile insanın sinirini bozar diye düşünüyorum.Elektronik okuduğumdan biliyorum LED ler kolay kolay yanmaz(doğru değerde seri direnç bağlanıldığı takdirde)Bence yanan led değil küçük sofit ampul.Logitech gibi bi firmada led yerine ampul kullandıysa pes derim başka bişey demem.Eğer ampul kullandıysa kullanıma bağlı olarak belli bir zaman sonra tekrar yanacaktır(patlayacaktır.).Eğer bahsettiğim ampulden kullandıysa tanesinin fiyatı 1TL dir.Led in ömrü ise doğru direnç bağlantısıyla 20 000 saat mış bilginize....
  • Selam Arkadaslar..

    Yeni Bir Anakart Altim (Asus Maximus II GENE )
    Ses karti Tümlesik SupremeFX X-Fi
    SPDIF out mevcut anakarta
    anakartin arka kismi

     LOGITECH-Z5500'cüler BURAYA!!!


    Ses Sistemim Logitech z-5500

    Optik Kablo ile baglanti kuramadim ( Logitech kontrol de Input : optical seciyorum .. No Digital Data yazisi geliyor)


    Anolog calisiyor

    Konu ile ilgili yardim edebilicek arkadas varmi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NosWagen

    LOGİTECH Z5500 CİHAZ KUTUSUNDA SIFIR .. kUTUSU Dahi ACILMADI...!!!

    24 AY GARANTİLİİİİİİİİİ

    750 LİRA İSTİYORUM ANKARADAN ELDEN TESLİM EDİLİR ANKARA DISI KARGO 600KM KADAR ANLASMALI FİRMALARLARIMLA 25 LİRADIR!


    ^^ SIFIR KUTUSUNDA ACILMAMIŞ LOGİTECH Z-5500 ..^^


    SADECE 700 LİRA



    FORMDAN BİR ARKADAŞA KARGO HARİÇ 700 LİRAYA ANKARA İÇİ SATILMIŞTIR...! İLGİNİZE TŞK.

  • Arkadaşlar ben z5500 aldıktan sonra abimde almıştı. Ürün yaklaşık 3 aylık ve bası patladı.Ürünü mersaya gönderdik yaklaşık 1 hafta oldu ve bilin bakalım ne dediler. 80 dolar + kdv bu kadar hırsızlık olur mu diye düşünmeyin oluyor. Adamlar hem sizden paranızı alıyor hemde bedavaya logitechten ürünü alıp size gönderiyorlar. Yani düpedüz hırsızlık. Bunun üzerine logitechi 00800 lü numaradan aradık. Görevli bu tür şeylerin türkiyede çokca rastlandığını söyledi ve mersa sistemi davaya vereceklerini belirtti.Ayrıca ürünü geri istememizi ve fotoraflarını cekip göndermemizi istediler ve tüm setin yenisiyle değiştirileceğini belirttiler.Tabi bizde şuan sistemin basının mersadan gelmesini bekliyoruz. Bir sorun olduğunda mersayla uğraşmayın sadece logitech genel merkezini arayın.. Sadece mersa değil diğer tederikçilerlede uğraşmayın. Logitechin genel merkezi gerçekten çok iyi iş çıkarıyor.Müşteri memnuniyetine heralde ülkemizde hiç bir firma bu kadar önem vermez.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: doubleb

    Arkadaşlar ben z5500 aldıktan sonra abimde almıştı. Ürün yaklaşık 3 aylık ve bası patladı.Ürünü mersaya gönderdik yaklaşık 1 hafta oldu ve bilin bakalım ne dediler. 80 dolar + kdv bu kadar hırsızlık olur mu diye düşünmeyin oluyor. Adamlar hem sizden paranızı alıyor hemde bedavaya logitechten ürünü alıp size gönderiyorlar. Yani düpedüz hırsızlık. Bunun üzerine logitechi 00800 lü numaradan aradık. Görevli bu tür şeylerin türkiyede çokca rastlandığını söyledi ve mersa sistemi davaya vereceklerini belirtti.Ayrıca ürünü geri istememizi ve fotoraflarını cekip göndermemizi istediler ve tüm setin yenisiyle değiştirileceğini belirttiler.Tabi bizde şuan sistemin basının mersadan gelmesini bekliyoruz. Bir sorun olduğunda mersayla uğraşmayın sadece logitech genel merkezini arayın.. Sadece mersa değil diğer tederikçilerlede uğraşmayın. Logitechin genel merkezi gerçekten çok iyi iş çıkarıyor.Müşteri memnuniyetine heralde ülkemizde hiç bir firma bu kadar önem vermez.

    İşte bu kadar dostum tebrikler.Kıçı başı kırık hiçbi tedarikci bu işlerle uğraşmaz.Uğraşır ama paranızı alır.Bunu anlatana kadar ne çektim ben bu forumda.Ne çakallarla kapiştık.Adamın yakını olsa bu kadar savunmaz yahu.Neyse yeni set hayırlı olsun şimdiden.

    Sen de duy kazıklı sen de .....

    O kendini biliyor.:)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: doubleb

    Arkadaşlar ben z5500 aldıktan sonra abimde almıştı. Ürün yaklaşık 3 aylık ve bası patladı.Ürünü mersaya gönderdik yaklaşık 1 hafta oldu ve bilin bakalım ne dediler. 80 dolar + kdv bu kadar hırsızlık olur mu diye düşünmeyin oluyor. Adamlar hem sizden paranızı alıyor hemde bedavaya logitechten ürünü alıp size gönderiyorlar. Yani düpedüz hırsızlık. Bunun üzerine logitechi 00800 lü numaradan aradık. Görevli bu tür şeylerin türkiyede çokca rastlandığını söyledi ve mersa sistemi davaya vereceklerini belirtti.Ayrıca ürünü geri istememizi ve fotoraflarını cekip göndermemizi istediler ve tüm setin yenisiyle değiştirileceğini belirttiler.Tabi bizde şuan sistemin basının mersadan gelmesini bekliyoruz. Bir sorun olduğunda mersayla uğraşmayın sadece logitech genel merkezini arayın.. Sadece mersa değil diğer tederikçilerlede uğraşmayın. Logitechin genel merkezi gerçekten çok iyi iş çıkarıyor.Müşteri memnuniyetine heralde ülkemizde hiç bir firma bu kadar önem vermez.


    Arkadaşlar buda yetmedi alın size ikinci şok. Biraz önce abimle konuştum.Logitechi tekrar aramış soruşturmanın başlatıldığını söylemişler. Merseyada logitech tarafından bu durumla ilgili hesap sorulmuş. Yanlız olaya bakın kendi ellerimle gönderdiğim içine orjinal köpüklerini koyup gönderdiğim sapasağlam sub nasıl olduysa kırıkmış meğerse bundan dolayı para istemiş beyefendiler. Paçayı sıyırmak için adamlar öndeki ızgarayı kırıp basa kadar sokmuşlar ve bass hapörünü yırtmışlar ve fotoraflarını çekmişler(en azından ben böyle düşünüyorum). Bize böyle gönderdiniz diyolar. Hayır fotoraflar elimizde var deyince adamlar bu sefer topu ups kargoya attılar. Gönderdiğim kutuda kesinlikle yırtık vuruk yoktu. Soruyorum size sorun ups kargodan kaynaklansa ve paket büyük bir darbe yiyip ızgaranın göçmesine ve bassın yırtılmasına kadar neden olsa bu ürünü kargodan teslim alanlar körmü hiç mi pakete bakmıyorlarki bu vuruğu göremesinler ve tutanak tutturmasınlar. Takdir sizin...

    Bu arada kargoya vermişler kargo yarın geliyor.Gelsinde son durumu yine yazarım.Bu arada logiteche durum tüm gerçekliğiyle anlatıldı.Hiç üzülmeyin biz her şekilde size yardımcı olacağız, kafanıza takmayın fotoları çekip gönderin dediler.Büyük ihtimalle 1 hafta içinde yeni set elimizde olur diye düşünüyoruz. Hadi hayırlısı..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi doubleb -- 2 Eylül 2009; 17:36:57 >




  • Arkadaşlar bu arada benden size tavsiye. Bir gaflet edipte ürünü tedarikçilere göndermeye karar verirseniz ürünü göndermeden önce mutlaka fotoraflarını çekin.subun arkasındaki m/n nin uydulardaki pid numaralarının setin komple görüntüsünün, teker teker bas ve uyduların paketlerken görüntülerinin sonrasında kargoya teslim ederken ve taşıma makbuzunu aldıktan sonra her şeyi dakika dakikasına fotoraflayın hatta işi garantileyin ve bu süreçi baştan sona kesintisiz vidyoya çekin sonra başınız ağarmasın.aaa siz bize z5500 değil x540 göndermişiniz bile derler bunlar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi doubleb -- 2 Eylül 2009; 18:00:30 >
  • logi
  • 
Sayfa: önceki 13521353135413551356
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.