Şimdi Ara

LOGITECH-Z5500'cüler BURAYA!!! (1353. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
8 Misafir (2 Mobil) - 6 Masaüstü2 Mobil
5 sn
38.823
Cevap
82
Favori
2.212.117
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 13511352135313541355
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fzal1977

    Demi..


    pm atıldı
  • wale06

    Comaa Kardeş : Öncelikle gecmiş olsun ...
    Aynı sorunu bende yasadım bizim ufaklık sesi sonuna kadar acmıs benimde haberim yoktu müzige baslayınca BİR ANDA bas gitti bub bub sesi actıkca rezilleşiyordu. Öncelikle elektronikcileri gezdim bircogu ugrasmak bile istemedi bobin yanmmıs hoparlör patlamıs falan deyip gecistirdiler... daha sonra LOGİTECH firmasıyla görüstüm firma bana Aldıgın yere götür yada ülkenizdeki servise gönder dedi daha önceden bire bir degişim yapıyorlardı adamlar uyanmıslar işi öncelikle mutlaka ÜLKENİZDEKİ SERVİSE gidip ürünün yapılıp yapılmadıgı kulanıcı hatası olup olmadıgını teyit ettirmemizi ve bu servis raporunu servisin onlara fakslamalarını istiyorlar. Mecbur kaldım servise gönderdim kulanıcı hatası denildi normal sartlarda son seste bile böyle bir agrıza vermesi imkansız denildi servisteki elemana garantiye sokması için cok ısrar ettim fakat cıkan parcayı LOGİTECH firmasına gönderiyoruz ve orada anlasılırsa sorun daha buyur bu riski kesinlikle alamayız böyle birsey firmamıza aykırı dediler. Tamir ücretini sordum basın degişmesi ve ürün tamiri icin 350 lira civarı bir para istediler veremeyecegimi söyledim gitim bası işinin egli isim yapmış bir hoparlör tamircisinde tamir ettirdim kesinlikle yaparım bunda ne var neler gördüm ben diyen tamirci 2 günde yaptı ses okadar bozulduki pişman oldum orta seslerde bile ucuz hoparlörlerden kötü ses vermeye basladı (tamir ettirmeye 45lira verdim) hiç tad vermiyordu yüksek seste zang zang ses yapıyor normal seste ise orantısını kaybetmişti arada parazit sesler cıkıyordu sonucta fabrikasyon gibi olmuyor... kafaya taktım gittim Kicker marka aynı ohm ve watt degerine sahip hoparlör sıparisi verdim fakat her basın esneme oranları bile farklı oluyormus spl ve desibel degerleri farklı oluyormus aynı çapta aynı ohm ve watta farklı fabrikalarda üretilen 100 bas alsam 100 basın da bu degerlerden biri tutsa birisi tutmuyormus bunu bilmiyordum yeni WOOFERI taktım.
    busefer ses biraz düzeldi gibi ama orta sesi gecince ses bozmaya basladı arastırdım WOOFER KUTUSUNUN HACMİ ÖLCÜLERİ BASIN DEGERLERİNE GÖRE ÖZEL YAPILIYORMUS NEDENİ BUYMUS HER BASA AYRI HESAPLANIYORMUS BU DEGERLER... 3 GÜN GECTİ ilk önce kontrol panelindeki led ısıklar gitti bunu pek sorun etmedim kronik sorunu oldugunu düsündüm
    daha sonra ise center hoparlörüm gitti anfinin center cıkısı calısmıyor sonra sigortaları atmaya basladı iyice sinirlendim ve gaRantiye gönderdim garantİ bana ürünün kulanıcı hatasından garanti dısı kaldıgını bu ürüne baska marka hoparlör takmamın bile hem telif hakkı hem isim hakkına aykırı ayrıca hata oldugunu ve spl desibel degerlerinden bahsettiler. KUTUNUN BU BAS İÇİN ÖZEL VERİLER İLE BİLGİSAYAR ORTAMINDA HESAPLANIP ÜRETİLDİGİNİ BASKA BASTA SES ALMAMIN OLANAKSIZ OLDUGUNU DİZEL MOTORA BENZİN KOYMAK GİBİ OLDUGUNU SÖYLEDİLER... bende simdi wooferı saglam garantili z5500 arıyorum ... bu sekilde ürümüN CENTER cıkısı ve ekranını yaptıracagımı düsünüyorum. AKLINIZA TAKILAN BİRSEY VARSA ES GECTİGİM AYRINTILARIDA MERAK EDİYORSANIZ ÜSENMEDEN YAZABİLİRİM... İyi Formlar...

    Orijinalden alıntı: Comaa

    düşük seste cok belli olmuyo ama az ses verince hemen belli ediyo kendini zaten fazla azmıyorum ses cok iğrencleşiyo






  • quote:

    Orijinalden alıntı: wale06

    Evet seninde dedigin gibi adamlar artık paronayak olmuslar herseyi her ayrıntıyı arastırıyorlar ... KESİNLİKLE ÖNCE TÜRKİYEDEKİ MERSA YADA LOGOSOFT FİRMALARIYLA GÖRÜSMENİZİ ORDAN YARDIM ALMANIZI İSTİYORLAR ESKİSİ GİBİ KIR ÜRÜNÜ YENİSİ GELSİN OLAYINI KALDIRMISLA ADAMLAR. Sonuçta kücük firma degil profosyonel bir firma koskoca LOGİTECH adamlar olayı cözmüşler herseyi inceliyolar tek care garantiden yaptırıp mis gibi kulanmak ... Garantide kulanıcı hatalarına karışmıyor... ARTIK COOOOOOK Sıkı yönetim uygulamıs LOGİTECH :)


    Gerçekten sıkı yönetim ama adamlar hakjlı sonuna kadar. bu forumda bile sayfa sayfa ikinci el dolaşıyor. adamlarda o yuzden türkiye için zarar ediyor olsalar gerek ki böyle bi haklı tutum içindeler. örneğin benden satın aldığım yerin faturasını istediler. ben de faturayı tarayıp gönderdim. adamlar bunun için tam 5 gün boyunca araştırma yapmış olmaları lazım kı bana 5 gün boyunca hiçbir mail gelmedi. normalde 24 saat içerisinde mutlaka mail ile haberdar ediyorlardı. 5 gün geçince bi özür mailiyle birlikte değişim için karar alındığını ve istedikleri şartşları yerıne getirmem halınde bana 7-10 iş günü içinde setimin elimde olacağını söylemişlerdi. benım bu sürecim tam 17 gün sürdü. adamlar artık eskisi gibi türkiyedeki arızalara anında değişim vermıyorlar çünkü istismar edildiklerinin farkındalar. sadece elektrik arızası diye değişim yapmıyorlar. çünkü sorun sigortada da olabilir. 25 kuruşluk arıza için neden koskoca sete değişim verisnler. ayrıca sigortayı da setin dışına koymuşlar değiştirilsin diye. adamlar bilemezkı senın gerçekte ne ile sorunun olduğunu ya da hiç sorunun yoksa bile sallama bi sorun oluşturup setini değiştirmek yad a ikincisine sahip olmak istediğini. decodere ışık gelmiyor olayı bu şekilde de olabilir yad a başka bi arıza bile olsa sadece 1 tane diyotun değişmesiyle genelde giderilebilecek bi sorun yada trafonun değişmesiyle . adamların yetkil teknık servisi yok ma aynı şekilde görev yapan ve parça temını için destek verdikleri distribütör firması var. o yuzden onların vereceği bilgiyle bizimkisi aynı güvenı şüphesiz veremez. bu yuzden kıse yanlış anlamasın. şöyle ki ben bi uyanıklık yapayım da adamlara mail yada tel edeyim de adamlar set göndersin bana. yok böyle bişey arkadaşlar. kimse heveslenmesin bedavadan yenı set sahibi olacam diye.gerçekten sorunu olan da açar telefon görüşür anlatır neler yaşadığını arızanın neden kaunaklandığını ona göre de işlem görür. sonuçta kullanıcı hatası da olabilir. yanı garantıye girmeyen konular söz konusu olabilir.




  • hiç kutusu bile açılmadı sıfır 750 tl bedava kokusu alıyorum son bedava
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cumur

    hiç kutusu bile açılmadı sıfır 750 tl bedava kokusu alıyorum son bedava


    sanırım öyle .. anlayan anladı zaten ne demek istediğimi bu arada spot o dediği açıklama da gelmedi benım mesajın ardından.

    ALINTIYA GEEL ALINTIYAAAAA



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi altayayhan -- 30 Ağustos 2009; 0:18:53 >




  • ben hala mevzuya uyanamadım :)
  • arkadaşlar ben bu sistemi almayı düşünüyorum.AMA topiclerde gördüğüm kadarıyla bir kaç arıza çıkarmış nedense. Bu cihazın içini gördüm işçiliği ortanın üstü(kablolaması kötü soket ve prop kullanılabilirdi.) ben elektronikten anladığım için yazıyorum bunları. acaba diyorum bu cihaz güçü kadarda sağlam mı? Ben şu anda x540 kullanıyorum. X540 ı alalı neredeyse 2 yıl olacak problem yok.Z5500 de böyle problemsiz olurmu acaba? Uydu speakerların korumasını neden bezden yaparlar halen daha anlamıyorum.bulduğum en düşük 850tl ama değermi o kafama takılıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: astral09

    arkadaşlar ben bu sistemi almayı düşünüyorum.AMA topiclerde gördüğüm kadarıyla bir kaç arıza çıkarmış nedense. Bu cihazın içini gördüm işçiliği ortanın üstü(kablolaması kötü soket ve prop kullanılabilirdi.) ben elektronikten anladığım için yazıyorum bunları. acaba diyorum bu cihaz güçü kadarda sağlam mı? Ben şu anda x540 kullanıyorum. X540 ı alalı neredeyse 2 yıl olacak problem yok.Z5500 de böyle problemsiz olurmu acaba? Uydu speakerların korumasını neden bezden yaparlar halen daha anlamıyorum.bulduğum en düşük 850tl ama değermi o kafama takılıyor.


    850 tl iyi fiyat arkadaşım. almayı düşünüyorsan kaçırma derim. sağlamlık konusuna gelince bence kabul edilebilir düzeyde soruna sahip her ürün gib. yanlız z-5500 ın klasık bir sorunu vardır o da decoderındeki led sorunudur. sanırım yenı üretilen serilerde artık bu soruna rastlanmıyor ama sorun dahi olsa distribütörün teknık servısı garantı kapsamı içerisinde kökten bi çözüm sağlayabiliyor eğer arıza meydana gelirse. o yuzden bence sorun olarak görülmemeli. uyduların bez olayını ise ben şu şekilde yorumlayabilirim : uydular genellikle montajlı olarak kullanılan parçalar veya kolaylıkla erişilemiyecek yerlerde duran parçalar. o yuzden olabilir. ama subwoofer ın koruması metal ve ayak darbelerıne karşı gerçek bi koruma sağlayabiliyor. ses ve tatmınkarlık olarak ben şahsen tavsiye ederım.




  • Ahh ahh megaworks alalı 2 ay olmadı ama bir gün senden alacağım z5500
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozi53

    Ahh ahh megaworks alalı 2 ay olmadı ama bir gün senden alacağım z5500


    umarım isteğine bir an önce kavuşursun dostum . ancak megaworks de iyi settir.
  • sigorta sorunu çoğu arkadaşımızın başına gelmiş bende 5 senedir Z-5500 kullanıcısıyım bu zamana kadar allahtan en ufak bir problem çıkarmadı fakat bu gerçek problem çıkmayacak anlamına gelmez o nedenle yedek sigorta almaya karar verdim ne olur ne olmaz bulunsun. Size sormak istediğim ne kadarlık bir sigorta gerekli ve tam olarak neresinden değişiyor yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 10u®

    sigorta sorunu çoğu arkadaşımızın başına gelmiş bende 5 senedir Z-5500 kullanıcısıyım bu zamana kadar allahtan en ufak bir problem çıkarmadı fakat bu gerçek problem çıkmayacak anlamına gelmez o nedenle yedek sigorta almaya karar verdim ne olur ne olmaz bulunsun. Size sormak istediğim ne kadarlık bir sigorta gerekli ve tam olarak neresinden değişiyor yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler.


    subwooferın arkasında FUSE yazan yer sigortadir. Cihazın önce elektrik bağlantısını kesi daha sonra fuse yazan yeri haifçe içeri bastırıp sola doğru çevirin.,,

    içerisindeki sigortanın aynı boyut ve değerdeki yanı cam tipi küçük sigorta 2A ( 2 amper) almanız yeterli. çıkarttığınız şekilde sigortayı yuvasına tekrar takın.
  • arkadaşlar herkes z5500 ün eksi olarak gördüğü yönlerini yazabilirmi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: astral09

    arkadaşlar herkes z5500 ün eksi olarak gördüğü yönlerini yazabilirmi?

    1. Çok güçlü, dolayısıyla sesini acamıyorsun. E sesini acamayacagım seye neden o kadar para verdim diyorsun.
    2. Oyunlardaki performansı tek kelimeyle süper, ama mp3 dinlemek için bence süper denemez.
    3. Bassın sol tarafında hava cıkıs yeri var. Yani koyacagın yerin hem onu acık olmalı, hem de sol tarafı.
    4. Cok agır bir sistem, taşınırken taşıması çok zor olur diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fzal1977


    Arkadaşım ne kadar büyüttünüz bu değişim işini ya sanki bi tek önemli arıza sizde var da bizdekiler çör çöp .Bu kadar zor bişeymiş gibi anlatıp insanların gözünü neden korkutuyorsunuz anlamadım.Neyi araştırıyorlar ya bırakın bu safsataları.Siz doğruyu söylüyorsunuz da başkaları yalan mı söylüyor yani.Sadece size mi güveniyorlar.Ben de bahsettiğim arızayı ilettim hem de aynen sizin yaptığınız şekilde.İşte şimdi kırık fotoları istiyorlar size yenisini gönderecez dediler.Herşey bu kadar basit.Öyle 5 gün felan da sürmedi yani.Mersa yı da hiç tavsiye etmem oraya gönderdiğiniz sağlam ürünün anasını şey eder geri gönderirler.Onların tek bildiği şey gelen sorunlu cihaza kullanıcı hatası deyip geri yollamak.Başka bi ... dan anladıkları yok.Pırıl pırıl giden cihaz yara bere çizik içinde geldi.Neymiş cihaz çok uzun süre açık kalmış o yüzden garanti kapsamının dışındaymış ..YUUUUUHHHHHHH
    Başka hiç bişey demiyorum.Böyle bir maazeret olabilir mi yaa.Tr de garantili olan ürüne ne şekilde servis verildiğini bilmeyen yoktur.O yüzden hiç böyle boş açıklamalarl yılmayın.Hakkınızı arayın.Sorunu çözmeyen firmanın daha üstüne çıkın mümkünse en üst seviyede muhataplar arayın kendinize.

    Arkadaşlar eğer elinizde sorunlu garanti kapsamında z5500 varsa gönül rahatlığıyla 0800 lü hattan arayıp kendinizi kuzey ırak ı aramış sanabilirsiniz ama önemli değil oraya derdinizi anlatın.Sizden istenenleri harfiyen yerine getirin.Eşşek gibi o seti yenilemek zorundalar.Çünkü TR de yetkil servis felan yok.Birebir ürün değişimi yapıyorlar.Garanti kapsamında olduğu sürece yapmak da zorundalar.Yukarda arkadaş yaptığı işi abartmış olacak ki yok olanağanüstü sıkı yönetim cart curt. Siz değiştirdiniz de mi sıkıyönetim oldu .Size kadar herşey normaldi sizden sonra böyle oldu demek.Bırakın bunları ya.Bir iş başarmışsınız bunu diğer kullanıcılarla paylaşmak yerine , izlediğiniz adımları anlatmak yerine sır gibi saklıyorsunuz.Helal olsun bee
    :)))))))) hayde kolay gele


    dOSTUM SAN ŞUNU SORABİLİR MİYİM KENDİ ADIMA ; sen bana PM attığında benım sana karşı tavrım ne olu yönlendirmedim mı ben senı ? benım o süreç ewet gerçekten 5 gün sürdü. çünkü ben mail yoluyla haberleşebildim . sana da önerdiğim zaten 00800 lü hatlardan ulşamandı. sen de sanırım bunu yaptın ve sonuç aldın. şimdi bunun rahatlığıyla bas bas bağrınıyon . ne bu tavır hayırdır kötü bi gün falan geçirmiş olmalısın sen. neyse bizim işimiz burda arkadaşlara yardımcı olabilmk mumkun olduğunca. tıpkı benım sana tecrubelerım doğrultuusunda yardımcı olduğum gibi. sen teşekkür edeceğin yerde bas bas bağrınıyon kuyruğu yanmışlar gibi. ayığp bu yaptığın en başta. ayrıca senden ricam bu mersa nın servisi konusunda bi tecrüben varsa bize de aktar kı bilgi hammallığı yapmamış olursun. çizik falan derken nedir bu tecrüben açar mısın biraz.

    ayrıca benım önceki sayfada yazdığım gibi eğer bi problem varsa arayın derdinizi olduğu gibi anlatın dedim zaten formda da . ben yanlış ya da kasıt güdücü bir bilgi paylaştığıma inanmıyorum kı bunun en buyuk örneği de sen sin zaten. sana en kolay yoldan nasıl halledilir bunu yazdım PM de. bana yaptığın bu saldırı niteliğindeki konuşmalarını doğru bulmuyorum.




  • işte bu senın yazdığın Pm;
    Logitech ile yazıştığınız mail adresini rica edebilirmiyim.Benim dikkatimden kaçmış olacak ki web sitelerinden bulamadım oruç kafayla.Zaten moral bozuk.İlginiz için teşekkür.

    benım de sana cevabım bu şekildeydi;


    rica ederim forum dostum. ama bana sorarsan telefon et derim.aşağıda tel veriyorum. mesai saatleri yazıyor. telefon ücretsizdri. ve türkçe bilen birileri olduğunu biliyorum. tel ile ulaşamazsan bana pm atarsın tekrar. çünkü belli bi mail adresi değil görüşülen. logitech avrupa müşteri hizmetlerinin sayfası gibi bişey var. orasıyla yazışıyorsun siteye kayıt olup. o yuzden diyorum kı sen telle görüş daha rahat olur. onlar sana gerekirse mail atar zaten ya da mail adresini ister. bu arada senın sorun nedir yazabilir misin ban ?

    Çalışma Saatlerimiz:
    Haftaiçi 10:00-19:00
    Tel: 00800 44 882 5862
    Ücretsiz Müşteri Destek Hattı
    kusura bakma atmayı unutmuşum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi altayayhan -- 30 Ağustos 2009; 23:47:23 >




  • arkadaşlar merhaba z5500 ün kontrol panelinde yanan arka mavi led lambası artık yanmıyor(sadece yazılar belli oluyor ) ve bunu nasıl düzeltebilirim garantisi bitti yardımcı olurmusunz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi etlik -- 31 Ağustos 2009; 1:52:34 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: altayayhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozi53

    Ahh ahh megaworks alalı 2 ay olmadı ama bir gün senden alacağım z5500


    umarım isteğine bir an önce kavuşursun dostum . ancak megaworks de iyi settir.


    Zati memnunum ama yaklaşık 1 sene takip ettim sistemi ama fiyatı 850den aşağıya inmedi e z5500 alıpta ses kartı almamak olmaz onla en azından 1000 ytl masraf gerektirecekti ama benim bu kadar durumum olmadığı için vazgeçmek zorunda kalım daha 15 yaşındayım zaten ama ilerde nasip olursa lacağım bir tane müzik dinlemek megaworksle daha keyiflidir bence ama genede dijital sistemin tadına bakmak istiyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: etlik

    arkadaşlar merhaba z5500 ün kontrol panelinde yanan arka mavi led lambası artık yanmıyor(sadece yazılar belli oluyor ) ve bunu nasıl düzeltebilirim garantisi bitti yardımcı olurmusunz


    dostum işin birazcık zor.çünkü senın düzeltebileceğin bi durum sözkonusu değil pek. z-5500 ın klasik problemlerındendır. anfi tamiri yapan güvendiğin bi elektronikçi varsa sor bi danış derim. eğer yok sa mersa sisteme bi telefon et fiyat al , en azından bilgi sahibi olurun. tel no : 0212 444 01 40 dan 5 i tuşla
  • @ fzal1977 ; iyi diyorsun da ne arıza konusunda bize bi açıklama yapatın ne de mersa konusundakı bu fikrin konusunda. boş boş konuşuyorsun ortalığa hiçbir dayanağın olmadan. Ayrıca kendini bu şekilde boş yere de yırtma çünkü buradakıler sebeb sonuç ilişkisi olmayan iddialara kulak asmayacak kadar tecrübeliler.
  • 
Sayfa: önceki 13511352135313541355
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.