Şimdi Ara

LG Türkiye'nin Yasa Tanımaz Tavrı ve Haklarınız (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
296
Cevap
35
Favori
19.080
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
312 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Çok geçmiş olsun , şu verdikleri yanıtları size uyguladıkları işlemleri USA veya Avrupa ülkelerinde yapsalar neler olurdu acaba , ayrıyeten tazminat bile vermek zorunda kalırlardı , biz de ürünümüzü alabilsek diye yırtınıyoruz
  • Jlozde kullanıcısına yanıt

    Çok teşekkürler Can. Maalesef bu sefer problem serviste değil, bu problemleri yaşamamıza neden olan LG Türkiye’nin ta kendisi.

  • Süreç illaki lehinize sonuçlanacaktır ama bir süre can sıkıntısı yaratacaktır. Defalarca tüketici hakem heyetine gidip kazanmış biri olarak hiç tüketici mahkemesine işim düşmedi. Orada işler daha mı farklı oluyor acaba? Kaçırdıysam özür dilerim ama tüketici mahkemesine başvuru yaptınız mı? Ya da mahkemede süreç nasıl işliyor?
  • THH başvurunuz mutlaka olumlu sonuçlanır, değişim yapmazlar belki ama para iadesi mutlaka olur.

    Geçmiş olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aragorn Elessar -- 16 Ekim 2022; 10:30:10 >
  • Dışarı da kedi olan firmalar bize resmen aslanın dibi oluyor. Kanunu kuralı kimse takip etmediği için böyle olmaları normal tabi. Sosyal medya mecraları da olmasa firmaların en beter halini de göreceğiz.

  • İlginç. Geçen ay arkadaşımın 24 küsür liralık(LG) tv'sinin tamamen değişim yaptılar. Onda olan sorun, ürün birden kapanmış daha açılmamıştı. Gelen personel 6 ay içinde ayıp konusundan söz etmiş.


    Sanırım bu ürünü yanlış anlamadıysam panel diye üstelemediler.


    Ürünü garantiye(rıza dışında) yollayıp değişim ve ücret iadesi hakkını da gasp etmişler(mecazen)


    Hepimiz biliyoruz ki , ürün garantiye girdi mi 6 ay hakkımız ortadan kalkıyor. Bu hususlar genelde sıfır otomobil satışı yapan üçkağıtçılar tarafından yapılır.


    Son olarak linkedIn üzerinden ulaşılması gerek. Ben genelde böyle yaparım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Celikpena -- 16 Ekim 2022; 11:28:16 >
  • Celikpena kullanıcısına yanıt
    Sorun da bu hocam. Genel ve standart bir uygulama yok. %99 benim gibi mağdurken, %1’de dediğiniz gibi sonuçlanabiliyor. Özellikle ürün bedeliniz 30001TL üstündeyse Türkiye Cumhuriyeti’den LG özerk bölgesine ışınlanıyor, LG YASALARI ne diyorsa ona tabi oluyorsunuz.
  • StreamRolleR kullanıcısına yanıt
    sayfayi aninda kaldirmislar sanirim.
  • Linkte bir sorun var sanırım, Google LG başkana ulaş yazarsanız ilk çıkan link.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SAVIAR -- 16 Ekim 2022; 11:51:38 >
  • 1 aydir falan 65 inc tv kovaliyordum 120 hz. Lg hayatta almayacagima karar verdim. Oled bir ürün almayacaktim ancak yine de lg almayacağım. Evdeki 2017 model lg tv bozulmamis allahtan simdiye kadar, bozulsa falan garanti süresi içinde bile mağdur edilecekmişiz. Samsung almak daha iyi.
  • Asus tan sonra sırada LG. Alma aldırma. Hakkınızı sonuna kadar arayın. Yanınızdayız.
  • Satışını bu forumdan kendisine ait bir başlığı olan kişiden LG48 C1 bir oled tv satın aldım..Tv sağ köşede ölü bir sub pixel var satan kişi değişim olur dedi.Teknik servisden gelen eleman götürelim değişim olabilir dedi. Fakat telefonla görüştükleri yetkili kişi ise gitsin tüketici hakem heyetine değişim olmuyacağını söyledi.(Daha önceki lg ölü pixel thh ile paramı geri almıştım)Ama bu sefer ugraşmak istemediğim ve gelen tv ninde ne olacağı belli olmadığı için vazgectim.Lg kendi sitesine o kişi ile ilgili bildirimde bulundum ne aradılar ne sordular gerisini sizler düşünün.Malını satana kadar iyi.problem çıktığı zaman kural tanımaz bir tutum içerisindeler maalesef.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hakazul -- 16 Ekim 2022; 13:16:34 >
  • Umarım, tüm mağdur LG Türkiye müşterileri en kısa zamanda sorunlarına öyle veya böyle bir çözüm bulurlar.


    Ancak, Türkiye'de zihniyetler değişmeden sadece kanunlarla bu tür firmaların düzelebileceğini sanmıyorum. Firmaların yapı taşında ve zihniyetinde kurumsallık yok ise ve LG Türkiye gibi çağdışı zihniyetle mahalle bakkalı şeklinde yönetiliyor ise bu ne ilk ne de son olacak. Biz Tüketiciler olarak bu tür "ayıplı firmaları" protesto edip ürünlerini almamamız lazım ki, belki biraz adam olurlar.  

  • Klasik LG Türkiye işte…


    2021 kasım ayında almış olduğum sıfır C1 oled tvde sizinkine benzer lekeler mevcuttu koyu renkli arka planlarda bariz gözüküyordu..


    Ürün Aralık 2021 de servise gitti bir şey yok dendi ürün bedeli de o zaman az bir farkla Tüketici mahkemesine denk geliyordu yani hakem heyetinin 200 TL civarı üstündeydi


    Tüketici mahkemesi öncesi zorunlu arabuluculuk diye bir şey var ordan da bana zar zor panel değişimini teklif ettiler kabul etmedim Ocak 2022


    Mahkeme yolu açıldığı için tüm evrakları toplayıp sağlam bir dilekçe ile mahkemeye başvurdum tarih şubat 2022


    Sonuç ?


    LG TR bana mahkemeye başvurduktan bir kaç hafta sonra ulaşıp müşteri memnuniyeti adına cihaz değişimini teklif etti fakat stok olmadığını beklememi ve mahkemeye davadan feragat dilekçe verirsem değişim olacağını söyledi. Ben de cihaz değişmeden feragat dilekçesi vermem en fazla size taahhüt veririm dedim kabul ettiler.


    Mart 2022 kapalı kutu sıfır TV kuruldu hatasız tertemiz panele sahip ben de tüketici mahkemesine gidip feragat dilekçemi vererek olay kapandı





  • Ben yıllar önce lg'nin telefonunda bu sorunu yaşamıştım. Tüketici hakem heyetinin kararını umursamayıp telefonu iade almamışlardı. Ben de inat ettim avukat tuttum. İcra takibi başlamıştım. Bildiginiz bunların Türkiye ofisine icra geldi. Ve hemen ardından telefonu iade alıp avukat ve icra masraflarını ödemişlerdi. O gün bu gündür hiç evime lg sokmam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muxo -- 16 Ekim 2022; 15:34:10 >
  • Çok geçmiş olsun Savaş Hocam, up
  • Bende geçen sene LG c1 oled tv aldım.Ekran kenarlarında bazen dengesizlik oluyordu.Servise değişim talebinde bulundum,red kararı çıktı.Daha sonra forumda ki arkadaşlarımızın bulunduğu WhatsApp grubundayım.Gruptaki arkadaşlar olayın screen shift diye bir şey olduğunu söylediler.Sanirim ekran yanmasına karşı bir korumaymış.İşin ilginç tarafı,evime serviste geldi.Bu olayı ne gelen servistekiler ne de teknik servis bilmiyor.Adamlar sattığı ürünün özelliklerini bilmiyorlar
  • Hakazul kullanıcısına yanıt

    Yukarda yazdım hocam benimde başıma benzer bi olay geldi.Bende forumdaki satıcıdan aldım

  • 2020 Kasım ayında LG çamaşır makinesi aldım şimdiye kadar sorun yaşamadım hiç, şimdi ise LG marka buzdolabı almayı düşünüyorum ancak kararsızım.

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.