Şimdi Ara

LG 2017 OLED TV [B7-C7-E7-W7] (483. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9.829
Cevap
85
Favori
412.454
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 481482483484485
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • piksel duzeltici hep acıktı..hergece devrede kapandığında.


    şikayet var da aynı sorunu olan biri daha var siyah cizgi cıkmıs ..bu panel hatası %100

  • Lg servise tüm ürün faturaları ki 5 lg almısım 10 yılda,

    panel değişimi konusuna yazdım ..

    cevap sevislerimiz ücretli yardımcı olsun..

    30.000 tl lik tv 3 yılda bozulacak birde panel değiştiricez.

    sonrası 1 yıl garantı sonrası aynı olmayacağı garantisi oda yok..

    Şu an işlemi devam eden arkadaslarımız var mıdır?

  • Selamlar,


    28.04.2018 tarihinde İzmir Vatan Bilgisayar'dan aldığım, 18.07.2018 tarihinde kurulumu yapılan LC 55 C7 televizyonumda ekranda görüntü yapışması sorunu oluştu.

    Yetkili servisi aradığımda tarafıma, bunun panelden kaynaklandığını garanti süresi dolduğu için panelin ücretli olarak değişmesi gerektiği bilgisi verildi.


    Forum sayfalarından bu durumu yaşayanların paylaşımlarını okuduğumda yalnız

    olmadığımı gördüm.


    İzlemem gereken yol hususunda tecrübelerini benimle paylaşacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.


    LG 2017 OLED TV [B7-C7-E7-W7]




  • atm41 A kullanıcısına yanıt
    İşte manuel, hard refresh yaparsanız düzelir diye düşünmüştüm. Soft olanı demedim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Burak_Keskin06 kullanıcısına yanıt

    Değişim oldu, emeği geçen herkese teşekkürler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • drvimu kullanıcısına yanıt
    Hocam güzel günlerde kullanın.
    İyi forumlar.
  • Benim 65b7v panel için hala cevap bekliyorum..

    panel fiyatı 24.180 tl dediler kulaklarıma inanamadım.

    bu sartlar altında OLED almak saçmalık olucak..

  • atm41 A kullanıcısına yanıt

    Daha çok beklersin kardeşim adamlar 2017 öncesi OLED'i OLED'den saymıyorlar.


    Senin şikayetini 2021 c1 oled kullanıcısı olarak ben dile getiriyorum ve yorumu mu silip görmezden geliyorlar.


    Kısacası Burak,Ahmet vs hikaye..


    Paran varsa yenisini al yoksa soğuk bi su iç.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Digital Reaction -- 4 Mart 2022; 20:3:39 >
  • Digital Reaction kullanıcısına yanıt

    LG oled in çalısma saatine baktım teslim ederken 4000 saatte..


    bunlar değilmiydi 100.000 saat ömrü var bu panellerin..(kaynak: koretimes 2016)


    Valla yasal olarak değşim yapan arkadaslar nasıl bir yol izlediler yazarsa sevinirim


    3 yılda 65 ınc tv ye bu kadar panel harcaması yapamayız kimde yapamaz


    alım ücreti +25.000 tl panel değişimi 40.000tl / 4000 saat=100 tl saat izleme ücreti düz mantık..LG 2017 OLED TV [B7-C7-E7-W7] 


    LG 2017 OLED TV [B7-C7-E7-W7]




  • Arkadaşlar merhaba,Exxen uygulamasi bizim tv ye kurulmuyor mu?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • atm41 A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bunu nasıl bulabilirim?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Burak_Keskin06 kullanıcısına yanıt

    Burak bey çok saçma bir yaklaşım. 27 kişinin paneli neden değişti? Biz listeye girmedik diye biz faklı mı oluyoruz biz de LG b7 oled sahibiyiz. Hayır hiç haberi olmadı belki adam geldi baktı bu sorunu yaşayanların değişmiş o da yaşıyor bu sorunu değişim olmayacak ama neden erkenden gelip pide kuyruğuna girmediği için. Bu kaosa değer mi ya kimse LG oled yada başka oled TV almasın arkadaşlar rahat rahat maç izleyemiyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • silveraction kullanıcısına yanıt

    servis kumanda ile bir sıralama ile acabilir?

    yada lg service menu input gibi google da aramalar yaparak bulabilirsiniz.

  • YavuzÇ. Y kullanıcısına yanıt
    Hocam saçma olan nedir?
    Garantisi bitmiş bir ürün için ne yapılabilir?
    Değişim olan paneller eğitim müdürü Abdullah bey ve ben yaklaşık 1 yıla yakın süreç LG kore ile mailleşme sonucu zor bela değişim oldu, normal şartlarda garantisi biten bir ürüne herhangi bir işlem yapılmaz 1 kere özel toplu olduğu için onay alındı ve yapıldı.
    Garanti süreniz devam ediyorsa herhangi bir sorun sıkıntı yaşıyorsanız sizde yardımcı olmaya çalışıyım ben
    İyi forumlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burak_Keskin06 -- 19 Mart 2022; 10:7:39 >
  • YavuzÇ. Y kullanıcısına yanıt

    Gerçekten hiç yazmaya da uğraşmaya da gerek yok. 65" B7 sahibiyim. 2018 Temmuz ayında Vatan bilgisayardan aldım. Garanti süresi biter bitmez yanıklar oluşmaya başladı. Sadece logo yanığı değil panelde renk değişimleri de oldu. Panelin orta kısmı sarı renk gösterirken kenarları yeşil gösteriyor. LG Türkiye'nin anlamadığı bir durum var. Belki burayı okurlarsa anlarlar. Bu ürünler pahalı üst sınıf ürünler. Bu ürünleri alan hali hazırdaki müşterinizi üzerseniz bir dahaki sefere o kişide gider başka bir markanın daha üst modelini alır ama LGye OLED'e para vermez. Tebrikler hem müşteri kaybettiniz, hem yeni müşterinizden oldunuz.


    Ben sorunumu 75" Samsung 75QN800 alarak sona erdirdim. LG'ye Türkiye'de başarılar diliyorum.

  • Burak_Keskin06 kullanıcısına yanıt
    Saçma olan bu ekranların değişimini kabul ettiklerine göre TV nin hatalı olduğunu kabul etmeleri. Sorun yaşayan insanların mağduriyetini gidermeme leri. Burda yazanları değiştiler Allah razı olsun ya hiç buraya gelmeyenler..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • YavuzÇ. Y kullanıcısına yanıt
    Hocam kabul edilen bir durum yok.
    LG standart 2 yıl garanti süresince bu olayı yaşayan olursa zaten değişim yapıyor garantisi bitmiş bir ürün için bir işlem yapmıyor.
    Garanti uzatması yapmadıysanız eğer yapılacak hiçbir işlem yok hocam.
    Allah cümlemizden razı olsun, tekrardan görüşme yapılacak herhangi bir gelişme olursa buradan tekrardan bilgi veririm hocam.
    İyi forumlar.
  • Tepe model ürünlerde fiyatını hak eden dayanıklılık esas olmalıdır öyle hemen garanti süresi dolunca ürün kullanılamaz bir hale dönmemeli ek garantiye ne hacet bu ek garanti alt seviye ürünlerde olmalıdır.

  • arkadaşlar bende c7 vardı. Fişini çekmez isem otomatik temizleme yaptığını düşünüyordum fakat yaklaşık 2 yıl kullanımdan sonra yanıklar oluştu ve panelin değişimi yapıldı. servise fişini çekmediğim halde neden yanık oluştu diye sorduğumda, fiş çekmeme olayının temizleme konusunda yetersiz olduğunu, onun yerine "ayarlar-tüm ayarlar-oled panel ayarları-piksel düzeltici-şimdi başla" bölümlerini uygulamam gerektiğini söyledi. bu işlem tam 1 saat sürüyor. bu işlemi haftada 1 kez düzenli olarak yaptım. panel değiştikten sonra en ufak bir sıkıntı yaşamadım.

  • Arkadaşlar mağdurlardan biri de benim..

    3 yıllık tv de bu tip arızalar beklenmez.

    lg oled b6-b7-cx-c modellerinin hepsinde yanma sorunu olması esas konumuz.

    Bu yüzden bu paneller garanti kapsamında yardımcı olunmalıdır.

    80.000-100.000 saat panel omrü verilen cihazlar 4000-5000 saat te bozuluyorsa

    bu üretim kaynaklıdır.

    sorun global dir.Ki bu yüzden g panellere ve cıkacak c2-g2 panellere 5 yıl panel garantisi veriliyor Avrupada 16 ülkede..

    Tabii bizde 5 yıl garanti var mıdır?

    yoktur..

    Avrupa b ve c panel arızaları müşteri mennuyeti ile garanti sonrası değiştirilmiştir.

    Türkiyede de Burak Arkadaşımızın maximum desteği ile bircok kişinin paneli değiştirildi.

    Kendisine herkes Teşekkür ediyor zaten..

    ANCAK benim gibi mağdur arkadaslara kullanım saati veya yılına bakılarak %50

    den fazla bir destek verilebilir.

    Lg bu işten etkilrnir mi? Etkilenmez ..oled piyasısının %80 ine hakim ..

    ama bana 5 yıl garanti sağlamadan bir daha ne Lg alırım Nede tavsiye ederim.

    LG 2017 OLED TV [B7-C7-E7-W7]




  • 
Sayfa: önceki 481482483484485
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.