Şimdi Ara

KVK teknik servis AYIPLI MAL Tüketici Hakem Heyeti Kararı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
113
Cevap
4
Favori
9.269
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kvk teknik servise verdiğim telefonumun 4 ay boyunca çeşitli bahanelerle değiştirilmemesi sonucu hakem heyetince başvurumun sonucunu paylaşıyorum..
    Kvk ya telefonunu verip de sorun yaşamayan çok az insan vardır,her yer şikayetlerle dolu..
    Sorunu olup da hakem heyetine başvurmayan varsa geç kalmadan başvursun 1.5 ay içinde sonuçlandı benim başvurum ve haklı bulundum.
    Artık ücret iadesini de icra ile alırız heralde bunlardan,vereceklerini sanmıyorum.
     KVK teknik servis AYIPLI MAL Tüketici Hakem Heyeti Kararı KVK teknik servis AYIPLI MAL Tüketici Hakem Heyeti Kararı

     KVK teknik servis AYIPLI MAL Tüketici Hakem Heyeti Kararı KVK teknik servis AYIPLI MAL Tüketici Hakem Heyeti Kararı



    Sonuç: 799tl fatura fiyatı olan,o sıra 300-400 liraya satmayı düşündüğüm telefonun ücretini aylar sonra da olsa İcra yolu ile 833tl olarak aldım..30 lira dosya masrafı ödemiştim,onu düşünce fatura ücretini almış sayılırım..ayrıca avukata vekalet vermememe rağmen bana dosya hazırladı,o da kendine para aldı 300-400..güzel zarar ettirdik KVK'yi..

    KVK ile sorunu olan binlerce insan var..Bu konuyu okuyup da hala bişey yapmayan arkaşlar varsa umutsuzluklarını bırakıp 2 dakika başvuruda bulunsunlar,parayı almak çok kolay sadece bikaç ay zaman geçiyor ve o süreçte bişey yapmıyorsunuz..Boşuna firma ile kavga edip de kendinizi yormayın,haklıysanız verin bi dilekçe bu kadar basit.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi master21 -- 30 Haziran 2016; 18:28:55 >



  • 799tl fatura fiyatı olan,o sıra 300-400 liraya satmayı düşündüğüm telefonun ücretini aylar sonra da olsa İcra yolu ile 833tl olarak aldım..30 lira dosya masrafı ödemiştim,onu düşünce fatura ücretini almış sayılırım..ayrıca avukata vekalet vermememe rağmen bana dosya hazırladı,o da kendine para aldı 300-400..güzel zarar ettirdik KVK'yi..

    KVK ile sorunu olan binlerce insan var..Bu konuyu okuyup da hala bişey yapmayan arkaşlar varsa umutsuzluklarını bırakıp 2 dakika başvuruda bulunsunlar,parayı almak çok kolay sadece bikaç ay zaman geçiyor ve o süreçte bişey yapmıyorsunuz..Boşuna firma ile kavga edip de kendinizi yormayın,haklıysanız verin bi dilekçe bu kadar basit.
  • Karara itiraz edip geciktirebildikleri kadar geciktirmeye çalışacaklar buna eminim. Ama şimdiden hayırlı olsun diyebilirim çünkü tüketici mahkemesinde çıkan kararlar genelde pek değişen kararlar olmuyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erkka

    Karara itiraz edip geciktirebildikleri kadar geciktirmeye çalışacaklar buna eminim. Ama şimdiden hayırlı olsun diyebilirim çünkü tüketici mahkemesinde çıkan kararlar genelde pek değişen kararlar olmuyor.
    quote:

    Orijinalden alynty: algorithmaser

    Karara itiraz edip geciktirebildikleri kadar geciktirmeye çaly?acaklar buna eminim. Ama ?imdiden hayyrly olsun diyebilirim çünkü tüketici mahkemesinde çykan kararlar genelde pek de?i?en kararlar olmuyor.

    Sa?olun hocam geç de olsa hakkymy alyyym yeter..hatta beni 4-5 ay telefonsuz byraktyklary ve yeni telefon almak zorunda byraktyklary için mahkemeye versem kazanma durumum var my acaba ? bilen varsa aydynlatyrsa sevinirim
  • İcraya verirken paranı faiziyle iste alırsın. Başka bir işle de uğraşmaya değmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • master21 kullanıcısına yanıt
    hocam faturadaki isim size mi ait idi?
  • 799tl fatura fiyatı olan,o sıra 300-400 liraya satmayı düşündüğüm telefonun ücretini aylar sonra da olsa İcra yolu ile 833tl olarak aldım..30 lira dosya masrafı ödemiştim,onu düşünce fatura ücretini almış sayılırım..ayrıca avukata vekalet vermememe rağmen bana dosya hazırladı,o da kendine para aldı 300-400..güzel zarar ettirdik KVK'yi..

    KVK ile sorunu olan binlerce insan var..Bu konuyu okuyup da hala bişey yapmayan arkaşlar varsa umutsuzluklarını bırakıp 2 dakika başvuruda bulunsunlar,parayı almak çok kolay sadece bikaç ay zaman geçiyor ve o süreçte bişey yapmıyorsunuz..Boşuna firma ile kavga edip de kendinizi yormayın,haklıysanız verin bi dilekçe bu kadar basit.
  • huawei x5 telefonum vardı, 7 8 kere servise gitti, en sonunda tak etti fatura tarihinden 2 sene geçmiş olmasına rağmen serviste geçen 2*3 ay olduğunu görüp gittim thh ye. ama kvk yı değil hb yi şikayet ettim.

    kvk sağolsun pili 10 dk doluyor 5 dk da bitiyor dedim, Pilin %98 sağlıklı olduğunu gösteren bir kağıt verdiler, evde aynı olay devam etti bu sefer videoya çekip cd ye koyup kvk ya öyle verdim %98 sağlıklı diyen elemanınız izlesin dedim pil değişti, e hani sorun yoktu neden değiştirdiniz dediğimde de merkez inceledi bu sefer diye saçma bi laf etti bankodaki bayan. tabi bi de beta aşamasındaki yazılımı da kurunca dellendim.

    kvk eskiden kaliteydi ama şimdi bildiğin pişmanlık...
  • 11 temmuz 2015de mediamarkttan sony xperia c4 modelinde telefon aldım. Telefonu sorunsuz bir yıldır kullanıyordum. Temmuzun başlarında telefon bozuldu. Şarjı değişiyordu, şarj olmuyordu vs. 14 temmuzda telefonu mediamarkta tamir için bıraktım. Oradan kvkya iletildi. Kvknın internet sitesinde ana kart değişimi yapılacak- ana kart bekleniyor yazıyordu. Geçen cumartesi tamir süresi 20 iş gününü geçti. Mediamarkt'ı arayıp bildirdim, para iadesi istediğimi söyledim. Kvkya isteğimi ileteceklerini söylediler. Bir geri dönüş olmadı. Dün sikayetvar.com da şikayet yazdım ve tekrar mediamarktı aradım. Bugün tekrar arayıp para iadesi mi yoksa sıfır ürün talebinde mi bulunmak istediğimi söyleyecektim. Sabah kvknın sitesine baktım. Swap değişim bekleniyor yazıyordu. Şimdi size sorularım :
    -C4ün üretimi durdu diye biliyorum. Eğer öyleyse bana swapla hangi Telefonu verirler?
    -Swap kutusuz ürün sonuçta, güvenebilir miyim?
    -Para iadesi benim daha çok işime gelir. Para iadesi için hiç Hakem Heyetine başvurmasam isteğimi uygularlar mı yoksa uğraştırırlar mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Uzman_Tekno

    11 temmuz 2015de mediamarkttan sony xperia c4 modelinde telefon aldım. Telefonu sorunsuz bir yıldır kullanıyordum. Temmuzun başlarında telefon bozuldu. Şarjı değişiyordu, şarj olmuyordu vs. 14 temmuzda telefonu mediamarkta tamir için bıraktım. Oradan kvkya iletildi. Kvknın internet sitesinde ana kart değişimi yapılacak- ana kart bekleniyor yazıyordu. Geçen cumartesi tamir süresi 20 iş gününü geçti. Mediamarkt'ı arayıp bildirdim, para iadesi istediğimi söyledim. Kvkya isteğimi ileteceklerini söylediler. Bir geri dönüş olmadı. Dün sikayetvar.com da şikayet yazdım ve tekrar mediamarktı aradım. Bugün tekrar arayıp para iadesi mi yoksa sıfır ürün talebinde mi bulunmak istediğimi söyleyecektim. Sabah kvknın sitesine baktım. Swap değişim bekleniyor yazıyordu. Şimdi size sorularım :
    -C4ün üretimi durdu diye biliyorum. Eğer öyleyse bana swapla hangi Telefonu verirler?
    -Swap kutusuz ürün sonuçta, güvenebilir miyim?
    -Para iadesi benim daha çok işime gelir. Para iadesi için hiç Hakem Heyetine başvurmasam isteğimi uygularlar mı yoksa uğraştırırlar mı?


    Hocam anlattıklarının belgeleri varsa,hakem heyetine git %100 para iadesi alırsın,yoksa da alma ihtimalin var tabi %100 olmasa da,bunlarla uğraşıp boşuna stres olmanıza gerek yok..yasalar bizim yanımızda merak etmeyin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: master21

    quote:

    Orijinalden alıntı: Uzman_Tekno

    11 temmuz 2015de mediamarkttan sony xperia c4 modelinde telefon aldım. Telefonu sorunsuz bir yıldır kullanıyordum. Temmuzun başlarında telefon bozuldu. Şarjı değişiyordu, şarj olmuyordu vs. 14 temmuzda telefonu mediamarkta tamir için bıraktım. Oradan kvkya iletildi. Kvknın internet sitesinde ana kart değişimi yapılacak- ana kart bekleniyor yazıyordu. Geçen cumartesi tamir süresi 20 iş gününü geçti. Mediamarkt'ı arayıp bildirdim, para iadesi istediğimi söyledim. Kvkya isteğimi ileteceklerini söylediler. Bir geri dönüş olmadı. Dün sikayetvar.com da şikayet yazdım ve tekrar mediamarktı aradım. Bugün tekrar arayıp para iadesi mi yoksa sıfır ürün talebinde mi bulunmak istediğimi söyleyecektim. Sabah kvknın sitesine baktım. Swap değişim bekleniyor yazıyordu. Şimdi size sorularım :
    -C4ün üretimi durdu diye biliyorum. Eğer öyleyse bana swapla hangi Telefonu verirler?
    -Swap kutusuz ürün sonuçta, güvenebilir miyim?
    -Para iadesi benim daha çok işime gelir. Para iadesi için hiç Hakem Heyetine başvurmasam isteğimi uygularlar mı yoksa uğraştırırlar mı?


    Hocam anlattıklarının belgeleri varsa,hakem heyetine git %100 para iadesi alırsın,yoksa da alma ihtimalin var tabi %100 olmasa da,bunlarla uğraşıp boşuna stres olmanıza gerek yok..yasalar bizim yanımızda merak etmeyin.

    kvk'yı mı şikayet etmeliyim yoksa media marktî mı? media markt daha garanti geliyor. bir de bunlardan nasıl yazılır bir belge alabilirim?
  • Uzman_Tekno kullanıcısına yanıt
    Medıamarkt bu konuda sadece aracı, sizin muhattap olacağınız şirket kvk

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Medıamarkt bu konuda sadece aracı, sizin muhattap olacağınız şirket kvk

    2si de sorumlu..istediğnizi şikayet edebilirsiniz ancak ben KVK'yı şikayet etmesini tavsiye ederim,sorun onlardan kaynaklı ve kvk'nın mağdur ettiği birçok kişi var..
  •  KVK teknik servis AYIPLI MAL Tüketici Hakem Heyeti Kararı
     KVK teknik servis AYIPLI MAL Tüketici Hakem Heyeti Kararı


    elimde şu an sadece bunlar var sizce yeterli mi oradaki tarihlerden 20 iş gününü aştığı anlaşılıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Uzman_Tekno -- 14 Ağustos 2016; 12:09:37 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Uzman_Tekno

     KVK teknik servis AYIPLI MAL Tüketici Hakem Heyeti Kararı
     KVK teknik servis AYIPLI MAL Tüketici Hakem Heyeti Kararı


    elimde şu an sadece bunlar var sizce yeterli mi oradaki tarihlerden 20 iş gününü aştığı anlaşılıyor

    Evet hocam yeterli olur
  •  KVK teknik servis AYIPLI MAL Tüketici Hakem Heyeti Kararı
    başvuru dosyası bu mu arkadaşlar
  • Uzman_Tekno kullanıcısına yanıt
    Evet bunu doldurup delilleri ile birlikte başvurabilirsiniz.
  • Tebrikler, böyle hiç bi zaman peşini bırakmayan tüketiciler olduğu sürece şirketlerin kafasına göre hareket etmesi bi nebze olsada azalır.

    Benimde Telpa ile böyle bir olayım olmuştu. İlçemizin kalabalık olmasından dolayı 10 ayda sonuçlanmıştı. Biraz uzun sürüyor bu süreç ama sonucunda hak yerini buluyor
  • bosuna garnatıye para oduyoruz o zaman kacak alırım telefonu bundan sonra
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Hocam Benim Telefonumda 1 Tane Piksel Sorunu Var.. Fakat Sorun Olmaz Diye Kullanmaya Devam Ettim Telefonu Ve Telefonum Bana Bağlı Nedenlerden Dolayı Darbe Gördü Bazı Kısımlarında Çizikler Hatta Kırılmalar Mevcut Fakat Piksel Sorunu Kullanıcıya Bağlı Bir Sorun Değildir Diyorlar.. Telefonumu Başka Bir Sebepten Dolayı Servise Göndermiştim (SIM Okumuyor Diye) Parça Değişimi Yapıldı Fakat Bana Telefonunuz Darbeli Olduğu İçin Bir Sonraki İşlemde Ücret Uygulanacaktır Denildi.. Fakat Ücret Uygulanmasının Sebebi Bu Darbe Dokunmatik Ekranınıza Zarar Verebilir Dedi Bende Şahısın Karşısında "Beyefendi Benim Problemim SIM Okumaması.. Telefonun Dokunmatiği Şuan Düzgünce Çalışmakta" Dedim.. Ürün Servis Formunda Bir Sonraki Tamirde Ücret Alacaklarını Yazmışlar..
    Piksel Sorunu Diye Etkileşime Geçsem Durum Ne Olur ?
    Bu Konuda Ne Düşünüyorsunuz ?

    Teknik Servis : TELPA



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tugayyalinc -- 14 Ağustos 2016; 15:24:03 >
  • Oha ekim ayında aldığı telefonu martta teslim etmiş bir de ayıplı mal değil diyor utanmazlığın, yüzsüzlüğün bu kadarına da pes. Benim s7 edgein ekranında problem başladı benimki de kvk götürücem bakalım bana da aynısını yapacaklar mı?
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.