Kuzey marmara otoyolu zorunlu geçiş





-
-
Eminim istanbul trafiğini rahatlatmak için'dir. Başka bir nedeni olamaz
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hedefler de tutar artık
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yine trafik rahatlayacak mı, hiç sanmıyorum. Oradan geçiş ücreti vermek yerine beri taraftan ceza vermek daha mantıklı gelecek millete. He, şöyle 4-5k ceza verirlerse o zaman herkes uyar kurala.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
istanbulluları nekadar çok düşünüyorlar gözlerim yaşardı
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Bence doğru bir karar.
Tırın kamyonun Sakarya, izmit, gebze, Ataşehir, E80 ve d100 karayolunda ne işi var. Gereksiz tır terörü. Girin Sakarya'nın oradan kuzey Marmara otoyoluna. 4 şeritli yok. Oradan hem İstanbul Avrupa'ya hem Anadolu'ya bağlanabiliyorsun.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
3.köprü ve kuzey marmara otoyolunun ücretleri insani seviyeye çekilse,
mecbur kalanlar ve zenginler harici de tercih edilir olacaktır.
-
İyi de zaten transit tırlar için 3. köprü zorunlu değil miydi?. Kurtköy tarafından yavuz sultana sapıyorlardı. Trafiğe sadece kurtköye kadar olan kısım için etkisi olur.
-
Kurtköyden sonrada tır görüyorum ben. Zaten izmit tünelleri 2 şeritli sürekli sollama yapıyorlar o şeritte. Hâliyle 2 şeriti kaplıyor. Bir de kaza arıza tır devrilmesi oluyor ki bekle ki yol açılsın.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Her şey iyi güzel de bu TIR'lar oradan geçince de yol uzuyor, nakliye giderleri artıyor sonra "Her şey pahalandı" diyoruz.
-
Herkes yolunda
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
tarlada 50 kuruşa satılamayan karpuz niye 5 lira işte böyle böyle oluyor
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
her şeyin fiyatı yine yine yine yine yine yine yine yine yine yine yine yine yine yine yine yine yine yine yükselecek desenize
-
Sakarya'dan giren bir tır/otobüs/araba Sultanbeyli'den (İstanbul giriş) çıkarsa aynı mesafe belki kuzey Marmara otobanı 10 15dk daha kısa bile olabilir.
Eğer sakarya'dan girip esenlerden ya da Avrupa tarafınan çıkarsa 30-40 km daha kısa belki de daha fazla.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kesinlikle doğru bir karar, olayın siyaset v.s ile alakası yok.
Edirne tarafına gidecek olan yani İstanbul istikametini transit kullanacak araçların özellikle o iş için yapılmış bir yol varken diğer yolları kullanması ise saçmalık. Yol ve köprü ücretlerini tartışabiliriz ona itirazımız yok.
Artık trafik eskisi gibi değil, Kocaeli' de D-100 yolunda neredeyse her yerde trafik var üstelik neredeyse ışık olmamasına rağmen.
Kocaeli'de 2006 yıllarından itibaren D-100 istikametinde neredeyse her yere battı çıktı yapılmaya başlandı. O dönemlerde fazla trafik olmamasına rağmen neden böyle bir şey yapıldığına kimse anlam verememişti yıl 2021 ve o battı çıktılar olmasa nasıl bir trafik olurdu hayal bile etmek istemiyorum.
Muhtemelen bu kuzey marmara otoyolunun değerini 10 yıl sonra anlayacağız gibime geliyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lacano -- 1 Haziran 2021; 17:20:6 > -
Güzel karar ancak o otoyolun fiyatının uygun olması gerek. çok pahalı.
En Beğenilen Yanıtlar

Eminim istanbul trafiğini rahatlatmak için'dir. Başka bir nedeni olamaz
|
Bence doğru bir karar.
Tırın kamyonun Sakarya, izmit, gebze, Ataşehir, E80 ve d100 karayolunda ne işi var. Gereksiz tır terörü. Girin Sakarya'nın oradan kuzey Marmara otoyoluna. 4 şeritli yok. Oradan hem İstanbul Avrupa'ya hem Anadolu'ya bağlanabiliyorsun. |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X