Binbaşı
28 Temmuz 2006
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
14 üye
Görüntülenme
Toplam: 55 (Bu ay: 1)
Gönderileri

Polonya savunma bakanı attığı twitte, Baykar'ın Bayraktar TB2 fotoğrafını kullandı.Böylece Baykarın S/İHA ları Avrupa'da da uçacak. Macaristan'ında Baykar'ın S/İHA ları alacağından bahsediliyor. Hayırlı olsun.Ben şahsen sayın Varank'ın açıklamasından sonra Macaristan konusunda emindim cevap Polonya semalarından geldi.


Polonyalı bakandan Bayraktar TB2 paylaşımı (ensonhaber.com)

Roktesan tarafından Leopard 2A4 Tanklarımıza özel geliştirilen ilave zırh kiti ile güçlendirilmiş 2 tankımızın teslimatı yapıldı.2021 yılı içerisinde 40 adet tankın bu kitle yüksetilmesi hedefleniyor.



Kaynak:

https://www.savunmasanayist.com/roketsan-leopard-2a4-t1-teslimat/


https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/d5/ea/5c/d5ea5c1d4a35de811c4f700b986ce12e.png&t=0&width=480&text=1


https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/89/0f/af/890faf781237e8232e09f6e54da3ccf1.jpeg&t=0&width=480&text=1
Merhaba HP G6 laptop var ne yaptıysak WIFI ye bağlanmadı.Arıza donanım kaynaklı.Güvenilir işini bilen servis önerisi olan PM den mesaj atabilir mi lütfen.
34YJ5738 FORT FIESTA ARAÇ ÇALINMIŞTIR.

Araç amcama ait. Arnavutköy ilçesi merkez mahallesinde kapımızın önünden çalınmıştır.Rengi beyaz 2012 model olması lazım.
Herkese merhaba hayırlı ramazanlar d3100 body üzerinde bayonetin sağ alt tarafndaki tırnak ne işe yarıyor.merk ettim kapalı mı açık mı durmalı?

mitsubishide 25 yıldır tüketim verileri ile oynuyormuş.
Japon otomobil üreticisi Mitsubishi, geçtiğimiz haftalarda ortaya çıkan yakıt skandalına yönelik yeni açıklamalar yaptı. Şirketin yöneticileri yakıt konusunda yetkilileri 1991 yılından bu yana ‘kandırdıklarını’ itiraf etti.

Şirketin araçlarına yönelik yapılan araştırmalar da modellerin yakıt ekonomisi konusunda 1991 yılından bu yana yanlış bilgilerin paylaşıldığı ortaya çıktı.

Mitsubishi’de yakıt hesabı skandalı
Mitsubishi’de yakıt hesabı skandalı
Daha önceki açıklamalarda, hileli açıklamalara maruz kalan araç sayısı 600 bin olarak açıklanmıştı.

Mitsubishi Başkanı Tetsuro Aikawa gazetecilere yaptığı açıklamada, şirkete yönelik araştırmanın devam ettiğini söyledi ve kanunlara aykırı başka düzensizliklerin de ortaya çıkma ihtimali olduğunu söyledi.



Başkan şu aşamada şirketin asıl bir hareket planı olduğunun belirsizliğini koruduğunu da itiraf etti.

Aikawa, çalışanların neden böyle bir hileye başvurduğu konusunda da bilgisi olmadığını ifade etti.

HÜRRİYET'TEN ALINTIDIR
Herkese merhaba.2015 ağustosta aldığım 1,25 style+pan hyundai i20 model aracıma lpg takdırdım. aracım 7000 kmdeydi. oturup kaba bir hesap yapınca ve lpg ile kıyaslayınca 3 ayda cebimden 750 tl fazladan para çıktığını gördüm. aracın sübaplarının çoğu yeni nesil araçlardaki gibi magnezyum alaşımlı olduğunu öğrenince sistem araştırmaya başladım ve via lle liquid si modelini aracıma uygulattım. montajı yenibosna çoban çeşmede Ontaş adlı bayide Cemil Ustaya yaptırdım. Çoğunlukla kendi aracın başında durdu ve çok ilgilendi. özellikle manifoltun delimi ve enjektör montajını kendisi bizzat yaptı. sistem bana 3500TL’ye mal oldu kk 9 taksit yaptık. sistemin ana hatları lpg nin sıvı olarak manifolda sübaplara en yakın noktadan enjekte edilmesi. soğutma tesisatına herhangi bir müdahale yok. sistem kabaca lpg tankı, lpg pompası, lpg tesisatı ve enjektörler şeklinde. sisten lpgyi comman rail mantığı ile püskürtüyor. ilk çalıştırmada ilk 1-1,5 dakika lpg beyni sistemi 3 defa test yapıp ondan sonra lpgye geçiyor. şu an yaklaşık 100 km yaptım.ilk depomu onlar doldurdu.bu depo bitince ölçüme başlayacağım.montaj resimleri aşağıya ekliyorum.bakım ve filtre değişimi yok ayar yok.en önemlisi sıvı lpg tüketiminin benzin ortalaması ile eşdeğer olması.
İnglizce bilenler için ürünün sitesi

VIALLE LIQUIDSI

LiquidSİ LPG yi sıvı olarak motora veren eşsiz ve yenilikçi LPG sistemidir.
Sonuç olarak LiquidSİ buharlı LPG sistemlerden daha fazla performans ve daha iyi sürüş sağlar.
LiquidSi performansı sıçaklık farklılıklarından, otogaz karışımından ve nem gibi olağan üstü şartlardan etkilenmez ve iyi çalışır .
LiquidSi bakım gerektirmez.
LiquidSi bütün MPI enjeksiyonlu araçlara montaj yapılabilir.

https://goo.gl/photos/GHjgrTV29rDwEt746
https://goo.gl/photos/GAJadn7Udw1cc98R8
https://goo.gl/photos/oaRT1Yhx3nLR43a37
https://goo.gl/photosKfJReBxoW1HXwVww5

https://goo.gl/photos/HMqg6d2yXtizDDtK9
https://goo.gl/photos/bTA12caXvi2zLBJv6
https://goo.gl/photosKfJReBxoW1HXwVww5

https://goo.gl/photos/5g1xfSHtGMuiT6Fa6

https://goo.gl/photos/LhLzkcq7rrqVNnn18

https://goo.gl/photos/iHTkQFKaGSqRyqmo6

https://goo.gl/photos/AUrQbR2NznRDLMNo8

https://goo.gl/photos/rcbdpMXFTxWex9t59
Arıza nedenli silinen bu konuyu yeniden açıyorum.

Herkese merhaba.
2010 Aralık ayından beri kullandığım 1,4 77 HP Dynamic+Dualogic+Skydomlu aracımı geçen temmuzda satarak 5 yıl süren seviyeli ilişkimizi medeni bir şekilde bitirdim. Kendime 2.el C sınıfı dizel bir makine almak niyetindeydim. Fakat gerek kilometre oyunları gerek 4-5 yaşındaki araç sahiplerinin burunlarından kıl aldırmamaları beni 2.elden vazgeçirdi. Yeniden rotamı sıfır kilometre B sınıfı araçlara yönelttim.
-skoda rapid spaceback/ fabia 1,2 tsi
-peugeot 208 1,2 110/82 hp
-clio sportourer 1,2 tce
-hyundai i20 1,4/1,25
-kia rio 1,2/1,4 benzin
-seat ibiza sport tourer 1,2 tsi
-citroen c3 1,2 82 hp vti
Araçları inceledim.Telefonla bilgi aldım yetmedi bayilere gittim.İçlerine oturdum skoda rapid spacebacki çok beğendim ama cam tavanlı araç istemem nedeni ile çok borçlanmam gerekti.Cam tavansız spacebackin hiçbir cazibesi yoktu benim için. fabiada ise motor güzel ama saçma bir şekilde hız sabitleyici yok cam tavan sordum kasıma zor dediler. peugeot 208 çok dardı. özellikle arkası faciaydı içi de ilginç derecede ve bomboş bir araç havası verir bir şekilde sadeydi. renault bayileri sanki araç almayın yoksa döveriz havasındaydı. Ne sordu isem o yok bu yok dendi. Kia, benzer motor ve donanım yapısındaki hyundaiden ithal olması nedeni ile %10 pahalıydı. Burada en ilgili davranan hakkını yemeyeyim 1.skoda bayileri, 2,hyundai bayileri ve 3.kia bayileriydi. gerek bilgilendirme gerek geri dönüş çok iyiydi.en sonunda baktımki elimdeki bütçe ile otomatikte zor. üstelik sattığım puntoda skydom vardı bu aracında cam tavansız olsun istemediğimden hyundai ile al takke ver külah 900 tl indirimle 1,25 düz vites style+panorama aldım üzerine double dın teyp takdırdım.teyp + geri görüş içinde 3000 tl dediler en sonunda onuda 2000 tl saydırdım.325 tl trafik+861 tl kasko ile toplamda 49.936 tl sahip olma maliyeti ile aracı aldım.araç mercan turuncu renginde.

Detaylara motor ve aktarmadan başlayayım. Aracımda 1,25 lt 84 hp@6000dd güç ve 121nm@4000dd tork veren kappa II adlı dohc 16v değişken sübap zamanlamalı mpi motor var.aluminyum blok.gaz tepkileri çok güzel.punto evonun 1,4 ltlik motoruna rağmen gaz tepkileri biraz zayıftı.İ20 sınıfının en ağır aracı.Cam tavan ile 1200kg.Buna rağmen aşırı bir hantallık yok.Aracım 5.vites 100kmh hızda 2500dd çeviriyor.Punto 3000dd çeviriyordu 100kh ie gidebilmek için.Aracımla 3500km uzun yol yaptım.3 yetişkin, 1 çocuk üstüne 50kg civarı bagaj yükü ve gündüzleri klima açık kullandım.6,5 lt/100km ortalama gösterdi yol bilgisayarı.Bu değeri çok muteber bulmadım.Ayrıca ölçüm yapıyorum.3 depo sonra yazarım.benim için şehir dışından ziyade şehir için önemli.Araç %10 eğimli rampalarda 3.vitese kadar düştü.Fakat devri yüksek tutarsanız yüksünmeden 90-100kmh süratle biraz bağırarak tırmanıyor.Neticede 1,25lt atmosferik bir üniteden fazlasını beklemek saçmalık.puntodan dolayı bilerek aldım.beklentim çok yüksek değil.zaten yarışmıyorum ailemle mutlu mesut geziyoruz.üstelik motor yıllardır kullanılan bir alt yapı üzerinden günden güne geliştirilmiş sorunsuz bir motor.

iç döşeme ve hacme gelirsek,2 renk kullanılmış iç mekanda.kapı içleri ve konsol siyah/bej.kaşmir kahvede siyah/ kahverengi baz donanımda siyah renk var.ön konsolda ve kapı içinde bej kaplamalar yumuşak.siyah plastikler sert.ön koltuklar rahat.puntomdan geniş ve sarma hissi güzel.arka koltuklarıda annem beğendi.puntodan ferah ve rahat buldu.diz ve dirsek mesafesi sınıf standartlarının bir miktar üzeride punto ile kıyaslarsak hem puntodan geniş hemde şaft tüneli yok buda arkada 3. kişiye rahatlık sağlıyor.sattığım punto ve i20 cam tavanlı lakin i20 nin baş mesafesidaha yüksek.bu kriterde büyük bagaj nedeni ile rapid spaceback bir tık önde.İ20 nerdeyse c sınıfı standartlarında bir b sınıfı olmuş.iç mekanda ince detaylar var.her iki güneşlikte makyaj aynası ve lamba var.arka yolcular için ayrı aydınlatma lambaları var.araç izolasyonu güzel.yol ve rüzgar sesi 100kmhden sonra başlıyor.puntoda 70i geçince yol ve rüzgar sesi başlıyordu.trim sesi olarak araç daha yeni.sol kapımda hafif bir zırıltı var.servise gideceğim geçmezse.Sol kapı haricinde başarılı buldum.ön konsol sade.tuş kalabalığı yok.direksiyon kumandaları güzel konumlandırılmış. Özelikle cruise kontrolün direksiyonda olması çok iyi olmuş.sağ elin Sadece baş parmağı ile hemen devreye alınabiliyor.manuel klima ise yeterli.elite versiyonda smart paket alınırsa digital klima geliyor.puntomda digital klima vardı.cam tavan zaten başlı başına ayrıcalık katıyor.kumandası fonksiyonel. Perdesi elektrikli ve ışık almıyor.puntoda perde hem manueldi hemde delikli bir kumaştı sıcak günlerde can sıkıyordu.yan arka ve arka cam karartılmış.siyah c sütunu ve karatılmış arka yan camlar, yandan bakınca şık bir hava katıyor

Sürüş dinamikleri güzel.selefi hakkında iyi şeyler duymadım.yol tutuşu kötüymüş.eski kasa İ20 kullanmadım başkalarının yalancısıyım.süspansiyonlar orta karar.standart dışı kasislerden yüklüyken geçmek dikkat istiyor altını sürtme meyli var dar ve yüksek kasislerde.puntonun süspansiyonları çok sertti.uzun yolda sıralı virajlarda aracı zorladım.önden veya arkadan salma olmadı.direksiyon hidrolik tepkiler çok hissiz değil.16”alaşım jantlar çok şık.lastikler michelin energy 195*55*16.sürüşü beni yormadı.puntoda daha sık mola ihtiyacı hissediyordum.

Ses&görüntü&bt ve navigasyon sistemi olarak daiichi marka cihaz kullanılmış.navigasyon çok başarılı.gps sinyalini çabuk buluyor.ekran çözünürlüğü 800*480 px dokunmatik hassasiyeti vasat.istenirse tv tuner modülü sonradan takılabiliyor.ben orjinal teybi söktürüp bunu taktırdım.style paketde ekransız teyp var.direksiyon kumandaları aktif.elite paket de standart olarak gene aynı cihaz var.2tweter ve 4 hoparlör var bana yeterli.Bluetooth telefonla sorunsuz bağlandı.

Genel olarak + lar:

Şık iç ve agresif dış tasarım,geniş iç ve bagaj hacmi,bir önceki nesle göre çıtası yükseltilmiş kalite ve lpg uyumlu sorunsuz bir motor.

-Yönler:
1.25 littrelik nispeten eski teknoloji motor, iç mekanda eşya saklama gözü az,Daiichi cihaz biraz kalitesiz ve eski teknoloji.güncel android tabanlı bir cihaz olabilirdi.

Muhtemel sorunlar ve diğer ilave yorumlarım buradan devam ederim.










Merhabalar.
3 Aralık 2010 da sıfır olarak aldığım 1,4 77 hp dynamic versiyon skaydomlu ve assist kit ekletilmiş dualogic vites punto evo aracımı Temmuz 2015 de 2.el piyasasındaki yüksek fiyatların cazibesi ile satışa koydum. Akabinde yeni araç arayışıma başladım.Öncelikle 2 elde c sınıfı fiat bravo, citroen c4, pug 308 ford focus vb dizel araçlara baktım.(brovada incelediğim t-jetlerde oldu) gerek fiyatların 40-45.000TL bandında olması gerek yaş ve kilometre durumlarının sattığım araca denk veya daha yüksek olmaları ve en önemlisi satıcıların güveninirlik kıstası zihnimi kurcalamaya başladı.Bu sefer rotamı b sınıfı sıfır araçlara yönelttim.

B sınıfı araçlar içerisinde cam tavan takıntım ve yılda en fazla 10.000-13.000 km yapmam nedeni ile benzin motorlu seçenekleri değerlendirdim.
-Skoda Rapid Spaceback,
-Skoda Fabia
-Seat ibiza Sport Tourer (bunda cam tacan yoktu ama bagaj geniş diye ekledim)
-Renault Clio Grand Tour
-Yeni Hyundai İ20
-Pug 208
-Citroen C3

hedefimdeki araçlardı.Skoda için Aveke gittim.Çok ilgilendiler ama rapid sb cam tavanlı bütçemi aştı.cam tavansız ise tüm cazibesini kaybediyor bu araç.Fabia gözüme çok güzel gelmedi.cam tavan için kasım hatta aralık ayına teslim tarihi vermeleri beni vazgeçirdi.Renault bayilerini aradım istediğiniz türde araç yok sipariş bile olsa kasım ayından önce mümkün değil dendi.Telefonda konuşurlarkende alırsan al almazsan alma havasında konuşulunca renaultu sildim.Peugeota gittim motor güzel bayi ilgi alaka güzel lakin içi çok dardı.C3ün tipi itici geldi.Cactus ilginç bir araba tasarım güzel ama ilerde satarsam bizim millet böyle egzotik tasarımlı araçlara soğuk zor satarım düşüncesiyle eledim.İbiza St de bagajın çok geniş olmasına rağmen arka yolcu kısmı çok dardı.En son evime yakın Hyundai Erk'e gittim İ20 yi gördüm çok beğendim.45 dk inceledim direksiyona oturdum.Puntoda cam tavan nedeni ile baş mesafesi kötüydü uzun boylu (1,77) olmamama rağmen başım ile tavan arasında 2-3 cm anca kalıyordu.Bu konuda i20 fersah fersah önde puntodan.Arkada şaft tüneli yoktu.3 yolcu rahat bir şekilde yolvuluÖn koltuğu en geriye dayasamda arka diz mesafesi ve baş mesafesi iyiydi.Araç bagaj hariç rapid sb gibi b+ olmuştu.Aracın en boşu jump orta paket style+ ve en dolusu elite donanım.Ben style+ panorama için bayileri aramaya başladım bahçelievlerde nev oto en güzel teklifi yaptı.ellerinde hazır araçta vardı 1,25 style+ panorama + multimedya ile 49.000TL ye aldım.30.000TL peşin 20.000TL de kredi çektim.

araca gelirsek 1,25 litrelik bir üniteye sahip.değişken sübap zamanlamalı 84 hp@6000 dd güce ve 121nm@4000dd torka sahip.Şanzuman 5 ileri manuel.Aracım şu an tam 4000kmde.600km şehir içi gerisi uzun yol olmak kaydı ile 6,6lt/100km ortalamam var.Fakat bu ortalamaya çok güvenmiyorum.Kendim özellikle ölçmedim araba yeni diye.1 gün önce depoyu doldurdum ve kilometreyi not aldım. 2-3 depo sonrası değerleri buraya ayrıca eklerim.Araçtaki motor her ne kadar 1,25lt likde olsa 1,4 77 hplik puntoya göre daha seri. gaz tepkileri daha belirgin.aracın cam tavanlı ağırlığı 1230 kg yani cam tavanlı puntodan 100kg daha ağır olmasına rağmen böyle.İç döşemede kapı içleri ön konsol ve koltuklarda bej/siyah renk kombinasyonu hakim.Plastiğin kalitesini bilemem petrokimya uzmanı değilim.Bej aksamlar yumuşak.Siyah alanlarda ise sert plastik kullanılmış.Puntoda ön göğüste siyah sert plastik alan ek olarak vinylex alan vardı.Ayrıca kapı içlerinde bazı kısımlar koltuk döşemeleri ile aynı kumaştan kaplı idi.Hyundai kapı içlerini çift renk plastik yapmış.Sol kapımda hafif bir zırıltı var kesilmezse servise gideceğim.Birde arka pandizot tıkırtı yapıyor bozuk satıhda ama onun çözümü basit yumuşak bant saracağım tutan plastik kısımlara. Bu yönde ise puntonun maşallahı vardı.Millet fiatın trim seslerini çok anlatır.70.000 kmlik Punto evoda gram trim sesi yoktu desem belkide bana deli diyeceksiniz ama öyle idi.Alan adamda test sürüşü yaptı hayret etti.Koltuklar puntoya göre daha rahat geldi.Süspansiyon sistemi ise puntodan bir miktar yumuşak.Bu nedenle kasislerden geçerken dikkat ediyorum.Aracın sürüş karakterini yeni öğreniyorum 2,3 defa çok yavaş geçmeme rağmen kasise sürttüm altını.Gerçi, kasislerde kasis değil himalayalar gibi dik ve dardı.Yol sesi ve rüzgar sesi konusunda hyundai dersini iyi çalışmış.100/120 kmye kadar yol ve rüzgar sesi yok.Lastikleri michelin energy 16*55*195 ebadında.kaymak asfaltda araç sanki süzülüyor.bunda michelin lastiğin yumuşak olmasının katkısı yadsınamaz sanırım.Puntoda her dış ses içerdeydi.80kmden sonra kapılardan rüzgar sesi çoktu.bu konuda i20 puntodan önde.İçinde ince detaylar var.Mesela her iki güneşlikte makyaj aynası ve aydınlatması var.Arka tarafta hem sağ hemde solda her yolcu için ayrı lamba var.Kaput altı keçesi var.(jump donanım paketinde yok).Bagajı 301lt puntodan 26lt daha hacimli bir bagaj bana ve aileme yetiyor.

Dış görünüşe gelirsek hyundai i20 çok şık ve ebat olarak sınıf standartlarını bayağı zorlayan bir araç olmuş.16" alaşım jantlar siyah ve gri renkli.Aracım style+ paket.Mercekli ve ledli halojen far mevcut.Far üzerinde yine ışıklı bir kaş var.Arka stopların tasarımı çok güzel.Aracımın rengi mercan yani metalik turuncu diyebiliriz.arka yan camlar ve arka cam karartılmış.Siyah c sütunu ile arabanın duruşunu karakterli ve havalı gösteriyor.Otomobil kendine baktırıyor.Cam tavan zaten ayrı bir görsellik katıyor.Tavan perdesi elektrikli.Puntoda perdeler el ile kapatılıyordu.

Sürüş dinamikleri konusunda yeni i20 selefinden iyi olmuş.eski i20 nin durumu pek parlak değilmiş.bir çok kullanıcı bundan şikayetçi imiş ben eski kasa i20ye hiç binmedim ve kullanmadım.Böyle diyenlerin yalancısıyım.Araba Uzun yolda beni tedirgin edecek şekilde önden yada arkadan salma yapmadı.Sert girdiğim sıralı virajlar oldu aracın stabilitesi beni tatmin etti.Neticede yarışmıyoruz ulaşım aracı olarak kullanıyoruz mereti.Aracın yol tepkileri güzel.Hidrolik direksiyonu çok hissiz değil.Motor 84 hp.uzun yolda 3 yetişkin 1 çocuk ve 40-50kg civarı bagaj vardı.klimayıda gece hariç hiç kapatmam.%10 meyilde araç 3.vitese kadar düştü.Onun dışında 2500 dd 100kmh yapıyor 5.viteste.punto 3000 devir çeviriyordu 100kmhde.Fakat buda sıkıntı hafif rampada 5.viteste çabuk bayılıyor araç maksimum tork devrinin altında kaldığından.Fakat biraz devirli kullanarak 3,vitesde 90-100 kmh ile rampayı rahat tırmanıyor mevcut yükle.Punto 1,4 olmasına rağmen biraz daha erken bayılıyordı.115nm torkun etkisi bunda büyük sanırım.Yeni i20 muadillerinden ağır.Biraz bununda etkisi var ama.Genel performans puntodan iyi.

Neyse çok oldu.Yakıt tüketimi ve olası sorunlar hakkında ilavelerim olur.Herkese iyi forumlar.
evet arkadaşlar i20 yenilendi ve tamamen farklı bir araç oldu selefinden.bu nedenle yeni i20 ile ilgili paylaşımların eski kasa ile karışmaması adına buradan devam edilmesi bence daha uygun olur.

bende 1,25 style+panorama+daiichi navigasyon multimedya cihazlı mercan turuncu renginde olanı var.

herkese iyi forumlar.
Hakkında
Konum: İstanbul
İlgi Alanları: okumak,elektronik fotoğrafçılık
Forum İmzası:
FIAT EGEA HATCHBACK 1,4 URBAN PLUS ALEV KIRMIZI
HYUNDAİ İ20 STYLE + PANORAMA MERCAN TURUNCU.GİTTİ TARÇINIM!!!
PUNTO ARTIK MAZİDE KALDI....
Forum İkinci El İmzası:
İnsanın en büyük referansı kendisidir.Kendisinde iş yoksa eğer zaten o kişi insan değildir.........
Sistem ve Tercihleri
Bilgisayar
test
Otomobil
Hyundai
Mobil cihaz
Elephone p3000s
Operatör
Vodafone
Takım
Fenerbahçe
Tablet
Toshiba wt108a
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 1 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: 4 hafta
Mesaj Sayısı: 1.971
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 2.382
İkinci El Bölümü Mesajları: 184
Konularının görüntülenme sayısı: 124.468 (Bu ay: 466)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 810 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Motorlu Araçlar Dünyası
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.