Şimdi Ara

Kredi Kartı ve Bankamatik Kartlara Ödediğimiz Ücretleri Geçmişe Dönük Nasıl İade Alırız? [SS'li] (153. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.155
Cevap
183
Favori
573.885
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 151152153154155
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ethan


    quote:

    Orijinalden alıntı: cgty89

    quote:

    Orijinalden alıntı: ethan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Rapator

    quote:

    Orijinalden alıntı: stormeagle2

    40 Bin TL limitli kredi kartı için aylık maaşınızın 15 milyar civarı olması gerekiyor sanırım, yada 2-3 trilyonluk mal varlığı göstermek gerekiyor. Bu kadar geliri veya mal varlığı olan kişi yıllık kart aidatının peşine düşmesi ilginç olur. Hiç uğraşmayın derim.

    Uzun süredir kk kullananlarda gelirleri çok çok yüksek olmasada limitleri bu seviyeye gelebiliyor...Benim anneminde babamdan aldığı maaşı var sadece ama HSBC limiti 25bin tl...

    Cok uzun sure kullanmasaniz da eger kredi notunuz iyiyse yuksek limit veriyorlar. Odemelerinizi zamaninda yapmissaniz aksatmamissaniz ve mesleginiz degistiriyor. Ben gecende axess aldim. 20bin limit verdiler

    bu da çok saçma bir uygulama.tamam adam ödüyor diye kredi notu yüksek diye limiti normalden biraz daha yüksek vermesi normal ama,örneğin bin tl maaş alan birine sırf 4-5 yıldır düzenli ödeme yapıyor kartıda kullanıyor diye kalkıp 20bin limit vermek çok mantıksız.5-6bin hadi neysede çok çok abartınca bu adamda kartı kullanırsa o zaman nasıl ödücek?resmen kredi notu düşsün diye tuzak kurmak gibi birşey.mantıklı kullanan her zaman mantıklı kullanır ama limit var deyip gaza gelip kullanacak olanda çok çıkar.

    Diger kartlarimi da baya yogun ve taksitli kullaniyorum. Bir de konut kredim var duzenli odenen. Hanimin maasi felan aile geliri yukseliyor. Ben artirilmasini da istiyorum lazim oluyor cunku

    hadi sizde gelir var.geliri dediğim gibi 1-1.5 olanada 20-30bin tl veriyolar.o mantıksız
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cgty89

    quote:

    Orijinalden alıntı: ethan


    quote:

    Orijinalden alıntı: cgty89

    quote:

    Orijinalden alıntı: ethan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Rapator

    quote:

    Orijinalden alıntı: stormeagle2

    40 Bin TL limitli kredi kartı için aylık maaşınızın 15 milyar civarı olması gerekiyor sanırım, yada 2-3 trilyonluk mal varlığı göstermek gerekiyor. Bu kadar geliri veya mal varlığı olan kişi yıllık kart aidatının peşine düşmesi ilginç olur. Hiç uğraşmayın derim.

    Uzun süredir kk kullananlarda gelirleri çok çok yüksek olmasada limitleri bu seviyeye gelebiliyor...Benim anneminde babamdan aldığı maaşı var sadece ama HSBC limiti 25bin tl...

    Cok uzun sure kullanmasaniz da eger kredi notunuz iyiyse yuksek limit veriyorlar. Odemelerinizi zamaninda yapmissaniz aksatmamissaniz ve mesleginiz degistiriyor. Ben gecende axess aldim. 20bin limit verdiler

    bu da çok saçma bir uygulama.tamam adam ödüyor diye kredi notu yüksek diye limiti normalden biraz daha yüksek vermesi normal ama,örneğin bin tl maaş alan birine sırf 4-5 yıldır düzenli ödeme yapıyor kartıda kullanıyor diye kalkıp 20bin limit vermek çok mantıksız.5-6bin hadi neysede çok çok abartınca bu adamda kartı kullanırsa o zaman nasıl ödücek?resmen kredi notu düşsün diye tuzak kurmak gibi birşey.mantıklı kullanan her zaman mantıklı kullanır ama limit var deyip gaza gelip kullanacak olanda çok çıkar.

    Diger kartlarimi da baya yogun ve taksitli kullaniyorum. Bir de konut kredim var duzenli odenen. Hanimin maasi felan aile geliri yukseliyor. Ben artirilmasini da istiyorum lazim oluyor cunku

    hadi sizde gelir var.geliri dediğim gibi 1-1.5 olanada 20-30bin tl veriyolar.o mantıksız

    Dogru haklisin. Banka kart sahibinin odememesini ve on liralik borcu avukat masrafi temerrut falan ekleyip yuz lira yapmayi, sonrada matrahtan dusmeyi istiyor. Bu onun icin daha karli. Kartin limitini taksitli mal alip yari fiyatina pesin satmak icin kullanan ve o parayi da kumara verenlere bankalarin adrese teslim kart gondermelerinin sebebi de bu zaten.
    _____________________________




  • Teşekkürler.
    _____________________________
  • arkadaslar yarın dilekcemi (garantideki hanımefendi öyle dedi) verip eskiye dönük (10yıllık) dökümü istiycem.sadece aidatların oldugu ekstreleri kaymakamlıgs götürmem yeterlimi?
    _____________________________

    * DARAĞACINDA OLSAK BİLE
    SON SÖZÜMÜZ
    :FENERBAHÇE.
    KARŞILIKSIZ ÖLÜMÜNE
    HERKES BUNU BÖYLE BİLE
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thebaboli

    quote:

    Orijinalden alıntı: thebaboli

    quote:

    Orijinalden alıntı: MC_CooL

    akbank(axess) 50tl geri yattı.ykb world 95tl ve iş bankası bankamatik 35tl bekleniyor

    quote:

    Orijinalden alıntı: thebaboli
    Merhaba Arkadaşlar
    İşbankası vadesiz hesabıma aralık ayına kadar 2 adet fatura ödeme talimatı verdim. Fakat bu talimatlarımdan 2.si aralık ayında değil ocak ayında ödendi diye benden hesap işletim ücreti kesilmiş. Bende önce telefonla itiraz ettim mail ile olumsuz cevaplarını bildirdiler. Sonra dilekçe yazdım şubeme. Onada telefon ile olumsuz döndüler. Bu ücreti geri alabilirmiyim? Geri alabilmem için ne yapmam lazım? Hesabımı aktif mi tutayım iptal mi edeyim? Yardımcı olursanız çok müteşekkir olurum.


    İşbankası için ne yapdınız? Hangi belgeleri götürdünüz? Benim ne yapmam gerekiyor? Lütfen yardımcı olurmusunuz?

    Yardımcı olabilecek biri yok mu acaba?

    Sorum çok mu zor acaba? Neden cevap verilmiyor? Bu işkenceden kurtulmama yardım edin lütfen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thebaboli -- 16 Şubat 2012; 9:22:16 >
    _____________________________

    Biz Galatasaray Cumhuriyeti değil, Cumhuriyet’in Galatasaray’lı çocuklarıyız.




  • kardeş ekstreti alıp gidip form dolduruyosun hakem heyetinde
    bankadan istediniz mi diye soruyolar, istedim iade etmediler diyosun
    formu doldurup, ekstre kopyasını iliştirip veriyosun
    bu kadar basit
    _____________________________
    2016 Kia Sportage 1.6 177 HP DCT GT-Line Prestige (4x4)
    Lenovo Y700
    Mi 10T Pro
  • Arkadaşlar finansbank ve ziraat maksimum kartlarimi kapattırdim. O kartlarıma ait ekstreleri istesem verirler mi. Kart kullanım ücretlerini iade etmeleri için ne yapmalıyım. Teşekkürler.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thebaboli

    quote:

    Orijinalden alıntı: thebaboli

    quote:

    Orijinalden alıntı: MC_CooL

    akbank(axess) 50tl geri yattı.ykb world 95tl ve iş bankası bankamatik 35tl bekleniyor

    quote:

    Orijinalden alıntı: thebaboli
    Merhaba Arkadaşlar
    İşbankası vadesiz hesabıma aralık ayına kadar 2 adet fatura ödeme talimatı verdim. Fakat bu talimatlarımdan 2.si aralık ayında değil ocak ayında ödendi diye benden hesap işletim ücreti kesilmiş. Bende önce telefonla itiraz ettim mail ile olumsuz cevaplarını bildirdiler. Sonra dilekçe yazdım şubeme. Onada telefon ile olumsuz döndüler. Bu ücreti geri alabilirmiyim? Geri alabilmem için ne yapmam lazım? Hesabımı aktif mi tutayım iptal mi edeyim? Yardımcı olursanız çok müteşekkir olurum.


    İşbankası için ne yapdınız? Hangi belgeleri götürdünüz? Benim ne yapmam gerekiyor? Lütfen yardımcı olurmusunuz?

    Yardımcı olabilecek biri yok mu acaba?

    arkadaşım biraz geriye gitsen en azından 10-15 dakikanı şu başlığı okumaya ayırsan cevabı zaten bulacaksın. İnsanlar artık her gelene aynı cevabı vermekten sıkıldı sanırım okumuyor kimse çünkü. Son mesaja yazıyor cevap bekliyor. Böyle olunca kimse mesaj yazmıyor. Ben kendim başvururken garanti bankasına 1 saatimi ayırdım neler yapayım diye internetten.

    Şimdi biraz empati yap lütfen. Sen kendi işini hallettmek için bırak 1 saatini 15-20 dakikanı şu başlığı okumak için ayırmıyorken başkası niye senin için kendini geliştirebileceği bir durumda, defalarca yazılmış bir cevabı bir kez daha yazsın?

    Ben son kez yazayım buradan neler yaptığıma dair geçen sene başkada cevap yazmak istemiyorum artık bu konuda. Söylediklerim geçen sene için geçerli.

    İlk yaptığım bankanın şikayet hattına internetten mesaj attım geri istediğime dair. Gelen olumsuz cevaba istaneden başvurmaya karar verdim ve bu olumsuz cevapların çıktısını aldım.
    1- İnternetten gelen kredi kartı ekstrelerini saklıyorum mailimde. Oradan araştırıp üyelik aidatı kesilen ekstrelerin çıktısını alıp kesilen tutarı gösteren bölümleri kalemle işaretledim.
    2- Tüketici derneğinin hazırlamış olduğu şablon dilekçeyi internetten indirip çıktısını alarak doldurdum.
    3- Daha önce tüketici lehine karar vermiş hakem heyeti kararları ve mahkeme kararından 2-3 tanesinin çıktısının aldım.
    4- Tüm bu çıktıları bir dosya haline getirip, ikametimin bulunduğu kaymakamlıktaki tüketici heyetine gidip ne içn başvurmak istediğimi söyledim.
    5- Postaneden pul amam gerektiği söylendi. Sanırsam 5-10TL arası idi. Gidip aldım ve dosyayı teslim ettim.
    6- 3 ay sonra geri dönüş yapıldı olumlu olarak.
    7- Bankaya 13. ya da 14.gün mesaj attım karar var elimde nasıl alıcam diye. Belgeyi gönderin dediler. 15.günün bitmesini bekledim. Belgeyi göndermeden işlemişler kredi kartıma geri ödeme olarak.
    8- Bu sene Kredi kartı aidatıda ödemedim.

    Banka hesabı içinde aynı işlemleri yapacaksınız.


    Başlığı açan arkadaş ne olur şu mesajı eklesin ilk mesajada herkes gelip mesaj yazıp aynı şey için cevap beklemesin.

    Her banka için yapmanız gereken işlemler bunlar. İster kredi kartı ister banka hesabı için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jacktheblack -- 16 Şubat 2012; 16:17:35 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pokomon24

    bugun finansbankatn kesilen hesap kesim ücreti için hakem heyetine gittim form doldurdum.giderken dilekçe,kimlik fotokopisi,bankaya itiraz dilekcesi cıkartıp yanıma aldım ama bankaya bişey yollamadım.görevli sadece ekstreyi verdigi formu aldı okadar.yani giderken sadece elinizde döküm olması yeterli başka bişeye gerek yok.


    Bende yıllık hesap işletim ücreti dekontları toplayıp, aralık ayında hakem heyetine başvurmuştum. Sonuç red geldi, yani paralar gitti
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jacktheblack

    quote:

    Orijinalden alıntı: thebaboli

    quote:

    Orijinalden alıntı: thebaboli

    quote:

    Orijinalden alıntı: MC_CooL

    akbank(axess) 50tl geri yattı.ykb world 95tl ve iş bankası bankamatik 35tl bekleniyor

    quote:

    Orijinalden alıntı: thebaboli
    Merhaba Arkadaşlar
    İşbankası vadesiz hesabıma aralık ayına kadar 2 adet fatura ödeme talimatı verdim. Fakat bu talimatlarımdan 2.si aralık ayında değil ocak ayında ödendi diye benden hesap işletim ücreti kesilmiş. Bende önce telefonla itiraz ettim mail ile olumsuz cevaplarını bildirdiler. Sonra dilekçe yazdım şubeme. Onada telefon ile olumsuz döndüler. Bu ücreti geri alabilirmiyim? Geri alabilmem için ne yapmam lazım? Hesabımı aktif mi tutayım iptal mi edeyim? Yardımcı olursanız çok müteşekkir olurum.


    İşbankası için ne yapdınız? Hangi belgeleri götürdünüz? Benim ne yapmam gerekiyor? Lütfen yardımcı olurmusunuz?

    Yardımcı olabilecek biri yok mu acaba?

    arkadaşım biraz geriye gitsen en azından 10-15 dakikanı şu başlığı okumaya ayırsan cevabı zaten bulacaksın. İnsanlar artık her gelene aynı cevabı vermekten sıkıldı sanırım okumuyor kimse çünkü. Son mesaja yazıyor cevap bekliyor. Böyle olunca kimse mesaj yazmıyor. Ben kendim başvururken garanti bankasına 1 saatimi ayırdım neler yapayım diye internetten.

    Şimdi biraz empati yap lütfen. Sen kendi işini hallettmek için bırak 1 saatini 15-20 dakikanı şu başlığı okumak için ayırmıyorken başkası niye senin için kendini geliştirebileceği bir durumda, defalarca yazılmış bir cevabı bir kez daha yazsın?

    Ben son kez yazayım buradan neler yaptığıma dair geçen sene başkada cevap yazmak istemiyorum artık bu konuda. Söylediklerim geçen sene için geçerli.

    İlk yaptığım bankanın şikayet hattına internetten mesaj attım geri istediğime dair. Gelen olumsuz cevaba istaneden başvurmaya karar verdim ve bu olumsuz cevapların çıktısını aldım.
    1- İnternetten gelen kredi kartı ekstrelerini saklıyorum mailimde. Oradan araştırıp üyelik aidatı kesilen ekstrelerin çıktısını alıp kesilen tutarı gösteren bölümleri kalemle işaretledim.
    2- Tüketici derneğinin hazırlamış olduğu şablon dilekçeyi internetten indirip çıktısını alarak doldurdum.
    3- Daha önce tüketici lehine karar vermiş hakem heyeti kararları ve mahkeme kararından 2-3 tanesinin çıktısının aldım.
    4- Tüm bu çıktıları bir dosya haline getirip, ikametimin bulunduğu kaymakamlıktaki tüketici heyetine gidip ne içn başvurmak istediğimi söyledim.
    5- Postaneden pul amam gerektiği söylendi. Sanırsam 5-10TL arası idi. Gidip aldım ve dosyayı teslim ettim.
    6- 3 ay sonra geri dönüş yapıldı olumlu olarak.
    7- Bankaya 13. ya da 14.gün mesaj attım karar var elimde nasıl alıcam diye. Belgeyi gönderin dediler. 15.günün bitmesini bekledim. Belgeyi göndermeden işlemişler kredi kartıma geri ödeme olarak.
    8- Bu sene Kredi kartı aidatıda ödemedim.

    Banka hesabı içinde aynı işlemleri yapacaksınız.


    Başlığı açan arkadaş ne olur şu mesajı eklesin ilk mesajada herkes gelip mesaj yazıp aynı şey için cevap beklemesin.

    Her banka için yapmanız gereken işlemler bunlar. İster kredi kartı ister banka hesabı için.



    Haklısın. Ama işten güçten cidden vakit ayıramıyorum. Bence bu tarz sık sorulan soruların cevapları ilk mesaja eklense çok daha faydalı bir konu olur düşüncene sonuna kadar da katılıyorum.
    _____________________________

    Biz Galatasaray Cumhuriyeti değil, Cumhuriyet’in Galatasaray’lı çocuklarıyız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1

    kardeş ekstreti alıp gidip form dolduruyosun hakem heyetinde
    bankadan istediniz mi diye soruyolar, istedim iade etmediler diyosun
    formu doldurup, ekstre kopyasını iliştirip veriyosun
    bu kadar basit

    Cevabın için teşekkür ederim.
    _____________________________

    Biz Galatasaray Cumhuriyeti değil, Cumhuriyet’in Galatasaray’lı çocuklarıyız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thebaboli

    quote:

    Orijinalden alıntı: jacktheblack
    arkadaşım biraz geriye gitsen en azından 10-15 dakikanı şu başlığı okumaya ayırsan cevabı zaten bulacaksın. İnsanlar artık her gelene aynı cevabı vermekten sıkıldı sanırım okumuyor kimse çünkü. Son mesaja yazıyor cevap bekliyor. Böyle olunca kimse mesaj yazmıyor. Ben kendim başvururken garanti bankasına 1 saatimi ayırdım neler yapayım diye internetten.

    Şimdi biraz empati yap lütfen. Sen kendi işini hallettmek için bırak 1 saatini 15-20 dakikanı şu başlığı okumak için ayırmıyorken başkası niye senin için kendini geliştirebileceği bir durumda, defalarca yazılmış bir cevabı bir kez daha yazsın?

    Ben son kez yazayım buradan neler yaptığıma dair geçen sene başkada cevap yazmak istemiyorum artık bu konuda. Söylediklerim geçen sene için geçerli.

    İlk yaptığım bankanın şikayet hattına internetten mesaj attım geri istediğime dair. Gelen olumsuz cevaba istaneden başvurmaya karar verdim ve bu olumsuz cevapların çıktısını aldım.
    1- İnternetten gelen kredi kartı ekstrelerini saklıyorum mailimde. Oradan araştırıp üyelik aidatı kesilen ekstrelerin çıktısını alıp kesilen tutarı gösteren bölümleri kalemle işaretledim.
    2- Tüketici derneğinin hazırlamış olduğu şablon dilekçeyi internetten indirip çıktısını alarak doldurdum.
    3- Daha önce tüketici lehine karar vermiş hakem heyeti kararları ve mahkeme kararından 2-3 tanesinin çıktısının aldım.
    4- Tüm bu çıktıları bir dosya haline getirip, ikametimin bulunduğu kaymakamlıktaki tüketici heyetine gidip ne içn başvurmak istediğimi söyledim.
    5- Postaneden pul amam gerektiği söylendi. Sanırsam 5-10TL arası idi. Gidip aldım ve dosyayı teslim ettim.
    6- 3 ay sonra geri dönüş yapıldı olumlu olarak.
    7- Bankaya 13. ya da 14.gün mesaj attım karar var elimde nasıl alıcam diye. Belgeyi gönderin dediler. 15.günün bitmesini bekledim. Belgeyi göndermeden işlemişler kredi kartıma geri ödeme olarak.
    8- Bu sene Kredi kartı aidatıda ödemedim.

    Banka hesabı içinde aynı işlemleri yapacaksınız.

    Başlığı açan arkadaş ne olur şu mesajı eklesin ilk mesajada herkes gelip mesaj yazıp aynı şey için cevap beklemesin.

    Her banka için yapmanız gereken işlemler bunlar. İster kredi kartı ister banka hesabı için.


    Haklısın. Ama işten güçten cidden vakit ayıramıyorum. Bence bu tarz sık sorulan soruların cevapları ilk mesaja eklense çok daha faydalı bir konu olur düşüncene sonuna kadar da katılıyorum.
    Bu işlem sırası ve pul alınması gerekliliği biraz THH'lerinin keyfi uygulaması herhalde.

    Ben Üsküdar Kaymakamlığı'na başvuru yaparken, sadece hesap işletim ücretinin veya kart aidatının kesildiğini gösteren ekstre çıktısını ve kendi yazdığım bir dilekçeyi veriyorum. Dilekçe üzerinde iadesi istenen rakamları yazmak faydalı olabilir. Böylece tam ne kadar iade istediği belli olur.

    Bunun haricinde ne örnek karar verdim, ne önce bankaya sorup bir cevap aldım ne de pul parası ödedim. Özellikle bu pul parasını almamaları gerekir, keyfi yapıyorlar herhalde. Bir ara THH'ye başvuru yaparken sözleşme örneğini bile vermek gerekir diyorlardı. Halbuki zaten THH başvuru sonrası bankaya yazı yazıp, sözleşme kopyasını istiyor.

    Ama semtten semtte yaklaşımları değişik oluyor tabi. Ben ilk başvuru yaparken, Kadıköy Kaymakanlığı'ndaki ilgisiz görevliler "banka karşı dava açıyor, olumsuz karar alıyoruz" diyordu. Üsküdar ise gayet güzel ilgilenip olumlu sonuçlandırmıştı.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: signore

    quote:

    Orijinalden alıntı: thebaboli

    quote:

    Orijinalden alıntı: jacktheblack
    arkadaşım biraz geriye gitsen en azından 10-15 dakikanı şu başlığı okumaya ayırsan cevabı zaten bulacaksın. İnsanlar artık her gelene aynı cevabı vermekten sıkıldı sanırım okumuyor kimse çünkü. Son mesaja yazıyor cevap bekliyor. Böyle olunca kimse mesaj yazmıyor. Ben kendim başvururken garanti bankasına 1 saatimi ayırdım neler yapayım diye internetten.

    Şimdi biraz empati yap lütfen. Sen kendi işini hallettmek için bırak 1 saatini 15-20 dakikanı şu başlığı okumak için ayırmıyorken başkası niye senin için kendini geliştirebileceği bir durumda, defalarca yazılmış bir cevabı bir kez daha yazsın?

    Ben son kez yazayım buradan neler yaptığıma dair geçen sene başkada cevap yazmak istemiyorum artık bu konuda. Söylediklerim geçen sene için geçerli.

    İlk yaptığım bankanın şikayet hattına internetten mesaj attım geri istediğime dair. Gelen olumsuz cevaba istaneden başvurmaya karar verdim ve bu olumsuz cevapların çıktısını aldım.
    1- İnternetten gelen kredi kartı ekstrelerini saklıyorum mailimde. Oradan araştırıp üyelik aidatı kesilen ekstrelerin çıktısını alıp kesilen tutarı gösteren bölümleri kalemle işaretledim.
    2- Tüketici derneğinin hazırlamış olduğu şablon dilekçeyi internetten indirip çıktısını alarak doldurdum.
    3- Daha önce tüketici lehine karar vermiş hakem heyeti kararları ve mahkeme kararından 2-3 tanesinin çıktısının aldım.
    4- Tüm bu çıktıları bir dosya haline getirip, ikametimin bulunduğu kaymakamlıktaki tüketici heyetine gidip ne içn başvurmak istediğimi söyledim.
    5- Postaneden pul amam gerektiği söylendi. Sanırsam 5-10TL arası idi. Gidip aldım ve dosyayı teslim ettim.
    6- 3 ay sonra geri dönüş yapıldı olumlu olarak.
    7- Bankaya 13. ya da 14.gün mesaj attım karar var elimde nasıl alıcam diye. Belgeyi gönderin dediler. 15.günün bitmesini bekledim. Belgeyi göndermeden işlemişler kredi kartıma geri ödeme olarak.
    8- Bu sene Kredi kartı aidatıda ödemedim.

    Banka hesabı içinde aynı işlemleri yapacaksınız.

    Başlığı açan arkadaş ne olur şu mesajı eklesin ilk mesajada herkes gelip mesaj yazıp aynı şey için cevap beklemesin.

    Her banka için yapmanız gereken işlemler bunlar. İster kredi kartı ister banka hesabı için.


    Haklısın. Ama işten güçten cidden vakit ayıramıyorum. Bence bu tarz sık sorulan soruların cevapları ilk mesaja eklense çok daha faydalı bir konu olur düşüncene sonuna kadar da katılıyorum.
    Bu işlem sırası ve pul alınması gerekliliği biraz THH'lerinin keyfi uygulaması herhalde.

    Ben Üsküdar Kaymakamlığı'na başvuru yaparken, sadece hesap işletim ücretinin veya kart aidatının kesildiğini gösteren ekstre çıktısını ve kendi yazdığım bir dilekçeyi veriyorum. Dilekçe üzerinde iadesi istenen rakamları yazmak faydalı olabilir. Böylece tam ne kadar iade istediği belli olur.

    Bunun haricinde ne örnek karar verdim, ne önce bankaya sorup bir cevap aldım ne de pul parası ödedim. Özellikle bu pul parasını almamaları gerekir, keyfi yapıyorlar herhalde. Bir ara THH'ye başvuru yaparken sözleşme örneğini bile vermek gerekir diyorlardı. Halbuki zaten THH başvuru sonrası bankaya yazı yazıp, sözleşme kopyasını istiyor.

    Ama semtten semtte yaklaşımları değişik oluyor tabi. Ben ilk başvuru yaparken, Kadıköy Kaymakanlığı'ndaki ilgisiz görevliler "banka karşı dava açıyor, olumsuz karar alıyoruz" diyordu. Üsküdar ise gayet güzel ilgilenip olumlu sonuçlandırmıştı.



    Valla thh pul parasını değil pul almamı istedi Ben de gittim aldım postaneden. Sanırsam bankaya evraktır vsdir gönderilirken kullanılması için.

    Aynı şekilde ben İzmir Güzelbahçeden başvurdum ikametimden dolayı çok güzel ilgilendiler yardımcı oldular. Burada Bodrum kaymakamlığına bir arkadaş gitti. Alamazsınız edemezsiniz sadece son seneyi alıyoruz vs demişler başından savmışlar.

    Kaymakamlıkta bu konuda ilgilenen kişilerin KİŞİLİKLERİNE göre değişiyor bu uygulama bana göre. Zaten memuriyetin en sevmediğim yanı bu. Çoğu zaman iş savsaklama, uğraşmama adına böyle yollara başvuruluyor. Halbuki 10 dakika bile sürmüyor. Zaten belli zamanlarda toplanıp karar alınıyor.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jacktheblack
    Valla thh pul parasını değil pul almamı istedi Ben de gittim aldım postaneden. Sanırsam bankaya evraktır vsdir gönderilirken kullanılması için.

    Aynı şekilde ben İzmir Güzelbahçeden başvurdum ikametimden dolayı çok güzel ilgilendiler yardımcı oldular. Burada Bodrum kaymakamlığına bir arkadaş gitti. Alamazsınız edemezsiniz sadece son seneyi alıyoruz vs demişler başından savmışlar.

    Kaymakamlıkta bu konuda ilgilenen kişilerin KİŞİLİKLERİNE göre değişiyor bu uygulama bana göre. Zaten memuriyetin en sevmediğim yanı bu. Çoğu zaman iş savsaklama, uğraşmama adına böyle yollara başvuruluyor. Halbuki 10 dakika bile sürmüyor. Zaten belli zamanlarda toplanıp karar alınıyor.

    Normalde pul (posta) ücretinin tüketiciden istenmemesi, belediye tarafından karşılanması gerekir diye biliyorum.

    Balık baştan kokar. Bence bu oradaki görevlinin değil, onun amirinin, onun da amirinin amirinin... nin nin nin... sonuçta belediyenin anlayışına bağlı. Devir hizmet devri, Türk halkı iyi hizmet eden belediyeyi çok güzel ayırt edip, sonraki seçimlerde bunun hediyesini veya cezasını veriyor.

    Türkiye'de birşeyler değişiyor. Olması gerektiği gibi halka hizmet verilmeye başlanıyor. Mesela bugünlerde adsl ile bir sorun yaşıyorum. Normalde baştan savarlardı ama sağolsunlar santralden aradılar ve sonucu takip ettiler. Sonra gelip kontrolleri yaptılar ve altyapıdaki sorun sebebiyle sinyal zayıf olduğu için yeraltı kabloları değiştirecekler. Gelen görevliler işlerini iyi yapıyorlar, gecikme olacaksa arayıp haber veriyorlar vb.
    _____________________________




  • Arkadaşlar kapatılmiş olan kartlara da iade yapılıyor mu?
    _____________________________
  • Garanti bankasına mesaj attım hesap özetlerimi mail olarak gönderin diye.Gelen cevap şu
    Sayin ?????,

    Hakli Musteri Hatti’na iletmis oldugunuz ????? numarali mesajiniz degerlendirilmistir.

    Son iki yila ait kredi karti ekstrelerinizi Internet Subemizden ve Paramatiklerimizden goruntuleyebilir, hesap ekstrelerinizi 444 0 333 numarali Alo Garanti hattimizdan talep edebilirsiniz. Musteri Temsilcimiz kisisel bilgilerinizi kontrol ederek size yardimci olacaktir.

    Saygilarimizla,

    Sadece son iki yıla ait alabiliyoruz herhalde.Ama ben daha uzun zamandır garantinin kartını kullanıyorum.Nasıl yapılıyor acaba garanti bankası için yapan varmı.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cgty89

    quote:

    Orijinalden alıntı: ethan


    quote:

    Orijinalden alıntı: cgty89

    quote:

    Orijinalden alıntı: ethan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Rapator

    quote:

    Orijinalden alıntı: stormeagle2

    40 Bin TL limitli kredi kartı için aylık maaşınızın 15 milyar civarı olması gerekiyor sanırım, yada 2-3 trilyonluk mal varlığı göstermek gerekiyor. Bu kadar geliri veya mal varlığı olan kişi yıllık kart aidatının peşine düşmesi ilginç olur. Hiç uğraşmayın derim.

    Uzun süredir kk kullananlarda gelirleri çok çok yüksek olmasada limitleri bu seviyeye gelebiliyor...Benim anneminde babamdan aldığı maaşı var sadece ama HSBC limiti 25bin tl...

    Cok uzun sure kullanmasaniz da eger kredi notunuz iyiyse yuksek limit veriyorlar. Odemelerinizi zamaninda yapmissaniz aksatmamissaniz ve mesleginiz degistiriyor. Ben gecende axess aldim. 20bin limit verdiler

    bu da çok saçma bir uygulama.tamam adam ödüyor diye kredi notu yüksek diye limiti normalden biraz daha yüksek vermesi normal ama,örneğin bin tl maaş alan birine sırf 4-5 yıldır düzenli ödeme yapıyor kartıda kullanıyor diye kalkıp 20bin limit vermek çok mantıksız.5-6bin hadi neysede çok çok abartınca bu adamda kartı kullanırsa o zaman nasıl ödücek?resmen kredi notu düşsün diye tuzak kurmak gibi birşey.mantıklı kullanan her zaman mantıklı kullanır ama limit var deyip gaza gelip kullanacak olanda çok çıkar.

    Diger kartlarimi da baya yogun ve taksitli kullaniyorum. Bir de konut kredim var duzenli odenen. Hanimin maasi felan aile geliri yukseliyor. Ben artirilmasini da istiyorum lazim oluyor cunku

    hadi sizde gelir var.geliri dediğim gibi 1-1.5 olanada 20-30bin tl veriyolar.o mantıksız

    Benim babamda emekli. 930 TL maaşı var, akbankın 2 yıldır verdiği kredi kartı limiti 600 TL . Kendileri internet şubesinde 1000 TL limit olsun diye teklif yapıyor. Kabul edince de limitte değişiklik yapmıyor. Banka kendi içinde çelişiyor.
    _____________________________




  • akbank öyle cinslik yapıyor.bir tanıdığımın babasınada aynı durum oldu.maaşı 1000tl görünüyor sigortada akbankın verdiğin limit 600tl.resmen dalga geçer gibi.gidip iptal ettirdi iş bankasından başvurdu 4bin tl limit verdiler.
    _____________________________
  • (işbank) bu ay aidat ücreti yansıyacaktı ama daha yansımadan, 2 senedri attığım maili tekrar gönderdim. ödemek istemiyorum dedim.
    bakalım sonuc ne olacak ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Basri Mutaf

    quote:

    Orijinalden alıntı: Basri Mutaf


    quote:

    Orijinalden alıntı: fusem


    quote:

    Orijinalden alıntı: Basri Mutaf


    quote:

    Orijinalden alıntı: Basri Mutaf

    iş bankası vadesiz hesabımda 5 6 tane otomatik ödeme var.
    haricen maximum kredi kartım var ve senelik 25 tl ucret yansımış.
    aramadım banakyı. web sitesinden açıklayıcı bir kaç guzel cümle yazdım. ödemek istemediğimi belirttim
    bir sonraki sabah uyandığımda 25tl ödemeyi iptal ettiklerini içeren mailimi okudum,kontrol ettim 25 tl silinmiş..
    Allah tüm bankaları iş bankası gibi yapmayı nasip etsin..




    neredeyse 1 sene oldu,
    bakalım bu sene nabıcaz


    40 liraya çıkaracaklarmış yıllık kart ücretini..


    evet, bu seneki aidat 25 tl yansımış faturama.
    aramıcam müşteri hizmetlerini. direkt mail atıcam. ödemek istemediğimi söylucem..
    sonucu buradan yazarım

    1 sene daha geçti
    bakalım kaç tl yansıtacaklar. yine ödemek istemediğimi mail olarak göndericem.
    umarım bu senede kabul ederler..

    40tl az değil.
    ama ödemicem gib bir his var içimde.
    şubedeki görevli olmazsa gel biz sileriz demişti




  • 
Sayfa: önceki 151152153154155
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.