Şimdi Ara

Kredi kartı borcu son günü mesai saatinde mi bityor yoksa 23.59 dan sonra mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7
Cevap
0
Favori
15.570
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • BUgün son günü olan bi kartım var. Atm den yatıracağım borcunu ama hiç dışarı çıkasım yok akşama doğru çıkarım diye düşünüyorum. Şimdi bunun son günü mesai saati sonunda mı bitiyor yoksa gün sonunda mı? Faiz işlemesin boşu boşuna :/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-E41040413 -- 11 Ekim 2011; 15:19:08 >



    _____________________________
  • Yapı kredi bankası kk kullanıyorum,bankada çalışan bir arkadaşım tüyo vermişti,"son ödeme tarihinden sonra bir gün opsiyonu vardır yarısı günde yatırsan olur" demişti ve hakikaten sonraki gün yatırdım faiz işlemedi.Bazen hep son ödeme gününden bir gün sonra yatırırım.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ertanunver

    BUgün son günü olan bi kartım var. Atm den yatıracağım borcunu ama hiç dışarı çıkasım yok akşama doğru çıkarım diye düşünüyorum. Şimdi bunun son günü mesai saati sonunda mı bitiyor yoksa gün sonunda mı? Faiz işlemesin boşu boşuna :/

    Gece 24 e dek yatırmaya bak...O saate dek zamanın var...
    _____________________________
  • saolsın cevaplar için.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _imkansız_

    Yapı kredi bankası kk kullanıyorum,bankada çalışan bir arkadaşım tüyo vermişti,"son ödeme tarihinden sonra bir gün opsiyonu vardır yarısı günde yatırsan olur" demişti ve hakikaten sonraki gün yatırdım faiz işlemedi.Bazen hep son ödeme gününden bir gün sonra yatırırım.

    Bende bankayı dolandırdım diye seviniyodum
    Bazı durumlardan dolayı 1gün geciktirdim borcu ertesi gün yatırdığımda faiz işlemedi Demek ki bundanmş
    _____________________________

    'The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.' HOUSE M.D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: İmkansız

    Yapı kredi bankası kk kullanıyorum,bankada çalışan bir arkadaşım tüyo vermişti,"son ödeme tarihinden sonra bir gün opsiyonu vardır yarısı günde yatırsan olur" demişti ve hakikaten sonraki gün yatırdım faiz işlemedi.Bazen hep son ödeme gününden bir gün sonra yatırırım.

    bunun için bankayı arayıp kayıt açtırmanız gerekiyor mu yoksa bu default bir özellik mi?
    Hort bu arada
    _____________________________
    Kids are like farts, you can only tolerate your own. -

    Dolaştığım ülkeler;
    / EUROPE: TURKEY, GREECE, BULGARIA, ROMANIA, GERMANY, ITALY, FINLAND, NORWAY
    / MIDDLE EAST: UAE, CYPRUS
    / ASIA: AZERBAIJAN, PAKISTAN, CHINA, HONG KONG, SOUTH KOREA
    / ASIA-PASIFIC: THAILAND, INDONESIA, MALAYSIA, SINGAPORE, PHILIPPINES, VIETNAM
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kvadankpakal

    quote:

    Orijinalden alıntı: İmkansız

    Yapı kredi bankası kk kullanıyorum,bankada çalışan bir arkadaşım tüyo vermişti,"son ödeme tarihinden sonra bir gün opsiyonu vardır yarısı günde yatırsan olur" demişti ve hakikaten sonraki gün yatırdım faiz işlemedi.Bazen hep son ödeme gününden bir gün sonra yatırırım.

    bunun için bankayı arayıp kayıt açtırmanız gerekiyor mu yoksa bu default bir özellik mi?
    Hort bu arada

    Hayır kayıt felan açtırmadık son ödeme gününden sonra 1 gün opsiyon varmış
    _____________________________




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.