Şimdi Ara

Kaza yaptım, aracım pert mi? Şimdi ne yapmalıyım?(PERT OLDU) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
86
Cevap
0
Favori
7.802
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Geçmiş olsun dostum.Bariyerlerin parasını cepten ödüyoruz diye biliyordum ama arkadaşalr daha iyi bilir.
  • Geçmiş olsun. Trafik sigortanız varsa bariyerin parasını o öder.
  • şirketin müdürü aracı gece otobanda uyurken bariyerlere sürte sürte durmuş sonra uyanıp eve gitmiş hiçbirsey olmamış gibi sonra sabah serv is servisten başka araç alıp geliyor ne kamera ne polis kimse görmüyor birde yağmura kapılıp suda plakayı bırakıyor bunu yapan müdür ve ne ceza ne para ödüyor
  • Geçmiş olsun arkadaşım, ucuz atlatmışsın.
  • Parçası ucuz oldugu için barajı geçmeme ihtimali de var
  • Çok geçmiş olsun.Araç sizi koruma görevini tamamen yerine getirmiş.Bence %90 pert hocam.2 Ay önce 2006 model marea'ma arkadan vurma sonucu bile 5750 tl masraf çıktı.Böyle olunca durum pert gibi görünüyor.Geçmiş olsun.Ayrıca kasko ile pazarlığı kesinlikle yapın.Benim kaza da , tampon arka far bagaj kapağı çamurluk değişti sadece.
  • sol çamurluk marşpiyel ve alt takım değişecek. motor düşmüş onuda işin içine katarsak sanayide bile arabanın yarısından fazla masraf çıkacaktır. yetkili serviste misliyle aşar.

    Aracınız pert. Size geçmiş olsun.

    Aşırı hız öldürür...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: can_dmr


    quote:

    Orijinalden alıntı: seizure


    quote:

    Orijinalden alıntı: can_dmr

    cevabımı alıntı yaparak müsait oldugun bi an kazayı nasıl yaptıgını anlatırsan sevinirim .
    herkez ders çıkarmış olur. acele giden ecele gider.



    Öncelikle hepiniz çok sağolun.

    Şehir dışına gidecek bir arkadaşımı geç kaldığı otobüsüne yetiştirmek için otobana çıkmıştım. Sol şeritten 130 140 ile gidiyordum. Hatanın en büyüğünü işte bu hıza çıkmakla yaptım. Sonra sol şeritte ağır ağır giden bi araba gördüm, selektör selektör derken hız kesmemek için sağından geçeyim dedim.
    Demez olaydım, sağa kırdığım anda araba arkayı savurdu. Toplucam kurtarcam derken kayarak sağ ön tarafla sağdaki bariyerlere vurdum. Oradan da sekip orta şerite kadar kaydım. Otobüsü yakalıcam diye bilinçsizce basmamın ne demek olduğunu işte tam o orta şeritte durduğum anda anladım.

    Hatam çok büyük, soldan deli gibi basanlara hep kızardım ama bir anlık gafletle bende aynısını yaptım. Tek temennim, ne kendimize ne de bir başkasına zarar vermeden mal kaybıyla bu olayı atlatmış olmamız oldu.




    büyük geçmiş olsun tekrardan. o solda yavaş gidenlere veya sürekli solda gidenlere gıcık olurum sol şerit sollama şerididir geçersin sola arabayı geçer tekrar ortaya geçersin. sol babalarının yolu degıldır. cahil çok bu memlekette kardes


    Arkadaşım, adamın ülkesinde var 5-6-7-8 şerit, elbette solu boş bırakır,
    bizde 1-2-3 zaten kamyon otobüs dolu, adam havadanmı gitsin




  • Geçmiş olsun hocam...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: abdusss

    Arkadaşım, adamın ülkesinde var 5-6-7-8 şerit, elbette solu boş bırakır,
    bizde 1-2-3 zaten kamyon otobüs dolu, adam havadanmı gitsin


    Pardon da neredeymiş o 5-6-7-8 şeritli otoyollar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zgrzgn

    bariyer,trafik lambası, aydınlatma direği...hep bunlar bi muamma bi tanıdığıma kaldırım taşı için kamu davası açılmıştı...bu konuda daha detaylı bilgisi olan arkadaşlar varsa ve paylaşırlarsa bu başlık altından bizlerde faydalanırız.




    Kaldırım taşı için bana da kamu davası acılmıstı. Ame bi daha hiç haber gelmedi ne oldu bilmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif


    quote:

    Orijinalden alıntı: abdusss

    Arkadaşım, adamın ülkesinde var 5-6-7-8 şerit, elbette solu boş bırakır,
    bizde 1-2-3 zaten kamyon otobüs dolu, adam havadanmı gitsin


    Pardon da neredeymiş o 5-6-7-8 şeritli otoyollar?



    Paralel akslar yoksa şerit sayısı arttırılır
    örneğin o şehirde yeterli trafiği taşıyacak aks yoksa, şehir trafiği çevre yolundan akıyorsa her katılım ile çevreyolunda şerit sayısını arttırılır
    Atlanta bu şekilde,
    NY de ise parelel 5 şerit tek yön onlarca aks olduğu için bu yöntem gereksiz, ama dediğim gibi 5 şerit tek yon onlarca aks var

    Bunun dışında kamyon diye birşey yok
    tır var,
    aşırı yük diye bir şey yok
    bu sebep ile yolda 30km/sa , 50km/sa hızlar ile seyreden taşıtlar yok!
    Bizde en basit tüm çimento kamyonları 2 misli yüklü,
    mak dingi ağırlığına uyan yok
    asfaltlar her sene çöküyor,
    işte bu sebep ile en sağda 30km/sa ile giden kamyon, bir solunda 50km/sa ile giden kamyon, bir solunda 80km/sa ile giden kamyon ve otobüsler olduğu için otomobillere şerit kalmıyor,
    en ufak rampada ağır taşıtlar yığılıyor,

    ABD de ise kalkışta tırlar beni geçiyordu

    http://maps.google.com/maps?q=Atlanta,+Georgia,+Birle%C5%9Fik+Devletler&hl=tr&ie=UTF8&ll=33.750892,-84.380665&spn=0.002317,0.004128&sll=33.493594,-86.902971&sspn=0.072652,0.132093&vpsrc=6&t=h&z=19




  • quote:

    Orijinalden alıntı: abdusss


    quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif


    quote:

    Orijinalden alıntı: abdusss

    Arkadaşım, adamın ülkesinde var 5-6-7-8 şerit, elbette solu boş bırakır,
    bizde 1-2-3 zaten kamyon otobüs dolu, adam havadanmı gitsin


    Pardon da neredeymiş o 5-6-7-8 şeritli otoyollar?



    Paralel akslar yoksa şerit sayısı arttırılır
    örneğin o şehirde yeterli trafiği taşıyacak aks yoksa, şehir trafiği çevre yolundan akıyorsa her katılım ile çevreyolunda şerit sayısını arttırılır
    Atlanta bu şekilde,
    NY de ise parelel 5 şerit tek yön onlarca aks olduğu için bu yöntem gereksiz, ama dediğim gibi 5 şerit tek yon onlarca aks var

    Bunun dışında kamyon diye birşey yok
    tır var,
    aşırı yük diye bir şey yok
    bu sebep ile yolda 30km/sa , 50km/sa hızlar ile seyreden taşıtlar yok!
    Bizde en basit tüm çimento kamyonları 2 misli yüklü,
    mak dingi ağırlığına uyan yok
    asfaltlar her sene çöküyor,
    işte bu sebep ile en sağda 30km/sa ile giden kamyon, bir solunda 50km/sa ile giden kamyon, bir solunda 80km/sa ile giden kamyon ve otobüsler olduğu için otomobillere şerit kalmıyor,
    en ufak rampada ağır taşıtlar yığılıyor,

    ABD de ise kalkışta tırlar beni geçiyordu

    http://maps.google.com/maps?q=Atlanta,+Georgia,+Birle%C5%9Fik+Devletler&hl=tr&ie=UTF8&ll=33.750892,-84.380665&spn=0.002317,0.004128&sll=33.493594,-86.902971&sspn=0.072652,0.132093&vpsrc=6&t=h&z=19


    adamların yaptığı yollara baaak, birde bizimkilere!!!

    imrendim valla.........


    görsel link için teşekkürler




  • airbag açılmış, bu bile başlı başına pert sebebidir. geçmiş olsun.
    muhtemelen kasko değeri verilecek.
  • geçmiş olsun Allah beterinden saklasın....
  • Bu sabah otoban trafik şubesinden tutanağı aldım servise götürdüm. Yetkililerle görüştüğümde aracımın parçalarının pahalı olduğundan pert olduğunu ama son sözü yine eksperin söyleyeceğini belirttiler.

    Bekleme sürecimiz başladı, hadi bakalım şimdi neler olacak...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi seizure -- 12 Eylül 2011; 14:26:09 >
  • Geçmiş olsun.Takipteyiz...
  • Büyük geçmiş olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    1- aracın piyasa rayiç bedeli ödenir, pazarlık yapmaya bakın.
    2- fikrim yok
    3- trafik sigortanızdan bariyer parası ödenir sizin cebinizden para çıkmaz.
    4- o araba toplanmaz, boşa kendinizi yıratmayın derim.


    Bir kaç ay sonra görürsünüz. Çıtır hasarlı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seizure


    quote:

    Orijinalden alıntı: can_dmr

    cevabımı alıntı yaparak müsait oldugun bi an kazayı nasıl yaptıgını anlatırsan sevinirim .
    herkez ders çıkarmış olur. acele giden ecele gider.



    Öncelikle hepiniz çok sağolun.

    Şehir dışına gidecek bir arkadaşımı geç kaldığı otobüsüne yetiştirmek için otobana çıkmıştım. Sol şeritten 130 140 ile gidiyordum. Hatanın en büyüğünü işte bu hıza çıkmakla yaptım. Sonra sol şeritte ağır ağır giden bi araba gördüm, selektör selektör derken hız kesmemek için sağından geçeyim dedim.
    Demez olaydım, sağa kırdığım anda araba arkayı savurdu. Toplucam kurtarcam derken kayarak sağ ön tarafla sağdaki bariyerlere vurdum. Oradan da sekip orta şerite kadar kaydım. Otobüsü yakalıcam diye bilinçsizce basmamın ne demek olduğunu işte tam o orta şeritte durduğum anda anladım.

    Hatam çok büyük, soldan deli gibi basanlara hep kızardım ama bir anlık gafletle bende aynısını yaptım. Tek temennim, ne kendimize ne de bir başkasına zarar vermeden mal kaybıyla bu olayı atlatmış olmamız oldu.




    geçmiş olsun..
    merakımı maruz görün,sanki arabanızın bu hale gelmesi canınızı çok sıkmamış gibi,yazılarınız böyle bi izlenim bıraktı bende :) araç üstüne düşen görevi yapmış allahtan sizlerde herhangi birşey yok.
    fakat kafama takılan birşey var.140 ile giderken sağ şeride geçtiğinizde araç arkayı neden savurdu?çok mu sert kırdınız direksiyonu?




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.