Şimdi Ara

Kaza sonrası Servis&Eksper mağduriyeti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
1.521
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar

    Bir kaza geçirdim. Aracı yetkili servise biraktım. Yetkili servis parça değişimi yapmış kapılarda sadece cizik olmasına rağmen. Servisle konuştuğum zaman ekspertiz parça değişime onay verdi diyor fakat benden onay almadılar . Km ötürü değer kaybıda açamıyorum. Nasıl bir yol izlemem gerekir yardımcı olurmusunuz ?

    Kaza resimlerini ekliyorum gördüğünüz kazaya 8.000 TL tramer çıkmış ve 2 kapı değişimi yapmışlar

    Ben art niyet olduğunu düşünüyorum. Benim malımdan Eksper kazandı servis kazandı ben ise zarar ettim..

    Kaza sonrası Servis&Eksper mağduriyeti

    Kaza sonrası Servis&Eksper mağduriyeti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Neden zarar ettiniz onu anlamadim, kapi değişmiş camurluk değişmiş. Macun çekilip catlayacagina, sac hamur gibi oraya buraya çekileceğine adam gibi orijinal yeni parca takmislar.

    Kimsenin zarar ettiği yok müsterih olun. Bilinçli bir alıcı düzgün bir yetkili servis tarafından değişmiş parçanın sanayi köşelerinde boyanmış bir parcadan daha kiymetli olduğunu bilir.

    Düzgün satıcı hem başınız ağrımaz hem de hayrını görür. Bu hasarin evveliyatini bilen adam bunu dert etmez.
    al-sat yapan çakallar ancak bu şekilde düşünür...
    Bende de tam tersi oluyor, parça değişimi istiyorum ama onarım yapıyorlar işe bakın...

    Kapı saçı değişerek kurtarır gibi gözüküyor hasar ama kapı içinde herhangi bir şey zarar gördüyse direkt değişim yapar servis, onarım yapmaz.

    Açıkçası yapılacak bir şey yok gibi gözüküyor hasar onarımı da yapılmış ve bence dert edilecek bir durum da yok hatta ben olsam sevinirdim "Yenisi ile değişti." diye.

    Aracınızı satarken de benim gibi birine satarsınız, ölücülere satmazsınız. Corolla'nın alıcısı boldur, problem yaşamazsınız içiniz rahat olsun.
  • Yetkili servis genelde değiştirir, düzeltmez. Bu tür hasarlar için göçükçü ye gitmek lazım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende de tam tersi oluyor, parça değişimi istiyorum ama onarım yapıyorlar işe bakın...

    Kapı saçı değişerek kurtarır gibi gözüküyor hasar ama kapı içinde herhangi bir şey zarar gördüyse direkt değişim yapar servis, onarım yapmaz.

    Açıkçası yapılacak bir şey yok gibi gözüküyor hasar onarımı da yapılmış ve bence dert edilecek bir durum da yok hatta ben olsam sevinirdim "Yenisi ile değişti." diye.

    Aracınızı satarken de benim gibi birine satarsınız, ölücülere satmazsınız. Corolla'nın alıcısı boldur, problem yaşamazsınız içiniz rahat olsun.
  • Haklısınız ama aracı servise bırakırken kendim yaptırsam 3000 tl masraf dedi bende karşı tarafın sigortası ile yaptırayım dedim sonuç ortada beni kızdıran o sigortaya şikayette bulunsam birşey çıkar mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence mağduriyet yok. Onarım olsa mağduriyet olurdu.
    'Yetkili serviste ORJINAL parça ile değişti' deyip ilgili evrakları ibraz ettikten sonra sorun olmaz ki.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yalnız bu tam siğorta şişirmesi olmuş. Daha önce kaskodan böyle bir hasarı çamurluğumda mini onarım ile düzelttirmiştim. Kapılarda bile hasar görünmüyor dışarıdan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence daha iyi olmuş. Ben de değişimini isterdim. Kaza fotosunu paylaşın satarken. Böyle bir kazaya laf eden olmaz herhalde.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kazadan önce aracı anlaşmıştık kapılar değişince alıcı vazgeçti ve doğal olarak istediğim fiyatada satamam artık 2 değişen Ve hasar kaydından dolayı kafadan 5 -10 bin düşürecem ki satılsın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5-10 bin değil de 2-3 bin düşmeniz gerekebilir.
  • 2 kapı değişeni 2-3 binden fazlası eder

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu hasardan iki kapiyi degistiremenin iyi niyeti olamaz, tamamen isguzarlik. Iyi yonden bakilmasi gereken hic bir taraf yok maalesef. Gecmia olsun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Doğru diyorsunuz bir daha toyota sandıkçıoğlu önünden geçmem tüm online platformanlarda bunu taşıyacağım 85 e anlaştığım adam 77.5 verdi söylecek söz bulamıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı durumda şirket aracımızın kapısı değişmişti... (Symbol)

    Dışarıdan bakınca çizik gibi duran kapı yetkili serviste onarım yapılamıyor denilerek değiştirilmişti...

    Bu gibi hasarlarda yetkili servisler marka model farketmeksizin direk değişime gidiyorlar...

    Açıkcası sizin aracınızda yaşanan durum da şaşırtmadı...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eksper servisin neredeyse her talebine onay veriyor. Dolu hasarında boyasız onarıma (7 parça için) 1500u zar zor verirken 4 krom çıta 1 plastik parçaya 1500u sorgusuz sualsiz verdi aynı dosya içinde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yetkili servise ağır kazalarda gitmek lazım. Ben aracımı kötü bir yere çarptım ve hasar aldı o yüzden yetkili servise götürdüm perte çıktı. Perte de çıkmasını istiyordum zaten. Bunlar ufak kazalar aslında düzeltip boyayabilir ama uğraşmazlar. Parçayı boyayıp yenisini takmak onlar için daha zahmetsiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Neden zarar ettiniz onu anlamadim, kapi değişmiş camurluk değişmiş. Macun çekilip catlayacagina, sac hamur gibi oraya buraya çekileceğine adam gibi orijinal yeni parca takmislar.

    Kimsenin zarar ettiği yok müsterih olun. Bilinçli bir alıcı düzgün bir yetkili servis tarafından değişmiş parçanın sanayi köşelerinde boyanmış bir parcadan daha kiymetli olduğunu bilir.

    Düzgün satıcı hem başınız ağrımaz hem de hayrını görür. Bu hasarin evveliyatini bilen adam bunu dert etmez.
    al-sat yapan çakallar ancak bu şekilde düşünür...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 18 Temmuz 2020; 6:38:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Piyasada değişen deyince kötü bir algı oluşuyor. Siz araçta önemli bir hasar olmadiginiy bilseniz de aracı satarken çoğu alıcı böyle düşünmüyor, o yüzden ben de değişim mecbur değilse yaptırmıyorum, küçük hasarlarda servise gitmek dezavantajlı bir durum oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fblorenzo -- 18 Temmuz 2020; 8:25:26 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Saçma sapan boyanacağına, macunlu olup boya atması vs yapacağına mis gibi orijinal parçayla değişmiş. Benim gibi bir alıcı bu araçtan vazgeçmezdi. Belki o kapıda yılların vermiş olduğu çizikler vs de vardı şimdi tertemiz yepyeni kapı takıldı mis gibi..


    Bir kazadan dolayı servis düzeltip boyamak istemişti değişim talep edin kaskomdan dedim ama malesef yapmadılar boyalı olduğunu amatör biri bile anlardı kötü olmuştu.. Değişim yapılsaydı mis gibi sıfır gibi olacaktı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Servise ekspere para kazandırmak yerine aracı sigorta veya kasko anlaşması olmayan bir yerde tadilat yaptırıp daha uyguna çıkarabilirdiniz. Değer kaybı olarak ekstra para alamazdınız ama kapıları değişen gösterip onarım yaptırıp üzerine kalan para sizin olurdu. Piyasanın en iyi boyacısı 2 kapıyı 3000'e boyasa 5000tl size kalırdı.

    Şimdi bazı arkadaşlar söylediklerimi etik bulmayacak fakat malesef düzen bu şekilde işliyor arkadaşlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canalp54

    Haklısınız ama aracı servise bırakırken kendim yaptırsam 3000 tl masraf dedi bende karşı tarafın sigortası ile yaptırayım dedim sonuç ortada beni kızdıran o sigortaya şikayette bulunsam birşey çıkar mı
    daha ne istiyorsun ki ? adamlar orjinal parça ile adam gibi yapmış işte .uyduruk sanayi dükkanına gitsen boyar verirlerdi eline,o da iki gün sonra alanın başına bela olurdu ama tabi senin umrunda olmaz.sen başından attın mı gerisi tufan .
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.