Şimdi Ara

Kar a Batan aracımı çıkarmaya çalışırken Triger kayışı sıyırdı.4.650 tl masraf(Exper kabul etti) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
76
Cevap
0
Favori
4.719
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Karşılamaz eğer karşılarsa yarı yarıya biraz pay ile para verir yarı sucu size verir zorladığınız için, birde öyle bir durum ki bazısı aracına bakmaz tiger değiştirmez koparır öyle hile yapar diye düşünür ondan teredütte kalır ama bence istediğinizi alırsınız yeterki polise rapor tutturmuş olun kaza yapmış olarak görünün
  • tekrardan geçmiş olsun kasko ödüyor olsada ben yine yazayım.

    şimdi kullanım klavuzundan tekrar kontrol ettim. triger kayışı ve rulmanları için değişim zamanı 120000km veya 5 Yıl(zor şartlar altında kullanılan araçlarda 3 yıl).(zincir (1.3 multijet) 160000km)

    ancak bu kmden önce kopması durumunda garantiden değişmesi için düzenli olarak serviste bakım yapılması gerekiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OzzY® -- 18 Şubat 2012; 1:41:00 >
  • umarım istediğiniz sonuçu bir an evvel alırsınız bizimle sonuçu paylaşırsanız sevinirim.
  • inş. hallolur sıkıntı çıkmadan...
  • hocam 4.600 yanlız iyi rakam teyze oglu aynı durumda kaldı megane var onda 90 bin kmde triger sıyırdı senin veridginin 4 te birini verdi triger kayısı falanda içine dahil.

    pistonlar subaplara vurmus ve egmişti. Motoru actılar yaptılar su an 180bin kmde hala sorunsuz kulanıyor
  • Öf bu expertlerden gına geldi.Affedersiniz de şu adamlar işlerini doğru yapsalar kimse mağdur olmayacak. İşlerine gelince 2.000 tl lik aracı pert yaparlar işlerine gelmeyince 5 kuruş para ödemez bu ......lar. Bence siz biraz işin üzerine gidin merkezi arayın dilekçe felan yazın.Bu ..... güven olmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acy78

    sadece En üstteki sarı renkteki parçanın fiyatı 1950 tl.

    http://www.fiat.com.tr/Documents/KullanimKilavuzlari//PUNTO/Punto%20EVO/2010/Punto_evo_2010_Kullanıcı_el_kitabı.pdf

    bu sizin aracın kullanma klavuzu bakın bi


    şimdi baktım 1.3 multijet zincir li tipler için değişim 160binde

    kayışlılarda ide 100 binde yapılıyor sayfanın çıktısını alıp servisin yüzüne vurun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ozn.Onl -- 18 Şubat 2012; 22:25:03 >




  • Öncelikle geçmiş olsun.

    Merak ettiğim bir konu var arkadaşın kayışı yeni değişmiş olsaydı ve bu olay kayış değiştikten 1 ay sonra olmuş olsaydı.(kardan çıkarken değilde düz giderken de olabilir)Böyle durumlarda kaska işe yarıyor mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ihsan1987

    Öncelikle geçmiş olsun.

    Merak ettiğim bir konu var arkadaşın kayışı yeni değişmiş olsaydı ve bu olay kayış değiştikten 1 ay sonra olmuş olsaydı.(kardan çıkarken değilde düz giderken de olabilir)Böyle durumlarda kaska işe yarıyor mu?

    böyle durumda servis işe yarıyor. servis değiştirdiği her parçaya belli bir km yada yıl garantisi vermek zorunda. bu firmanın elinde olan bir şey değil ülkemizde kanunlarla desteklenmiş bir durumdur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ozn.Onl

    quote:

    Orijinalden alıntı: acy78

    sadece En üstteki sarı renkteki parçanın fiyatı 1950 tl.

    http://www.fiat.com.tr/Documents/KullanimKilavuzlari//PUNTO/Punto%20EVO/2010/Punto_evo_2010_Kullanıcı_el_kitabı.pdf

    bu sizin aracın kullanma klavuzu bakın bi


    şimdi baktım 1.3 multijet zincir li tipler için değişim 160binde

    kayışlılarda ide 100 binde yapılıyor sayfanın çıktısını alıp servisin yüzüne vurun.

    120000KM veya 5 Yıl.




  • Aracın niye böyle yaptığını anlamamış olmakla birlikte hasarın karşılanması sevindirici.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OzzY®

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ozn.Onl

    quote:

    Orijinalden alıntı: acy78

    sadece En üstteki sarı renkteki parçanın fiyatı 1950 tl.

    http://www.fiat.com.tr/Documents/KullanimKilavuzlari//PUNTO/Punto%20EVO/2010/Punto_evo_2010_Kullanıcı_el_kitabı.pdf

    bu sizin aracın kullanma klavuzu bakın bi


    şimdi baktım 1.3 multijet zincir li tipler için değişim 160binde

    kayışlılarda ide 100 binde yapılıyor sayfanın çıktısını alıp servisin yüzüne vurun.

    120000KM veya 5 Yıl.

    araç 103 inde oldupuna olduğuna göre aracın masrafının kasko olmadan servis tarafından karşılanması lazım değil mi ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ozn.Onl

    quote:

    Orijinalden alıntı: OzzY®

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ozn.Onl

    quote:

    Orijinalden alıntı: acy78

    sadece En üstteki sarı renkteki parçanın fiyatı 1950 tl.

    http://www.fiat.com.tr/Documents/KullanimKilavuzlari//PUNTO/Punto%20EVO/2010/Punto_evo_2010_Kullanıcı_el_kitabı.pdf

    bu sizin aracın kullanma klavuzu bakın bi


    şimdi baktım 1.3 multijet zincir li tipler için değişim 160binde

    kayışlılarda ide 100 binde yapılıyor sayfanın çıktısını alıp servisin yüzüne vurun.

    120000KM veya 5 Yıl.

    araç 103 inde oldupuna olduğuna göre aracın masrafının kasko olmadan servis tarafından karşılanması lazım değil mi ?

    periyoduk bakımlar yapılmadıysa(20000de bir) karşılamaz.




  • Gecmis olsun


    Ben kaskonun yerinde olsam 1 tl vermezdim.. arac garanti suresindeyse bu servisin isi

    Eger bakim suresi gecmisse tamamen sizin probleminiz.. karda triger siyirmayi ilk kez duydum dedigim gibi atladigim bir nokta yoksa sizin triger zaten eli kulagindaydi..

    Motor yagini degistirmiyim motor pert olsun sonra buzdan cikarken cok zorladim boyle oldu diyin... Expere bir hediye falan alin derim ;)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OzzY®

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ozn.Onl

    quote:

    Orijinalden alıntı: OzzY®

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ozn.Onl

    quote:

    Orijinalden alıntı: acy78

    sadece En üstteki sarı renkteki parçanın fiyatı 1950 tl.

    http://www.fiat.com.tr/Documents/KullanimKilavuzlari//PUNTO/Punto%20EVO/2010/Punto_evo_2010_Kullanıcı_el_kitabı.pdf

    bu sizin aracın kullanma klavuzu bakın bi


    şimdi baktım 1.3 multijet zincir li tipler için değişim 160binde

    kayışlılarda ide 100 binde yapılıyor sayfanın çıktısını alıp servisin yüzüne vurun.

    120000KM veya 5 Yıl.

    araç 103 inde oldupuna olduğuna göre aracın masrafının kasko olmadan servis tarafından karşılanması lazım değil mi ?

    periyoduk bakımlar yapılmadıysa(20000de bir) karşılamaz.

    evet onları unuttum. eğer bakımları servis tarafından yapılmadıysa servis hasarı karşılamaz doğru söylüyorsunuz ki arkadaşın aracı sanırım servis bakımlı değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: acy78

    Ya arkadaşlar kasko aracın bakımını filan sormaz, atıyorum fren balatasını değiştirmedim ve bundan dolayı frenim tutmadı kaza yaptım arac duramayıp ondekı araca çarptım, kasko neden fren balatanızı değiştirdiniz ödeme yapmayız mı der? belki yolda gitsemde kayış kopacaktı ama karda kaymadan dolayı zorlama ile oldu olay, kasko neden değiştirmedin diye birşey sormaz, sormadıda. ne zaman değişmesi lazım veya araç kaç km de vs vs sormadı hiç. araçta ise kar lastiği vardı.


    merhaba :)
    ne yazık ki kaynaktan yoksun iddialarda bulunuyorsunuz.

    kasko aracın bakımını yasal muayene belgesinin suretini alarak kontrol eder. eğer muayeneden geçememiş bir aracı kullanıyorsanız, ve şirket meseleyi hukuken, bu kazanın aracın aksamları çalışıyor olsa idi kaçınılabileceği düşüncesine dayandırabiliyor ise, ödeme alamazsınız.

    örneğin aracınızın duramama sebebi frenlerdeki bir arıza ise, ve aracınız evvelce son kez girmiş olduğu muayeneyi geçemeyip, yola çıkması yasal bir zemin temeline bağlanamamış ise, size para ödemeyi bırakın, polise bile haver verirler.

    keza kara batmış bir aracın kar nedeni ile uğradığı hasarlar sigorta poliçenizde doğal afet primi ödenmiş ise tazmin edilir. fakat sizin uğradığınız mekanik hasara, her ne kadar aracınız kara batmış olsa dahi, karın sebep olduğunu iddia edip bir kazanım elde etmek ne yazık ki oldukça zor.

    yalnız bir yol göstereyim, bu noktadan asılırsanız, sonuç alabilirsiniz :

    aracı mekanik olarak kapasitesinin üzerinde zorladığınız hususdan tornistan edip,
    eğer triger muhafazasının içine kar suyu gittiğini, ve sente atlamaya bu muhafaza içerisine giren suyun neden olduğu konusunu bir uzman raporu ( örneğin rapor verebilecek bir servis, veya makinist ) ile belgelerseniz, işte bu halde ödeme alabilirsiniz.


    edit : büyük geçmiş olsun, benim de bir seferinde trigerin gergi rulmanı dağılmıştı, 800 tl işçilik 1400 tl de parçalara vermiştim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blackcoupe -- 5 Mayıs 2012; 19:01:21 >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.