Şimdi Ara

Jumpy Space Tourer Sürüş izlenimleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19
Cevap
1
Favori
6.335
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yurtiçi ve dışı seyahatlarimzde kullanmak üzere uzun zamandır almayı planladığımız büyük araç seçimini nihayet tamamladık ve Citroen Jumpy Space Tourerı aldık.
    İlk seyahatimizi de İstanbul- Balıkesir-İstanbul arasında 750 km. olarak gerçekleştirdik.

    Büyük araç alma işini aşırı büyüttüğümüzü farkettik lakin herkesin rahat ve geniş bir şekilde syahat etmesinden dolayıda memnun kaldık.

    Araç Türkiye'de en alt donanım seviyesiyle geliyor, istesenizde şu anda üst donanım seviyesinde bir araç ne piyasada ne de gelecek araçlar içerisinde bulunmuyor.

    İstanbul ve yurt enelinde bayilerle konuştuğumuzda farkettik ki Baylas bu araçları geldikçe bayilere dağıtıyor. Renk olarak uzay gri rengini aldık, diger seçenekler ise beyaz ve siyah vardı.
    Citroen bayileri ilk önce liste fiyatından konuşmaya başlasalarda aracın çok tercih bilinmemesi nedeniyle fiyatlar hemen düşmeye başlıyor.
    Be aracı İstinye-Bayraktar bayisinden nakit para ile aldım, ancak satıcının tavırları, ilgisizliği ve bazı yalan söylemleri nedeniyle tavsiye etmiyorum. Aracın kullanım klavuzunu bir hafta geçmesine ragmen temin etmedi örnegin.

    Aracı alrken mutlaka iyice inceleyin. Mesela bir bayideki aracın sürgülü kapı rayının kapak kısmında kırık vardı bir başka bayideki araçta ise sol yandaki paneller imalat esnasındaki hatadan dolayı içine bir çöküktü, yine bir başka bayideki aracın sürgülü kapısının camdan aşagı kalan kısmı yaklaşık 3-4 mm. dışarıda duruyordu. Satıcı bunlar ayarlanır dese de sürgülü kapının rayı gövdeye kaynaklı olduğu için bu pek mümkün görünmüyor.

    Sonuçta sıfır araç alıyorsunuz ve aracın imalat kusurlarına karşı dikkatli olmanız gerekiyor, satıcıya göre basit gibi görünen bu hatalar siz aracı satmak istediğinizde kusur olarak önünüze çıkacaktır.
    Araç L3 yani en uzun kasa, (5,30 metre) ile geliyor.
    Bazı araçlarda Space tourer olamsına ragmen donanım farklılık gösterebiliyor, Örneğin Avcılar-Avcar bayisindeki araçta far ve yağmur sensörü varken benim aldıgım araçta yok.

    Aracın üzerinde iki küllük, çakmak, kullanım, garanti ve servis kitapçıkları ve üç sıra için paspas geliyor.
    Araç ile ilk defa yola çıktığımda kendimi otobüs kullanıyor gibi hissettim., bence bu çok normal zira ilk defa bu tarz bir araç kullanıyorum.
    Düz vites aracın vites geçişleri çok rahat ve vites aralıkları oldukça başarılı.
    Uzun yolda sizi dinlendirip rahat ettirecek hız sabitleme ve sınırlandırma mevcut.
    1.6 litre 115 BG motor aracı taşımakta hiç zorlamıyor ve her koşulda istenen performansı sunuyor.
    Klima gayet başarılı ancak arkada klima olmaması bir soru işareti.
    Yaz aylarında klimanın arkayı soğutması konusunda pek emin değilim.Araçta aslında binek bir araçta aklınıza gelecek ne kadar donanım varsa hepsi mevcut ancak Türkiye ye gelmiyor.
    Aracın direksiyonu çok yumuşsak ve binek araç kullanır gibi, tur sayısı bir tur fazla bu da araca dar yerlerde daha fazla manevra kabiliyeti kazandırmış.
    Araç 70 litre doldu, bir de AddBlue deposu var. Addblue deposu ile 22000km. yol yapabiliyor, min. seviyeye düştügünde uyarı veriyor ve bu uyarıdan sonra 2000 km. daha yol gidebiliyor. Ancak Addblue tamamen biterse motor çalışmıyor. Bu da çevre açısından oldukça güzel bir uygulama.
    Balıkesire kadar Körfez geçişi dahil köprü ve otoyoldan gittim. Uzun yolda arasıra 130 km. hıza çıksam da genelde 120 km. hızla kullandım. Çeyrek depo ile 350 km. katedip Balıkesire ulaştım.

    Araç ruhsatta 8+1 hususi otomobil yazmasına ragmen köprü ve otoyollarda 2. sınıf ücreti aldı. Bu da pek alışık olmadığımız bir durumdu bizim için.
    Yol bilgisayarı İstanbul şehir içi dahil 6 litre ortalam gösterdi.
    Yakıt tüketimi bu cüssedeki bir araç için oldukça makul. 3000 km. rodajdan sonra daha da düşeceği yazıyor.
    Kapalı otoparklara çok rahat girip çıktık, araç yüksekliginin 1,90 mt. olmasının avantajı burada ortaya çıkıyor.
    Balıkesirden İstanbula bu defa eski yolu kullanarak Eskihisar-Toplçular arabalı vapuru ile karşıya geçerek gittim.
    Dönüş yolunda da yakıt pek farketme.
    Yarım depodan biraz fazla yakıt ile 730 km. kadar bir yol yaptım. Burada tabi şehir içinde start-stop'un etkiside var.

    Bu hafta sonu 3000 km.lik bir seyahat planlıyoruz. Yine paylaşarım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Family Father -- 9 Ekim 2017; 15:2:12 >







  • hayırlı olsun. Ruhsatta otomobil olarak mi geçiyor?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • auto_man A kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler, ruhsatta hususi otomobil yazıyor.
  • güzel inceleme olmuş. tebrikler.
  • İyi akşamlar; bu aracı ben de satın almak istiyorum. Size sormak istediğim husus 'Araçta aslında binek bir araçta aklınıza gelecek ne kadar donanım varsa hepsi mevcut ancak Türkiye ye gelmiyor.' demişsiniz. Yani tanıtımda belirtilen (Örn. otomatik yanan farlar veya yağmur sensörü vb) özellikler mevcut olmuyor mu. Bir de otomobil ruhsatı nasıl verebiliyorlar? bu ruhsat yine örneğin 2 yılda bir muayene vb. otomobile özgü ayrıcalıkları sağlıyabiliyor mu? yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
  • İnceleme gerçekten güzel olmuş.. Teşekkürler..
  • Hayırlı uğurlu olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • köprü geçiş ücretleri aynı taksi gibi mi oluyor ve otoban ücretleri otomobillerle aynımı yoksa daha mı pahalı arkadaşlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otoyol geçiş ücretleri dingil mesafesine göre belirleniyor. Bu sebeple bu araç otoyollardan minibüs ücreti ile geçer. Ruhsatta otomobil yazması bu aracın trafikte otomobil kategorisinde olduğunu gösterir. Bu sebeple hız sınırları, fenni muayene köprü geçişleri vs. aklınıza gelebilecek herşey otomobiller ile aynı oluyor. Son olarak vergi dairesinde de bu araçlar minibüs olarak gözüküp 2000 cc üzeri motora sahip olsa bile 6 aylık 500 TL CİVARI MTV öderler. Burada istisna araç 4 çeker ise vergi dairesi de otomobil olarak işlem yapar ve vergi 2000 cc otomobillerle aynı olur.
  • hfguler kullanıcısına yanıt
    1. Köprüden sıkıntısız geçer yani...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • corluluu C kullanıcısına yanıt
    İstanbul'da konuya vakıf arkadaşar bu konuda destek olacaktır. Köprü geçiş kuralları Trafik tarafından belirleniyor ise trafikte bu araç otomobil olduğu için geçer. Emin olmamakla birlikte geçebileceğini düşünüyorum.
  • Peugeot traveller'ede bakmışsınızdır diye umuyorum. eğer bakmış iseniz ne gibi farklar vardı? Citroen'e göre işçilik, fiyat veya avantajlı üst paket gibi farklar var mıydı?

    malumunuz VW'de benzer araçlar arasında işçilik ve fiyat farkları olabiliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-13B66B2D0 -- 20 Haziran 2019; 20:42:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba;
    Bayi'den yurt dışında satılan kısa şase ve full özellikli istesem getiriler mi? Sonuçta sıfır araba alıyorum. Araç güzel ama Uzun şase aracın dolmuş gibi gösteriyor. Kısa şase çok daha hoş görünüyor. Sizce kısa şase getirilir mi
    Teşekkürler.
  • hocam arabayı hala kullanıyor musunuz? tavsiye eder misiniz? var mı bi problemi?
  • Arac guzel ama cok az yakıycagını dusunmuyorum sonucta 2000 cc. bır unıte var uzerınde aracın..
  • Farklı zamanlarda hatırı sayılı bir çok markanın araçlarını kullanmış biri olarak yazıyorum şuan kullandığım araç 2021 model Citroën Jumpy Spacetourer 2.0 bluehdi otomobil ruhsatlı mükemmel ötesi bir araç 180 ps, 400nm tork, 8 ileri otomatik harika bir şanzıman, otomatik sürgülü kapı, geri görüş kamerası, tüm güvenlik yardımcılarının bulunduğu.,...vs.vs. yok yok diyebileceğiniz güçlü, konforlu, rahat,sürüş keyfi olan çok mükemmel bir araç eğer normal değerlerde kullanırsanız yakıt olarak bir çok otomobilden ekonomik yakıt tüketimine sahip almak isteyen herkese gönül rahatlığı ile tavsiye edeceğim araç Citroën Jumpy Spacetourer 2.0 Bluehdi....


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lag3 kullanıcısına yanıt

    Normal değerlerde kullanırsanız C segmenti otomobil kadar yakıyor net söylüyorum bizzat test ettim üzerinde çok güçlü teknolojik harika bir motor ve 8 ileri mükemmel bir otomatik şanzıman var..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar. Bende de bu araçtan mevcut. Bu araçlar için tavan barı olsun yan basamak olsun taktıran var mıdır? Ankara'da bunun için tavsiye ettiğiniz bir yer bulunuyor mu. Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.