|
Evimi boyatacam jotun iyi diyorlar ama biraz pahalı, filli boya da önerenler var siz olsanız hangini tercih edersiniz < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

|
Evimi boyatacam jotun iyi diyorlar ama biraz pahalı, filli boya da önerenler var siz olsanız hangini tercih edersiniz < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
1
|
|
karar verdiniz mi jotun fiyat olarak diğer markalardan biraz daha pahalı olsa da renk kalıcılı, kapatıcılığı ve kalite mat görüntüsü ile diğer markaların önünde. filli boyada da seçenekler var. genellikle filli bayileri nippon diye japon markası da satar. nippon, filli boyayı aldı diye biliyorum. jotun ile nippon aynı kalite düzeyinde. fiyat olarak aynı düzeydeler. özetle tüm markaları kullanan bir kaç usta tanıyorum. jotun kullandıktan sonra kapatıcılık yönünden çok iyi olduğu için farklı marka kullanmamaya başladılar. tabi bütçeleri çok az ise durum değişiyor. |
|
_____________________________
|
|
bu boya firmalarına kimyasal üreten uluslararası firmanın farklı bir dalında çalışıyorum. zamanında şirket bizi görmemiz için istanbuldaki inovasyon merkezine götürdü. boya kimyasalları birimine gelince oradaki arkadaşa hangi boya en iyisi diye sorduğumda net cevap vermedi. sonra soruyu değiştirip sen olsan evini hangisi ile boyarsın dedim. ev kendiminse jotun ile, kira ise en ucuzu hangisi ise onla boyarım demişti. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 0110engin -- 20 Eylül 2025; 19:58:37 > |
|
_____________________________
|