Şimdi Ara

JEEP RENEGADE ANA KONU (81. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.720
Cevap
56
Favori
339.370
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7980818283
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tüm konuyu okudum 2 günde.

    ilk başlarda çok hareketli bir konuyken son dönemde tamamen durmuş, enteresan.
  • katılıyorum, konuda 1 sayfa geriye gidiyorsun 2016 :D Sanırım kullananlar yazacak bir şey bulamıyor sürmenin keyfinden yazamıyorlar ya da :)

    jeep renegade kullanıcılarına 1-2 sorum olacak,

    1- Otomatik dizel olanına gücüm yetmiyor, 105 bin tl yi geçmeyecek şekilde bakıyorum, 30 bin km'ye kadar dizel manuel alsam aracın manueli nasıl? altta kavrıyor çok kolay diyorlar ne düşünüyorsunuz, ayak yorucu bir şey mi konforlu mu?

    2- otomatik 1.4 olanı karma kullanımda ne kadar yakıyor? şu durumda hangisini önerirsiniz?

    3- İç taraftaki ekran büyük olanıyla sonradan değiştirilebiliyor mu, evet ise ne kadar ücreti var aşağı yukarı?

    4- son olarak sunrooflularında fazlaca rüzgar sesi alma var diyorlar, sizce sunrooflu mu bakmalı sunroofsuz mu?
  • 1-Arkadaşta 1.6 dizel manuel var,çok memnun,debriyaj birazda alışma meselesi,kısa süre içinde uyum sağlarsın.
    2-1.4 turbo yu senede 5000km civarı yol yapacaklar almalı.sakin kullanımdan biraz çıkınca tüketim değerleri uçuyor.şehir içi ortalama 8-9 litre diyebilirim kendi gözlemim budur.(ben sakin kullanamıyorum)
    3-Büyük ekranla değiştirmek serviste eğlence paketi adı altında geçiyor( (9 Hoparlör + USB Port + 6,5'' Dokunmatik Ekran + Beats Audio Sistem + Türkce Navigasyon) 6500Tl bence gereksiz harcama.
    4-Bende sunroof yok.ama araç zaten köşeli aerodinamiklten cok uzak bir tasarımı var o yüzden rüzgar sesine cok açık.ancak rahatsız edici boyutlarda değil.
  • 4x4 kullananlar uzun yolda kac litreyle seyahat edilebilir genel olarak?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Carsever kullanıcısına yanıt
    4x4 iki motor mevcut 2.0 Dizel Multijet ve 1.4 Multiair2 Turbo 170HP ben 1.4 versiyonunu kullanıyorum. Uzun yolda 6-7,5lt arası yakıyor ( çoğunlukla cruise control kullanıyorum 90-110km arası hız ile ) Genel olarak günlük kısa mesafelerde kullanıyorum ve dik yokuşlu bir bölgede oturuyorum şehir içi 11-12lt arası yakıyor. Jeep Renegade ile ilgili daha önce olumlu yorumlarımı geçtiğimiz aylarda yazmıştım.
    Sahibinden.com'da 4x4 Renegade 5-6 adet araç satılık görünüyor az kullanılmış olanların fiyatları güncel fiyatlara göre gayet uygun.
    Benim kullandığım 1.4 4x4 versiyonun yerden yüksekliği 190mm 4x4 olmayanlara (170mm ) göre biraz daha yüksek duruyor ve Jeep olduğunu hissettiriyor. 2.0 Dizel versiyonu ise (220mm)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mountainexplorer -- 2 Mart 2018; 21:34:44 >
  • mountainexplorer M kullanıcısına yanıt
    İşin dogrusu ikincinelde 85 lira civarina 2015 500X 4X4 A/T alinabiliyor.

    Gel gelelim 500xte 4x4 kullanici sayisi cok az.

    Hatta Fiat bayileri bile 4x4unden vazgecmis.

    2018 model yilinda artik satisi yok.



    Bu aracin motor ve sanzimani ayni oldugu icin en dovru bilgileri Renegade kullanicilarindan alabiliri.

    Hatta Fiat Genel Merkez dahi test surusuyle ilgili yardimvi olamayacaklarini, JEEP yetkili saticilariyla iletisime gecmemi önerdiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merak edenler için kendi deneyimimi yazayım.
    Renegade 1.4 L 4x4 kullanıyorum.
    Şehir içinde 11.8 L/100 km civarında yakıyor.
    Şehir dışında 9.8 L/100 km kadar yakıyor. Şehir dışında 90-100 le gitmediğimi belirteyim.
    1 yıldan fazla süredir kullanıyorum. Şehir dışında konforlu, stabilize kötü yollarda ise gayet başarılı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gt_one -- 13 Nisan 2018; 9:13:13 >
  • Bu arada Renegade 4x4 kullanıcılarına bir sorum var, 500x ile ortak platform, aktarma organları vs. herşey aynı, kuzenler yani biliyorsunuzdur.

    Bende de 500x 4x4 var.

    Sanıyorum her iki aracın 4x4'ünü kullanan çok az olduğu için bir sorun olarak belirememiş bizde ama yabancı forumlarda ufaktan bahsedilmiş.

    Araçta bazen ekstra bir uğultu oluyor. Önce tekerlek bilyaları dediler, bilya bozuk olsa her daim öter, baktık, bilya değil, elendi. Lastik olabilir dediler, lastikleri değişecektik zaten, yeni takım lastik geldi, yine ses var.

    Şöyle tarif edeyim, yolda giderken birden ıııooooaaaa diye lastik dönüş sesiyle beraber bir uğultu ekleniyor. O anda vites değiştirmeniz vs fark etmiyor, o ses illa geliyor. Boşa atıyorum falan yok, geçmiyor. Ancak araç vites küçülte küçülte yavaşlarken hınnn, hınnnnn diye o da değişiyor.

    Bu bakımdan şanzıman mı falan diye korktum.

    Yabancı forumları araştırdığımda Fiat veya Jeep'in bu konuda bi çözüm bulamadıklarını, konunun da şimdilik bir "sorun" olarak görülmediği, sistemin bu şekilde çalıştığını söylüyorlar.

    Olay şu, araçlar Auto modda iken şaft duruma göre bazen dönüyor bazen dönmüyormuş. Bunu elektronik olarak ayarlıyor. Bundaki amaç, şaftı döndürerek devamlı hazır tutuyor, önlerdeki en ufak tutuş kaybında birkaç milisaniyede arka diferansiyeldeki kilitlemeyi devreye alarak 4x4'e geçirmek.

    Normal kullanımda ise, bunu "araç yük altında değil, şartlar uygun ve sabit" vs. gibi tanımlamışlar, sistem bu dönen şaftı da durduruyor, bu sayede gereksiz sürtünme ve yakıt tüketimi ve engellenmiş oluyormuş.

    Aslında bu bakımdan sistem çok kompakt ve sınıfına göre en güzel en başarılı 4x4 sistemlerinden biri olarak geçiyormuş.

    Fakat bu uğultu, sistem şaftı döndürmeyi kestiğinde arka tekerlerin kilitlemesini sağlayan elektronik sistemin ayırmayı tam olarak yapmaması imiş. Peki mekanik olarak sistemin zorlanmasını, dişlilerin yenmesi vs. gibi sorunlara sebep olmaz mı demişler, çok çok uzun vadede belki demişler forumlarda. Çok büyük bişey yapmıyormuş neticede, yani acayip bi sorun değilmiş ama ses gıcık tabi. Bir de söylenen bu, gerçekte ne olacak belli değil.

    Bunun için herhangi bir güncelleme, parça değişimi vb. yok.
    Birkaç Renegade sahibi güncelleme için gitmiş, sistem yalnızca bu devreden çıkarma muhabbetini daha farklı şekilde yapıyormuş, ses bir süre sonra yine geliyor demiş birisi. Hatta arka kilitleme ünitesini 2 defa garantiden değiştirmişler, öndeki şaft döndüren üniteyi de 1 defa... Yine aynı ses geliyor diyor.

    Çözüm olarak Renegade'de çekiş kontrol sistemini kapatıp, aracı manuel kullanın demişler. Böyle olunca dönen şaft devreden hiç çıkmıyormuş. 500x'te de Traction veya Sport'ta şaft devamlı devrede. Traction'da kamyona dönüyor ama, tam arazi modu, sportta da vites değişimleri daha sportif şekilde sert ve geç, haliyle normal kullanımı olumsuz etkiliyor.

    Tam anlatamamış olabilirim ama aracında bu sorunu yaşayan 4x4 Renegade sahipleri için umarım aydınlatıcı olur.




  • 2016 model, cam tavan, koltuk ısıtmalı Limited arıyorum. Satıcı konumundakiler lütfen bana ulaşsın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2015 1.6 multijet limited modelini kullanıyorum aracımdan çok memnunum ancak sıfır araç fiyatları baya uçmuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goldweb

    2015 1.6 multijet limited modelini kullanıyorum aracımdan çok memnunum ancak sıfır araç fiyatları baya uçmuş
    2014 model 120 bin de 2 3 parça boyalı renegade kaça alınır cam tavan yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    2014 model 120 bin de 2 3 parça boyalı renegade kaça alınır cam tavan yok

    Alıntıları Göster
    merhabalar hocam kusura bakmayın geç gördüm dizel limited ise en az 95 eder hocam 95-100 arası verebilirsiniz şuanda fiyatlar uçmuş sıfırı 190bin
  • merhaba arkadaşlar 60bin bakımı yaptıran var mı forumda?
  • Merhaba Renegadeci arkadaşlar



    İzmirde Jeep Renegade marka araçların tamir ve bakimini Çağdaş Oto Servis olarak yapmaktayiz.



    Renegadelerin ister dizel 1.6 2.0 multijet ve ya benzinli 1.4 multiair araçların periyodik bakimlari fren balata değişimi debriyaj seti isitma bujisi degisimleri triger seti su pompasi degisimi alttakim kontrolleri ve orjinal cihaziyla ariza tespiti servis isigi sifirlama adaptasyonlar gibi işlemleri yapmaktayiz.



    Servisimiz İtalyan Grubu olan fiat alfa romeo lancia markalarıninda tamir ve bakiminda hizmet vermektedir.



    Sizleri de servisimize çay içmeye tanismaya bekleriz.Kazasiz belasiz sürüşler dileriz.



    Çağdaş Oto Servis İzmir

    677/46 sokak no 13 6.sanayi sitesi Buca İzmir

    0536 773 86 11 /0532 262 59 07

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar sıfır araç alacaklar fırsatı kaçırmasın fiyatlar 50 bin civarı düşmüş
  • Merhaba, bagaj konusunda kafam karıştı. Çocuk arabasıyla birlikte bagajı pek kullanamayacak gibiyim. Bu konuda deneyimi olanlar yazarsa sevinirim.
  • musartar kullanıcısına yanıt
    Selamlar. Forumda bu sayfadan yeni haberim oldu. Tecrübeli bir Renegade kullanıcısıyım. Bu videonun fake olduğu daha sonra yapılan açıklamalar ile çoook önce ortaya çıktı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goldweb

    merhaba arkadaşlar 60bin bakımı yaptıran var mı forumda?
    5bin km kaldı 60bin bakımına. Yaza doğru İzmir'e gezmeye gitmeyi ve çağdaş ustanın serviste yapmayı planlıyorum. Ankara'da ki özel servisler biraz kazık. Yetkili servis olarak Birmot iyi fakat bakım gibi durumlar için garanti bittiğinde pek manası yok fiyatlar 1,200 1,300 civarı ama değişecek parçaya bağlı tabi. Ben 45bin bakıma 900Tl gibi bir ücret ödemiştim 60da bir iki farklı ek parça daha değişiyor. Servisler 10binde bir bakım önerirken aracın kitapçığında 20bin de bir bakım yazıyor ve yine Avrupa Amerikada bakım 20 binde bir yapılıyor.


    Diğer forum kullanıcılarına bilgi mahiyetli olarak:

    2015 Dizel Limited Cam Tavan kullanıcısıyım. Arac iki yıldır bende ve bu ikinci Renegade'im. ilkini paraya sıkışınca sattım durumu düzeltince yine ilk tercihim oldu çünkü çok memnuun kaldım. Yine satsam yine alırım.
    Araç yüksek tork gücü sayesinde inanılmaz sürüş keyfi veriyor.Diğer SUV lar arasında iç hacim ve sürüş keyfi marka kalitesi olarak oldukça farklı bir yere sahip. 190cm lik boy ve 90kg olarak ön ve arkaya çok rahat sığabildiğim nadir SUV lardan biri. Şehir dışı 4,6LT Ankara trağinde 6,7lt gibi yakıt tüketimi var. Torku yüksek olduğundan agresif kullanımda artabilir. Bazı sürücüler araç içi trim sesi alıyor fakat ben hiç almadım. Yolu kapı çevresini sarmalayan plastikleri silikon sprey temizleyiciler ile temizlemekten geçiyor. Başka araçlarda Cam tavan kullanmamış olanlar cam tavan takılması (kirlenme ve temizlememe yüzünden) yaşayınca arıza sanıyor halbuki tüm cam tavanlarda sistem resetlemesi yapabilir ve takılı kalan cam tavanı kapatabilirsiniz hem de 10 saniyede.
    Kısacası Renegade candır.




  • REALROUKE kullanıcısına yanıt
    Video fake ise herkes için daha iyi. sevindim.
  • 
Sayfa: önceki 7980818283
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.