Şimdi Ara

Itopya 40 Gün Gönderilmeyen Ürün (Tüketici Hakem Heyeti Kararı) (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
129
Cevap
2
Favori
14.431
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
118 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • firatkrky kullanıcısına yanıt
    Ben sevinç gösterisinde bulunduğumu hatırlamıyorum, ortada almış olduğum bir para da henüz yok zaten. 15 günlük bekleme süresi var karşı taraf itiraz ederse bu karara Tüketici Mahkemesinde görülecek dava. Maalesef Türkiye'de mağduriyetin karşılığı bu, ne kadar uğraşırsan uğraş kaç para verip mağdur olduysan onu alıyorsun. Ben de isterim tazminat olsun veya başka bir ceza olsun ortada bir caydırıcılık olsun ancak öyle bir durum yok. Bu konuda başvurabileceğim tek yer THH idi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XanthiN

    Müşteri hizmetleri, siparişlerle ve kargoyla ilgilenen ekip çok ama çok yetersiz. Mail atıyoruz dönen yok, telefonla arıyoruz açan yok. Kapasitelerinden fazla iş yapmaya çalışıyorlar. Böylesine yoğun çalışmalarına rağmen aynı hızda büyümüyor, yeterli desteği sağlayamıyorlar. Günlerce haber ve ürün bekleniyor, sürekli müşteriler mağdur oluyor. Devamlı forumlarda insanların şikayetlerini okuyorum.

    22 Kasım'da monitör ve kasa fanı aldım, 30 Kasım'da monitör geldi, ölü pikselliydi geri yolladım. Ayrıca kasa fanı monitörle birlikte gelmedi. 2 hafta oldu kim bilir nerede kayboldu gitti? Yeni monitör kaç hafta sonra gelecek o da meçhul. Tam bir çıkmaz gerçekten İtopya.
    Sizin bu dediklerinizden aslında şunu net olarak anlayabiliriz. Orada sizin ürünlerinizin gönderimi ile ilgili sorumlu arkadaş işini yapmıyor belli ki. İşin daha acı tarafı firma sahibi de işini takip etmiyor mu ? Öyle youtube'da çıkıp videolarda bıdı bıdı konuşacağına arada sırada gidip içerde neler oluyor bir kontrol etsin. Akşam 17:00'de Mercedes'ine atlayıp eve gitmekle patron olunmuyor... Denetlemediğin sürece at koştururlar içeride...




  • Yaklaşı 20 ay önce kadıköy mağazasından pc toplamıştım. PC son zamanlarda mavi ekran veriyordu sık sık. Ben de ramleri test ettim ve arızalı olduğunu saptadım. Direk Corsair in teknik servisi ile görüşüp durumu anlattım. Bize aldığınız yer ile gönderin para iadesi yapalım dediler. (Aldığımda 430 liraydı şuan 230 civarında). 1 ay önce de açıklama yazarak itopyaya gönderdim. gidiş o gidiş. 5 defa aradım her aradığımda kayıt bıraktım bana dönüş yapın diye. tek yapacakları şey ürünü teknik servise yönlendirmek. tam 1 ay sürdü, ürün servisin eline ulaşır ulaşmaz aradım, para iadesi için rapor çıktı. itopyaya yazı yazacağız oradan alabilirsiniz dedi ve aynı gün beni cc ye ekleyerek gönderdiler. artık 3-5 ay sonra iadeyi yaparlar diye düşünüyorum. Kesinlikle bulaşmayın.
  • Ad'dan belli zaten ya firmanın niteliği itin ütopyası itopya ajhgsdkjasdas
  • güvenilecek türk firması da kalmamış memlekette , allah hepsinin belasını versin yurtdışında bu nedenlerle uyuşmazlık çıksa dükkanını kapatırlardı amazon , ebay gibi sitelerde , firmaların müşteri eksikliğinden yapmadıkları itlik şerefsizlik kalmamış . ben şahsen n11 den bir kaç yıl önce hdd sipariş vermiştim bir daha da bir şey satın almam .
  • sıfır yalan, sıfır abartı.
    gelecek ay itopyadan almayı düşündüğüm bir kasa vardı, vazgeçtim.
  • Firmanın yaptığı rezillikleri Yurtdışında yapsa ticaretten men ederler sokakta peçete sattırmazlar bunlara.

    Bir firmanın reklamını sosyal medya şarlatanlarına çokca yaptırıyorlarsa o firmadan uzak durun.Bunlar zaten sahtekar bunların reklamını yapanlarında bundan farkı yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 3238413

    ben de bundan korkuyorum kargosunu alabilen duymadım daha ürünleri yurtdışından gelince gönderiyor da olabilirler

    Alıntıları Göster
    geldi. apex 7 klavye sipariş ettim ve yanındaki stelseries arctis 3 de hediye geldi sattım. sıkıntı yok bence.
  • Müşteri Hizmetlerindeki ego pilotlarda yok yemin ediyorum.Sanırsın şu karşıdaki dağları kendileri yaratmış.Ben sipariş veriyorsam, ben sistem alıyorsam sen oradasın ben olmasam işsizsin GSS borçu ödeyeceksin biraz akıllı ol işini yap ya.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mojidozirikato -- 8 Aralık 2019; 8:33:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rengini 2 yılda belli eden bir firma ama hala kanıp alışveriş yapan var kısaca almayın buradan bir şey desem de dinlemeyecek kimse konuyu açan arkadaşa geçmiş olsun
  • DH | equ* kullanıcısına yanıt
    Olmayan ürünü oraya yazıyorlar. Bir de uygun fiyata. Ben de alacaktım. Sonra Şikayet vari inceledim. Çok fazla şikayet var. Bende vazgeçtim. Vatandan alırım daha iyi. Black fridayi kaçırdık. Artık seneye pc toplarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nietzsche55 kullanıcısına yanıt
    Sıcak paranın döndüğü fiziksel mağazaları bile yok. Böyle sanal alışverişi ben şahsen yapmam. Yapılacak 2 yer var. 1 hepsiburadanin kendi sattıcisi olduğu yer. 2 amazon Türkiyenin kendi satıcısı olduğu ürünler. Başka da yok.
    Müşteri hizmetlerine ulasamiyorsun. Bir şey yazıyorsun. Dönen yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eagleoneye -- 8 Aralık 2019; 9:48:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben bunu daha önce farkettim. Reklam pompaladilar bı ara dikkatimi çekti bakayım dedim. Fiyatları hem n11 hem Hepsiburada dan baya yüksekti. O gün bugündür alışveriş için bakmam bu siteye.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Worcestershire

    Teknobiyetikte ne var hocam ona göre dikkatli olalım.

    Alıntıları Göster
    Teknobiyotik çalışanları tabiri caizse tam bir öküz. Herhangi ufak bir bilgi almak için mh aramıştım adama soru soruyorum sistem toplama ile ilgili dövcekmiş gibi konuşuyor hepsi orda sitede yazıyor karşısında oraya bakın diyor. Ulan angut! Orda yazsa ben seni niye arayayım? Sırf bu telefona çıkan öküz yüzünden ordan sistem toplamadım gittim itopyadan topladım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yasin_92 kullanıcısına yanıt
    Amazon'un sadece müşteri hizmetleri mükemmel. Hatta mükemmel ötesi.

    Ama filtreleme sistemi o kadar iğrenç ki! Siteye girince hiç bir şey arayası gelmiyor insanın. Ancak ürünün ismini bileceksin de yazacaksın. Diğer türlüsü cehennem.
  • İnventus nasıl sizce

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AntiLacc

    Bu mesaj silindi.
    hocam site güvenilir sorun şu ürünleri kargolamaları geç oluyor bir de müşteri temsilcisine ulaşılmıyor ya da çok aşırı zor mesela 2 saat telefonda bekletiyorlar. Bir de şu var asıl önemli kötü özelliği mesela ben ürünü aldım üründen vazgeçtim iade talebi oluşturdum 10 gün oldu hala iade talebiniz değerlendiriliyor diyor. Ama ürünleri orjinal kutu içeriği tam onda sorun yok.
  • Sadece ram ücretini mi ödediler? Başka bir yaptırım olmadı mı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sadece ram ücretini mi ödediler? Başka bir yaptırım olmadı mı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • bu ıtopya ne ayak ya ? bitirelim artık şu firmanın reklamlarını.dibi görünce akıllarına gelir müşteriler.
    suç bunlarda ama hata da alıcıda ya.Alma kardeşim.Hem pahalı hem stokta ürün yok ama gidip alıyorsun.sen aldıkça adamlar tepene çıkıyor.Alma.
    Diğer hata da tek firmadan sistem toplamak.sistem tek noktadan toplanmaz ki.En ucuzu neredeyse oradan alınır.

    Geçmiş olsun bu arada.Sözlerim herkesi kapsıyor
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.